Jump to content

Desfiintare clapete din galeria de admisie E 60 diesel


Recommended Posts

Ce atata tura-vura cu clapetele astea nu stiu.

 

BMW recomanda sa schimbi galeria la 80k km. Nu o faci(ca nu ai chef,bani, sau te doare undeva) atunci scoate macar clapetele.

Pai chiar asa e ca si cum ai schimba distributia,problema e cand o cumperi second hand ca nu stii daca respectivul a schimbat.o sau nu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Singura varianta sa verifici daca au fost scoase este sa dai jos galeria de admisie. Ca sa verifici daca urmeaza sa cada le verifici jocul in ax.

Daca masina nu a avut clapete din fabrica lipseste un actuator si un furtun de vacum care vin pe galeria de admisie

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

eu am pus dopuri si nu mai am probleme, am avut galerie noua si ma tinut fix 47000 de km si a inceput sa curga din nou.

asa ca m-am inervat si am bagat dopuri si nu mai am nici o problema.

Numai probleme aveam de la vechea galerie cea originala imi dadea in nas, se bilbiea masina la pornire.

Acum toate au disparut, ce trebuie avut grija parerea mea curatat mai des filtrul epurator in cazul celui cu pisla schimbat in unul din acesta cu plastic fiindca nu mai necesita schimbare doar curatare, si bineinteles EGR curat sau verificat la fiecare revizie sau 2 ori pe an.

In ceea ce priveste frina de motor nu prea sesizez nimic diferit deoarece am cutie manuala.

Cine a inlocuit clapetele cu dopuri au sesizat ceva schimbari in mersul masinii?

Link to comment
Share on other sites

eu am pus dopuri si nu mai am probleme, am avut galerie noua si ma tinut fix 47000 de km si a inceput sa curga din nou.

asa ca m-am inervat si am bagat dopuri si nu mai am nici o problema.

Numai probleme aveam de la vechea galerie cea originala imi dadea in nas, se bilbiea masina la pornire.

Acum toate au disparut, ce trebuie avut grija parerea mea curatat mai des filtrul epurator in cazul celui cu pisla schimbat in unul din acesta cu plastic fiindca nu mai necesita schimbare doar curatare, si bineinteles EGR curat sau verificat la fiecare revizie sau 2 ori pe an.

In ceea ce priveste frina de motor nu prea sesizez nimic diferit deoarece am cutie manuala.

Cine a inlocuit clapetele cu dopuri au sesizat ceva schimbari in mersul masinii?

ce diamentru ai pus 22 sau 32 ? Ca se pare ca nu exista info despre cand a decis BMW sa puna 32 mm si trebuie demontata galerie ca sa vezi exact .

Link to comment
Share on other sites

eu am pus de 32

se stie ca 32 au fost puse pe motoarele de o generatie mai noua incepind cu 06.2004 restul cica erau de 22

 

stiu ca si tu le-ai anulat, ai sesizat ceva diferente. La mine de ex oscileaza acul turometrului bine ca imi oscila si inainte de ale inlocui

eu nu le-am anulat inca , ma gandesc sa o fac , tocmai imi comandasem capace de 22 mm <_< Incerc sa gasesc info clar in privinta galeriei sau poate are cineva vreo galerie 2.0 /2006 si poate verifica diamentrul ca sa pot returna . Am sa-i comand si garnituri noi .

Link to comment
Share on other sites

la mine motorul este 2500

 

sar putea sa ai de 22 daca este cel in 4

dar parca ziceai ca le-ai anulat si ai pus suruburi cu pixipol

 

Lol . Nu as face asa ceva :)) Am comandat de la un user de pe site djtaotao, bazat pe info de pe ebay , voi comanda si garniturile si incerc schema asta ca=mi stau cumva pe creier .

 

Swirl flap blanks are the smaller 22mm size. These fit all bmw 4 cylinder diesels up to 2007. Plates are made of high grade aluminum, they are strong and light

 

In fine , omul le schimba daca sunt de 32 dar nu vroiam sa desfac aiurea, nu mi-a dat prin cap sa le massor cand am schimbat bujiile . :getlost:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

mie din contra mia scazut consumul in exterior, am reusit sa scot pe calculator mers decent Brasov - Galati 5,8. inainte da ale da jos acelasi drum si mers mai jos de 6,1 nu am scos.

In oras posibil sa fi crescut nu prea trag atentie la consumul din oras.

Salut!Bmw 320d 150hp fabricat 09-2004,am anulat calapetele,am mers un an fara,apoi le-am montat la loc,dupa montare am remarcat un motor ceva mai silentios si mai vioi,sunt de parere ca masina merge mai bine cu clapetii la locul lor.Bafta!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu am mers la vale dar atit am scos pe calculator in realitate cred cu verificare la pompa am un consum de 6,5 deci nu am srsizat o crestere de consum in afara deoarece peste 2500 de ture daca nua insel oricum clapetele sunt pe deschis asa ca nu prea ar influenta la consum ca oricum is lipsa di in afara cum nai da nu o lasi sub 2500 de ture ar insemna ca iti bati joc de masina.In localitate deja e alta treaba la relanti la semafor se mai merge si sub 2500 de ture astfel probabil ca influenteaza asupra consumului EGR filtru particule.Cu schimbatul sunetului sunt de acord sesizabil doar la relanti,dar prefer sa il aud asa la relanti decit sa nu il mai aid deloc in cazul aspirarii unei clapete.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

A anulat cineva clapetele pe un 525d, automat? nu as schimba galeria cu una noua, dar vreau sa stiu ce simptome sunt daca doar anulez clapetele si curat galeria...am inteles ca nu mia face frana de motor, asta cred ca ar conta la o cutie automata, consum etc.

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Zilele astea am asistat la desfiintarea clapetelor si curatarea admisiei + egr, la un 530d din 2005 cu 218 cai, 222.000km reali, tin precizez ca 4 erau la locul lor si 2 " mai aveau o suflare" ! Schimbarea masinei a fost radical in bine in urma schimbului de ulei si filtre + curatatul admisiei. Sunt curios ce se intampla daca masina nu ajungea pe mana prietenului meu :D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.