Jump to content

Nu mai are kickdown


Recommended Posts

sa incep cu bavaria: pus tester...a, turbina, dom'le. factuta proforma direct pe 7000 ron + 700-800 manopera.

plecat dezamagit, caut solutii, prima gasesc turbina la 5200 ron.

sun un prieten, zice ba du-te la Dia, e specialist pe bmw... Dia e un arab stabilit de mult la noi, are service la subsolul unei vile de tzigani.

pune tester, air too high bla, bla.

ce zice omu: e filtrul de particule. ti-l pot desfunda. ca sa simplific, da, s-a rezolvat. cu nu stiu ce acid, solutie, 8 ore a spalat la el.

deci daca sunteti din zona, apelati cu incredere la el, e tatic pe bmw omu.

concluzia de bavaria o trageti voi.

 

 

Da ne si noua nr de tel al lui Dia ... Am si eu o problema tot asa imi zice pe tester ... high pressure...

Link to comment
Share on other sites

ce era cu fluieratul: daca gazele nu ieseau calumea prin filtru, au fortat in galeria de evacuare si cred ca au impuscat garnitura. daca era fisurata, s-ar fi spart de tot, zice el. mie mi se pare ca se mai aude un pic la turatie, insa prietenii imi spun ca am ramas cu obsesia. bine ca merge. apropo, sa vedeti cum se misca un 530 rampat, fara filtru de particule <_<

nr lui dia este: 0722720843

sunati-l cu incredere si intrebati-l de absolut orice, omu e super valabil.

nu vreau sa para a reclama asta, jur ca el e singurul din c-ta pe bmw si chiar se pricepe.

 

masina e adusa de mine din germania in octombrie, avea 131 000 km si acum 140 000. e de la motorina din romania...der e posibil sa nu fi fost schimbat nici de neamt filtrul la 80 000.

Edited by dinutiti
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare aproape legata de subiect. la un e60 525 2006, cateodata doar! la tempomat 120-130 mai mult n-am incercat, parca nu-i vine suficienta motorina, si se clatina putini indicatorul vitezei/turometrul, iar apoi isi da drumul, eu pana la urma nu-i fac nimic, viteza nu scade, doar oscileaza, dar ea in 4-5 secunde maxim, isi vede in continuare de mersul uniform.

 

in oras la fel, 1 data pe zi maxim, cand plec de la vreun semafor, are tendinta de a nu mai primii motorina zic eu, sau o fi mizerie, pt ca are asa o stare, ca si cum ar vrea sa moara motorul, dar nu moare, il accelerez incet si merge frumos in continuare.

 

la relanti merge perfect, nu are nici pe dracu. e automatic sa precizez.

nu am nici o eroare in bord. ce poate sa fie?

 

sa mai mentionez ca masina are 97.000 km originali

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare aproape legata de subiect. la un e60 525 2006, cateodata doar! la tempomat 120-130 mai mult n-am incercat, parca nu-i vine suficienta motorina, si se clatina putini indicatorul vitezei/turometrul, iar apoi isi da drumul, eu pana la urma nu-i fac nimic, viteza nu scade, doar oscileaza, dar ea in 4-5 secunde maxim, isi vede in continuare de mersul uniform.

 

in oras la fel, 1 data pe zi maxim, cand plec de la vreun semafor, are tendinta de a nu mai primii motorina zic eu, sau o fi mizerie, pt ca are asa o stare, ca si cum ar vrea sa moara motorul, dar nu moare, il accelerez incet si merge frumos in continuare.

 

la relanti merge perfect, nu are nici pe dracu. e automatic sa precizez.

nu am nici o eroare in bord. ce poate sa fie?

 

sa mai mentionez ca masina are 97.000 km originali

 

Atunci s-ar putea sa se regenereze filtrul de particule.

Link to comment
Share on other sites

si la tine face la fel? adica sa inteleg ca e din categoria "toate fac la fel" ?:)

 

nici motorina care o am acum in rezervor nu e din cea mai buna, aia stiu <_< dar mai sunt vreo 15 litri, si ii fac plinul dupa din omv.

Link to comment
Share on other sites

exact la fel. de ce se infunda filtrul de particule: ati vazut ca masinile fara filtru de particule, la kickdown fumega. e, la ale noastre la fel se intampla, insa fumul ramane in filtru.

dia zice ca a gasit la bmw de 5000 km la bord filtrul infundat.

eu nu bag decat de la omv si rompetrol, si uite ca am patit-o.

sunati-l cand aveti probleme, doar ce am primit msj de la un baiat care l-a sunat si i-a zis ca n-are mare lucru, nu stiu ce reglaj.

Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma atunci se "regenereaza" filtru de particule, sau? ca nu inteleg

 

n-am de gand sa bag nici un fel de aditiv, pentru ca stiu ca nu este indicat deloc, si nici alte motive nu am, doar 1 data pe zi face, sau max de 2 ori, in rest motorul functioneaza uniform.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
posibil sa fie controlerul de la turbo .. in 2005 nu mai exista controlarea geometriei variabile a turbinei cu vaccum

e un controler

 

sa inteleg ca esti din Constanta:p da e unul din cei mai buni mecanici pe care i`am intalnit vreodata, acum e pe varianta sa mutat vizavi de Mazda

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sa incep cu bavaria: pus tester...a, turbina, dom'le. factuta proforma direct pe 7000 ron + 700-800 manopera.

plecat dezamagit, caut solutii, prima gasesc turbina la 5200 ron.

sun un prieten, zice ba du-te la Dia, e specialist pe bmw... Dia e un arab stabilit de mult la noi, are service la subsolul unei vile de tzigani.

pune tester, air too high bla, bla.

ce zice omu: e filtrul de particule. ti-l pot desfunda. ca sa simplific, da, s-a rezolvat. cu nu stiu ce acid, solutie, 8 ore a spalat la el.

deci daca sunteti din zona, apelati cu incredere la el, e tatic pe bmw omu.

concluzia de bavaria o trageti voi.

Cat te-a costat spalarea filtrului de particole ?

 

sa incep cu bavaria: pus tester...a, turbina, dom'le. factuta proforma direct pe 7000 ron + 700-800 manopera.

plecat dezamagit, caut solutii, prima gasesc turbina la 5200 ron.

sun un prieten, zice ba du-te la Dia, e specialist pe bmw... Dia e un arab stabilit de mult la noi, are service la subsolul unei vile de tzigani.

pune tester, air too high bla, bla.

ce zice omu: e filtrul de particule. ti-l pot desfunda. ca sa simplific, da, s-a rezolvat. cu nu stiu ce acid, solutie, 8 ore a spalat la el.

deci daca sunteti din zona, apelati cu incredere la el, e tatic pe bmw omu.

concluzia de bavaria o trageti voi.

Cat te-a costat spalarea filtrului de particole ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si la mine suiera ceva dupa ce stau mult timp prin trafic in oras..o fi tot filtru de particule? trebuie sa apara ceva pe tester daca am belele la el? am 124.000 km

 

si la mine suiera ceva dupa ce stau mult timp prin trafic in oras..o fi tot filtru de particule? trebuie sa apara ceva pe tester daca am belele la el? am 124.000 km

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.