Jump to content

Recommended Posts

Alex, probabil acum esti fericit ca ai facut pozele alea profi acum vreo 2 saptamani, nu? <_<

 

 

 

Vrei sa spui ca acum cca 2 saptamani masina nu avea avarii si aveti poze profi care denota asta ? Ar fi interesant, pt ca evenimentul s-a produs pe 27 martie si reparatia s-a finalizat pe 16 aprilie. Deci la inceputul lui aprilie, deci acum vreo 2 saptamani masina era aparent avariata si nu stiu cine ar fi optat sa-i faca un pictorial profesional... poate doar in interior ?

 

Concluzia ar fi ca Alex nu prea are motive sa fie fericit ca a facut "pozele alea profi acum vreo 2 saptamani", ci dimpotriva pt ca asta complica lucrurile. Doar daca nu sunt facute inainte de 27 martie si experizele tehnice denota ca nu sunt prelucrate in photo-shop.

 

Oricum, te rugam sa fii mai precis ce vrei sa spui, pt ca sunt binevenit orice clarificari, noi avand nevoie de cat mai multe elemente pentru a ne asigura ca facem deciziile super-corecte pt clientii nostri, pt ca in asigurari cea mai buna reclama e plata rapida si corecta a daunelor. Iar la Clal asta a fost legea nr.1.

 

Deci astept orice precizari de acest fel, dar e bine si sanatos sa se tinaseama de recomandarile din mesajul meu anterior.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca vina e a oricui numai a clientului nu ..MAi ales bazata pe niste [poze ..Cat timp au fost acceptate pozele brokerului ca fiind viabile si omul avea o polita valabila nu vad de ce mai sunt discutii !..Cum primeste firma pozele de la acest broker ? undeva pe mail , colecteaza banii si atat ? si apoi la daune ne apucam de investigatii ?? Nu e mai civilizat si corect sa verificati pozele exact cand le primiti si daca e ceva in neregula ( cum ar fi poze noaptea , masina murdara .raport neconform cu pozele ) atunci se cere o noua sesiune foto sau masina nu e asigurata !..Vreti sa ne convingeti ca sunteti de buna credinta (f doritori in a incheia o polita si a incasa banii ) dar cand intram in service ..stai ca de fapt poate e frauda , pozele sunt cam nasoale desi noi le-am receptionat ca fiind bune ..etc etc !.Mie-mi pare ca undeva la Clal si nu numai sistemul permite acest gen de situatii si e f avantajos sa acceptati niste poze susceptibile decat sa riscati sa pierdeti un client !.reversul e situatia de fata !.Cineva sta acum si scoate bani din buzunar desi are Casco pt ca altcineva , culmea de la compania dvs nu si-a facut meseria pt care e angajat si platit !..

 

Postul directorului aici nu-mi pare altceva decat pura demagogie !.Nu m-a impresionat. Trageti brokerul de urechi sau un angajat dar nu un client !.

 

PS ..Un lucru e clar dle director ..DE pe forum nu mai calca nimeni la CLAL ..

 

 

daca nu stii tot contextul poate parea demagogie. dar daca-l stii, lucrurile se schimba cu 180 de grade si e bine de facut afirmatii rezervate cand nu ai toate elementele. Iata deci cateva precizari:

- Clal a primit pozele doar dupa inregistrarea daunei. Deci toata peroratia de mai sus ref la poze nu e valabila. Bineanteles ca s-ar fi comunicat brokerului ca asigurarea nu e valabila daca se primeau pozele anterior daunei, asa cum s-a si intamplat in alte cazuri.

- de regula Brokerul incaseaza prima de asigurare si nu Clal, iar in cazul de fata Alex stie cel mai bine cum a fost

- Brokerul are o procedura clara de respectat pentru poze si chiar poze model de cum trebuie procedat

- alegerea unui broker e la fel de importanta ca alegerea asiguratorului, pt ca ell este si cel care trebuie sa se ocupe si cu asistenta in caz de dauna.

 

ref la "calcatul pe la Clal" de cei de pe forum, nu am realizat ca sunteti purtatorul de cuvand al tuturor membrilor acestui forum si decideti in numele lor. Eu credeam ca e optiunea fiecaruia cum vrea sa procedeze, functie de concluziile obiective pe care si le trage singur. Din pacate, oricum la Clal nu mai se poate "calca" pt ca firma este in curs de a se retrage din Romania si asta am spus-o f clar in mesajul meu anterior. Din respect pentru clienti, portofoliul de asigurari va fi transferat catre Omniasig. Demersul meu vine doar din pura deontologie profesionala, precum si din dorinta de a indrepta erori de informare, aparute din naivitate, ignoranta sau poate chiar rea-vointa.

Link to comment
Share on other sites

Sunt exact in asentimentul postului de mai sus al lui @myxage !

 

Asadar, domnule director Valentin, raspundeti la o intrebare simpla, de ce nu verificati pozele trimise de broker inainte de semnare contractelor, ci de abia dupa ce apar daune ? So, cand e vorba sa incasati bani nu va intereseaza informatiile de la dosar, dar cand e vorba sa platiti, luati repede dosarele la lins si descoperiti numai suspiciuni de fraude...

 

In orice alta tara de bun simt s-ar fi rezolvat in felul urmator: Clal deconteaza reparatia si isi cere mai departe banii de la broker ! Nu clientul a facut pozele, broker-ul e un fel de intermediar agreat si imputernicit de companie sa incheie contracte. din moment ce compania nici nu a verificat pozele inainte, dar nici nu a verificat seriozitatea broker-ului, sa plateasca si sa isi clarifice situatia cu broker-ul dupa !

 

 

raspunsul la intrebarea simpla este ca pozele au fost primte de la broker dupa producerea daunei, ceea ce a trezit de altfel toate semnele de intrebare.

 

suntem intrutotul de acord ca raspunderea incumba in primul rand brokerului, care este reprezentatul clientului in fata noastra. procesul de cercetare insa este destul de complicat si laborios (cules de probe din diverse surse, declaratii, discutii cu martori, vecini, etc.). de aceea nici nu s-a refuzat plata daunei catre client si i s-a spus ca sunt in derulare invesitigatii si pana la finalizarea lor nu se poate plati reparatia catre service. de aceea l-am si invitat pe alex sa discutam. pt ca avem doua variante, ambele excluzand raspunderea noastra:

- brokerul este vinovat ca nu a efectuat pozele corespunzatoare, caz in care Clal va plati dauna daca nu o face brokerul direct, dar apoi va recupera oricum de la acesta, asa cum si mentionati

- asiguratul a avut avarii inaintea datei inceperii asigurarii, caz in care dauna se respinge iar doasarul se transmite cu dovezi Procuraturii pentru cercetari privind infractiunea de tentativa de frauda.

 

e o proedura standard care se aplica in astfel de situatii, de catre orice asigurator serios, daca clientul nu isi retrage cererea de despagubire.

Link to comment
Share on other sites

intrucat aici se vehiculeaza tot felul de aberatii inacceptabile sunt nevoit sa intervin, chiar daca Grupul Clal, leader de piata in tara de origine, a decis vanzarea companiei din Romania, nefiind vorba in nici un caz despre vre-un faliment (vezi revista Money Express de azi).

in cazul de fata, este vorba de o masina asigurata la sf lunii februarie si la care s-au prezentat de broker pozele anexate (titulatura Pascal). La circa o luna de zile, se anunta o avarie pe partea dreapta (lovire in parcare) care cauzeaza daune EXACT in zonele care nu apar in pozele de la incheierea asigurarii!!! Pentru efectuarea pozelor, brokerii au instructiuni clare, in sensul ca trebuiesc surprinse toate laturile masinii, in caz contrar fiind responsabili de eventualele daune la zone neincluse in poze. cazul in discutie este in prezent sub analiza, incercandu-se identificarea exacta a reprezentantilor brookerului care a facut acele poze. nu inteleg de ce Alex nu precizeaza despre ce broker este vorba si totodata il asteptam sa ne informeze si numele celui care a facut pozele. totodata, ne-ar fi de ajutor niste poze facute de alex anterioare evenimentului, dar din luna martie anul curent, care sa surprinda partile avariate ulterior.

Clal este o societate de asigurari care isi asuma cu seriozitate raspunderile, dar care s-a confruntat adesea cu diverse tentative de frauda. de aceea regulile stabilite sunt foarte clare si transparente, fiind vorba in definitiv de lucruri de bun simt. cazul colegului de club alex este acum in cercetare, pt ca sunt multe indicii care creaza suspiciune. raiffeisen este un bun partener al nostru si in virtutea bunei relatii cu Steve nu as vrea sa avem situatii de nemultumire cu angajatii sai, dar nici de alt gen. concluzia este ca va fi o solutionare extrem de obiectiva pana la capat si in acest context il invit pe alex chiar sa ma caute pt o intalnire. multumesc si va sugerez sa folositi aceste forumuri cu mult discernamant, ca uneori lucrurile pot lua intorsaturi neasateptate, dar daca sunteti corecti totul este ok. multumesc. Valentin Tuca - director general (si recent coleg de BMW Club in ca;itatea mea de posesor de BMW - auto+moto)

 

 

Salut Valentin,

 

Brokerul se numeste Cristian Pascal. L-am tot sunat dar nu raspunde la telefon. Tot el a facut pozele inaintea inchieri contractului de asigurare.

La recomandarea lui am ales sa lucrez cu aceasta firma Clal Romania. Am o gramada de poze facute anterior daunei.

Eu am fost pus intr-o situatie extrem de neplacuta , mai ales inainte de sarbatori am avut de ales ori sa raman fara masina sau sa platesc eu suma de dauna.

Am ales a 2-a optiune desi mi-a fost foarte greu sa fac rost de 2400ron in cateva ore.

Am tot sunat la Clal se pot verifica convorbirile si nu mi s-a spus nimic la concret. Mi s-a spus ca o sa fiu informat si pana la urma m-a sunat Bavaria.

Normal era ca sa nu se incheie asigurarea din monent ce au fost nereguli la dosar.

Trebuia eu sa fiu despagubit si Clal sa isi regleze conturile cu brokerul.

 

In situatia de fata eu am platit prima de asigurare la Clal si tot eu am platit si dauna.

Asa afacere sa tot faci <_<

 

Sper din tot sufletul sa se rezolve treaba.

 

"raiffeisen este un bun partener al nostru si in virtutea bunei relatii cu Steve nu as vrea sa avem situatii de nemultumire cu angajatii sai, dar nici de alt gen"

nu inteleg ce leg are acest aspect cu subiectul de fata

 

 

Alex - trimiterea unor poze anterioare evenimentului dar ulterioare incheierii asigurarii, neprelucrate in nici un fel, ar fi extrem de utila si oricum te astept la intalnire, conform emailului transmis. Oricum noi nu am primit de la broker pozele inspectiei de risc decat dupa producerea daunei, ceea ce a si trezit suspiciunile si a cauzat intarzierea solutionarii. estimez ca cercetarile se incheie in 2-3 zile ceea ce va face sa avem o solutie finala f curand.

 

explicatia frazei finale rezida in nevoia de a avea relatii satisfacatoare de colaborare cu raiffeisen atat ca furnizori,cat si ca clienti, pt ca parteneriatul nostru se doreste reciproc avantajos, lipsit de orice fel de nemultumiri.

Link to comment
Share on other sites

cel mai bine ar fi sa mutati voi discutia asta in privat...

 

e destul de clara soarta Clal in Romania, topicul si-a atins obiectivul... nu se mai poate vorbi de Clal la prezent si nici la viitor !

 

poate la trecut <_>

 

CLOSED !!!

 

L.E.

 

REDESCHIS....

 

poate mai aveti ceva de spus UTIL si pentru noi ceilalti :)

Link to comment
Share on other sites

Azi am rezolvat problema cu Clal Romania.

Imi plateste dauna.

 

Am discutat cu Dl director Valentin Tuca, care mi-a explicat ca mai sint si fraude si ei trebuie sa se asigure, deaceea a durat mai mult , si dansul m-a inteles pe mine in calitate de client.

 

Am discutat si cu brokerul care si-a cerut scuze pentru ca a fost plecat din Bucuresti si nu a avut telefonul de serviciu cu el.

 

Deci toate bune intr-un final

 

topicul din partea mea se poate inchide

Edited by Alex_E46 318
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.