Jump to content

ajutor...relanti ursuletz :(((( !


defekt

Recommended Posts

va rog ajutati-ma!!!

problema sta asa: ursuletz 1984 2000 cmc...la pornire se tureaza ca nebunu pana la vreo 3500-400 rpm dupa care scade rpd pana la vreo 2000 rpm si imediat moare motorul...daca ii reglez surubul de la acceleratie sta numai daca il reglez pe la vreo 2400-2500 rpm..am zis ca e de la soc dar nu cred deoarece acelasi lucru se intampla si dupa ce se incalzeste motorul si se mai intampla cateodata sa stea pe undeva la 1400-1500 rpm (minimul la care sta :blink: ) iar in momentul cand calc frana... MOARE..nu stiu ce sa ma mai fac...de mers la un mecanic la mine in comuna asta de oras nu gasesc!!!!

plllls help!!!!

Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca numai atunci cand nu ai masina nu ai probleme de genul asta este posibul ca din cate imi spui tu sa fie vre-un furtun iesit uitate ca sub galeria de admisie este o piesa in forma de H in care intra doua furtune de apa si doua de aer adica ala este soc termic vcezi daca nu a iesit vreun furtun si atunci trage aer ca nebunul motorul di furtunul dintre debitmetru si clapeta de acceleratie iese un furtun si se duce in H di iese unul si se duce reglajul de relantiu verifica daca nu a iesit de undeva.
Link to comment
Share on other sites

oki..am verificat si ai avut dreptate..un furtun care intra in acel h era crapat...deocamdata l-am "reparat" si am facut comanda de unul nou...dupa ce am facuta cest lucru lucrurile s-au schimbat ..dar nu pot sa zic ca s-au rezolvat..

Acum ce-i drept nu se mai tureaza chiar ca nebun in schimb reglandul de la surubul de relanti, reactioneaza in doua moduri total diferite: daca ii dau drumul la acel surub sa-i scad relantiul incepe sa oscileze (fluctueaza intre 1000-1400 rpm constant) iar daca il infiletez cat de putin turatia se ridica la 2000 rpm!!!

mai aveti vreo idee?/Va rog mult ajutati-ma!!!

Link to comment
Share on other sites

iti multumesc mult...am descoperit ca si racordul ala de cauciuc intre debitmetru si injectie era crapata...dar crapat serios..asa ca am facut comanda de unul nou...si azi mi-am propus sa schimb toate furtunele ca se pare ca toate-s crapate!

ms inca o data

Link to comment
Share on other sites

iti multumesc mult...am descoperit ca si racordul ala de cauciuc intre debitmetru si injectie era crapata...dar crapat serios..asa ca am facut comanda de unul nou...si azi mi-am propus sa schimb toate furtunele ca se pare ca toate-s crapate!

ms inca o data

78986[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

inca o intrebare..cum se regleaza vanasul?/ptr ca banuiesc ca delcoul trebuie sa aiba un surub ceva care sa il tina strans..si nu as vrea sa ma apuc sa trag ca nebunul de el..asa ca mai bine intreb!!Si vreau sa reglez avansul ptr ca uneori imi da rateuri in filtru de aer!Ms mult!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.