Jump to content

BMW - EURO 4 - in urma rau de tot


23xwe

Recommended Posts

altii deja scot modele cu motoare euro 6 ptr care taxa este zero

cat sa mai "iubesti" aceasta marca (bmw) cand producatorul nu ne "ajuta" sa facem economii de cateva mii euro la achizitie ?

 

DA? Cine .. opel corsa 1.2

 

da detalii te rog. sunt marci premium?

Link to comment
Share on other sites

Uite aici un articol despre euro 6, e despre camione dar eu zic ca e interesant :

http://www.roadtransport.com/Articles/2008...-more-fuel.html

 

Chiar daca e taxa zero, pe parcurs eu zic ca tot o platesti, pe filtre epuratoare, filtre de particule care "expira" la 150.000 km, catalizatoare.

De obicei cand trec de la o norma de poluare la alta superioara, motorul e acelasi, mai adauga vreo 2-3 filtre, umbla la soft , mai dispar vreo 10-20 caluti.

De aceea pe la opel corsa si alte minuni cu motoare de masina de spalat fac modificarile in cateva luni,mai dispar vreo 10 caluti din aia 100 declarati orientativ, iar producatorii de masini premium cu motoare rezonabile necesita destul de multe resurse investite in cercetare si proiectare.

Cum ar arata un motor de BMW care dupa ce ajunge euro 6 are cu 30 cai mai putin decat euro 5.

 

Nu mai zic ca in mare parte pe la Renault, Citroen, Fiat apare azi euro 6 ca norma, maine ei scot masinile, si cand iesi pe strada vezi masini de pana in 20.000 km care fumega de zici ca-i tractor, da vezi doamne e fum euro 6 ala cu aroma de vanilie.

De aia un BMW diesel de peste 300.000 km bine intretinut, fumega mai putin ca un Mondeo nou de 20.000 km.

 

Pe la alte marci non premium se aplica urmatorul tabel :

 

Masina in showroom 0 km - euro 6

 

10.000 km - euro 5

50.000 km - euro 4

100.000 km - euro 3

150.000 km - euro 2

200.000+km - nu mai conteaza ca oricum trebuie sa fii curajos sa o conduci.

 

E o gramada de marketing si in trendul asta "verde" . As fi interesat sa vad un studiu pe marci referitor la respectarea normelor de poluare pe durata de viata motorului, pentru ca nu prea imi vine sa cred ca un motor de renault care e terminat dupa 300.000 km mai respecta vreo norma chiar daca e el euro 5 proiectat, iar un motor de mercedes diesel euro 3 care ajunge lejer la 600-700 mii km si nu da pic de fum ar fi mai prost si mai poluant.

Link to comment
Share on other sites

http://www.greencarcongress.com/2008/09/bmw-to-introd-1.html

 

 

Euro 5 intra in productie anul asta..

Problema nu e ca e numai euro 4, taxele de import sunt aberante, in timp ce altii cu tot felul de rable merg nestingheriti. In Germania tot ce e Euro 2 are emission sticker green... adica reducere la impozit.

Diferenta intre non euro si un euro doi macar, la poluare, e imensa. Jumate din posesorii de maisini isi scot EGR ca cica mai castiga 2 cai .. daca pierd catalizatorul intr-o groapa nu il mai pun ca e scump, nu ii controleaza nimeni si tot asa.

Oricum la noi asta e vrajeala.. la cate masini sunt in Romania nu de acolo vine problema cu poluarea.. e doar un mod de mai jumuli lumea.

Link to comment
Share on other sites

e ca o casnicie <_<, nu intodeauna esti multumit dar in general o iubesti!

deci...vrei nevasta cu euro 5? :)

 

 

cel mai frumos raspuns :bashwall:

de obicei amanta ti-o iei euro5 si bineinteles mai tanara decat nevasta

interesant si link-ul dat de DOMI

 

altii deja scot modele cu motoare euro 6 ptr care taxa este zero

cat sa mai "iubesti" aceasta marca (bmw) cand producatorul nu ne "ajuta" sa facem economii de cateva mii euro la achizitie ?

 

DA? Cine .. opel corsa 1.2

 

da detalii te rog. sunt marci premium?

 

noul Q7 - motorul 3.0d respecta deja conditiile ptr Euro6 sursa: stiri auto si altele

Edited by 23xwe
Link to comment
Share on other sites

Ce ziceai despre motoarele Bmw si normele de poluare ? Citez de pe site-ul bmw : "Datoritã filtrului de particule ºi sistemului de recirculare a gazelor de eºapament, motoarele diesel BMW Seria 3 Sedan Îndeplinesc cerinÞele EU5 de fapt, modelul 330d Întruneºte deja standardele EU6, care vor fi introduse abia În 2014. Acest lucru se datoreazã sistemului BMW BluePerformance, care foloseºte un convertor oxidabil, un filtru de particule diesel ºi un convertor catalitic, pentru reducerea emisiilor poluante. Pe lângã filtrarea materiei de particule microscopice din fluxul de emisie, aceastã combinaÞie asigurã un control eficient al emisiilor de oxid de nitrogen ºi o reducere a emisiilor NOx"
Link to comment
Share on other sites

http://www.greencarcongress.com/2008/09/bmw-to-introd-1.html

 

 

la cate masini sunt in Romania nu de acolo vine problema cu poluarea.. e doar un mod de mai jumuli lumea.

 

 

 

 

Corect!Eu ma gandesc la autobuzele vechi si la rabele romanesti facute dupa licenta Man,adica Roman. <_<

Sa nu mai vorbesc de utilajele noneuro din santierele de pretutindeni.

Link to comment
Share on other sites

http://www.greencarcongress.com/2008/09/bmw-to-introd-1.html

 

In Germania tot ce e Euro 2 are emission sticker green...

 

auzi, vino tu in Romania cu textul asta bolduit... sa vezi ce verde iesi de la RAR...

 

...

 

 

...... de nervi <_<

 

 

pai de aia am plecat.. aici macar stiu ce dracu fac cu taxele care le platesc.

Umfla o caruta de bani de taxele alea de la ITP dar o masina in stare sa faca o determinare de gaze nu sunt instare sa ia, si daca o au iti cer 1000 de euro sa o faca. Cum poa sa coste aici o determinare de gaze 80 de euro si in romania

30 si ceva de milioane parca ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.