Jump to content

suspensie sport


calinbmw2000

Recommended Posts

si eu am susp sport (amortizoare gaz nereglabile+arcuri), prima data pe jante 17. dupa aprox 2 ani nu am mai rezistat la zgaltaieli si am pus jante 16 in speranta ca se mai atenueaza, s-a schimbat tinuta dar tot ma enerveaza pe drumuri proaste. astept sa se strice amortizoarele si apoi o sa pun susp normala. asta e romania, n-ai sa te bucuri 100% de latura sportiva a masini ca dai intr-o groapa de iti sare ficatu in gura...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am susp sport (amortizoare gaz nereglabile+arcuri), prima data pe jante 17. dupa aprox 2 ani nu am mai rezistat la zgaltaieli si am pus jante 16 in speranta ca se mai atenueaza, s-a schimbat tinuta dar tot ma enerveaza pe drumuri proaste. astept sa se strice amortizoarele si apoi o sa pun susp normala. asta e romania, n-ai sa te bucuri 100% de latura sportiva a masini ca dai intr-o groapa de iti sare ficatu in gura...

pai in general renunti in la confort detrimentul sportivitatii plus ca automat pe drumurile noastre mergi mai incet si pe cat se poate de frumos ... asta e ...

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de suspensile de la D2 racing, reglabile pe duritate si inaltime , 36 de poziti ..Pretul este de 650e varianta ,Street ,o varianta mai ''calma' Sau sa ma orientez spre o firma, mai de pe continentul nostru <_<

 

Aveti mai jos un link cu adresa lor.

 

 

 

 

http://www.d2racingsport.com/shock.htm

 

 

Nu a ,auzit nimeni nimic despre, suspensia reglabila de la ...D2 racing??????

 

:)

Link to comment
Share on other sites

eu am suspensie sport din fabrica cu jante pe 17 si este ok. 225/45/17

cu suspensie asta folosesc si jante pe 19 cu 225/35/19 - 255/30/19 si este binisior dar deranjat in Bucuresti.

 

cred ca pe 18 e ok.

225/45/18

235/40/18

 

salut, zimi te rog de ce pe spate pui talie mai mica pe langa fata? adica 35 fata 30 spate?

 

am mai vazut asa configuratii si nu le inteleg ideea <_<

 

si alta intrebare, cum e cu jom-urile sunt ok sau nu? si eu vreau sami comand luna viitoare reglabile jom

 

e adevarat ca pretul e cam mic, dar nici nu umblu cu masina ca si cu un off road pe strazile romaniei, sunt mai atent, deci nu cred ca in 5000 de km se 'termina'

 

aduceti niste argumente, si care are Suspensii jom sa ne dea ceva detalii, multumesc

Link to comment
Share on other sites

eu am suspensie sport din fabrica cu jante pe 17 si este ok. 225/45/17

cu suspensie asta folosesc si jante pe 19 cu 225/35/19 - 255/30/19 si este binisior dar deranjat in Bucuresti.

 

cred ca pe 18 e ok.

225/45/18

235/40/18

 

salut, zimi te rog de ce pe spate pui talie mai mica pe langa fata? adica 35 fata 30 spate?

 

am mai vazut asa configuratii si nu le inteleg ideea <_<

 

 

1) ca sa nu sta masina ca un off-road fiind ca j-ul din spate are mai mare decat pe fata

2) fara suspensie sport cu talon mai mare iti atinge de aripa la hop-uri.

 

acum am pe fata cu 8J - 215/35/19 si pe spate am 9.5J - 225/35/19 si tot nu atinge pentru ca am anvelope mult mai mici pt jantele

post-9267-1244533326_thumb.jpg

Edited by ikiy
Link to comment
Share on other sites

JOM sunt suspensii modeste , cu un raport pret calitate ca atare , undeva la un an stiu cine a avut si au tinut , mai mult nu ma pot pronunta , respectivul a vandut masina dupa , iar ca performante , pot spune ca ok , categoric nu sunt Koni sau KW , dar hai sa nu obiectivi , nici pret ca ele nu au
Link to comment
Share on other sites

daca au tinut 1 an si a vandut masina banuiesc ca au mai tinut, si daca tin cativa ani mi se pare ok la ce pret sunt :), ideea e ca eu sunt super atent la gropi si le iau foarte usor, ma gandesc ca o sa tina cat sa zic ca nu am dat bani degeaba pe ele :bashwall:

si daca spui ca sunt ok ca performante e tot ce am nevoie <_<

 

@ikiy ai suspensii sport pe ea? arata ok, poate pe spate ar trebui mai late, parerea mea, numi plac asa iesite jantele si cauciucu sa stea asa inauntru

 

nu iti atinge janta, cauciucu in telescop fiind 9.5 J sau 8 j pe fata? ai flanse? eu am vazut la mine ca am pe 17 cu 7j si am bagat mana la telescop prin jante si nu intra un deget intre telescop si janta :| deci is chiar la fix

Link to comment
Share on other sites

daca au tinut 1 an si a vandut masina banuiesc ca au mai tinut, si daca tin cativa ani mi se pare ok la ce pret sunt :unsure:, ideea e ca eu sunt super atent la gropi si le iau foarte usor, ma gandesc ca o sa tina cat sa zic ca nu am dat bani degeaba pe ele :blink:

si daca spui ca sunt ok ca performante e tot ce am nevoie :)

 

@ikiy ai suspensii sport pe ea? arata ok, poate pe spate ar trebui mai late, parerea mea, numi plac asa iesite jantele si cauciucu sa stea asa inauntru

 

nu iti atinge janta, cauciucu in telescop fiind 9.5 J sau 8 j pe fata? ai flanse? eu am vazut la mine ca am pe 17 cu 7j si am bagat mana la telescop prin jante si nu intra un deget intre telescop si janta :| deci is chiar la fix

 

 

nu :bashwall: n-am nici o probl.

am suspensii sport din fabrica.

daaa stiu ca imi trb niste anvelope mai late dar am avut prob cu 255/30/19 cu jantele veche. poate o sa schimb si o sa pun de 235/35/19 dar nu acum.

Asa nu imi atinge janta dar sincer mie cam frica de gropi dar oricum nu ma plimb decat pe 13 sept, dorobanti,unirii. In rest umblu cu moto <_<

Link to comment
Share on other sites

hello all...scuze ca ma bag in seama ca chilotu`n c..r dar am si eu o intrebare ,am un e36 318tds din 1997 220.000 km ....si am jante pe 16 pe el cu gume 205/55/r16 ,am telescoape sport, si as vrea sa imi pun niste jante pe 17 sau chiar pe 18 cu niste gume 225/40-45/zr17 sau zr18 ....cineva mi-a spus sa nu fac greseala asta ca voi omori motorul avand numa 90 de cai si masina avand 1330 kg ...va rog frumos cunoscatorii sa ma ajute si pe mine si sa imi spuna dezavantajele acestor jante mai mari dar si avantajele .....daca am postat gresit va rog mutati-mi postul <_<

post-26119-1244658175_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu vad care sa fie problema, de grele nu is mai grele, dezavantaje vad doar la consum, putin iti va consuma mai mult decat acuma, fiind mai late, dar pentru ca sunt mai mari doar sporesti manevrabilitatea si stabilitatea masinii si clar arata mult mai bine, deci parerea mea e ca numai avantaje ai
Link to comment
Share on other sites

hello all...scuze ca ma bag in seama ca chilotu`n c..r dar am si eu o intrebare ,am un e36 318tds din 1997 220.000 km ....si am jante pe 16 pe el cu gume 205/55/r16 ,am telescoape sport, si as vrea sa imi pun niste jante pe 17 sau chiar pe 18 cu niste gume 225/40-45/zr17 sau zr18 ....cineva mi-a spus sa nu fac greseala asta ca voi omori motorul avand numa 90 de cai si masina avand 1330 kg ...va rog frumos cunoscatorii sa ma ajute si pe mine si sa imi spuna dezavantajele acestor jante mai mari dar si avantajele .....daca am postat gresit va rog mutati-mi postul <_<

 

 

nu vad care sa fie problema, de grele nu is mai grele, dezavantaje vad doar la consum, putin iti va consuma mai mult decat acuma, fiind mai late, dar pentru ca sunt mai mari doar sporesti manevrabilitatea si stabilitatea masinii si clar arata mult mai bine, deci parerea mea e ca numai avantaje ai

 

 

cum a zis si tupeu .... la consum o sa fie mai mult + confort + alte probleme.

poti sa pui si pe 19 daca mentii et-ul correct !

Link to comment
Share on other sites

pentru - calinbmw2000

 

salut , si eu am suspensie sport pe masina JOM , am cumparat-o akum vreo 2 luni , se comporta foarte bine masina ,dar un sfat ti-as da , mai bine investeste in suspensiile standard au si viata mai lunga si nu sunt asa pretentioase pe drumurile noastre si poti sa-ti cumperi jante pe 16-17 si nici nu va arata urat masina .

Edited by doruvlad
Link to comment
Share on other sites

care poate sa-mi spuna ce inseamna mai exact J-ul si ET-ul la o janta, stiu in mare ce sunt, dar mai detaliat <_<

 

J-ul eu asa stiu ca e distanta de la fuzeta pana la exterioru jantei, si ET-ul e de la fuzeta la interioru jantei, e corect?

 

este un ET care e tot timpul acelasi la e46? adica o janta ca e 15 ca e 19 pt e46 are et35 (am dat un exemplu doar)? Si care ar fi acela daca e asa

sau janta pe 15 are un ET si pe 19 are alt ET care sa se potriveasca pe e46, daca e asa doar etul de la jantele pe 19 ma intereseaza

Link to comment
Share on other sites

care poate sa-mi spuna ce inseamna mai exact J-ul si ET-ul la o janta, stiu in mare ce sunt, dar mai detaliat <_<

 

J-ul eu asa stiu ca e distanta de la fuzeta pana la exterioru jantei, si ET-ul e de la fuzeta la interioru jantei, e corect?

 

este un ET care e tot timpul acelasi la e46? adica o janta ca e 15 ca e 19 pt e46 are et35 (am dat un exemplu doar)? Si care ar fi acela daca e asa

sau janta pe 15 are un ET si pe 19 are alt ET care sa se potriveasca pe e46, daca e asa doar etul de la jantele pe 19 ma intereseaza

Link to comment
Share on other sites

da tupeu, in principiu asta e.

 

J-ul = latime jantei

ET = cat de bagata e janta in aripa sau afara.

 

Nu neaparat trebuie sa fie ET-ul 35 (un exm). Exista min si max et care poti sa pui.

Cu cat este mai mic ET-ul cu atat janta este iesita afara. Cu cat este mai mare ET-ul cu atat janta este bagata interior.

Link to comment
Share on other sites

Din experienta proprie, iti spun ca am suspensie standard si am trecut de la roti pe 15" la roti pe 18" si e alta masina, mult mai rigida, de nu am nevoie eu personal de suspensie sport.

 

Am fost cu un e46 cu suspensie sport dar cu roti de iarna pe 16".. si pot sa zic ca e degeaba.. cel putin comparabil cu aceeasi masina dar cu roti pe 18".. e diferenta foarte mare.

 

Trebuie sa te gandesti, ca unde nu-ti face masina balans de la amortizoare, iti face de la cauciucuri, si in curbe si la franari/demaraje.. fac balans gumele . oricum in loc sa-ti faca balans si gumele si amortizoarele.. cred ca e mai bine doar la gume.. dar dupa parerea mea.. mai bine iei roti pe 17".. decat suspensia sport.. si ai un compromis.. cat de cat ok..

parerea mea este ca daca ai si suspensie sport si roti pe 18, ai de doua ori avantaj ...eu asa am si sunt foarte multumit, singurul lucru care ma nemultumeste sunt drumurile din Romania ...chiar si alea noi au probleme de finisaj ....iar cu o suspensie sport simti tot

Link to comment
Share on other sites

Amortizoare sport ajustabile fata+ spate, Germania garantie TUV, etc ...set complet = 800 RON. (Amortizor galben arc de culoare rosie). ...pe ebay.co.uk <_<

 

uitam ..pentru pisica E36 sedan 4 usi 4 cil. :)

Edited by Liviudev
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa mai multe cautari am gasit jantele pe care le cautam , singura problema este ca sunt marimea R15 ,dar imi plac asa de mult incat as putea sa trec cu vederea aspectul acesta , 80% vreau sa le cumpar ,sunt modelul style 32, am boala pe modelul acesta .

 

Ce ziceti de combinatia urmatoare.

Jante pe 15

Arcuri sport

Si pun intre oalele de la suspensi fata un strut bar.

Nu va fi la fel de manevrabila ca si cu jante pe 17 dar am cateva avantaje.

Hoti nu vor fi interesati de jentile mele micute <_< , consumul ramane la fel, si demarajul va ramane la fel ...Misto nu????

Link to comment
Share on other sites

daca ati plac tie jnatele pe 15 ai ok dar suspensie numa arcuri vrei sa pui pe telescoape normale nu mas baga la combinatia asta nu vor lucra telescoapele cum trebuie risti sa-ti spargi telescoapele sunt arcuri semisport care se pot pune pe telescopele tale eu am telescoape bilsteinb8 stret race si arcuri vogland sunt multumit si am jante pe 17 cu et34 si masina merge bine bafta la combinatie sper sa reusesti
Link to comment
Share on other sites

Am luat jentile :) , adica maine ajung, sunt indragostit de modelul acesta de jante :bashwall: .

 

Si in legatura cu suspensia nu este nimica batut in cuie , asa ma gandeam eu sa pun numai arcuri ,am auzit ca se practica ....

Inca mai astept sfaturi <_<

 

P.S. O poza cu jentile....

Link to comment
Share on other sites

da, da, da... nici nu ti-au ajuns acasa si deja te lauzi cu ele. <_<

 

Incerc sa vin cu o solutie la "suspensiile" sport. Nu e neaparat nevoie sa cumperi toata suspensia daca vrei s-o lasi mai jos. E deajuns sa iei 4 arcuri sport de pe ebay, unde le vei gasi ieftin si iti va spune exact cat va lasa masina (ex: 40/20) si sa le schimbi cu cele originale. Asta daca vrei sa infunzi rotile in aripi cu bani putini. Pentru mai multa stabilitate si mai putin body roll deja trebuie sa te uiti dupa bare antiruliu (sway bar) mai groase si mai rigide, bara intre telescoape si nu in ultimul rand telescoape. Nu cred ca cele reglabile, mai ales cele cu 3-4 reglaje sunt o investitie necesara. Nu vad pe niciunu din noi numarand click-urile la rebound sau high/low speed compression damping si sa-si tina intr-o agenda setarile pt oras, drum de germania, drum de tara. Si toate setarile astea necesita sute de km de test si ore de reglaje. E ca si cum ai pune xenon in locul becului din frigider. Poate doar reglaj de inaltime, insa sunt sceptic si in cazul asta. O suspensie reglabila, dar reglata prost poate fi inferioasa uneia standard. Nu poti avea in acelasi timp o masina practica si de show-off. Trebuie facut un compromis intre cele 2.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.