Jump to content

320d e46 sau 325i e46


robi

Recommended Posts

Daca aveau in gand doar profitul, isi bagau picioarele in ea traditie, si se apucau de facut dubite si camioane ca restul marcilor. Dar avand in vedere ca dieselurile au evoluat foarte mult, au implementat motoarele astea inclusiv pe coupe-uri.

pai ma nu ei nu pot sa-si bage picioarele in ea traditie pt ca la ei asta se vinde "brandul BMW", dar mici compromisuri pt a-si mari veniturile pot face, adica e exact segmentul asta de piata pe care-l reprezintu tu :"omul care vrea figuri da pe bani putini" adica itii ei bmw da-ti iei diesel ca vrei putere mare si consum mic, celelalte asprecte ff importante (fineturile)... te faci ca nu le vezi. Si ca tine is multi si atunci de ce sa nu acopere segmentul asta de piata?...

Dar nu pot face numai diseluri pt ca atunci isi pierd renumele de producator de masini sport si performante si exclusiviste, si dc isi pieerd renumele atunci is gata.

Link to comment
Share on other sites

3. Dieselul nu e sensibil la exploatare ci pur si simplu nu e bine sa-l explatezi ca pe un otto. Putini stiu sau nu vor sa stie ca dieselul se conduce altfel. Daca nu schimbi la timp piesele sau consumabilele cum se strica diselul se strica si benzina.

Din pacate Diesel e chiar foarte sensibil la exploatare. Subturarea ii scurteaza viata considerabil, chiar daca ii schimbi totul la timp. Foarte adevarat, nu se merge cu diesel ca si cu un benzinar, si din cauza asta se si duc .. Am nenumarate colege, in special, genul care merg in treapta a 5 cu 90 si nu trec de 2000 de ture nici batute, care nu trec cu o masina de 6 ani ,diesel, rulata in Germania/Luxembourg, verificarea tehnica si de gaze, ca merg cu ele subturat si au tot felul de probleme, mai ales cu emisiile. Genul de exemplu cu caseta de directie si altele nu e valabil. Cred ca ne putem pune de acord ca o caseta de directie si altele dinastea gen amortizoare si altele pica si pot pica si la benzina si la diesel la fel de des. Nu sunt de acord nici cu afirmatia ca un motor diesel are o durata de viata de doua ori mai mare. Motoarele se proiecteaza cu o durata de functionare din start intr-un anumit regim de exploare, indiferent ca e diesel sau benzina.

Daca e proiectat sa tina 400k km fara probleme atata tine si poate chiar un pic mai mult daca e exploatat corect. Daca e proiectat sa duca 200k indiferent ca e diesel sau benzina atat tine.

 

E un principiu simplu in inginerie, cu cat mai multe componente in miscare cu atat e mai mare probabilitatea sa se strice ceva, de aici si diferentele de fiabilitate, fata de un motor simplu aspirat, un turbo diesel mai are in plus o groaza de piese. Mai intervine si motorina mai proasta si alti factori care tin strict de Romania, gen motorina mai scumpa ca benzina cam pe acolo se ajunge..daca faci 30k km pe an se merita poate ca din diferenta de consum scoti si reviziile mai scumpe si poti avea si o marja in cazul in care pica chestii mari gen turbina. NU mai vorbesc de probleme enorme care le ai la diagnosticare, pur si simplu nu se pricep mecanicii In Romania la diesel si pentru o problema minora ca un furtun de la intercooler fisurat schimbi un milion de kkt-uri si te imbolnavesti prin service.

Nu sunt anti-diesel, recunosc meritul lui, e un motor economic, iar alea 6 in line si mai moderne chiar sunt reusite si se comporta mai bine. Dar au limitele lor si punctele lor slabe. Iar cand pica si dai si de niste mecanici "priceputi" te apuca nebunia pana le dai de cap.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.