Jump to content

In legatura cu suspensia la e36 coupe 320i


Recommended Posts

Salut baietii,vreau sa va intreb din poza ce fel de suspensie este asta,am gasit aceasta hartie cu arcurile si telescoapele........, presupun cel care le-a pus........cum sa-l numesc eu pe ala.....mai bine ma abtin,deci aceasta hartie am gastio in mapa unde sunt actele masinii,ce sa schimbat la ea, etc,etc,masina imi intinde nervii la maxim,este joasa,la denivelari se comporta aiurea,pe portiuni de drum cu nisip este aiurea,nu lanseaza frumos,este inaspectoasa(nu ai da aspect de robustete),te dai jos greu din ea,deci a-si dori daca a-si da cineva seama din poza ce fel de suspensie este asta, este cu tot cu telescoape?este reglabila cumva?,daca la asfel de suspensie a schimbat si jambele,doamne asta numai masina nu e,dupa ce este.......antica,depasita, mai are si suspensia asta.

post-550-1241213146_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunt telescoape cu arcuri. Este suspensie sport...la 150-160 euro. Nu sunt reglabile.

Ce scrie pe hartie ?

40/20 3/1 sau 60/20 3/1 sau 65/35 3/1 ???

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Bogdane, asta am vazut eu acolo pentru modelul tau (320i coupe).Mie unul mi se pare ciudata prinderea amortizorului fata in partea de jos...Poate ma insel eu sau nu-mi aduc aminte bine cum este la e36..sau poate poza pusa pe site...Arcurile de spate asa arata?.Adica cu pas neuniform al spirei?
Link to comment
Share on other sites

Pai daca faceam un schimb cu cineva care are o suspensie de e36 coupe normala si mi-ar fi dat arcurile lui si telescoapele s-ar fi potrivit la a mea?adica ma gandesc ca asta nu o fi mai modificat altceva...,sau doar arcurile de la un e36 cu suspensie normala ar merge la telescoapele astea care le am acum?doamne daca o privesti din spate zici ca e cufurita,daca o privesti din lateral mai ales din lateral si te uiti la fata si sa aibe si rotile inclinate mai bine nu te mai uiti,daca o privesti din fata zici ca nu are roti,are si forma aia adica mai ridicata de spate si mai aplecata de fata,voi ce spune-ti sa ai iau niste arcuri mai inaltutze pe fata?adica sa o fac paralel cu solul,ma gandeam si la un schimb dar imi e sa nu apara anumite complicatii ca cine stie ce o fi mai modificat ala la masina,la jambe sau eu stiu pe unde,vai mama ei de masina......
Link to comment
Share on other sites

Pai daca faceam un schimb cu cineva care are o suspensie de e36 coupe normala si mi-ar fi dat arcurile lui si telescoapele s-ar fi potrivit la a mea?adica ma gandesc ca asta nu o fi mai modificat altceva...,sau doar arcurile de la un e36 cu suspensie normala ar merge la telescoapele astea care le am acum?doamne daca o privesti din spate zici ca e cufurita,daca o privesti din lateral mai ales din lateral si te uiti la fata si sa aibe si rotile inclinate mai bine nu te mai uiti,daca o privesti din fata zici ca nu are roti,are si forma aia adica mai ridicata de spate si mai aplecata de fata,voi ce spune-ti sa ai iau niste arcuri mai inaltutze pe fata?adica sa o fac paralel cu solul,ma gandeam si la un schimb dar imi e sa nu apara anumite complicatii ca cine stie ce o fi mai modificat ala la masina,la jambe sau eu stiu pe unde,vai mama ei de masina......

 

Un schimb ar fi cel mai potrivit Bogdane. Sunt multi care-si doresc suspensia ta..Acum depinde in ce stare este, dar odata ce ai un amator de schimb, o va evalua el...

Link to comment
Share on other sites

doamne daca o privesti din spate zici ca e cufurita,daca o privesti din lateral mai ales din lateral si te uiti la fata si sa aibe si rotile inclinate mai bine nu te mai uiti,daca o privesti din fata zici ca nu are roti,are si forma aia adica mai ridicata de spate si mai aplecata de fata

<_< m-ai facut sa rad la maxim

si eu am avut suspensie sport pe e36 meu si la fel de urata era si plus ca orice gropita o simteam si nu puteam sa merg deloc ca era prea joasa...offf

si i-am cumparat o suspensie normala si s-au rezolvat problemele...

te sfatuiesc sa faci la fel

salut

Link to comment
Share on other sites

pai nu ma/ ne intereseaza cred autenticitatea semnaturii aluia de acolo...Vezi de niste numere, grupate ca cele pe care ti le-a cerut Jacobs...trebuie sa fie pe undeva pe acolo mentionate..sau ceva asemanator

 

are si forma aia adica mai ridicata de spate si mai aplecata de fata, vai mama ei de masina......

 

bine ca nu e invers <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Mai BogdanRam....eu sa cumpar o suspensie noua pt. o asfel de masina nu fac asa ceva din urmatoarele chestii,in primul rand o asfel de masina nu merita un lucru din asta mai complicat si nou,in al doilea rand a mai patit cineva de aici ca a luat o suspensie noua cu arcuri,telescoape si au aparut probleme la montaj si masina statea mai intr-o parte si la costat vreo 30 si ceva de milioane cum sa dai atat pt. un e36!!!!eu vreau sa gasesc pe cineva sa ai vad masina cum e de inalta,sa se vada masiva,sa apas pe spate si pe fata ei sa simt cum lanseaza arcurile,cand ai dai a doua la turatii mai mari sa se lase asa un pic de spate sa simti cum calca asfaltul,uite de ce stau eu acum.......de schimbat suspensii,trebuie data jamba de pe fata jos,doamne firar masina masii a draku ca imi vine sa ma bat singur ca am luat asa ceva,de cand am luat asa ceva ma vait ,ma vait,injur cand merg cu ea si tot asa.
Link to comment
Share on other sites

Nu datorita schimbului suspensiei i-au aparut acele probleme user-ului de care amintesti.

Nu e nevoie sa te bati singur Bogdane...n-are rost...mai bine vinde masina cuiva care o va aprecia la valoarea ei, continuand sa nu o falosesti si s-o injuri, sigur ai sa ajungi sa te bati singur si sa te mutilezi chiar...si sincer, nu are rost...injurand masina te chinui si tu si o chinui si pe ea tot experimentand si neglijand probleme ce se cer chiar rezolvate..

Link to comment
Share on other sites

Pai o folosesc mai Dane,merg cu ea dar nu o folosesc cum trebuie,vreau sa dau cu ea cum dau cu solenza,cum dau astia cu cielo,clio,passat si sa imi vad de drumul meu si de ale mele nu sa stau sa cu teama ca sparg baia de ulei,pe mine ma intereseaza sa imi vad de traseul meu sa ma gandesc la alte probleme nu sa stau stresat cand conduc o tinichea din asta,adica mai sunt si alte tinichele de generatia astia, de ex. mai vad pe cate unii cu opel vectra model '91, ma dar se folosesc de ele macar aia,poate sa mearga cu ele,sunt inalte,confortabile,sau opel astra model '93 tot generatie cu cazanul asta de e36 dar aia macar se folosesc de ele,au un avantaj in fata mea in domeniul auto ,stiu pe cineva cu un is coupe e bun pe suspensie cum imi place mie,tipul e si mecanic dar trebuie analizata problema dinainte sa masoare jambele tot ca sa nu difere la lungime, ca sa intre telescoapele la fix si sa se poata insuruba piulita aia si arcul sa vina pe taler frumos,acum motorul de is eu stiu o fi mai usor ca 2.0 si ma gandesc ca asta find mai greu al meu la un eventual schimb sa nu preseze pe arcuri si sa stea tot lasata de bot si sa nu rezolv nimik,sa trec pe la garaj pe la el intr-o zi sa discut mai amanuntit si sa faca niste masuratori ceva,doamne in loc sa ma ocup de alte lucruri mai placute si sa imi vad de unele treburi ale mele uite de ce stau acum,eu incerc.......,o ce masina buna.....
Link to comment
Share on other sites

Ai si tu dreptate...Dar daca e de jambe, la dezmembrari gasesti jambe goale si nu cred ca e o problemaasta...Totusi, incearca sa vezi daca nu cumva vrea cineva suspensia ta...mai ales ca ai dovada ca s-au montat in 2008...fara misto, sigur cineva va accepta sa schimbe suspensia cu tine....
Link to comment
Share on other sites

Pai de schimbat stiu ca vrea,dar chestia cu jambele stiu ca a-si gasi la dezmembrari dar cred ca se pot masura jambele daca dai roata jos banuiesc,ca nu mai stau eu sa lege jambele de discuri chestii,alte complicatii,nu se defac suruburile sunt ruginite,e usor de zis,greu de facut......a si mai e o chestie de ex. masina merge pe asfalt si dau intr-un damb roata se duce un pic in spate,deci pe langa ca roata se duce in sus si e normal dar se duce si un pic in spate si revine cred ca o fi de la bucse treaba asta,deci cum e teren cu..riduri...se comporta nasol de tot,dar nasol......de tot.
Link to comment
Share on other sites

Pai de schimbat stiu ca vrea,dar chestia cu jambele stiu ca a-si gasi la dezmembrari dar cred ca se pot masura jambele daca dai roata jos banuiesc,ca nu mai stau eu sa lege jambele de discuri chestii,alte complicatii,nu se defac suruburile sunt ruginite,e usor de zis,greu de facut......a si mai e o chestie de ex. masina merge pe asfalt si dau intr-un damb roata se duce un pic in spate,deci pe langa ca roata se duce in sus si e normal dar se duce si un pic in spate si revine cred ca o fi de la bucse treaba asta,deci cum e teren cu..riduri...se comporta nasol de tot,dar nasol......de tot.

 

Bogdane, cel care vrea schimbul de suspensie cu tine it va da ce are el cu tot cu jambe...Daca se duce roata pe teren d'ala cu riduri cum zici tu, in spate atunci e probabil si bucsa. Pentru suruburi ruginite exista leacuri care mai de care mai serioasa...wd40 ...si chiar coca-cola...merge de bubuie...

Bafta si nu te mai panica atat..Intreaba-i pe baieti la MP de schimb si sa vezi ce masina carnoasa faci

Link to comment
Share on other sites

DA mai Dane dar ca sa schimbe atatea trebuie sa fie mecanic bun trebuie sa mai vina un mecanic sa ajute sa nu se incurce,uite acum cateva ore m-am dus pe o straduta sa astept pe cineva era majoritatea masinilor parcate cu rotile de pe partea dreapta pe o portiune de trotuar si nu era mare deloc,am stat m-am gandit sa incerc si eu si mi-am spus in sinea mea sa stau mai bine in banca mea si simteam nevoia sa incerc ca vedeam celelalte masini asa frumos parcate si imi era pofta sa o sui si eu asa dar ce sa fac,ce sa fac acum,ce pot sa mai fac...sa ramnesc atata tot,ahhh doamneeee,doamneeee.......am vanos,am vanos si nu am suspensie:),a-si renunta si la vanos,si la 2 cilindrii doar sa am o suspensie normala inalta Dane,maine ma duc sa vb cu tipul cu isul sa vad ce si cum.....,am trecut astazi prin targ sa vad ce preturi mai au tinichelele astea e de belea,nasol rau de tot merge treaba,ca a-si fi bagat-o la vanzare si sa iau ceva cu suspensie normala,inalta.
Link to comment
Share on other sites

DA mai Dane dar ca sa schimbe atatea trebuie sa fie mecanic bun trebuie sa mai vina un mecanic sa ajute sa nu se incurce,uite acum cateva ore m-am dus pe o straduta sa astept pe cineva era majoritatea masinilor parcate cu rotile de pe partea dreapta pe o portiune de trotuar si nu era mare deloc,am stat m-am gandit sa incerc si eu si mi-am spus in sinea mea sa stau mai bine in banca mea si simteam nevoia sa incerc ca vedeam celelalte masini asa frumos parcate si imi era pofta sa o sui si eu asa dar ce sa fac,ce sa fac acum,ce pot sa mai fac...sa ramnesc atata tot,ahhh doamneeee,doamneeee.......am vanos,am vanos si nu am suspensie:),a-si renunta si la vanos,si la 2 cilindrii doar sa am o suspensie normala inalta Dane,maine ma duc sa vb cu tipul cu isul sa vad ce si cum.....,am trecut astazi prin targ sa vad ce preturi mai au tinichelele astea e de belea,nasol rau de tot merge treaba,ca a-si fi bagat-o la vanzare si sa iau ceva cu suspensie normala,inalta.

 

BMW nu recomanda parcarea cu rotile pe borduri...care sunt...Lasa vaicareala si mergi cu masina aia ...Apropo..daca renunti la vanos si la 2 cilindrii, se usureaza pe fata si se mai ridica si atunci ale tale sunt bordurile...Bine ca nu e ridicata de fata si lasata de spate...Atunci, da, ai fi avut motive sa fi ingrijorat si suparat <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Dane rog pe cei de la bmw sa mai ma lase cu recomandarile,iar cu parcarile gen bordura sunt pt. masinile strong,adica masini....,vroiam sa te mai intreb ca sa inlocuiesc bucsele parca 2 sunt,cred ca nu mai trebuie sa dea bratul jos?poate doar un capat atat si ca sa le bage trebuie o anumita presa?e greu de schimbat?poate sunt duse astea si daca le schimb e mai ''carnoasa'' pe denivelari,adica sa ai explic la mecanic ca sa nu mai fumeze un pachet de tigari pana a-si da seama,ca sunt complicate tinichelele astea.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea , daca nu ai ceva bani :

1. cumpara-ti toate bucsile , seturi , ca nu sunt mult , iar lipsa "carnii" la suspensie de acolo vine , apoi troncanelile tot de acolo si cu ocazia asta verifica si directia daca nu a fost afectata de duritatea suspensiei !

2. exista distantiere , care pot inalta cativa cm masina ( 2-3 cm ) , dar numai cu ele , amortizarea tot tare este ;

3. cauta firme care prelucreaza arcuri , trateaza metale , caleste metale si pot sa traga de ale tale cativa cm , astfel incat poti ajunge cu ele la aceasi inaltime ca cele stock , dar isi vor pierde din tarie si daca nu sunt ok amortizoarele risti sa o faci barca .

4. da anunturi pe siteuri cu nebunii de tuning-uri si vei gasi persoane care sa-ti ofere destul pe kitul tau de suspensie ! Gusturile nu se discuta !!! <_<

 

P.S. Doar eu observ poza cu Golf 5 pe coperta respectiva ???

Edited by marius_eugen
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea , daca nu ai ceva bani :

 

2. exista distantiere , care pot inalta cativa cm masina ( 2-3 cm ) , dar numai cu ele , amortizarea tot tare este ;

3. cauta firme care prelucreaza arcuri , trateaza metale , caleste metale si pot sa traga de ale tale cativa cm , astfel incat poti ajunge cu ele la aceasi inaltime ca cele stock , dar isi vor pierde din tarie si daca nu sunt ok amortizoarele risti sa o faci barca .

4. da anunturi pe siteuri cu nebunii de tuning-uri si vei gasi persoane care sa-ti ofere destul pe kitul tau de suspensie ! Gusturile nu se discuta !!! <_<

 

P.S. Doar eu observ poza cu Golf 5 pe coperta respectiva ???

De ce-i clasifici ca nebuni pe cei care se ocupa de tuning?

Arcurile "tratate" in felul asta se poarta la daciile vechi si la alte marci din programul rabla, ca si distantierele alea menite sa ridica masina. Nu sunt scumpe in cazul in care se cer schimbate arcurile. Daca accepta cineva schimbul, va schimba tot si nu mai este nevoie de intins arcuri. Intinderea arcurilor nu afecteaza amortizorul cumva daca nu este facut sa lucreze la cursa aia?

Poza cu Golf 5 cred ca e acolo din considerente artistice..

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Arcurile ... asa arata?.Adica cu pas neuniform al spirei?

 

Buna intrebarea.

 

Cateva precizari pentru cei care nu stiu care e treaba:

Arcurile din poza (cu pas neuniform al spirei) sunt orientate spre confort. Explicatia este ca la solicitari mici toate spirele preiau socurile, suspensia fiind moale si confortabila. La solicitari mai mari spirele apropiate se ating intre ele si mai lucreaza doar cele distantate rezultand o suspensie mai tare (mai putine spire ce se pot deforma). Multe masini folosesc asa ceva din fabrica si cam toate scuterele (din cate am vazut BMW nu). Dezavantajul este o neliniaritate mare in functionarea suspensiei si imposibilitatea de a prezice ce se va intampla cu masina respectiva intr-o curba abordata cu viteza mai mare. De aceea acest tip de arc nu este folosit niciodata la curse unde se folosesc arcuri cu pas uniform al spirei.

Link to comment
Share on other sites

Salut Cristi,da man ai dreptate,exact asa se comporta arcurile,deci ele lanseaza un pic adica cat de cat sunt moi la denivelari din astea mici dar nu pot sa spun acelasi lucru despre cele din spate,pe spate masina pot sa spun ca e potrivita ca inaltime din punctul asta de vede e cat de cat ok,nu are aspect de ''citroen'' din ala vechi cu roata bagata sub aripa ca nu o luam eu,dar,dar......pt. ca masina are tractiune pe spate,ele fiind rigide ma zdruncina si in plus daca acelerezi un pic mai tare si iei niste gropi sau guri de canal masina pierde controlul pt ca roata nu intra in acele gauri si sa aibe aderenta,alt aspect pe fata hai ca ar fi ok la confort dar garda la sol ma deranjeaza rau si asta pe fata,e vreau sa ati spun ca masina asta numita bmw,hai sa fiu sincer nu e masina,am ajuns sa fiu invidios si pe unu care are un cielo,un cielo din '95,crede-ma ca in trafic ca intri pe o straduta,ba pe alta eu trebuie sa fiu atent la orice sant cu nisip orice groapa ma oboseste teribil de tare si din punctul asta de vedere,alt aspect si cand pun frana pe fata se lasa un pic de bot dar parca si rotile din fata se duc un pic in spate,parca au un pic de joc iar pe spate este lemn,cand plec cu ea si mai in forta vreau sa o simt eu ca se lasa de spate sa fie cum am mai zis''carnoasa'',ai zis tu sa ma duc la astia care trateaza fiare sau eu stiu ce,nu sunt omul mai Cristi sa iau toate atelierele la rand,sa stau sa desfaca ca nu merge aia,ba aia,sa imi pierd un mare timp cu tinicheaua asta,eu nu vroiam de la ea decat sa fie buna pe suspensie,daca e nevoie sa ai schimb nu stiu ce placuta de frana sau ce filtru,din cand in cand sa o parfumez,un silicon,o muzica si sa plec linistit cu ea,pt. mine personal asta nu e masina nu e nici frumoasa ca model,nici ca interior fata de alte marci de generatia ei dar macar sa ma stisfacut din celelalte puncte de vedere,adica sa fie utila cat de cat.
Link to comment
Share on other sites

Scuze ca te intrerup din refulat...ma intereseaza pe mine arcurile de pe spate,iti pot oferi fie 2 arcuri normale(stock)fie 2 arcuri M-tech.Cat despre faza cu montat -demontat nu dureaza mai mult de 10 min la ambele roti pe spate.

daca ai cum sa faci o poza la masina sa vad si eu cum sta masina ar fi ideal.

Link to comment
Share on other sites

Bun sa zicem ca am facem ca tine tu nu te gandesti asa ca daca eu imi pun arcurile stoc pe spate va sta si mai ridicata de spate decat cum este acum, adica genu' ala sa se infiga in pamant, adica tu chiar asa vrei sa sa ma urc in ea legat cu un fular la ochi?iar chestia cu m-tech........ma lasa rece,a draku' rabla macar....''picioarele'' sa le fi avut bune.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.