Jump to content

Nu mai are kickdown


Recommended Posts

Fratilor, sunt disperat. Acum vin de la tara si am descoperit ca nu fuge mai tare de 150. Masina este rampata, are 260 de cai si nu mai fuge. Am dat-o unui prieten sa faca o tura si cand s-a intors mirosea a incins, idiotul a mers cu frana de mana. Nu era trasa la maximum, dar oricum a incins. Acum situatia e in felul urmator: cand ii dau kickdown retrogrageaza, are o tentativa sa plece in forta si atat. pe drive se duce in 4500 r/m insa nu simt deloc turbina. Ea cred ca functioneaza pt ca fluiera rau de tot. Maine la prima ora merg la reprezentanta, dar poate aveti vreunu' buna placere sa-mi spuna in seara asta ce poate fi. Eu ma gandesc la turbina, ajutati-ma cu un pret informativ...solutii de orice fel sunt binevenite. Ma inteapa inima, sa fie de la rampare...e vb de un 530 d din 2005, automat.ms mult si astept un bun samaritean.
Link to comment
Share on other sites

Ma inteapa inima, sa fie de la rampare...e vb de un 530 d din 2005, automat.ms mult si astept un bun samaritean.

 

 

mai e cineva cu un 530 cu aceeasi simptoma ..Dupa ce a schimbat tot ce se putea pe la masina tot nu trage !..Dar ai multe de verificat ! Incepi cu turbina ,,,,

Link to comment
Share on other sites

Turbina nu se duce asa usor, de pe o zi pe alta. Ori plezneste, daca are joc si loveste in carcasa pana se rupe axul ori se da pe ulei. In ambele cazuri apare un usor consum de ulei, din cauza jocului axial, fluierat.

Eu cred ca la tine e altceva, vreun furtun sarit sau fisurat, vreun senzor, debitmetru. Daca vrei sa fii sigur, poti da turbina jos sa verifici jocul la mana. Nu stiu cum e la modelul asta, la alte marci poti da jos furtunul de la intercooler si ajungi la palele compresorului unde poti simti jocurile. De multe ori anexele mici ale motorului ne mananca ficatii, nu componentele principale. Primul pas, tester. Dupa aia luat la verificat intercooler, furtune admisie, senzor suprapresiune admisie, solenoidul care regleaza geometria palelor de la turbo, admisie crapata (daca e de plastic, nu stiu cum e la modelul tau). Daca ai un mecanic istet si rabdator imposibil sa nu-i dai de cap. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Filtru de particule s-ar putea sa fie cauza.

 

da, sa verifci si filtrul, un prieten a patit la fel cu aceasi masina si era de la filtru.

 

exact asta zic si eu ... aceleasi simptome azi, la un 530d si la tester a iesit filtrul de particule <_<

Link to comment
Share on other sites

maine o bag in service la bavaria. am luat un prieten azi si am facut niste probe, situatia e cam asa: fluiera destul de tare turbina, dar merge. doar ca dupa 4000 de ture se simte ca si cum s-ar opri masina. atunci ii taie turbina. de-aia nu mai am nici kickdown, ala schimba la 4500.

ce ma ingrijoreaza e ca un prieten a avut acelasi lucru la un E-Klasse 270 D si pana nu a vandut-o, nu i-a dat de cap. a schimbat turbina, injectoare, egr, etc.

va tin la curent, dea domnul sa fie vreun furtun...

Link to comment
Share on other sites

maine o bag in service la bavaria. dea domnul sa fie vreun furtun...

 

 

nu vreau sa fiu tendentios dar la Bavaria chiar daca e un furtun se vor recomanda mai multe de schimbat !..Succes! ..E bine sa mai ceri o parere si la alt service , daca se preconizeaza vreo schimbare costisitoare

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

sa incep cu bavaria: pus tester...a, turbina, dom'le. factuta proforma direct pe 7000 ron + 700-800 manopera.

plecat dezamagit, caut solutii, prima gasesc turbina la 5200 ron.

sun un prieten, zice ba du-te la Dia, e specialist pe bmw... Dia e un arab stabilit de mult la noi, are service la subsolul unei vile de tzigani.

pune tester, air too high bla, bla.

ce zice omu: e filtrul de particule. ti-l pot desfunda. ca sa simplific, da, s-a rezolvat. cu nu stiu ce acid, solutie, 8 ore a spalat la el.

deci daca sunteti din zona, apelati cu incredere la el, e tatic pe bmw omu.

concluzia de bavaria o trageti voi.

Link to comment
Share on other sites

pai daca...filtrul de particule era infundat.... toata presiunea care o acumula turbo din gazele de la motor ....ramanea in evacuare.... deci ...era posibil sa se manifeste si turbina altfel

 

Posibil ..dar cand o iei prin eliminare ..te costa triplu ..Oricum ei nu ti-ar fi spalat filtrul ! Poate e doar o solutie temporara

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.