Jump to content

kit euro 2 la e36 din 92


Asgaard

Recommended Posts

salut, eu am un bmw 320 din 92 (motor m50b206s1) si am cumparat-o din germania cu un kit care o face euro 2 (de la Twintec ) si am ceva probleme cu ea , mai exact imi "da in nas" total aleator, nu la o turatie anume sau la vreo treapta anume, pur si simplu ma trezesc ca imi taie alimentarea, ridic piciorul de pe acceleratie si cand il calc iar e ok, trage din nou. iar la relanti cateodata imi trage sa moara si intra socul automat iar foarte rar chiar moare, singurul lucru care l-am observat a fost ca problemele apar cu cat merg mai mult timp cu ea, cat e "rece" trage de toti caii <_<

Am fost la diversi mecanici (unii "specializati pe bmw") care mi-au zis ca problema mea ar putea avea 3 cauze : injectoarele trebuiesc curatate, pompa de benzina schimbata sau trage aer fals pe undeva, iar cativa dintre ei mi-au recomandat sa dau jos acel chit twinetc pentru ca din cauza lui e posibil sa am probleme ca el e conceput sa traga mai mult aer ca sa regleze noxele si ca multe bmw=uri au avut probleme din cauza asta si cum l-au dat jos totul a mers brici (ce-i drept instalatia respectiva are 2 "duze" prin care trage aer, dar nu stiu cat de fals)

 

Mai e cineva pe forumul asta care s-a lovit de problema asta avand twintec si a rezolvat-o dandu-l jos? stie cineva (mecanic de preferat) daca datul jos implica vreun risc? ca ma gandesc ca are ceva ani de cand e pe masina si poate dandu-l jos pot sa "dereglez" ceva pe la ea si sa mearga mult mai prost pe urma sau chiar sa imi strice ceva(la capitolul mecanica sunt habarnist si prefer sa ma interesez decat sa ma arunc cu capul inainte )

Precizez ca motorul merge rotund, trage super bine atunci cand nu apare problema asta si cica are 120mii km (conform cartii de service, nu stiu cat de reala e sau cat de reali sunt km)

Mi-ar fi de folos si orice informatie (plauzibila, nu pe ghicite) care m-ar ajuta sa scap de problema chiar si pastrand twintecul pe masina

Link to comment
Share on other sites

nu s-a lovit nimeni de problema asta?

am observat ca mai nou din cand in cand imi da si rateuri.. pe toba <_<(

chiar mi-ar fi de ajutor un sfat ca nu prea stiu ce sa mai fac si nu am nici bani si nici timp sa schimb jumate de masina luandu-ma dupa mecanici

Link to comment
Share on other sites

stiu, dar ma gandeam ca mergand ceva ani cu el(e pus din 2003 sau 2005) sa nu am probleme cu amestecul sau sa apara alte probleme cand revin la forma initiala, ca totusi ma gandesc ca motorul si toate cele "s-au adaptat" la noul sistem
Link to comment
Share on other sites

pentru ca nu am apucat sa ii fac poze de cand e la mine, am doar pozele din anuntul de pe mobile.de.. plus ca am avut ceva probleme cu ea si cu inscrierea, si acum si tehnice si nu prea am apucat sa o pozez.. daca vrei iti pot face o mica descriere.. dar lapoze va mai dura
Link to comment
Share on other sites

stiu, dar ma gandeam ca mergand ceva ani cu el(e pus din 2003 sau 2005) sa nu am probleme cu amestecul sau sa apara alte probleme cand revin la forma initiala, ca totusi ma gandesc ca motorul si toate cele "s-au adaptat" la noul sistem

 

Nu m-am lamurit inca daca ECU de E36 se adapteaza sau nu dar pentru siguranta poti sa-i deconectezi bateria pentru 5-10 minute si se va reseta.

Link to comment
Share on other sites

stiu, dar ma gandeam ca mergand ceva ani cu el(e pus din 2003 sau 2005) sa nu am probleme cu amestecul sau sa apara alte probleme cand revin la forma initiala, ca totusi ma gandesc ca motorul si toate cele "s-au adaptat" la noul sistem

 

Nu m-am lamurit inca daca ECU de E36 se adapteaza sau nu dar pentru siguranta poti sa-i deconectezi bateria pentru 5-10 minute si se va reseta.

 

Scz daca pun o intrebare penibila dar ce este ECU? <_<

Link to comment
Share on other sites

ahaaaa, am inteles acum.. o sa ma mai duc pe la niste service-uri cu ea sa mai culeg informatiisi poate reusesc sa imi rezolv problemele fara sa il dau jos ca cine stie ce idei mai au astia de pe la guvernare si ce taxe de poluare mai pun de ma iau cu mainile de cap pe urma <_<
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa dai prostia aia jos.eu am dat-o si masina merge mult mai bine.eu am avut pe ea asa ceva desi masina este euro 2 din fabrica.este din 11.95. la tine problemele pot fi din mai multe motive. ai incercat sa deconectezi ala si sa vezi cum merge?eu asa am facut si mergea mult mai bine. logica este urmatoarea : sa nu-l arunci ca iti va trebui la urmatorul itp . acel sistem are multe futunase si dak unul dintre ele e spart sau chiar klaufff....nu stiu cum se cheama e infundat nu-ti mai merge masina cum treb. acuma verifica si debitmetrul sau furtunul ala care pleaca din debitmetru sa nu fie crapat.bafta si sa ne spui ce ai facut. cauta in topicurile deschise de mine si o sa gasesti mai multe despre acest sistem .
Link to comment
Share on other sites

debitmetrul l-am testat de vreo 2 ori (o data cu un mecanic si o data cu un baiat de pe forum de aici care facea diagnoza) si era ok, furtunele la prima vedere par ok dar nu m-am uitat amanuntit, oricum cred ca tre sa imi schimb mecanicii ca nimeni nu i-a dat de cap pana acum <_<)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.