Jump to content

320d e46 sau 325i e46


robi

Recommended Posts

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

Link to comment
Share on other sites

Ambele modele sunt interesante consumul e de partea lui 320d dar performantele sunt de partea lui 325i ce ar fi de precizat e ca in Romania nu prea ai unde sa te bucuri cu devarat de performante, la eternele gropi s-au adaugat si o sumedenie de radare fixe pe portiunile de drum mai bunicele. Asa ca orice ai ales e prea bun pentru tara asta, pentru soselele partriei tind sa cred ca Loganu ar fi arhisuficient (asta asa ca o gluma off-topic)

 

Daca ai avut 320 d stii deja ce vrei in plus, ramane doar sa analizezi daca 325i te satisface.

Link to comment
Share on other sites

diferenta intre cele doua modele la consum urban 3-4l, extraurban 2-3l

 

daca diferenta de consum e de doar cit zici tu........ 100% voi merge pe 325i. Oricum ma asteptam la un consum de 15%-16% urban. Din cite vad tu ai chiar 325i. Cum simti herghelia in linie de sub capota ta si la ce turatie se simte in largul lor caii aia?

 

diferenta intre cele doua modele la consum urban 3-4l, extraurban 2-3l

 

daca diferenta de consum e de doar cit zici tu........ 100% voi merge pe 325i. Oricum ma asteptam la un consum de 15%-16% urban. Din cite vad tu ai chiar 325i. Cum simti herghelia in linie de sub capota ta si la ce turatie se simte in largul lor caii aia?

 

scuze "SIMT"

 

da' ce masina ai acum?

320d acum, dupa ce am avut 318i si 525d

Link to comment
Share on other sites

Salut Robi.

Cum spunea cineva mai sus: nu ai unde te bucura de un 325i. Daca vrei sa te distrezi cu el, sa vezi ca poate si are de unde scoate putere pur si simplu nu ai unde. Eu am fost de exemplu in Oradea de 1 mai si pur si simplu nu am avut curajul sa o calc peste 60 in localitate si 140 in afara. Plin de radare, tiruri, pericole la tot pasul...

 

Masina e frumoasa, daca o iei si cu dotari (incalzire in scaune, xenon, jante, navi, etc.) probabil te va satisface, dar daca ai avut un 320d si te-ai obisnuit cu un tip de cuplu ... o sa-ti ia timp sa vezi ca un 325i isi arata puterea la 2500-3000 RPM, iar puterea costa... bani evident.

 

15-16% vara in oras, iarna 18%, in afara cel mai putin am avut in weekend 7.7% cu un mers regulamentar. Daca circuli zilnic cu ea, sa nu te gandesti la un consum mai mic de 100 Euro / luna.

 

Incearca sa cumperi o masina cu cat mai putini km si cu 0 km rulati in Romania. Daca o cumperi la 90-100 km din Germania sa stii ca o sa ai o masina buna. Eu o ingrijesc excesiv, ocolesc drumuri urate, gropi, etc. dar dupa un an incep aud mici vibratii pe la bord, scaune, etc... ceea ce nu auzeam acum un an, cand am condus-o prima data.

 

Taxele sunt ridicate la modelul asta dar "Placerea de a conduce" un motor in 6 cilindrii este intr-adevar o satisfactie si un sentiment excelent.

Link to comment
Share on other sites

sa nu-ti fie frica de consum, am vazut multi care spun ca 325i consuma 15-16%...dar acestia sunt cei care in traficul din Bucuresti accelereaza intre stopuri chiar daca ele sunt la 100m distanta unul de celalalt, sunt cei care nu lasa motorul sa se incalzeasca 1-2 min inainte de a pleca, si sunt aceia care se intrec cu oricine gasesc pe sosea. Conteaza si manual sau automat, diferenta e de 2l, data de producator. Motorul asta ii simti puterea si de la relanti...el trage la 2000 extraordinar...cel putin in 1-2-3-4, in treapta a 5-a la 2000 nu se infige chiar asa. Daca ti-l iei sh, conteaza f mult cum a fost exploatat, intretinut, anul...km, multe. Daca un 325i ar consuma 18%, cat ar consuma 3000 benzina? 4200 benzina?? 5000 benzina?? 6000 benzina?? voi nu stiti ce vorbiti, speriati baiatu:P . Cu un 325i merita la consum sa faci undeva sub 12000km/h...consider ca daca faci 15-20k km/an sa mergi pe diesel. bafta
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca investitia in benzina e riscanta. sh-urile cu putere mare pe benzina sa fi sigur ca au fost jucarii super exploatate, sa fim sinceri daca ti-ai cumpara maine un e92 de 200cp nou, cum l-ai exploata, mai ales cand sti ca ai vrea sa-l vinzi? diesel-urile in general sunt alese de oameni calculati care cauta sa fie cat mai echilibrata ecuatia fiabilitate, cost, putere. de ce nu iei in calcul 330d daca tot ai bani de taxe <_<. eu unul o sa alerg tot pe diesel in viitor posibil la anul sa fac de un 335 e90 face lift sper( strang de ceva timp resurse).
Link to comment
Share on other sites

de acord cu tiger1 referitor la consum

ianinte de a lua un E46 330 XD, dupa ce vedeam prin forumuri, ma asteptam la un consum mult mai mare fata de cel pe care-l are de fapt masina

E adevarat ca nu ma numar printre cei care alearga de la un semafor la altul <_<

Conteaza foarte mult stilul de mers si lungimea drumurilor parcurse zilnic. De exemplu, daca stai foarte aproape de locul de munca, o sa ai un consum mai mare ca medie (motorul merge mai mult rece) s.a.m.d.

Link to comment
Share on other sites

Bmw e facut sa fie exploatat, si mai rau e cand un diesel urca in 5000 ture decat o benzinara. Cand te duci la itp o sa vezi ca iti sta inima in loc cand o tine ala 5 min min la turatie maxima...la mine...la benzina...sa o tina cat vrea la in 6500, nu va patii nimic. Un diesel sh trebuie sa te gandesti ca o turbina costa 2000 euro, un ambreaj cu volanta 1000 euro...sunt multe de pus in balanta. 330d intradevar e de luat in calcul.Ce consum ai la 330xd? 12-13 urban? Edited by tiger1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor celor care si-au sacrificat timpul pt a ma lamuri, dar de la fiecare am inteles cite ceva. Iar de aici am concluzionat.

Cind voi vinde 320d-ul(cu criza asta nu se stie), voi merge pe un E46 330d, iar pentru zilele fierbinti de vara o SUPRA MK4 330cp twin turbo. sper sa nu sariti acum pe mine, dar pe linga BMW-urile pe care le ador indiferent de model si aceasta Toyota are un loc al ei. Cei care au avut ocazia stiu la ce ma refer.

Inca o data va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Bmw e facut sa fie exploatat, si mai rau e cand un diesel urca in 5000 ture decat o benzinara. Cand te duci la itp o sa vezi ca iti sta inima in loc cand o tine ala 5 min min la turatie maxima...la mine...la benzina...sa o tina cat vrea la in 6500, nu va patii nimic. Un diesel sh trebuie sa te gandesti ca o turbina costa 2000 euro, un ambreaj cu volanta 1000 euro...sunt multe de pus in balanta. 330d intradevar e de luat in calcul.Ce consum ai la 330xd? 12-13 urban?

 

:) :bashwall: :unsure: :blink: :blink:

 

Tu esti NEBUN :wub:)

cum adica daca tzii un benzinar la 6500 nu va pati nimic? ia tine-l tu 10 minute si spune-ne si noua ca nu se intampla nimic <_<

 

ambreiajul cu volanta il schimbi si la benzina deci nu stiu de ce l-ai mai specificat iar in legatura cu turbina poate fi reconditionata.. sau alta sh.. iar turbina pica cam dupa 200k km

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Da nu are nimic, eu am tinut 320i in 6500-6700rpm limitarea scoasa cu cip, timp de 20 de minute cel putin pe autostrada...

A mers la fel ca si inainte, a tras la fel ca si inainte, nu a batut, nu nimic.

 

la dizel.... praf 100%.

Link to comment
Share on other sites

diesel nu poate fi turat mai mult de 4000 rpm pe loc ..Asa ca la ITP fantasma voastra dispare <_<

 

Cat despre soferul calculat care-si ia diesel ...gata m-am lamurit! Cata talpa isi ia diesel de la baietasi calculati poate nici un benzinar nu ar face fata :) ..

 

Ia benzina si lasa consumul !..Vrei sa fugi cu 8 % ? Nu se poate

Link to comment
Share on other sites

Da nu are nimic, eu am tinut 320i in 6500-6700rpm limitarea scoasa cu cip, timp de 20 de minute cel putin pe autostrada...

A mers la fel ca si inainte, a tras la fel ca si inainte, nu a batut, nu nimic.

 

la dizel.... praf 100%.

 

nu face bine la motor e folosit la capacitatea maxima..

Link to comment
Share on other sites

la cati baietasi cu 320d am vazut ca vor sa se afirme prin cartiere si pe la semafoare sincer cred ca mai linistit cumperi benzinar.. sun foarte foarte multi retarzi care dau in diesel pe 1-a si a - 2- a de scot fum alb . si stiu .. o sa ziceti " e motorina proasta" NU ! masina aia nu e facuta sa plece la 2500-3000rpm de pe loc si sa schimbi pe rosu .

 

apropo... acum am vazut mai bine .. se zice ca problema cu turbo la diesel se compenseaza cu ambreiajul de la benzinar. intreb si eu .. poate nu stiu bine... diesel-ul nu are ambreiaj ? cheers

Edited by kez86
Link to comment
Share on other sites

apropo... acum am vazut mai bine .. se zice ca problema cu turbo la diesel se compenseaza cu ambreiajul de la benzinar. intreb si eu .. poate nu stiu bine... diesel-ul nu are ambreiaj ? cheers

 

Eu cred ca tot la diesel pica mai repede si ambreiajul. Din cauza cuplului mai mare.

Avantaje diesel in cauza:

- cuplu mai mare

- consum mult mai redus (eu scot 8% la condus normal prin bucuresti)

- sunet "agresiv" <_<

- legat de sunet, clar este diferenta dar in interior nu este atat de deranjant sunetul unui diesel precum cred unii. Ce-i drept, cu cat e mai batran motorul, cu atat se aude mai tare si-n interior si afara, dar dupa parerea mea nu cred ca este un capat de tara asta.

Probabil daca mi-as schimba masina mi-as lua un 330xd acum.

Bottom line: daca ai bani ia-ti benzina daca nu, ia-ti diesel.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut calculul intre benzina si diesel ...la consum...daca fac 10.000km/an platesc pt benzinar cu 2000ron mai mult fata de cel pe motorina. Apropo de volanta si ambreaj....la dieseluri cand schimbi ambreaj schimbi si volanta...sunt legate una de cealalta...la benzinar never...cu 500ron imi schimb ambreajul...turbina reconditionata? ai curaj sa mergi cu ea intr-o excursie?...te joci pe banii tai...reconditionarea e pe termen scurt vei ajunge sa o schimbi. so dream on. Edited by tiger1
Link to comment
Share on other sites

benzina n-are nici pe dracu daca o tii turata la limita, putin inainte de rosu. am avut cielo pe care l-am forjat de nush cate ori pe 1 si 2 (imi placea cum s aude) si n-a avut absolut nici o problema la motor, iar fiesta la fel, blana de cateva ori pe zi.

cu dieselul incerc sa ma mai temperez, pentru ca oricum dupa 4000-4500 nu mai trage, dar nu-l iert. masina daca ai grija de ea nu are voie sa se strice de la turatii mari. evident, motorul trebuie sa aiba temperatura normala de functionare, niciodata nu se tureaza in blana un motor rece. oricum, eu nu plec de-a doua din semafor si nici nu fac burnout-uri, deci din punctul meu d vedere, motorul nu trebuie sa aiba greturi daca il folosesc in plaja de turatie pentru care a fost proiectat (la drum lung in special). iar turbina nici ea nu se strica daca nu facem liniute din semafor in semafor de 10 ori pe zi si daca mai lasam motorul sa mearga 5min dupa un drum lung la care a fost forjat.

oricum, urmatorul bmw o sa fie benzinar clar, nu ma pot abtine sa nu turez un benzinar pana pe rosu <_<)

Link to comment
Share on other sites

vad ca sa inceput eterna contradictie diesel/benzina, haideti sa fim seriosi pana in 250cp nu se merita sa iei benzina, e ineficient, toata europa cumpara diesel renumite fiind pentru fiabilitate, performante si costuri reduse dar mereu apar orgoliosi care incearca sa se autoconvinga ca nu e chiar asa. personal am facut cu 320 meu 208 000 km si functioneaza perfect, nu am avut niciodata probleme cu el, trag la maxim de el si nu am investit nimic in el in afara de consumabile. am prieteni care au ajuns la 500 000 km si nu au avut probleme, in schimb nu am vazut benzinar care sa mai mearga ok nici dupa 200 000km. plus ca benzinarul te rupe la costuri de intretinere daca vrei sa il mentii in forma, daca cei ce au benzina ar face un dino test cred ca mai mult de jumate ati descoperii ca aveti sub puterea declarata a motorului
Link to comment
Share on other sites

in general dieselul se mentine mult mai bine, randamentul este mai mare, principiile de functionare sunt mai simple, diselul ori merge bine ori nu mai merge deloc. este un motor care se uzeaza mai greu avand avantajul principal fiabilitatea. de ce credeti ca toate tractoarele, utilajele, autocarele, locomotivele au motoare diesel, toate sunt masini care functioneaza aproape continuu, daca ar fi rentabil de ce nu merg pe benzina?

 

mai adaug ceva, ce credeti ca se va intampla cu pretul benzinei peste 5 ani? motorina are deja alternative, bio diesel care am inteles ca are sanse mari sa inlocuiasca motorina, va avea resurse nelimitate, presupun si un pret stabil. cat despre performante eu nu m-as grabii sa spun ca dieselurile sunt lente.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.