Jump to content

Reset indicator ulei


costinlogin

Recommended Posts

Salut! Am o problema :blink: ieri am facut schimbul de ulei + restul filtre etc. si-am vrut sa-mi resetez indicatorul de la "oilservice" conform unuor indicatii gasite tot aici pe forum:

 

BMW insp. reset

 

- Iginition OFF (POS 0)

 

- Press and Hold the trip odometer button while turning key to position 1 (ACCESSORY)

 

- Keep the button depressed (about 5 secs.) until you see "Oil Service" or "Inspection" with "Reset" or "Re" in the display

 

- *Note: On vehicles with "High" cluster, you will also see the amount of fuel (in litres) remaining until next service

 

- Press the button again and hold for approx. 5 secs. until "Reset" or "Re" flashes

 

- While the display is flashing, briefly press the button again to reset the Service Interval. After the display has shown the new interval you should see "END SIA" for about 2 secs.

 

Note that if the "Reset" or "Re" does not flash, then you have not met the minimum consumption level and cannot reset.

 

Am urmat exact pasii dar indicatorul arata la fel ...patratelele alea sunt toate aprinse pina la cel galben (adica mai e galben si ajung pe rosu :)) ...mentionez ca-m facut lucrul asta de 3 ori parca deoarece credeam ca nu-l fac bine de nu se sting ledurile. A 4 oara cand am mai incercat si la fel si azi dimineata nu-mi mai apare RESET deloc :) ce s-a intimplat oare ???

 

Acum imi apare OILSERVICE si SIA: 1342 L

 

dupa care la urmatoare apasare debut. km se stinge OILSERVICE si se aprinde in partea stinga un indicator ca un ceas si in dreapta imi scrie SIA: 716 d si gata

SIA END :)

 

Oare am reusit sa-l restez??? SI daca DA de ce nu s-au stin ledurile verzi ?:)

 

Am sa incerc sa revin cu niste poze pt. exemplificare. Pls HELP

Link to comment
Share on other sites

Deci toate cele verzi sunt aprinse? Pai asta inseamna ca ai resetat. Acum o sa inceapa sa ti se stinga in timp din cele verzi, pana ajunge la galben. Cand ajunge la galben inseamna ca e timpul sa faci inspectia, daca ajunge la rosu, ai depasit data inspectiei. Nu este o regula dupa cum se sting cele verzi, adica nu se stinge un patratel la 1000 de km ca exemplu, se sting in functie de stilul de mers si de conditiile de folosire a masinii.
Link to comment
Share on other sites

Hmm atasez acum niste poze ...la mine cand am cumparat masina beculetele verzi erau la fel toate aprinze doar urmatorul galben si apoi rosu stinse ..deci eu tind sa cred ca se aprind de la tinga sprea derapta dupa cum vedeti si in poze iar in cartea tehnica a masinii ultimul schimb de ulei a fost facut la 137 mii iar acum are 156 deci a cam facut 19 mii cu un ulei :blink: ...n-ar fi trebuit sa se stinga toate cele verzi dupa resetare ???Masina e din oct. 2002 ..a mai facut cineva cu acelasi model reset ???

post-1262-1144148420_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa resetare se aprind doar cele verzi ceea ce inseamna ca e OK si se sting cele de avertizare galbene si rosii. Galben si rosu se aprind ca sa te averizeze ca trebuie sa iei masuri - galben, respectiv ca ai cam intarziat - rosu :blink: Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Nu prea inteleg dar ma rog ...oricum si inainte de a schimba uleiul dupa 19 miikm tot la fel erau aprinse toate cele verzi asa ca ...nu prea mai inteleg si e doar 1 led galben si 1 rosu ...eu credeam ca trebuie sa se aprina pe rind pe masura ce parcurgeai km ... Daca are altcineva alta parere o ascult cu interes :) ..iertare pt. insistente dar n-as vrea sa ma trezesc ca ajung pe ...rosu :) ..si inca o chestie care mi se pare cam legenda ..e adevarat ca daca ajung sa se aprinda ledul rosu nu mai porneste masina ??? :blink: Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Nu prea inteleg dar ma rog ...oricum si inainte de a schimba uleiul dupa 19 miikm tot la fel erau aprinse toate cele verzi asa ca ...nu prea mai inteleg si e doar 1 led galben si 1 rosu ...eu credeam ca trebuie sa se aprina pe rind pe masura ce parcurgeai km ...  Daca are altcineva alta parere o ascult cu interes :) ..iertare pt. insistente dar n-as vrea sa ma trezesc ca ajung pe ...rosu :) ..si inca o chestie care mi se pare cam legenda ..e adevarat ca daca ajung sa se aprinda ledul rosu nu mai porneste masina ???  :blink:

78136[/snapback]

 

Chiar ca e legenda ! :) Ledul rosu iti indica faptul ca ai depasit data reviziei. Cel galben inseamna ca trebuie sa o faci. E invers de cum crezi tu, trebuie sa se stinga pe masura ce parcurgi km.

 

Pe link ai procedura, se pare ca ai facut corect:

 

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

Link to comment
Share on other sites

OK deci trebuie sa se stinga dar daca la mine erau la fel ledurile si inainte de resetare asta ce inseamna ??? Ca ori neamtu de la autohus a facut schimb de ulei inainte de a o vinde ( :) putin probabil ) ori tot el i-a resetat oilservice-ul :blink: (ca doar era turc) ...dar in cazul asta senzorul de inspectie pe ce se bazeaza ??? pe nr. de km parcursi de la ultima resetare sau pe o "analiza" a eu stiu presiunii la ulei sau mai stiu eu ce altceva ...ce determina stingerea ledurilor verzi si aprinderea celui rosu ??? (scuze daca pare offtopic) ...multumesc wlf
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am si eu o problema in domeniu, si tare as vrea sa ma ajutatzi, am facut aceeashi poveste cu butonelul shi cheitza, s-a stins ,,oil service" si ,,inspection", dar ceea ce ma doare cel mai tare nu s-au aprins ledurile verzi..., am incercat de 2 ori, la fel. Si cesuletzul din stg. iar nu stiu cum se stinge (am schimbat lichidul de frana) tot aprins sta...
Link to comment
Share on other sites

OK deci trebuie sa se stinga dar daca la mine erau la fel ledurile si inainte de resetare asta ce inseamna ??? Ca ori neamtu de la autohus a facut schimb de ulei inainte de a o vinde ( :) putin probabil ) ori tot el i-a resetat oilservice-ul :blink: (ca doar era turc) ...dar in cazul asta senzorul de inspectie pe ce se bazeaza ??? pe nr. de km parcursi de la ultima resetare sau pe o "analiza" a eu stiu presiunii la ulei sau mai stiu eu ce altceva ...ce determina stingerea ledurilor verzi si aprinderea celui rosu ??? (scuze daca pare offtopic) ...multumesc wlf

78182[/snapback]

 

am cautat destul de mult raspunsul la intrebarea cum calculeaza computerul de bord schimbul de ulei dar nu am gasit nimic. am gasit si varianta de resetare descrisa de tine dar nu am avut incredere si am preferat sa merg la service pentru schimb de ulei si resetare. problema e ca orice fel de computer poate fi prostit de cineva daca stie ce face. personal mi mi se par aceste metode cam empirice pentru modelele de dupa 2000. la e 34 era mai simplu si mai palpabil, cu un strap (citeste o sirma ) rezolvai problema. in mod normal imi amintesc ca , cu cheia in contact rasucita inainte de pozitia de start trebuie sa ai ledurile de la service aprinse , si dupa start citeva secunde, asta insemnind ledurile verzi sau unul din cel galben sau rosu. dupa ce ai facut manevra cu schimbul de ulei si resetarea si ai rulat ceva timp mai ai probleme?

Link to comment
Share on other sites

Factorul principal este consumul de benzina/motorina.

82771[/snapback]

 

 

deci tre sa inteleg ca fabricantul a luat in consideratieun raport consum carburant/schimb de ulei constant ceea ce se ridica undeva la 20000 km pt un e39 si era undeva pe la 8-10000 la un e 34? ma intreb ce se poate intimpla daca nu folosesti un ulei recomndat si agreeat de bmw, legat de modul de calcul al schimbului de ulei (in afara ca s-ar putea sa busesti motorul).

Link to comment
Share on other sites

cvalro probleme nu mai sunt deci resetarea a mers ...toate ledurile se sting dupa cateva secunde de la pornirea motorului ...am mai facut resetarea in acelasi mod si la un model din 2000 si a mers ...deci...no comment de acu mai vad dupa 10-15000 ce se mai aprinde :blink:
Link to comment
Share on other sites

  ma intreb ce se poate intimpla daca nu folosesti un ulei recomndat si agreeat  de bmw, legat de modul de calcul al schimbului de ulei (in afara ca s-ar putea sa busesti motorul).

82877[/snapback]

 

 

Nu se schimba nimic.Calculul se realizeaza in acelasi mod.Un consum mare de benzina,un interval mic pentru schimbul de ulei ,si invers.

 

La modelele noi gen E65,E60,E90 uleiul se schimba cand este degradat , deoarece sunt dotate cu un senzor care analizeaza calitatea uleiului.

Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a spus ca ledurile trebuiesc resetate in functie de uleiul pe care l-ai pus, respectiv in functie de cati km il recomanda producatorul. Diferentele putand fii destul de mari. Nu stiu in ce masura o fi real, a spus ca stie de la reprezentantza. Oricum pare destul de logic, personal nu am reusit sa aprind ledurile verzi, a ramas cel galben, si o sa apelez la reprezentanta.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Chiar ca e legenda ! :blink:  Ledul rosu iti indica faptul ca ai depasit data reviziei. Cel galben inseamna ca trebuie sa o faci. E invers de cum crezi tu, trebuie sa se stinga pe masura ce parcurgi km.

 

Pe link ai procedura, se pare ca ai facut corect:

 

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

78139[/snapback]

 

 

wlf, pt e34 se aplica aceleasi proce3duri? daca nu, stii ce trebuie facut?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ma ajuta si pe mine cineva?

din 2001 cu facelift.

 

Chestia cu cheia in pozitia 1 si cu 5 secunde etc etc nu merge...  :blink:

176790[/snapback]

 

 

Merge garantat, incearca... ceva nu ai facut bine, nu ai urmat pasii corect sau ceva.

Si eu am disperat ca nu merge si dupa aceea am stat si am fost mai atent.

Chiar si a doua oara am avut probleme... :)

 

Mai incearca

Link to comment
Share on other sites

Factorul principal este consumul de benzina/motorina.

82771[/snapback]

salut

eu am un 525d din 2000 si cind l-am adus am intrebat la auto transilvania reprezentanta bmw din cluj la citi km sa fac schimbul de ulei

mi-au raspuns ca Bmw-ul nu are intervale fixe la care se face schimbul de ulei

si ca masina are un senzor care analizeaza aciditatea uleiului si in functie de asta se sting si ledurile alea verzi

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca te poti lua dupa indicatorul din i drive?

la mine arata acum ca trebuie schimbat peste 17000 km?

ma pot lua dupa el ?

ultima revizie a fost la 48000 si acum am aprox. 52000

in viata mea nu am mers cu un ulei ,fie el si 0w40, atat ... adica 21000 km

176857[/snapback]

cam pe la 20 000 skimb si eu

Link to comment
Share on other sites

eu tocmai ma pregatesc sa schimb la 15 000  ...in bord mai am aprinse 2 becuri versi pina la ala galben dar nu mai stau sa se stinga ...schimb pt. 2-3mii km in plus mai bine sa aiba ulei bun :blink: ...BTW folosesc Castrol 5W-30 ...Valenin ti-a reusit resetarea ???

176998[/snapback]

 

 

Dupa ce am postat aici am coborat iar la masina si am reusit...dupa mai multe incercari.

 

Cand am luat uleiul cei de la bmw mi-au spus ca ar duce si 25k km si probabil ca am sa-l schimb pe la 20k km.

Referitor la indicatorul din bord ce am aflat eu este ca in functie de regimul de mers calculeaza intervalele de oil service, adica daca mergi numai in oras intervalul va fi clar mai mic decat la un regim de autostrada. In cartea de service schimburile de ulei in germania apar facute la peste 30 k km.

Nu cred ca nemtii nu se joaca cu asa ceva...deci ma bazez pe indicatorul ala.

 

Eu am schimbat mai repede pt ca am luat masina de curand si am vrut sa-i pun ulei cu mana mea.

Link to comment
Share on other sites

eu am un 525d din 2000 si cind l-am adus am intrebat la auto transilvania reprezentanta bmw din cluj la citi km sa fac schimbul de ulei

mi-au raspuns ca Bmw-ul nu are intervale fixe la care se face schimbul de ulei

si ca masina are un senzor care analizeaza aciditatea uleiului si in functie de asta se sting si ledurile alea verzi

176850[/snapback]

 

Analizeaza aciditatea :blink:

Dupa cate stiu eu senzorul de calitate care analizeaza uleiul, este un condensator care isi schimba capacitatea in functie de proprietatile electrice ale uleiului.

Pe E39 acest senzor nu a fost montat niciodata.

 

Ma rog ,asa stiu eu,cei de la reprezentanta BMW-ului stiu mai bine, nu pot spune aberatii. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.