Jump to content

2015, Norvegia. Petrolul trece in ilegalitate.


Recommended Posts

Stii vorba aia, "Vine sfarsitul lumii? Veniti in Romania, aici totul este cu 50 ani in urma!"

 

oameni buni - ideia pe care ne-am culcat ca suntem cu 50 de ani in urma este problema noastra - iar asta va fi motivul pentru care asa o sa ramanem.

Link to comment
Share on other sites

Iar la orice masina u energie alternativa, dezavantajele sunt mai mare decat avantajele.

 

doar faptul cĂŁ ele nu polueazĂŁ constituie singurul avantaj de care vei avea ĂŽntr-adevĂŁr nevoie, la un moment dat. poate nu tu, dar copiii, sau copiii copiilor tĂŁi...

 

 

lucrurile evolueazĂŁ, combustibilii evoleazĂŁ. e Âşi normal sĂŁ se schimbe la un moment dat cu ceva earth friendly.

Link to comment
Share on other sites

<_< dupa un weekend frumos, vin si citesc basme pe topciul asta, toata condurerea neorvegiei o sa se schimbe pana in 2015.. cu altii cu o privire mai conservatoare :), cum se procedeaza in toate tarile, cu anuntul ala, daca e real, respectivii au anuntat ca s-au saturat de functii de condurere :bashwall:

 

Ma bucur ca mai exista optimisti incurabili, printre voi. Sunt exemple de surse alternative de combustibil, puse la naftalina, de zeci de ani..

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Asa e oriunde in lume.

 

Ce conteaza ptr un politician care vrea functie, sunt: banii de campanie, sustinerea politica, publicitatea si cred ca mai sunt. Oricum alegatorii sunt pe ultimul loc, in sensul ca ei voteaza ce li se ofera.

 

Iin frunte este propulsat(nu ajunge) candidatul care indeplineste criteriile necesare pentru cei care chiar conteaza... De exemplu familia care are copyright pe culoarea albastra...

 

Eu cred ca fiecare crede ca persoana lui / votul lui chiar conteaza... Dar adevarul e ca acesta conteaza in masura in care trebuie wa votese 2 oameni pusi inaintea lori. Exemplu : alegerile actual unde nu ai avut pe cine alege.

 

Tigarile de ce credeti ca nu sunt ilegale ? Omoara in aceasi generatie.... Spre deosebire de incalzirea globala.

Link to comment
Share on other sites

Norvegia nu a aderat in principal datorita drepturilor de pescuit care trebuiau impartite apoi si partial a sistemului de protectie social si al mediului oarecum restrictiv de afaceri.

 

Arabii destepti au investit banii aia si in altceva decat petrol, cum e Dubai, mai mult de jumatete din economie nu are nici o treaba cu petrolul, asa ca nu le plang de mila. In 50 de ani o sa trecem pe altceva ca oricum nu prea o sa mai fie...Dar trecerea se va face oarecum ok pentru cine se pregateste si scump si cu sacrificii pentru cine nu se gandeste la ziua de maine.

La ora asta sa produci H costa cam cat 1 l de benzina accizata. Infrastructura exista... o teava care transporta gaze cred eu ca poate cu mici adaptari poate duce si H. o cisterna de GPL duce si H

California are deja o retea bunisoara de distributie a H si nu e mica.. e ca suprafata cat o tara europeana maricica.

Link to comment
Share on other sites

Arabii destepti au investit banii aia si in altceva decat petrol, cum e Dubai, mai mult de jumatete din economie nu are nici o treaba cu petrolul, asa ca nu le plang de mila.

 

Da, da , destepti rau.

Vezi care este planul de amortizare la extravagantele alea ale lor si cam cati ani ar fi trebuit sa mearga bine.

De destepti ce sunt s-au oprit toate constructiile, inclusiv Turnul de 1Km si insulele in forma pamantului.

criza asta e un lucru bun.

Link to comment
Share on other sites

Norvegia nu a aderat in principal datorita drepturilor de pescuit care trebuiau impartite apoi si partial a sistemului de protectie social si al mediului oarecum restrictiv de afaceri.

 

Ar mai fi de spus cate ceva si despre EFTA, dar as contrazice postul tau. Nu prea inteleg cum este cu mediul restrictiv de afaceri. Daca ai vreun link, chiar si in norvegiana, poti sa il postezi. <_<

Link to comment
Share on other sites

Norvegia nu a aderat in principal datorita drepturilor de pescuit care trebuiau impartite apoi si partial a sistemului de protectie social si al mediului oarecum restrictiv de afaceri.

 

Arabii destepti au investit banii aia si in altceva decat petrol, cum e Dubai, mai mult de jumatete din economie nu are nici o treaba cu petrolul, asa ca nu le plang de mila. In 50 de ani o sa trecem pe altceva ca oricum nu prea o sa mai fie...Dar trecerea se va face oarecum ok pentru cine se pregateste si scump si cu sacrificii pentru cine nu se gandeste la ziua de maine.

La ora asta sa produci H costa cam cat 1 l de benzina accizata. Infrastructura exista... o teava care transporta gaze cred eu ca poate cu mici adaptari poate duce si H. o cisterna de GPL duce si H

California are deja o retea bunisoara de distributie a H si nu e mica.. e ca suprafata cat o tara europeana maricica.

 

la noi se inteapa si se fura motorina/benzina la greu.. si tu rei sa bagi hidrogen pe tevi... Nu sti tu ce implica transportul de hidrogen...

 

Da probabil ca in state exista retea bine dezvoltata de hidrogen... cand motorina nu se gaseste la toate pompele....

 

Si tocmai asta-i smecheria.. ca H costa cat 1 L de benzina, 1L de etanol se produce din mai mult petrol decat 1 L de benzina.. si tot felu de afaceri cat sa prosteasca pe lume.

La fel si cu electricitatea, si masinile electrice, tii masina la incarcat 12 ore ca sa conduci 2 ore... sau investesti sute de milioane de euro in 6000 de mori eoliene, si vezi ca abia alimenteaza un oras mediu... Uitati-va si pe discovery, nu numa la MTV.. si vedeti ca de exemplu ca pentru a produce un acumulator de masina electrica, se consuma mai multe resurse decat daca masina ar fi simplu pe combustibil, in timpul in care.. diferitele materii prime pentru a produce bateria, trebuie sa strabata globu de cateva ori pana sa apara produsul finit.

 

Se gandeste cineva, ca sutele alea de milioane de euro.. vin din alta parte , alta parte care este exploatata la maxim.

Link to comment
Share on other sites

Norvegia nu a aderat in principal datorita drepturilor de pescuit care trebuiau impartite apoi si partial a sistemului de protectie social si al mediului oarecum restrictiv de afaceri.

 

Ar mai fi de spus cate ceva si despre EFTA, dar as contrazice postul tau. Nu prea inteleg cum este cu mediul restrictiv de afaceri. Daca ai vreun link, chiar si in norvegiana, poti sa il postezi. <_<

M-am exprimat gresit, nu restrictiv, un pic anticoncurential daca vrei. Afacerile de familie in Norvegia de exemplu pot beneficia de consiliere si alte facilitati din partea statului in cazul in care intra in rahat dintr-un motiv sau altul mai usor decat intr-o tara membra UE. Asta ar fi unul din aspecte. Mai sunt multe alte mici diferente, dar exact astea fac ca Norvegia sa doreasca sa stea departe de UE, in principal datorita interventiei statului in tot felul de aspecte care in mod normal nu ar fi posibile intr-o tara UE.

Acum cu criza au mai schimbat putin tonul si ar vrea si ei in zona euro.

 

Cristi daca poti produce H la cost cu benzina eu cred ca are cea mai mare sansa. De acord cu tine, masinile alea pe acumulatori nu au nici o sansa reala, sunt marketing pur. Pentru a face H consumi energie care partial provine si ea din surse poluante dar nu toate.

Poti face o carutza de centrale nucleare de exemplu si atunci provenienta energiei ca sa faci H e mai curata.

Daca nu vor dezvolta ceva mic sa genereze energie, ca o mini pila atomica sau o modalitate de a produce H mai curat,

masinile cu adevarat ecologice raman la nivel de incercari nereusite, complet neprectice, cum sunt cele cu acumulatori.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Toate ca toate, dar se estimeaza ca in 2050 se va apropia de terminate Uraniul ... <_< Asta va fi bomba cu ceas.

Ecologie faci cand nu o arzi moka prin oras la agatat in masina, cand iesi la agatat pe jos, cu tine, nu cu masina care sa te _imbunatateasca_ . Mersul rational cu mijloace de transport si un mediu de productie care sa nu plimbe materiile prime pe toata planeta numai de dragul globalizarii, ar scadea cerintele de combustibili cam la 50%, fara sa se resimta serios in nivelul de trai.

Dar asta inseamna sa ne schimbam noi, nu numai altii.

Masini electrice si cu hidrogen inca nu sunt rentabile, tehnologia lor nu e matura. La cele electrice acumulatorii nu sunt performanti suficient, la cele cu hidrogen sunt periculoase pentru cumparatorul incult si prost (care e si universal prezent in lumea asta a noastra). Biocombustibilii nu renteaza pentru ca producerea lor se face scotand teren din circuitul agricol pentru alimentatie, deci duce la saracie, foamete.

Metodele astea inca nu se vor aplica. La un final al resurselor, cred ca masinile electrice vor conduce.

Link to comment
Share on other sites

In motorul masinii, sunt niste explozii, iar la doar cativa metri distanta e un rezervor de ~50l de lichid inflamabil legat prin niste conducte de motor, dar totusi sunt multi idioti/analfabeti care conduc masini si singurul pericol e propriul lor "talent", desi primul instinct ar fi sa spui ca masina e o bomba pe roti.

 

Cam la fel de complicata pare folosirea hidrogenului pe post de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma refeream la periculozitatea montajelor in sine, ci la cat de dementi pot fi unii DIY-sti, care pot ajunge sa isi dea foc foarte usor, mult mai usor decat in cazul benzinei, care nu ia foc in contact cu aerul, asa cum face hidrogenul. Dar asta e un risc neglijabil, si face parte din selectia naturala <_<
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.