Jump to content

Martor AirBag Aprins !


Moghy

Recommended Posts

Buna dimineatza / Buna ziua ! M-ai am inca o problema si poate o sa o pot rezolva cu voi sau macar cateva sfaturi utile . Dupa cum vedeti eu sunt din Galati si nu prea sunt serviciuri specializate pe BMW .. sau poate nu dau eu de cineva priceput . Mi se aprinde de vreo 3 luni de zile acel martor rosu in bord . Martorul airbag . Am mai citit aici pe forum despre acesta dar nimeni nu a dat o rezolvare concreta a situatiei... Cateodata mi se aprinde cateodata mi se stinge sunt zile in care nu se aprinde deloc... chiar daca nu urca nimeni in dreapta . Cateodata se aprinde cand iau vreo groapa.. cateodata ramane aprins zile intregi fara se se stinga.. m-ai ating cablurile de sub scaunul din dreapta si se stinge dar nu tot timpul . Cateodata daca merg cu cineva in masina si se da acea persoana jos .. pac se aprinde ... ma dispera .. nu prea suport sa am ceva ineregula la masina si imi place ca totul sa fie okay . Am incercat la diverse servicuri .. unul chiar mia dat scuanul jos s-a uitat si au zis ca nu stie de ce face asa... <_<(( un baiat care il cunosc si mai face masini prin garaj .. mecanic .. mia dat cu un spray pe cablurile de sub scaun vreo 2 zile nu s-a mai aprins azi s-a aprins iar . Ce sa fac ??? chestia ca as vrea sa vand masina si nu as vrea sa imi zica vreun cumparator ca am vreun airbag sarit sau ceva de genul... pentru ca sunt multi nestiutori care ar zice asta ...

 

Masina este un E46 2004 320d . scaunele sunt sport fara piele si cu incalzire .

 

Ma scuza-ti daca acest topic a mai fost deschis dar ... nu am prea inteles .

 

Voi cum ati rezolvat asta ? Sfaturi , pareri astept . Va multumesc frumos .

Link to comment
Share on other sites

Pai in prima faza ar trebui verificate foarte atent cablurile care duc la senzorul de sub scaun, eventual masurate cu un aparat de masura, sa fie toate contactele ferme. Daca asta nu rezolva problema, cel mai probabil este chiar plasa aceea de sub scaun uzata si trebuie inlocuita (practic e un senzor de greutate). Din cate am inteles costa vreo 100 euro si ar trebui montata de cineva priceput.

 

Sfatul meu e sa nu te bagi la sh, pentru ca risti ca in 2 luni sa se aprinda din nou.

Link to comment
Share on other sites

piesa 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=65&hl=72

 

 

inainte de a te infige :blink: la treaba verifica contactele din mufa de sub scaun, poate sunt slabite :unsure: scoate borna minus de la baterie inainte de a scoate orice mufa in masina :blink:

 

leaga mufa cu colier de plastic de scaun sa nu atarne; mai agata peria de la aspirator baietii de la spalatorii si nu e sanatos :wub: daca nu se rezolva trebuie

schimbata "plasuta" din scaun

 

si ar mai fi ceva sa nu lasi pe nimeni (nici pe tine <_< ) sa se aseze cu genunghiul, cotul pe scaun :) de ce :bashwall: pt ca e o forta destul de mare concentrata pe un singul punct si asa se rup traseele din plasa

 

succes :wub:

Link to comment
Share on other sites

Este f.posibil sa nu ai un contact perfect la cablurile de sub scaunul pasager daca spui ca atunci cand le-ai miscat putin martorul air-bag s-a stins. Si eu am aceeasi problema si de cand spun sa ma duc la un tester sa vad exact care e problema si sa o remediez si tot nu am ajuns... <_< Cel mai bun inceput pe care poti sa il ai in rezolvarea acestei probleme este sa mergi la un tester bun sa vezi exact ce nu functioneaza cum trebuie:e vreun contact imperfect sau s-a stricat senzorul din scaunul pasager,etc... :) Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

piesa 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=65&hl=72

 

<_< scoate borna minus de la baterie inainte de a scoate orice mufa in masina :)

Ce se intampla daca nu scot borna?

 

 

daca lucrezi la airbag risti sa iti sara la reconectarea lui si nu cred ca vrei ca sa ti se declanseze un airbag mai ales in brate

 

daca lasi bateria conectata si te pui sa scoti mufe prin masina se stoceaza eroari de open, short to GND sau B+

 

si daca vei avea curiozitatea sa citesti o documentatie de BMW sau de orice alta masina vei gasi etapele pe care trebuie sa le urmezi in caz ca lucrezi la sistemul de airbag si nu numai.....

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

 

scoate borna minus de la baterie inainte de a scoate orice mufa in masina <_<

 

Ce se intampla daca nu scor borna?

 

 

daca lucrezi la airbag risti sa iti sara la reconectarea lui si nu cred ca vrei ca sa ti se declanseze un airbag mai ales in brate

 

daca lasi bateria conectata si te pui sa scoti mufe prin masina se stoceaza eroari de open, short to GND sau B+

 

si daca vei avea curiozitatea sa citesti o documentatie de BMW sau de orice alta masina vei gasi etapele pe care trebuie sa le urmezi in caz ca lucrezi la sistemul de airbag si nu numai.....

 

 

Am pus intrebarea fara pic de ironie.......intrebam pentru mine persona...te deranjeaza lucrul asta?

Link to comment
Share on other sites

 

scoate borna minus de la baterie inainte de a scoate orice mufa in masina :unsure:

 

Ce se intampla daca nu scor borna?

 

 

daca lucrezi la airbag risti sa iti sara la reconectarea lui si nu cred ca vrei ca sa ti se declanseze un airbag mai ales in brate

 

daca lasi bateria conectata si te pui sa scoti mufe prin masina se stoceaza eroari de open, short to GND sau B+

 

si daca vei avea curiozitatea sa citesti o documentatie de BMW sau de orice alta masina vei gasi etapele pe care trebuie sa le urmezi in caz ca lucrezi la sistemul de airbag si nu numai.....

 

 

Am pus intrebarea fara pic de ironie.......intrebam pentru mine persona...te deranjeaza lucrul asta?

 

:blink: stai linistit nu am raspuns cu ironie am spus curiozitatea daca esti interesat de domeniu daca nu nu asta e

 

nu o lua pe partea negativa, de ce crezi ca interesul meu e sa te ironizez pe tine sau pe orice alt user al forumului si nu numai

 

mai bine :) si rezolvam probleme si dam sfaturi ca doar si pt asta e forumul

 

succes la rezolvarea problemei

 

edit: crezi ca iti raspundeam la intrebare daca vroiam sa te ironizez <_< te indrumam sa cetesti documentatie fara sa iti ofer raspunsuri

 

noroc :bashwall:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
ce rol are mai exact acel senzor de prezenta al pasagerului din dr?si eu am scos scaunele din masina si le-am spalat si cand le-am pus inapoi nu s-a mai stins martoru...sa fie de la apa?sau sa mai verific mufele?

 

 

 

 

Si eu am spalat tapiteria si mi se aprinsese martorul de la airbag,dar dupa ce mi s`a uscat tapiteria bine...mi s`a stins singur

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
a trecut deja o luna de cand am spalat scaunele si nu s-a mai stins domul mator.am incercat eu sa-l pun "pe direct" insa am constatat ca are 3 fire senzorul de prezenta...acum va intreb pe voi: stie cineva reteta?cum trebuie sa combin firele sau ce tensiuni trebuie sa aplic pe ele sa se stinga martorul? Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am si eu problema asta.

Pe testez zice driver belt and passager, ceva de genul asta.

Cred ca trebuie sa schimb capsa pirotehnica de la centuri.Nu se poate rezolva cu un bypass ceva sau cu

dispozitivul ala de 2 siguranre de 100ohm si o dioda?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
pe e46 e frecventa problema air-bagurilor...e k o "boala" a modelelor seria 3..shi modelele anterioare am inteles k aveau problema asta...din cate am intzeles...chiar dak e aprins el e functional...atat k undeva exista un contact care a facut odata figuri...sau mai des...cu alte cuvine o singura intrerupere chiar dak e temporara...duce la aprinderea martorului...pt a anuntza o problema...insa air-bagul tot functioneaza...sper k atzi intzeles ce am vrut sa spun :laugh:
Link to comment
Share on other sites

pe e46 e frecventa problema air-bagurilor...e k o "boala" a modelelor seria 3..shi modelele anterioare am inteles k aveau problema asta...din cate am intzeles...chiar dak e aprins el e functional...atat k undeva exista un contact care a facut odata figuri...sau mai des...cu alte cuvine o singura intrerupere chiar dak e temporara...duce la aprinderea martorului...pt a anuntza o problema...insa air-bagul tot functioneaza...sper k atzi intzeles ce am vrut sa spun :laugh:

 

chestie e ca eu nu vreau sa il mai vad acolo :)

pe tester imi zice belt driver pretensioner ceva de genu asta la eroare.ce artificiu sa fac sa dispara becul?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Am gasit o solutie mult mai simpla decat acea improvizatie cu rezistenta.Se dezactiveaza din calculatorul masini optiunea de detectare a pasagerului se deconecteaza mufa de la senzor se stergea eroarea si gata airbag-ul v-a sarai inidiferent ca e pasager sau nu iar eroarea nu o sa mai apara.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.