Jump to content

Desfiintare clapete din galeria de admisie E 60 diesel


Recommended Posts

Are cineva idee daca se comercializeaza pe undeva prin romania acele dopuri care inlocuiesc sistemul de clapeta "swirl flaps" la admisie?.. sau exista alta solutie "safe" pt anularea lor?

 

In Romania inca nu am vazut dopuri pentru inlocuirea clapetelor din admisie, le poti gasi pe ebay.

 

Clapetele de pe galerie nu se gasesc ca piesa de schimb?

In realoem nu am reusit sa gasesc un cod pentru asa ceva, dar odata ce se pot demonta de pe galerie, ma gandesc ca se pot gasi.

 

Nu se gasesc ca piesa de schimb, din pacate.

Link to comment
Share on other sites

Am sa fac si eu de urgenta treaba asta ... :twoup:

Trebuie demontat, curatat galeria de admisie si vazut in ce stare sunt clapitele, dupa ce le dai jos de pe galerie. Daca sunt bune, adica nu au joc nu se desprinde nimic de pe ele poti sa le lasi.

Oricum, ai sa te sperii cand ai sa vezi cam ce e prin galeria de admisie.

Citeste aici: http://forums.5series.net/topic/70452-remo...-diesel-engine/

Link to comment
Share on other sites

Admisia pentru motorul 3l 231cai costa in jur de 2000 lei,eu am una de vanzare cu clapete model nou,mie mi sa dat jor de pe masina pentru ca se zice ca imi curgea pe undeva uleiul,dar nu am vazut cu ochii mei,dupa cum arata admisia nu pot sa cred ca pe acolo curgea ulei,asa ca m-am lasat pagubas,daca intereseaza pe cineva...
Link to comment
Share on other sites

La admisia de E60 e cam ciudat ce se intampla (eu am 525d, dar e aceeasi admisie), eu am dat-o pe a mea jos, scapa ulei, si i-am pus silicon la imbinarea suportului clapetei cu corpul galeriei.

Dupa o saptamana am schimbat bujiile incandescente si am vazut ca mai dadea ulei si pe la axul clapetelor, deci am schimbat-o.

Nu stiu cum sunt facute de incep sa scape ulei pe acolo, dar mi se pare cam urata treaba din partea celor de la BMW.

@E90 te sfatuiesc inainte de a vinde vechea admisie sa ii faci cumva o proba sa vezi daca iti da ulei si pe la ax, sa nu aiba de suferit cumparatorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

<!--quoteo(post=752882:date=13/Jun/2009, 19:07:name=brabus2099)--><div class='quotetop'>QUOTE (brabus2099 @ 13/Jun/2009, 19:07) <a href="index.php?act=findpost&pid=752882"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->La e 46 320 d exista aceaste clapete? Daca da , se intampla si la e 46 sa se rupa?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

la mine 318d e46 2004 nu are clapete......

Chiar asa,exista opinii ca la e46 cu cutie manuala nu s-ar gasi acete clapete...cineva ne lamureste?

Link to comment
Share on other sites

Chiar asa,exista opinii ca la e46 cu cutie manuala nu s-ar gasi acete clapete...cineva ne lamureste?

Ba sunt si la cele cu manuala. uite exemplu E46 din 2003:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2003/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

Pe E46 non-facelift nu sunt.

Link to comment
Share on other sites

Are cineva idee daca se comercializeaza pe undeva prin romania acele dopuri care inlocuiesc sistemul de clapeta "swirl flaps" la admisie?.. sau exista alta solutie "safe" pt anularea lor?

Salut,

 

Vezi aici ce a facut Jacobs, si am facut si eu...nu iti treduiesc dopuri ;)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?/topic/75967-eliminare-clapete-de-pe-admisie-swir-flaps/

 

eu am sunat la BMW Bavaria si cineva de acolo mi-a spus ca au rol in efectuarea franei de motor si la oprirea motorului...

 

Eu am vorbit in particular cu un mecanic de la Bavaria care mi-a spus ca si el si le-a scos (are aceeasi masina ca si mine (320d E36 / M47N / 2002 / 150 hp)...deci si eu le-am anulat. Inchipuiesteti ca tocmai Bavaria nu ar recunoaste oficial ceea ce neaga de atatia ani: clapetele cedeaza. Oricum, daca voi vedea rostul investitiei, poate am sa cumpar o galerie de admisie noua :D, deocamdata insa...nicio schimbare in modul de functionare al masinii sau consum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Pentru cei care mai au dubii in privinta eliminarii clapetelor de admisie,postez intamplarea unu amic care la 105000 de km a trebuit sa inlocuiasca jumatate din motor cu un cost al reparatiei de aproximativ 3500 de euro.

Dupa cum spuneam,un amic a cumparat sh un bmw 330d(se pare ca si motoarele in 6 cilindri sunt expuse acestui risc) care avea la achizitionare 98000 de km.La 105000 km masina a inceput sa scoata fum si sa aiba o bataie la motor,iar concluzia a fost ca una dintre clapete s-a rupt si o parte a fost aspirata in capul pistonului si de aici si bataia pe care o auzea.Cand a demontat galeria de admisie a gasit lipsa o parte a axului care sustine clapeta,care ulterior a fost gasita in capul pistonului.Greseala lui a fost ca a mai circulat in jur de 50 de km din momentul in care s-a prezentat defectiunea,fapt care a cauzat craparea pistonului si inlocuirea acestuia si a altor componente,precum cuzineti,supape si altele.

Eu la autoturismul meu,320d 150 de cai,am indepartat faimoasele clapete la aproximativ 80k de km si singurul lucru negativ este ca nu mai se simte aproape deloc frana de motor,in rest nici o diferenta in ceea ce priveste consumul,iar in urma cu o luna am facut revizia si noxele au iesit in parametrii.

Edited by gellu-mihai
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mi-a spus si mie mecanicul de la bavaria sa le scot mai bine ptr ca ele au un rol iarna ajuta motorul la pornire un fel de soclu tras la dacie:)))

Foarte inteligent mecanicul asta de la Bavaria. De-aia nu calc eu pe la Bavaria.

Soclul la Dacie era pentru altceva, iti baga mai multa benzina in carburator si iti tinea ralantiul mai ridicat sa nu se opreasca. La BMW chestia asta se face automat din DDE.

Clapetele din galeria de admisie au cu totul alt rol. Ele fac varteje de aer (vortex-uri) si conduc la o ardere mai completa a motorinei. Astfel scad noxele si ai cuplu mai bun pe turatii joase.

Link to comment
Share on other sites

Foarte inteligent mecanicul asta de la Bavaria. De-aia nu calc eu pe la Bavaria.

Soclul la Dacie era pentru altceva, iti baga mai multa benzina in carburator si iti tinea ralantiul mai ridicat sa nu se opreasca. La BMW chestia asta se face automat din DDE.

Clapetele din galeria de admisie au cu totul alt rol. Ele fac varteje de aer (vortex-uri) si conduc la o ardere mai completa a motorinei. Astfel scad noxele si ai cuplu mai bun pe turatii joase.

100% CORECT ce a spus Iulian ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.