Jump to content

Consum ulei


florin83

Consum ulei  

199 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Orice masina consuma ulei in cantitate mai mare sau mai mica.

Eu pana la 17.000 km am bagat 3 litri de ulei.

Din ce am auzit,dupa 20.000 km parcursi,consumul de ulei scade.

36829[/snapback]

M'da....chestia asta am auzit si eu..ca dupa 20.000 km consumul de ulei scade. De exemplu la al meu BMW 520 din 2004 la 8.000 de km a papat 1 l de ulei, recunosc ca am si schimbata mai mult in zona de 5.000 rpm, dar totusi, nu mi se pare normal ca la un motor care are doar 16.000 de km sa-mi pape ulei !!! :blink: Nu inteleg de ce trebuie sa pape ulei....de ex am un Clio Sport cu motor de 2.0i 16 v 65.000 km, si masina este forjata nu gluma, dar la 10.000 km nu mi-a papat decat 200 gr de ulei. Oare motoarele de la BMW sa fie facute astfel incat sa pape ulei ??? Si de ce oare , asa cum se zice, dupa 20.000 km (eu am auzit si varianta de 25.000 km) motorul sa consume mai putin ulei ??? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Eu ma intreb daca nu cumva imi trebuie o segmentare.

Dupa un drum de Iasi-Buzau , tur retur am constata ca mi-a halait la cei aproximativ 700 de km cca 3,5 litri , ca imediat ce am ajuns acasa deja imi spunea ca nu prea mai am ulei in motor.

Cum la 525i-ul meu intra cam 4,250 litri cu tot cu cel din filtru , va intreb daca nu cumva e nevoie de o segmentare. Am insa un dubiu : Am fost de mi-am facut compresia si era 10 la fiecare piston fare prea mari diferente , fub albastru nu scoate tevile esapamentului sunt negre si cand merg mai mult sunt gri exact cum se vede pe bujii cand lucreaza .

Am facut schimbul de ulei la fiecare 10 mii chiar daca eu completez mereu. Mai mereu uleiul este curat si cu toate ca fiind improspatat ii fac si schimbul. Mai nou ultima data am bagat si duralube tratament pt motor cu prostectie de teflon si nici un rezultat.

Acum daca are careva o idee sau are sa ma intrebe ceva ca pe urma sa faca legatura rog sa o faca pt ca ma exaspereaza treaba asta.

Mentionez ca nu gasesc pete de ulei sub motor dimineata dupa ce plec de acasa si nici daca o tin pe loc si o turez cateva zeci de minute ... nu inteleg pe unde este pirederea asta enorma. Si la cat e litrul de ulei castrol de 35RON deja fiecare poate face calculul ca nu e deloc placut sa te duci la magazinul de piese auto o data pe saptamana sa iei ulei pt BMW ca rade lumea :blink:

Astept sfaturile voastre si va multumesc anticipat macar pt rabdarea de care ati dat dovada in a citi cele de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Mie unul 3,5 litri la 700km mi se pare foarte mult. Zici ca acasa-ti spunea ca aproape nu mai aveai ulei - conclud ca ti s-a aprins martorul, s-a aprins cand lipseau 3,5 litru din 4 si ceva? Ca ceva e nasol rau atunci, si ma mir ca-ti mai merge daca a stat cu uleiul si la 1/4 capacitate... Sau poate ai completat pe drum (mai probabil ca ai facut asa...) Eu am un 325i E46 si-m ia *maxim* 100g la 1000km (am pus recent vreo 400g dupa mai mult de 5000km).

Ciudat si cu compresia buna... zic ca ar fi trebuit sa se vada daca era de acolo. Poate chestia ca nu vezi pete sub masina nu spune prea multe - te-ai uitat prin scuturi? Zic si eu...

Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

Mie unul 3,5 litri la 700km mi se pare foarte mult. Zici ca acasa-ti spunea ca aproape nu mai aveai ulei - conclud ca ti s-a aprins martorul, s-a aprins cand lipseau 3,5 litru din 4 si ceva? Ca ceva e nasol rau atunci, si ma mir ca-ti mai merge daca a stat cu uleiul si la 1/4 capacitate... Sau poate ai completat pe drum (mai probabil ca ai facut asa...) Eu am un 325i E46 si-m ia *maxim* 100g la 1000km (am pus recent vreo 400g dupa mai mult de 5000km).

Ciudat si cu compresia buna... zic ca ar fi trebuit sa se vada daca era de acolo. Poate chestia ca nu vezi pete sub masina nu spune prea multe - te-ai uitat prin scuturi? Zic si eu...

80619[/snapback]

 

 

La modelul meu e34 / 525i / an 88 nu am pe computer atat de multe ca la modelel noi , mie imi spune mai simplu ceva legat de "Oil drunk" (sper ca am scris corect), dupa care la 5 secunde se stinge , iar pe drum nu am pus nici macar un litru de ulei ca nu aveam de unde la ora aia tarzie la care am ajuns acasa.

Ma intreb acum daca e asa de etans scutul ca nu credca ar sta aprope 4 litri de ulei fara sa curga nici macar o picatura pe jos.

Deci nu cred ca e pierdere de ulei ... mai mult nici macar a incins nu miroase iar pe capacul de la motor nici picatura de ulei aruncat pe extreme .

E dubios tare stiu dar totusi poate vine careva cu alte idei. Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Ma intreb acum daca e asa de etans scutul ca nu credca ar sta aprope 4 litri de ulei fara sa curga nici macar o picatura pe jos.

80622[/snapback]

Daca n-a fost segmentat niciodata si are ceva km (banuiesc ca are) atunci probabil ca la anii aia eu zic ca trebuie sa arunci o privire (inauntru). Am avut un E34 520 si compresia era buna, dar manca ulei (nu ca la tine, dar lua 1,5 la 1000km). Si a fost segmentat dupa ce l-am vandut, mecanicul care a facut-o zicea (dupa ce a desfacut-o) ca era cazul.

Link to comment
Share on other sites

Daca n-a fost segmentat niciodata si are ceva km (banuiesc ca are) atunci probabil ca la anii aia eu zic ca trebuie sa arunci o privire (inauntru). Am avut un E34 520 si compresia era buna, dar manca ulei (nu ca la tine, dar lua 1,5 la 1000km). Si a fost segmentat dupa ce l-am vandut, mecanicul care a facut-o zicea (dupa ce a desfacut-o) ca era cazul.

80625[/snapback]

 

 

Deci ca puncti final e segmentarea.. cu toate ca masina trage bine , compresie buna etc etc insa numarul mare de km cc. 400.000 necesita in cele din urma o segmentare.

Multumesc de sfat si pana la defacerea motorului am sa mai fac cateva verificari cu toate ca si eu din start pe segmentare m-am dus si eu.

 

P.S.: Rezista masina sa mai fac un drum de Italia tur-retur si apoi sa fac segmentarea sau sa o faca inainte de asta ?

Edited by UnderChat
Link to comment
Share on other sites

Deci ca puncti final e segmentarea.. cu toate ca masina trage bine , compresie buna etc etc insa numarul mare de km cc. 400.000 necesita in cele din urma o segmentare.

Multumesc de sfat si pana la defacerea motorului am sa mai fac cateva verificari cu toate ca si eu din start pe segmentare m-am dus si eu.

 

P.S.: Rezista masina sa mai fac un drum de Italia tur-retur si apoi sa fac segmentarea sau sa o faca inainte de asta ?

80628[/snapback]

Eu unul nu m-as baga la un drum in IT cu 400kkm la bord si problema asta nerezolvata. Dar depinde de cat de aventuros esti :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu m-as baga la un drum in IT cu 400kkm la bord si problema asta nerezolvata. Dar depinde de cat de aventuros esti :blink:

80630[/snapback]

Ai idee cat la ajuns segmentarea si toate celelalte ce se folosesc la o segmentare si ma gandesc la setul de garnituri , semeringuri si bineinetles cuzinetii... pe modelul ala de 520 care in mare parte are cam aceleasi piese ca la 525 ?

Link to comment
Share on other sites

Ai idee cat la ajuns segmentarea si toate celelalte ce se folosesc la o segmentare si ma gandesc la setul de garnituri , semeringuri si bineinetles cuzinetii... pe modelul ala de 520 care in mare parte are cam aceleasi piese ca la 525 ?

80633[/snapback]

Ce sa zic, evenimentul in cauza s-a produs acum vreo 6 ani, asa ca sincer nu mai am habar cat o fi fost... si tine cont ca a fost la un mecanic amic, nu s-a taxat "la nomenclator". Parca ceva intre 250 si 400 usd, dar nu o lua ca sigura. De piese din pacate stiu si mai putin. Cred ca mai bine ai lua legatura cu un mecanic in care sa ai incredere, chiar daca as sti exact tot nu s-ar potrivi cu socoteala de la fata locului.

Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic, evenimentul in cauza s-a produs acum vreo 6 ani, asa ca sincer nu mai am habar cat o fi fost... si tine cont ca a fost la un mecanic amic, nu s-a taxat "la nomenclator". Parca ceva intre 250 si 400 usd, dar nu o lua ca sigura. De piese din pacate stiu si mai putin. Cred ca mai bine ai lua legatura cu un mecanic in care sa ai incredere, chiar daca as sti exact tot nu s-ar potrivi cu socoteala de la fata locului.

80635[/snapback]

Asta cu potriveala din targ cam asa e :blink: , am sa ma duc la cei la care am mai avut lucrari de mecanica si sunt multumit de ei mai ales ca daca imi cumpar piesele prin intermediul lor montajul e gratuit . Am avut de schimbat amortizoare rulmenti discuri placute si multe altele iar astea nu m-au costat nimic in privinta manoperei .. fiind toate gratuite. Tot de depaseste 500 euro are montaj gratuit la ei. Oricum sper sa nu ma trezesc ca ma duc in 1000 euro cu toate :)

Multumesc frumos pentru sfaturi si o duminica placuta in continuare.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am 10 800 Km.

 

Exact acum o luna mi s-a aprins becul de ulei, la ~ 8700 Km.

 

Am fost la Bavaria si am cumparat 2 sticle de ulei BMW.

 

Am completat ~ 700ml de ulei.

 

Ieri s-a aprins din nou si am pus inca ~ 300 ml.

 

Este normal ?

 

Delerul zice ca in cartea tehnica este acceptat pana la 700ml/1000km in perioada de rodaj, depinzand de cum mergi cu ea.

 

Per total 1.3l ulei in 10800 Km !

post-1027-1155036804_thumb.jpg

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

pai perioada de rodaj e oricum sub 10 000 ....eu am 13800km ...(te-am depasit) ...si nu mi s-a aprins nici un bec la ulei ....dar eu am 2.0d ...oricum ai garantie la ea ..daca asa a zis dealeru inseamna ca asa e bine....nu ai ce sa strici daca completezi cat lipseste ...mai rau cred ca e daca nu completezi .....
Link to comment
Share on other sites

Pe jurnalul de pe SP am spus ca am cumparat si o geanta pt pastratul sticlei de ulei de rezerva.

Aceea este poza.

 

Ceea ce ma sperie este ca in primii 8000 Km nici o prb, iar dupa 2000 din nou aceeasi problema.

 

In ritmul asta o sa amestec motorina cu ulei !

 

Cu garantia.. este cu cantec. Ce sa ii faca ? Sa desfaca motorul si sa mai ramane piese in plus ?

Link to comment
Share on other sites

pai cu garantia ....daca se strica ceva ...e vina lor ...mai ales ca masina e noua ...nu ai tu nici o vina ...deci dc sa fie de vina...oricum eu zic sa nu te ingrijorezi ....am vazut o gramada de masini noi care consuma ulei....eu zic sa mai astepti putin si daca o sa continue atunci sa mergi la o verificare ...daca se poate face asa ceva...
Link to comment
Share on other sites

Pe jurnalul de pe SP am spus ca am cumparat si o geanta pt pastratul sticlei de ulei de rezerva.

Aceea este poza.

 

Ceea ce ma sperie este ca in primii 8000 Km nici o prb, iar dupa 2000 din nou aceeasi problema.

 

In ritmul asta o sa amestec motorina cu ulei !

 

Cu garantia.. este cu cantec. Ce sa ii faca ? Sa desfaca motorul si sa mai ramane piese in plus ?

112122[/snapback]

 

 

De ce nu schimbi uleiul la 10.000km? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt mecanic, insa e ce l-as schimba, cand BMW te cheama la service la 30 000 Km ? In zazul meu indicatorul spune pe la 27 000 Km...

 

Sincer m-am saturat de masini care doar in .ro li se face revizia la 10 000 Km pt ca dealerul sa faca bani. :blink:

Aceleasi marci, in lume fac revizia la 15 000 Km !

Link to comment
Share on other sites

Sincer m-am saturat de masini care doar in .ro li se face revizia la 10 000 Km pt Aceleasi marci, in lume fac revizia la 15 000 Km !

112322[/snapback]

Ca bine spui ... in alte tari.

Intervalele de revizie sunt scurtate in Ro in special datorita cantitatii mari de praf din atmosfera, a calitatii mai slabe si necontrolabile a benzinei si a drumurilor deteriorate.

Intervalul dintre revizii este ajustat in functie de conditiile in care este exploatata masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt mecanic, insa e ce l-as schimba, cand BMW te cheama la service la 30 000 Km ? In zazul meu indicatorul spune pe la 27 000 Km...

 

Sincer m-am saturat de masini care doar in .ro li se face revizia la 10 000 Km pt ca dealerul sa faca bani. :blink:

Aceleasi marci, in lume fac revizia la 15 000 Km !

112322[/snapback]

 

 

Nu ma refeream sa il schimbi tu,la propriu :)

 

Intervalul de schimb este prea lung,mai ales daca se merge mult cu masina in oras.Eu la BMW-urile pe care le-am avut,care nu erau pe leasing,la toate schimbam uleiul la 10.000km si nu sunt mecanic :) .Normal ,poti sa il schimbi cand arata pe bord,asa cum recomanda BMW-ul,dar nu trebuie sa te miri prea tare cand o sa consume din ce in ce mai mult.

 

PS

 

Sa stii ca foarte multi proprietari de BMW-uri schimba uleiul la 10.000km,si nu in Romania :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.