Jump to content

consum exagerat de mare la 318tds


bogdanel_p

Recommended Posts

Salutare tuturor, am un e 36 318 TDS din '96......consum oras (Bucuresti)12-13 l, exterior 8 l la un mers de 120 km/h. E un consum mare dar am fost la mecanic am pus diagnoza pe ea......raspuns:

 

1. eroare la pompa de injectie

2. eroare la senzorul de acceleratie ( la pedala)

3. eroare la turbina.

 

Ce poate sa fie?

 

Daca a mai avut cineva problema asta.....va rog sa ma ajutati cu un sfat....intrucat nu am banuti sa rezolv toate cele trei erori....si ar trebui sa rezolv una din ele...sau poate este o alt problema pentru care consuma asa mult....si nici u trage cum tebuie, parca e gatuita.

 

Am schimbat ulei, toate filtrele curele, role de curand.

 

Va multumesc pentru viitoarele sfaturi!

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

salut

am acceasi masina

da e exagerat consumul

la mine papa pana in 9% in oras, depinde de aglomeratie, si 6% afara la 120

si eu ma pus-o pe tester si mi-a dat eroare la pompa

eu zic sa dai jos EGR si sa-l cureti afecteaza cum trage masina

de turbina nu stiu ce sa zic.... nici nu cunosc daca exista un loc in care se poate testa pe banc

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut

am acceasi masina

da e exagerat consumul

la mine papa pana in 9% in oras, depinde de aglomeratie, si 6% afara la 120

si eu ma pus-o pe tester si mi-a dat eroare la pompa

eu zic sa dai jos EGR si sa-l cureti afecteaza cum trage masina

de turbina nu stiu ce sa zic.... nici nu cunosc daca exista un loc in care se poate testa pe banc

 

multumesc....am aceasta masina de 3 saptamani....am cumparat-o dupa ce am stat de vorba cu alti proprietari de e36 cu aceeasi motorizare. Sunt incantat de ce mi-au povestit referitor la fiabilitatea seriei e36 si de acest motor. Trebuie sa-i dau de cap....sa vad unde, cum se desface acest EGR si sa incerc sa-l curat.

 

Din cate stiu acel chip de pe pompa de injectie merge bine sau nu merge deloc, adica pica si nu mai pompeaza deloc motorina.

 

Ma mai documentez si astept si alte sfaturi.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

salut

am acceasi masina

da e exagerat consumul

la mine papa pana in 9% in oras, depinde de aglomeratie, si 6% afara la 120

si eu ma pus-o pe tester si mi-a dat eroare la pompa

eu zic sa dai jos EGR si sa-l cureti afecteaza cum trage masina

de turbina nu stiu ce sa zic.... nici nu cunosc daca exista un loc in care se poate testa pe banc

9% in oras?

Compact 2000, 1,6- dar are 1895 cmc- consum 13, 5% in Bucuresti!

Eu credeam ca e normal consumul asta, dar vad ca nu! <_<

Link to comment
Share on other sites

EGR este piesa aia din drepta motorului care are si un vaccum intra un furtun pe el

uie aici piesa nr. 4 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...old_system_agr/

mai uitate si la intercoler sa nu fie infundat

 

Am identificat EGR-ul....il desfac si il curat cu o solutie anume? Poate un WD-40? NU am mai facut operatia aceasta pana acum.

 

salut

am acceasi masina

da e exagerat consumul

la mine papa pana in 9% in oras, depinde de aglomeratie, si 6% afara la 120

si eu ma pus-o pe tester si mi-a dat eroare la pompa

eu zic sa dai jos EGR si sa-l cureti afecteaza cum trage masina

de turbina nu stiu ce sa zic.... nici nu cunosc daca exista un loc in care se poate testa pe banc

9% in oras?

Compact 2000, 1,6- dar are 1895 cmc- consum 13, 5% in Bucuresti!

Eu credeam ca e normal consumul asta, dar vad ca nu! <_<

 

Noi vorbim de motor de 1665 cm diesel.......tu cred ca ai motor pe benzina.....si e normal sa-ti consume mai mult.......am avut un Golf 4 motor 1.4 benzina.....consuma 11-13 % in Bucuresti, la un regim de condus normal, nu alergat.

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

cu alcool tehnic sau cu un gum cutter la spray

 

 

multumesc....merg acum la masina...si incerc sa curat EGR....apoi vad cum evolueaza lucrurile.

 

Ar mai putea fi si alta cauza pt care sa-mi consume atat de mult in conditiile in care toate consumabilele sunt noi, turbina functioneaza bine (adica se tureaza pana la 4900 fara probleme)?

 

Pompa de injectie....oare trebuie reglata pe banc? Chip-ul de la pompa de injectie ori funcioneaza in parametrii ori nu functioneaza nu?

 

Am inteles!

Am observat ca turata la 2500 constant scade consumul pe la 11%!

Multumesc oricum pentru informatii!

 

 

Pai e normal sa-ti scada consumul daca o turezi mai putin......vezi doar sa nu mergi subturat cu ea....daca schimbi la 2500 e ok.....e minimul turatie la care trebuie schimbat astfel incat sa nu ai alte probleme in timp cu injectoarele.....care se pot infunda daca mergi subturat.

 

Oricum in Bucuresti e greu sa iti consume sub 10 un motor pe benzina de capacitatea aceasta.

Link to comment
Share on other sites

bafta la curata EGR

 

Am terinat de curatat EGR-ul. Cand am desfacut piesa am observat o groaza de ulei, atat intarit pe margini cat si ulei proapsat.......am folosit un tricou intreg (facut carpe) ca sa curat EGR (piesa 4 din schema trimisa de tine in link).

 

Intrebare: E normal sa fie atata ulei acolo?

Link to comment
Share on other sites

Cand am desfacut egr-ul la un 320d am razuit mizeria ingrosata cu un cutit, apoi am trecut la curatarea cu solutie, deci, daca nu a fost dat jos de mult timp, gasesti balauri acolo. <_< Daca tot nu trage, vezi debitmetrul, scoate mufa si vezi cum merge, nu te speria daca scoate fum mult.
Link to comment
Share on other sites

Cand am desfacut egr-ul la un 320d am razuit mizeria ingrosata cu un cutit, apoi am trecut la curatarea cu solutie, deci, daca nu a fost dat jos de mult timp, gasesti balauri acolo. <_< Daca tot nu trage, vezi debitmetrul, scoate mufa si vezi cum merge, nu te speria daca scoate fum mult.

 

da cam asa era si la mine....dupa ce am razuit....am curat cu Wd40 si alcool....apoi am pus la loc....dar din pacate nu am avut cum sa curat si canalele de evacuare....cele dianintea EGR-ului. Cred ca e bine sa stea o noapte intr-un lighean cu benzina, sa se curete mazga aceea, dar din lipsa de timp si spatiu ( e naspa sa repari masina in fata blocului) nu le-am curatat.

 

Sper sa mearga mai bine acum si apoate sa consume cat trebe, asa cum a fost proiectata ea sa consume.

 

Habar nu am unde e debitmetrul la masina asta. Poate ma ajuti cu o schema sau imi spui unde e localizat. Multumesc.

 

salutare

 

am si eu tot un 318tds din 96 si de la o perioada a inceput sa imi consume cam mult si nu tiu de ce?

 

bogdanel_p:se simte vreo diferenta dupa curatarea EGR-ului?

 

nu stiu inca cum se simte, ca abia am terminat de "ambalat" totul la loc si inca nu am mers cu ea. Revin cu detalii despre comportamentul masinii, poate despre consum dupa cateva zile.

 

Intre timp, poate mai avem si alti iubitori de BMW care s-au mai lovit de astfel de probleme si pot da un sfat prietenesc.

 

Multumesc pentru ajutor!

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

Cand am desfacut egr-ul la un 320d am razuit mizeria ingrosata cu un cutit, apoi am trecut la curatarea cu solutie, deci, daca nu a fost dat jos de mult timp, gasesti balauri acolo. <_< Daca tot nu trage, vezi debitmetrul, scoate mufa si vezi cum merge, nu te speria daca scoate fum mult.

presupun ca la un E46?mi-as curata si eu EGR-ul.ma poti ajuta cu niste informatii?

Link to comment
Share on other sites

Cand am desfacut egr-ul la un 320d am razuit mizeria ingrosata cu un cutit, apoi am trecut la curatarea cu solutie, deci, daca nu a fost dat jos de mult timp, gasesti balauri acolo. <_< Daca tot nu trage, vezi debitmetrul, scoate mufa si vezi cum merge, nu te speria daca scoate fum mult.

318tds nu are debitmetru ca si 325tds de altfel

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

salut! si eu am tot 318tds... dar imi consuma relativ putin... consum mixt cam 7-8%... cu un plin am mers peste 900km din care vreo 400km pe autostrada la viteza constanta intre 130-140km/h... in Bucuresti imi ia cam 9-10%...

Motorul M41 de pe 318tds nu are debitmetru si cred ca nici filtru epurator pt ca nu l-am gasit nicaieri.

 

Eu am curatat prin ianuarie mai intai valva EGR si apoi toata admisia din cauza ca turbina imi trage ulei pe la capacul de la culbutori...

La fel cand am desfacut EGR-ul era plin de mazga intarita... L-am pus intr-un vas cu benzina si l-am lasat sa se inmoaie dupa care am sters bine bine cu o carpa si am suflat cu foehn-ul ca sa se usuce... Apoi am desfacut tot traseul admisiei ca sa-l curat pt ca avea ulei pe el... Am dat jos furtunul dintre turbina si intercooler, apoi intercoolerul, apoi furtunul si conducta aia dintre intercooler si EGR si in cele din urma galeria de admisie...

Am astupat la un capat intercoolerul si pe celalta parte am turnat benzina ca sa inmoaie depunerile din interior si sa dilueze uleiul si l-am lasat o noapte asa... In galeria de admisie tot la fel am benzina pentru a inmuia depunerile deoarece in partea dinspre EGR avea mazga de aia ca in EGR... Furtunele aveau doar de ulei in interior si le-am curatat cu o carpa... A 2a zi am agitat putin intercoolerul si cand am scurs benzina a iesit numai negreala ca si cum ar fi fost fost ulei ars... dupa ce am sters si galeria de admisie am lasat sa se usuce bine si apoi am montat totul asa cum a fost...

Nu s-a schimbat nimic in legatura cu consumul sau alte performante ale masinii... Doar ca motorul se aude mai rotund!Acum 2 zile am desfacut de curiozitate furtunul dinainte de EGR si am vazut ca iar are ulei in interior...

Motorul meu trage destul de bine iar consumul e bun zic eu pt un motor de aproape 13 ani... Aproape de fiecare data cand ies cu masina conduc mai sportiv cand la ieirea din localitate sau la depasiri... si schimb vitezele pe la 3500-4000ture... ce e drept consuma mai mult dar si motorul trage mai bine... atunci incep sa se simta cei 90 de cai frumosi <_< cu ocazia asta se mai curata si minicatalizatorul si evacuarea si poate si turbina...

Totusi in sarcina la o depasire chiar daca o accelerez brusc si trec peste 3500ture nu vad in oglinda sa scoata fum negru... iar pe loc cand o turez peste 3500ture imi scoate un nor mare de fum negru din cauza motorinei nearse complet...

La inceput cand am cumparat masina nu prea stiam multe despre motoarele diesel si schimbam pe la 2500ture din cauza ca pompa mea de injectie are avansul cam mare si tacane cam tare si de la tacanitul asta mi se parea ca turez motorul prea tare... acum la mers normal schimb undeva pe la 2800ture iar in treapta urmatoare am peste 2000ture si trage bine!

 

@bogdanel_p la tine scoate mult fum negru? e posibil sa ai consumul mare din cauza pompei de injectie... poate baga prea multa motorina si nu o arde complet de unde ar rezulta mult fum negru...

cat despre erorile pe care ti le-a dat la tester nu stiu ce sa zic... oricum pompa de injectie si turbina sunt costisitoare daca trebuiesc schimbate... in jur de 2500euro amadoua noi noute...

eu vreau sa-i reduc din avans la pompa mea de injectie sa vad cum se comporta masina si sa nu mai tacane asa tare... si ar mai trebui schimbat capul hidraulic pt ca imi porneste greu cand e motorul cald... un mecanic la Bucuresti mi-a zis ca e in jur de 1200lei un cap de asta hidraulic nou...iar o pompa SH in targ la Vitan e vreo 25oeuro...

Link to comment
Share on other sites

salut! si eu am tot 318tds... dar imi consuma relativ putin... consum mixt cam 7-8%... cu un plin am mers peste 900km din care vreo 400km pe autostrada la viteza constanta intre 130-140km/h... in Bucuresti imi ia cam 9-10%...

Motorul M41 de pe 318tds nu are debitmetru si cred ca nici filtru epurator pt ca nu l-am gasit nicaieri.

 

Eu am curatat prin ianuarie mai intai valva EGR si apoi toata admisia din cauza ca turbina imi trage ulei pe la capacul de la culbutori...

La fel cand am desfacut EGR-ul era plin de mazga intarita... L-am pus intr-un vas cu benzina si l-am lasat sa se inmoaie dupa care am sters bine bine cu o carpa si am suflat cu foehn-ul ca sa se usuce... Apoi am desfacut tot traseul admisiei ca sa-l curat pt ca avea ulei pe el... Am dat jos furtunul dintre turbina si intercooler, apoi intercoolerul, apoi furtunul si conducta aia dintre intercooler si EGR si in cele din urma galeria de admisie...

Am astupat la un capat intercoolerul si pe celalta parte am turnat benzina ca sa inmoaie depunerile din interior si sa dilueze uleiul si l-am lasat o noapte asa... In galeria de admisie tot la fel am benzina pentru a inmuia depunerile deoarece in partea dinspre EGR avea mazga de aia ca in EGR... Furtunele aveau doar de ulei in interior si le-am curatat cu o carpa... A 2a zi am agitat putin intercoolerul si cand am scurs benzina a iesit numai negreala ca si cum ar fi fost fost ulei ars... dupa ce am sters si galeria de admisie am lasat sa se usuce bine si apoi am montat totul asa cum a fost...

Nu s-a schimbat nimic in legatura cu consumul sau alte performante ale masinii... Doar ca motorul se aude mai rotund!Acum 2 zile am desfacut de curiozitate furtunul dinainte de EGR si am vazut ca iar are ulei in interior...

Motorul meu trage destul de bine iar consumul e bun zic eu pt un motor de aproape 13 ani... Aproape de fiecare data cand ies cu masina conduc mai sportiv cand la ieirea din localitate sau la depasiri... si schimb vitezele pe la 3500-4000ture... ce e drept consuma mai mult dar si motorul trage mai bine... atunci incep sa se simta cei 90 de cai frumosi <_< cu ocazia asta se mai curata si minicatalizatorul si evacuarea si poate si turbina...

Totusi in sarcina la o depasire chiar daca o accelerez brusc si trec peste 3500ture nu vad in oglinda sa scoata fum negru... iar pe loc cand o turez peste 3500ture imi scoate un nor mare de fum negru din cauza motorinei nearse complet...

La inceput cand am cumparat masina nu prea stiam multe despre motoarele diesel si schimbam pe la 2500ture din cauza ca pompa mea de injectie are avansul cam mare si tacane cam tare si de la tacanitul asta mi se parea ca turez motorul prea tare... acum la mers normal schimb undeva pe la 2800ture iar in treapta urmatoare am peste 2000ture si trage bine!

 

@bogdanel_p la tine scoate mult fum negru? e posibil sa ai consumul mare din cauza pompei de injectie... poate baga prea multa motorina si nu o arde complet de unde ar rezulta mult fum negru...

cat despre erorile pe care ti le-a dat la tester nu stiu ce sa zic... oricum pompa de injectie si turbina sunt costisitoare daca trebuiesc schimbate... in jur de 2500euro amadoua noi noute...

eu vreau sa-i reduc din avans la pompa mea de injectie sa vad cum se comporta masina si sa nu mai tacane asa tare... si ar mai trebui schimbat capul hidraulic pt ca imi porneste greu cand e motorul cald... un mecanic la Bucuresti mi-a zis ca e in jur de 1200lei un cap de asta hidraulic nou...iar o pompa SH in targ la Vitan e vreo 25oeuro...

 

Foarte constructiva postarea ta, sa te bucuri in continuare de BMW-ul tau si sa nu-ti creeze probleme. Cu siguranta va trebui sa fac si eu aceeasi operatiune de curatare completa a admisiei pe care ai facut-o si tu. Eu am masina aceasta de 3 saptamani, abia ce am adus-o din Germania si pot spune ca a fost foarte prost intretinuta de cei 2 proprietari nemti pe care i-a avut.

 

De cand am cumparat-o am bagat in ea vreo 2000 eur in felul urmator:

 

1. Alternator nou, era mort complet cel original si m-a lasat in Germania. Altul original nou out 380 eur

2. Baterie noua in Germania 144 eur

3. Fulia noua si toate rolele din spatele ei noi schimbate tot in Germania 270 eur

4. Schimbat filre, ulei, antigel, curele si role intizatoare in Germania 220 eur....pana la 990 (total factura, exceptand bateria) a fost manopera

5. Amotrizoare noi, flanse, rulmeti amortizoare, buffere, basculele fata complete, in RO 2400 RON + manopera 300 RON

6. Am schimbat bratele spate pentru ca aveam tamburi si rulmentii realmente sudati pe pozitia lor (uruiau ingrozitor si erau cei originali......265000 km), asa ca daca tot nu mai puteam sa-i scot decat cu flexul si trebuia sa schimb si sabotii pt ca erau uzati complet, am hotarat sa schimb bratele cu totul si sa-i pun discuri de frana si pe spate......150 eur (bascule second, impecabile, fara rugina excesiva, discurile impecabile, placute inca fololsibile, cu tot cu cablurile de frana) + 200 RON manopera.

 

Cam asta este istoria BMW-ul lui meu de cand am intat in posesia lui. Urmeaza RAR, apoi mai schimb si placutele fata.....si voi incepe sa-l "gadil" pe la motor, asta insemnand curatare completa a motorului (cu substante speciale care se pun in locul uleiului) apoi un tratement pt motor, curatarea circuitului de racire (tot cu substante speciale), apoi am sa desfac motorul pt ca imi scapa unei pe la o garnitura (inca nu stiu care pt ca e undeva inspre sofer si nu se vede), apoi desfacerea EGR si curatare din nou, curatare intercooler, curatare turbina, schimbat toate furtunele care prezinta ceva uzura.......si in final....dupa ce restaurez din punct de vedere tehnic toata masina, este prevazut in plan un chip pt inca 20-30 cai in plus. Apoi......MULTA MOTORINA!!!

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

@bogdanel_p

e ok ce ai facut deja si ce ai de gand sa faci

sa te bucuri de masinuta si ... fara evenimente <_<

 

Multumesc, asemenea! Stiu ca e o masina care merita toti banii cheltuiti gramada ca sa fie adusa la starea tehnica la care a iesit din fabrica, dar dupa, nu mai am dureri de cap inca cel putin 100.000 km.

 

PS: piesele sunt oricum mai ieftine decat la o masina de generatie mai noua ( o spun din proprie experienta, fost proprietar de Focus, Golf 4, Laguna 2)

 

Daca pot ajuta cu un sfat, o parere, o idee constructiva cu mare placere postez in continuare.

 

Dupa curatarea EGR, nu se simte nici o imbunatatire a tractiunii motorului, parca se aude mai bine, mai rotund, dar atat.

 

Toate cele bune tuturor!!! Sa ne bucuram de aceste "doamne cu experienta soselelor" cat mai mult!

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

salut! si eu am tot 318tds... dar imi consuma relativ putin... consum mixt cam 7-8%... cu un plin am mers peste 900km din care vreo 400km pe autostrada la viteza constanta intre 130-140km/h... in Bucuresti imi ia cam 9-10%...

Motorul M41 de pe 318tds nu are debitmetru si cred ca nici filtru epurator pt ca nu l-am gasit nicaieri.

 

Eu am curatat prin ianuarie mai intai valva EGR si apoi toata admisia din cauza ca turbina imi trage ulei pe la capacul de la culbutori...

La fel cand am desfacut EGR-ul era plin de mazga intarita... L-am pus intr-un vas cu benzina si l-am lasat sa se inmoaie dupa care am sters bine bine cu o carpa si am suflat cu foehn-ul ca sa se usuce... Apoi am desfacut tot traseul admisiei ca sa-l curat pt ca avea ulei pe el... Am dat jos furtunul dintre turbina si intercooler, apoi intercoolerul, apoi furtunul si conducta aia dintre intercooler si EGR si in cele din urma galeria de admisie...

Am astupat la un capat intercoolerul si pe celalta parte am turnat benzina ca sa inmoaie depunerile din interior si sa dilueze uleiul si l-am lasat o noapte asa... In galeria de admisie tot la fel am benzina pentru a inmuia depunerile deoarece in partea dinspre EGR avea mazga de aia ca in EGR... Furtunele aveau doar de ulei in interior si le-am curatat cu o carpa... A 2a zi am agitat putin intercoolerul si cand am scurs benzina a iesit numai negreala ca si cum ar fi fost fost ulei ars... dupa ce am sters si galeria de admisie am lasat sa se usuce bine si apoi am montat totul asa cum a fost...

Nu s-a schimbat nimic in legatura cu consumul sau alte performante ale masinii... Doar ca motorul se aude mai rotund!Acum 2 zile am desfacut de curiozitate furtunul dinainte de EGR si am vazut ca iar are ulei in interior...

Motorul meu trage destul de bine iar consumul e bun zic eu pt un motor de aproape 13 ani... Aproape de fiecare data cand ies cu masina conduc mai sportiv cand la ieirea din localitate sau la depasiri... si schimb vitezele pe la 3500-4000ture... ce e drept consuma mai mult dar si motorul trage mai bine... atunci incep sa se simta cei 90 de cai frumosi <_< cu ocazia asta se mai curata si minicatalizatorul si evacuarea si poate si turbina...

Totusi in sarcina la o depasire chiar daca o accelerez brusc si trec peste 3500ture nu vad in oglinda sa scoata fum negru... iar pe loc cand o turez peste 3500ture imi scoate un nor mare de fum negru din cauza motorinei nearse complet...

La inceput cand am cumparat masina nu prea stiam multe despre motoarele diesel si schimbam pe la 2500ture din cauza ca pompa mea de injectie are avansul cam mare si tacane cam tare si de la tacanitul asta mi se parea ca turez motorul prea tare... acum la mers normal schimb undeva pe la 2800ture iar in treapta urmatoare am peste 2000ture si trage bine!

 

@bogdanel_p la tine scoate mult fum negru? e posibil sa ai consumul mare din cauza pompei de injectie... poate baga prea multa motorina si nu o arde complet de unde ar rezulta mult fum negru...

cat despre erorile pe care ti le-a dat la tester nu stiu ce sa zic... oricum pompa de injectie si turbina sunt costisitoare daca trebuiesc schimbate... in jur de 2500euro amadoua noi noute...

eu vreau sa-i reduc din avans la pompa mea de injectie sa vad cum se comporta masina si sa nu mai tacane asa tare... si ar mai trebui schimbat capul hidraulic pt ca imi porneste greu cand e motorul cald... un mecanic la Bucuresti mi-a zis ca e in jur de 1200lei un cap de asta hidraulic nou...iar o pompa SH in targ la Vitan e vreo 25oeuro...

 

Foarte constructiva postarea ta, sa te bucuri in continuare de BMW-ul tau si sa nu-ti creeze probleme!

 

Scoate fum putin, doar la accelerari mai in forta, "o ciuperca pe sosea" :-), stiu asta de la fratele meu care a mers in spatele meu, insa in mod normal nu scoate fum de nici o culoare, iar motorul nu are un zgomot ciudat, nici un tacanit al pompei de injectie.

 

Ma gandesc ca si rulmentii actuali, cu gradul lor avansat de uzura si cu frecare fier pe fier ar putea ingreuna tractiunea masinii si de aici un consum mai mare. Maine pun noile bascule spate ( cu disc) pe masina si rulmentii noi, pe care deja ii cumparasem si vad daca in continuare consuma la fel de mult.

Edited by bogdanel_p
Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma ca te intreb... Cat ai dat pe masina? Daca tot ai fost in Germania puteai sa cauti ceva mai bun!

Masina mea a costat in Belgia 1800euro...eu am luat-o pe 1dec 2008 cu 2500euro de la cel care a adus-o in tara... Avea in bord 289670km cand am cumparat-o...

Pana acum am facut peste 6000km cu ea... Am schimbat prima data antigelul, apoi pivotii inferiori la bratele de pe fata pt ca m-au respins la RAR (am vrut sa inscriu masina in Ro), apoi bucsele si bieletele antiruliu, senzorii ABS,

Ca si la tine imi huruiau rulmentii pe spate ca imi vuia capul la peste 60km/h... Acum 2saptamani am schimbat rulmentii pe spate (vreo 4zile m-am chinuit sa desfac niste suruburi) si e o mare placere sa merg cu masina. Am mai schimbat filtrele si cureaua de la alternator...

Urmeaza sa fac schimbul de ulei si sa inlocuiesc o garnitura (cred ca la pompa de vacuum daca nu ma insel) pt ca se prelinge ulei pe acolo si vascocuplajul pt ca nu mai raceste bine cand o forjez putin <_< ...

 

Ai facut treaba foarte buna schimband piesele defecte... Vezi ca rulmentii pentru bratele cu frana pe tambur nu se potrivesc cu cei pt bratele cu frana pe disc! Sunt putin mai mici...

Ai grija cu solutia ai pt curatat motorul care se pune in locul uleiului... Motorul are uzura mare si acea solutie poate desprinde unele depuneri care acopera unele imperfectiuni si atunci o sa faci rau motorului!

Poate nu iti baga turbina suficient aer si de aia iti consuma mult... Oricum daca ai eroare la turbina, pompa si senzorul de acceleratie inseamna ca exista o legatura intre ele... Cand vei afla ce corelatie este intre cele 3 cred ca vei sti de ce iti consuma asa mult!

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.