Jump to content

Noutati BMW


Turbo-Mann

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Azi ar fi mai multe:

1.Touring-ul E-46 se va face pana pe 31.05.2005 ultimele modele din Regensburg,la toamana 2005 apare noul touring E-91(cu un portbagaj de 1385l mai mult cu 20l decat actualul)nu se mai face la Regensburg.

2.In primavara lui 2006 apare si E-92 coupe care de data asta se va deosebi mai bine de limuzina e ceva si mai sportiv.

3.Si apropo de E-90,veste buna 318i care apare in septembrie 2005 va fii mai ieftin cu 650€ decat E-46 318i.Sa nu uit E-90 318i va avea 129CP.Si aproape sigur pentru cine poate sa astepete in septembrie 2005 apare si un X care va avea x-Drive de la X3.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oricum E-90 a fost prezentata presei largi pe 18 ianuarie 2005 in Spania cum si ce este in Ro nu stiu dar apare dupa 05 martie si acolo deci cine poate sa faca un drive-test.

Eu am sa continui cu niste poze inca cu camuflaj de la noua serie 3 e vorba de E-91,E-92 eu le-am condus si am terminat testele dinainte de productie urmeaza sa intre in serie in curand.E vorba de coupe si touring se vede bine in poze cat sunt de modificate si ce bine au crescut in comparatie cu e-46 si preturile au ramas acceleasi.Sau au crescut putin dar cu dotari mai multe.

Link to comment
Share on other sites

Oricum E-90 a fost prezentata presei largi pe 18 ianuarie 2005 in Spania cum si ce este in Ro nu stiu dar apare dupa 05 martie si acolo deci cine poate sa faca un drive-test.

Eu am sa continui cu niste poze inca cu camuflaj de la noua serie 3 e vorba de E-91,E-92 eu le-am condus si am terminat testele dinainte de productie urmeaza sa intre in serie in curand.E vorba de coupe si touring se vede bine in poze cat sunt de modificate si ce bine au crescut in comparatie cu e-46 si preturile au ramas acceleasi.Sau au crescut putin dar cu dotari mai multe.

13493[/snapback]

 

Spune Turbo-Mann, ce stii de varianta cu tractiune integrala? O sa aiba motorul diesel biturbo? Spuneai ca integrala o sa fie cea de pe X3 si X5, x-drive adica...asta inseamna ca vor transmite momentul si intre punti nu numai intre roti...spune tot ce sti despre asta... :blink:

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

o noutate ar fi ca exista o serie 3 noua in romania. am inteles ca s-a facut un fel de prezentare pentru presa. ca de obicei cerc restrins... huoo !!

13471[/snapback]

Turbo_Man E90 a fost adus in Romania din 2 februarie si cine vrea si acum poate face un test drive cu ea la Automobile Bavaria. Din 5 martie toate show-room-urile din romania le vor avea la drive-test timp de o saptamana. Test-drive-ul va fi anuntat in presa.

Link to comment
Share on other sites

Daca as trai in Ro sigur ca as stii mai multe despre BMW si stiam ca va fi prezentat si acolo pe 5 martie dar imi place sa las pe oamenii care traiesc acolo sa descopere incet incet,cat despre BMW stiu tot caci asta imi e din pacate meseria.
Link to comment
Share on other sites

tocmai am revenit de la otopeni. exista un 330i care "e plecat" (probabil face cineva un test extins la mare la munte etc) si un 320d cu cutie manuala, cu care am facut si un test drive de citiva km, pe centura bucurestiului.

 

concluziile mele sint:

 

1. ca si la seria 1, din poze mi se pare oribil iar in realitate imi place; nu ca modelele mai vechi, dar imi place

2. elementul care nu-mi place nici in poze nici pe viu este bordul... are o forma ciudata dupa parerea mea

3. motorul de 2.0 diesel 163cp este exceptional. masina este mai usoara cu 100kg fata de e46 320d, motorul mai puternic, iar rezultatul e foarte, foarte bun.

4. toate sistemele electronice (abs dtc etc) sint incluse in varianta de baza, si isi fac datoria foarte bine. chiar daca nenea de la bavaria ma uraste acum (recunosc... nu l-am prevenit ca vreau sa le verific), am fost foarte multumit de ele. n-as zice ca "merge pe sine" cum se spune despre seria 1, dar sistemele functioneaza foarte bine. probabil senzatia e diferita pentru ca masina e mai mare/grea, iar suspensia e ceva "pentru europa de est", probabil mai moale/lunga.

5. portbagajul este foarte mic. tavita pentru obiecte mici e interesanta, dar ocupa si ea o buna parte din inaltime. vestea buna e ca este demontabila.

6. in fata, loc suficient pentru soferi inalti si/sau grasi, pozitia de condus foarte buna; in spate locurile sint foarte bine profilate, dar la 1m80 inaltime deja te freci cu capul de tavan. la urma urmelor, cine vrea sa stea in spate ?

 

per total, o masina foarte reusita, care m-a impresionat mai mult decit e46. ramine de vazut daca ne vom putea lipi si de un test cu 330i...

Link to comment
Share on other sites

tocmai am revenit de la otopeni. exista un 330i care "e plecat" (probabil face cineva un test extins la mare la munte etc) si un 320d cu cutie manuala, cu care am facut si un test drive de citiva km, pe centura bucurestiului.

 

concluziile mele sint:

 

1. ca si la seria 1, din poze mi se pare oribil iar in realitate imi place; nu ca modelele mai vechi, dar imi place

2. elementul care nu-mi place nici in poze nici pe viu este bordul... are o forma ciudata dupa parerea mea

3. motorul de 2.0 diesel 163cp este exceptional. masina este mai usoara cu 100kg fata de e46 320d, motorul mai puternic, iar rezultatul e foarte, foarte bun.

4. toate sistemele electronice (abs dtc etc) sint incluse in varianta de baza, si isi fac datoria foarte bine. chiar daca nenea de la bavaria ma uraste acum (recunosc... nu l-am prevenit ca vreau sa le verific), am fost foarte multumit de ele. n-as zice ca "merge pe sine" cum se spune despre seria 1, dar sistemele functioneaza foarte bine. probabil senzatia e diferita pentru ca masina e mai mare/grea, iar suspensia e ceva "pentru europa de est", probabil mai moale/lunga.

5. portbagajul este foarte mic. tavita pentru obiecte mici e interesanta, dar ocupa si ea o buna parte din inaltime. vestea buna e ca este demontabila.

6. in fata, loc suficient pentru soferi inalti si/sau grasi, pozitia de condus foarte buna; in spate locurile sint foarte bine profilate, dar la 1m80 inaltime deja te freci cu capul de tavan. la urma urmelor, cine vrea sa stea in spate ?

 

per total, o masina foarte reusita, care m-a impresionat mai mult decit e46. ramine de vazut daca ne vom putea lipi si de un test cu 330i...

14180[/snapback]

bravo (cine pana mea?!?) ...felicitari pentru ca ai condus E90. :blink:

330i este in drum spre Cluj de asta nu l-ai putut conduce

Link to comment
Share on other sites

5. portbagajul este foarte mic. tavita pentru obiecte mici e interesanta, dar ocupa si ea o buna parte din inaltime. vestea buna e ca este demontabila.

14180[/snapback]

 

Portbagajul nu e mic deloc (desi depinde cu ce compari - e mai mic ca la Mondeo sau Vectra)... In schimb, in opinia mea deschiderea e destul de mica si in inaltime nu e foarte generos cu dimensiunea. In plus are "cutia de scule" (asa cum a denumit-o reprezentantul firmei) care poate fi utila in caz ca toate restul bagajelor incap in putina inaltime ramasa...

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu azi pe la Bavaria,sa-mi fac programare la o verificare si am vazut un E90 320d gri cu numar de Brasov !

Bordul nu-mi place nici sa ma tai...dar poate e nevoie de un timp de obisnuire cu acest design,dar in rest mi-a placut masina.Chiar si stopurile arata mai bine in realitate !

Astept cu nerabdare un test cu 330i :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu azi pe la Bavaria,sa-mi fac  programare la o verificare si am vazut un E90 320d gri cu numar de Brasov !

Bordul nu-mi place nici sa ma tai...dar poate e nevoie de un timp de obisnuire cu acest design,dar in rest mi-a placut masina.Chiar si stopurile arata mai bine in realitate !

Astept cu nerabdare un test cu 330i  :blink:

14240[/snapback]

 

Pacat ca nu ne-am intalnit. Noi am si condus-o! Clar imi place, mai putin bordul, dar se rezolva cu navigatia si i-drive. Cred ca ma bate un gand... :)

Link to comment
Share on other sites

BMW 330Cd Convertible: the logical next step in BMW’s diesel offensive.

 

With the introduction of the new BMW 330Cd Convertible, BMW continues its diesel offensive, following up on the 3-litre diesel offered for the BMW 3 Series CoupĂŠ by offering the same engine option for the Convertible as well. The diesel trend keeps gathering pace, especially in Western Europe. From 1999 to the end of 2003, the diesel proportion in new vehicle registrations rose from 28% to almost 44%. This did not just affect the traditional oil burner segments, but also extended to vehicle classes that in days gone by would not readily have been associated with diesel engines. A prime example is the BMW 3 Series CoupĂŠ. Nearly every second BMW 3 Series CoupĂŠ sold in Western Europe is now either a BMW 320Cd or a BMW 330Cd.

 

The 3.0-litre six-cylinder in-line diesel unit complements the Convertible’s dynamic character perfectly. With its superior, almost sports car-like performance, the BMW 330Cd is the most sporting and powerful convertible in its class:

 

 Power: 150 kW/204 hp

 Max. torque: 410 Nm @ 1,500–3,250 rpm

 Acceleration 0–100 km/h: 7.8 sec

 Top speed: 234 km/h

 

But BMW engine technology does not just make for convincing performance figures. It also ensures that the new BMW 330Cd scores top marks in terms of efficiency. Despite its high performance, fuel consumption remains low. And the big diesel Convertible’s engine has been designed to achieve compliance with the EU4 emissions standard, even without a particle filter.

 

 Fuel consumption: 7.0 l/100 km (EU combined cycle)

Range: approx. 900 km

Link to comment
Share on other sites

Azi am mers un pic cu un 330i.

 

Masina imi place foarte mult.In privinta designului arata ca un 5 mic.Interiorul nu mi s-a parut mult mai mare deca la modelul vechi.Deschiderea portbagajului este un pic mai mare.

Suspensia este total schimbata.Pe fata este asemanatoare cu cea a 5 -ului iar spatele este ceva nou.Pe spate s-a folosit o suspensie multi-link ce nu a mai fost folosita vreodata pe seria 3.

Interiorul mie personal imi place foarte mult.

Ce mi se pare un pic ciudat este folosirea cheii gen seria 7.Principiul este cam la fel insa acum exista blocaj la volan(7le nu are).Si este un blocaj electromagnetic

banuiesc.De fiecare data cand se introduce cheia in contact se deblocheaza volanul si invers cand se scoate cheia din contact(sper sa fie fiabil sistemul).

 

Motorul are un mers regulat(asta spre deosebire de alte motoare cu Valvetronic).

Masina avea cutie mecanica 6 trepte si o chestie foarte interesanta ptr o masina in gama asta avea ACC.

Pe langa faptul ca cei de la BMW nu mai folosesc ceas indicator ptr temperatura apei acum nu mai folosesc nici joja la motor.Mie personal nu mi se pare o idee stralucita.

Masina este un imens progres fata de E46.Electronica folosita la aceasta masina este mult peste e46.

 

Clar masina este un 5 in miniatura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.