Jump to content

320d e46 sau 325i e46


robi

Recommended Posts

Ok ,facem plin pe plin e bine asa?si cam cu cat ar fura computerul de bord?intreb deoarece in general ce zice bordul cam aia zice si pompa diferenta a fost foarte mica pana acum <_<

oricum oferta mea ramane valabila

PS:prefer sa nu imi chinui masina in trafic aiurea :) din nefericire lucrez in zona Pipera si traficul nu pot spune ca este unul lejer ,nici drumurile nu exceleaza prin calitate

mai bag un edit:daca nu ai condus in 325 cum poti face afirmatiile de mai sus?

nici noi nu vorbim din povesti,revin ce am spus avand in vedere ca se compara un 2,5 benzina aspirat cu un 3000 turbo dizel eu zic ca 2,5ul iese onorabil.

PPS:consum maxim inregistrat de 2,5-ul condus de mine a fost 15%(cam o ora 1 km si ceva sau cat naiba are Fabrica de Glucoza+AC computer de bord resetat cu 2 zile inainte) ca sa nu se inteleaga gresit

 

pppsss:acu m-am luminat si eu aici ce naiba comparam 320d cu 325i nu?

@mikken DSF si freeone dintre astea 2 ce a-ti lua?:bashwall:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

un consum de 11-12l/100km urban, mers lejer mi se pare mult, 7-8l extraurban mai pot accepta, sunt obisnuit cu alte cifre. cand merg in germania imi ajunge un rezervor de la iesirea din rom pana in munchen si mai imi ramane sa ma si plimb prin oras vreo 2 zile. binenteles ca in ro nu inregistrez asa consum, dar nici cu mult peste
Link to comment
Share on other sites

Cate tendentiozitate miseleasca, frustrare si subiectivitate. Incredibil. Eu zic sa ne lasi deja cu tractorul tau fortat sa scoata 230 CP, la care se schimba turbina la 1.000 KM, pompele de motorina la 300 km si gaura neagra de inghitit banii. 250, 300 KM cu un plin? cu 0.1%? De ce are 325 pretentii sa fie sport si 330 D nu? Cum putem compara 325 cu GTI, Cupra ETC? De ce nu comparam 330 sau M3? Poate pentru ca ne frustreaza LA MAXIM ca un motor cu 500 cmc mai mic si nesupraalimentat ne bate la fund de ne asculta cu urechea si a castigat premii pentru cel mai bun/fiabil motor ani la rand? M-am saturat de atata perversiune in idei...

 

Cu miselasca-mi frustrare <_< incerc sa-ti raspund :

Am 310.000 km cu masina am luat-o pe la 255.000 anul trecut in februarie

Piese schimbate

1 debitmetru -230 euro

1 piesa cu tepi - 60 euro

2 ori uleiul in cutie 500 euro

2 bielete fata - 300 euro

2 bucse bara stabilizatoare fata -30 euro

placute fata spate - 200 euro

2 schimburi ulei si consumabile - 600 euro

Total vreo 2000 euro cu tot cu schimburi de ulei etc in 60.000 km.

Restul am mai bagat vreo 8-10 mii (doar jumatate din buzunarul meu) in ea nu pentru ca au picat piese sau in partea mecanica, motor cutie. Am avut niscaiva evenimente si a trebuit sa le solutionez si mi-a placut sa folosesc piese noi si originale.

 

Asta ca sa nu mai vorbesti prostii cu turbine, injectoare etc. Daca iti iei Logan s-ar putea sa te coste mai mult primii 60.000 km.

Iar "Tractorul meu fortat " l-am luat nu ca imi placea mai mult dieselul ci pentru ca fac 60.000 km pe an.

Daca as mai tine masina inca vreun an, diferenta de bani numai din diferenta motorina-benzina pe 120.000 km mi-ar ajunge cred sa iau un e36 M3 ca sa simt "senzatii" de benzinar.

Cand mai ai o casa si o familie faci alte calcule decat la 18, cand cumperi o masina. Iar motorul de 3 l diesel nu prea mi se pare un compromis in comparatie cu ala de 2.5 benzina. Mi se pare un invingator lejer.

 

Iar referitor la comparatie GTI cu 325i, 330i, cand esti la semafor si iti face baiatu din masina cealalta semn, ori te dai cu el, ori te lasi pagubas si ii zici sa vina cu GTI-u peste vreo 2 ani pana mai strangi bani de M3 sau 330. Eu vorbeam de ce circula pe strazi in 2009, nu de clasa aia de putere sau de cealalta.

Prin 2002,2003 nu prea erau multe masini sa sta in fata unui 325i e46 nu mai zic prin anii 90 cu e30 sau e36.

Ca eu n-am vazut semafoare sau benzi separate pentru GTI-uri, Type R. Daca esti "racer" te dai cu ce ai si cu cine poti. Ai masina buna il faci , nu ai stai si plangi prin alte parti, daca asta e scopul tau in viata si traiesti din semafor in semafor. Ca doar nu-ti iei masina sport sa stai pe banca cu vecinii si sa te bati in cifre 0-100 si sa faci schimb de surprize. Asa ca asta e perversiunea de idee de care vorbeam.

Link to comment
Share on other sites

as alege 325i numai daca l-as lua ieftin si sub 50k km, daca as avea de ales intre cele doua noi as alege 325i ca diesel am deja <_< de acord cu dsf, in planurile mele doresc sa achizitionez un 335d dar e greu cu stransu banilor mai ales la noi in mirifica patrie Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Bai fratilor dar sensibili mai sunteti la o diferenta de cativa cai acolo.

 

Eu cand cobor din M6 si ma urc in 120d sau in Audi, sa mor daca nu ma simt confortabil cu diferenta de putere, nu ma simt ca si cum mi-ar lipsi juma' de penis doar ca nu mai am 507 cai sub fund, sigur aici vorbesc de condusul prin capitala sau chiar si in afara daca nu am pretentii de condus mega sportiv si pe M Mode. Cat despre consum, pe mine sincer nu ma intereseaza.

 

Ce atata fandoseala si complexe ?

Link to comment
Share on other sites

Ok ,facem plin pe plin e bine asa?si cam cu cat ar fura computerul de bord?intreb deoarece in general ce zice bordul cam aia zice si pompa diferenta a fost foarte mica pana acum <_<

oricum oferta mea ramane valabila

PS:prefer sa nu imi chinui masina in trafic aiurea :) din nefericire lucrez in zona Pipera si traficul nu pot spune ca este unul lejer ,nici drumurile nu exceleaza prin calitate

mai bag un edit:daca nu ai condus in 325 cum poti face afirmatiile de mai sus?

nici noi nu vorbim din povesti,revin ce am spus avand in vedere ca se compara un 2,5 benzina aspirat cu un 3000 turbo dizel eu zic ca 2,5ul iese onorabil.

PPS:consum maxim inregistrat de 2,5-ul condus de mine a fost 15%(cam o ora 1 km si ceva sau cat naiba are Fabrica de Glucoza+AC computer de bord resetat cu 2 zile inainte) ca sa nu se inteleaga gresit

 

pppsss:acu m-am luminat si eu aici ce naiba comparam 320d cu 325i nu?

@mikken DSF si freeone dintre astea 2 ce a-ti lua?:bashwall:

 

Dintre alea doua as alege 330i sau 330d. :unsure:

Daca ai bani de benzina de 325i ia-ti 330i -dotari mai multe si consum cam la fel, fuge mai bine, taxe mai mari.

 

Eu as merge pe 325i daca este strict dintre cele 2.

Link to comment
Share on other sites

@alex230ro: pai fa un calcul, daca mie imi arata pe CB 8.5 si in realitate ia cam 10.5-11, marja de eroare e evidenta. in fine, daca tu nu-ti "chinui" masina prin trafic, nu inteleg de ce o mai tii. am lucrat si eu in Pipera si mergeam zilnic cu ea, chit ca stateam o ora pe drum, imi facea placere sa stau in masina mea si sa ascult muzica decat sa ma inghesui cu restul lumii la metrou.

 

omul are deja 320d, deci vrea ceva mai mult, e clar. saltul la 325i nu stiu daca e justificat, la 330i poate. insa sunt absolut convins ca varianta cu 330d ii va satisface si dorinta de mai multa putere si va fi confortabil si cu consumul....e un compromis...cine vrea il face <_<

 

apropo de schimbat turbine, la 330d nu prea am auzit sa pice sincer, la 320d e alta treaba, insa si aici depinde extrem de mult de utilizare :)

 

vorba lui @pole, ce atata frustrare...fiecare si-a expus aici niste pareri personale despre masina care o are sau pe care a condus-o si i-a lasat niste impresii. initiatorul topicului alege apoi ce vrea el, in functie de buget, preferinte, poate ideile date de noi, right? :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

325i consuma decent cand te gandesti ca 318i sau 320i consuma cu 1 litru mai putin. Dar comparativ cu un 330, cu care stii ca fugi bine si nu prea sunt masini standard (nu R-uri, M-uri, RS-uri etc) sa te faca, te oftici ca are consumul aproape la fel.
Link to comment
Share on other sites

@alex230ro: pai fa un calcul, daca mie imi arata pe CB 8.5 si in realitate ia cam 10.5-11, marja de eroare e evidenta. in fine, daca tu nu-ti "chinui" masina prin trafic, nu inteleg de ce o mai tii. am lucrat si eu in Pipera si mergeam zilnic cu ea, chit ca stateam o ora pe drum, imi facea placere sa stau in masina mea si sa ascult muzica decat sa ma inghesui cu restul lumii la metrou.

 

omul are deja 320d, deci vrea ceva mai mult, e clar. saltul la 325i nu stiu daca e justificat, la 330i poate. insa sunt absolut convins ca varianta cu 330d ii va satisface si dorinta de mai multa putere si va fi confortabil si cu consumul....e un compromis...cine vrea il face :)

 

apropo de schimbat turbine, la 330d nu prea am auzit sa pice sincer, la 320d e alta treaba, insa si aici depinde extrem de mult de utilizare :bashwall:

 

vorba lui @pole, ce atata frustrare...fiecare si-a expus aici niste pareri personale despre masina care o are sau pe care a condus-o si i-a lasat niste impresii. initiatorul topicului alege apoi ce vrea el, in functie de buget, preferinte, poate ideile date de noi, right? :unsure:

Off de stat in trafic am un matiz si un tico <_<

 

cat despre consum zilele astea fac plinul si daca e poate ne vedem sa facem si varianta plin pe plin,chiar sunt curios .una peste alta ce e de apreciat la dizel sunt consumul ceva mai mic ,cuplul,posibilitatea de a castiga cevax cai ieftin,dezavantaje :fiabilitate ceva mai scazuta fata de benzina ceva probleme legate de pompe de motorina turbo etc

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

e intrebare capcana?<_<

 

sincer daca as avea 320d vs 325 as lua 325

325i vs 330d cel de 204 cai as lua 330d daca ar fi cel de 184 cred ca as ramane la 325 i

330i vs 330d as lua 330i la E90 poate 330 d

335i vs 335d habar nu am, cred ca i-ul

Link to comment
Share on other sites

Off de stat in trafic am un matiz si un tico <_<

Scuze de off-topic :)

Cum se comporta matizul sau tico?

Ma intereseaza si pe mine unul in viitor :bashwall:

parfum pentru Bucuresti sunt ideale iei gropile linistit nu te intereseaza ca vreun berbec trage de volan ca sa te intimideze ,poti urci linistit bordurile :unsure:

Link to comment
Share on other sites

ceva avantaje certificate de pe wiki:

They burn less fuel than a gasoline engine performing the same work, due to the engine's high efficiency and diesel fuel's higher energy density than gasoline.[9]

They have no high-tension electrical ignition system to attend to, resulting in high reliability and easy adaptation to damp environments.

They can deliver much more of their rated power on a continuous basis than a gasoline engine.

The life of a diesel engine is generally about twice as long as that of a gasoline engine [10] due to the increased strength of parts used, also because diesel fuel has better lubrication properties than gasoline.

Diesel fuel is considered safer than gasoline in many applications. Although diesel fuel will burn in open air using a wick, it will not explode and does not release a large amount of flammable vapour.

For any given partial load the fuel efficiency (kg burned per kWh produced) of a diesel engine remains nearly constant, as opposed to gasoline and turbine engines which use proportionally more fuel with partial power outputs. [11][12][13][14]

They generate less waste heat (btu) in cooling and exhaust.[9]

With a diesel, boost pressure is essentially unlimited.

The carbon monoxide content of the exhaust is minimal, therefore diesel engines are used in underground mines

Link to comment
Share on other sites

Off de stat in trafic am un matiz si un tico <_<

Scuze de off-topic :)

Cum se comporta matizul sau tico?

Ma intereseaza si pe mine unul in viitor :bashwall:

parfum pentru Bucuresti sunt ideale iei gropile linistit nu te intereseaza ca vreun berbec trage de volan ca sa te intimideze ,poti urci linistit bordurile :unsure:

Ok, e bine, merci :blink:

Link to comment
Share on other sites

ceva avantaje certificate de pe wiki:

They burn less fuel than a gasoline engine performing the same work, due to the engine's high efficiency and diesel fuel's higher energy density than gasoline.[9]

They have no high-tension electrical ignition system to attend to, resulting in high reliability and easy adaptation to damp environments.

They can deliver much more of their rated power on a continuous basis than a gasoline engine.

The life of a diesel engine is generally about twice as long as that of a gasoline engine [10] due to the increased strength of parts used, also because diesel fuel has better lubrication properties than gasoline.

Diesel fuel is considered safer than gasoline in many applications. Although diesel fuel will burn in open air using a wick, it will not explode and does not release a large amount of flammable vapour.

For any given partial load the fuel efficiency (kg burned per kWh produced) of a diesel engine remains nearly constant, as opposed to gasoline and turbine engines which use proportionally more fuel with partial power outputs. [11][12][13][14]

They generate less waste heat (btu) in cooling and exhaust.[9]

With a diesel, boost pressure is essentially unlimited.

The carbon monoxide content of the exhaust is minimal, therefore diesel engines are used in underground mines

Man felicitari ca te-ai interesat si ai pus inima in asta insa am incercat si eu intr-un topic dar complexatii is cu ale lor. Pur si simplu nu vor sa intelega ca exista avantaje si dezavantaje...ei is cu benzina sau moarte. Fix cum spunea si poleposition, multa lume sensibila pe aici la cai putere, desi nu cred ca folosesc nici jumatate din disponibil.

Link to comment
Share on other sites

frate iti spun eu care merita pt ca am avut si e46 320d si am e46 325i.

nu se compara cele 2 masini din nici un punct de vedere,

ambele masini le-am adus eu din germania si le-am luat full option(320-76000km,325-46000km)

320 l-am avut cca 1an si toata ziua eram la filaret ,tot timpul probleme,si consuma 9l mediu la pompa,

325 il am de 10 luni si nu am fost decit 1 data cu el la service(sa stricat o garnitura de la pompa de ambreaj smg)

si consuma 11,5 l mediu la pompa si prinde suta cu 1,8 sec mai repede si vit maxima 250 fata de 220

ca sa nu mai zic de sound si faptul ca la relanti opresti motorul si-l pornesti din nou fata de disel cu care ti-e rusine sa opresti linga o fata

daca este liniste afara si ca ultim ergument care de fapt m-a facut pe mine sa-mi iau 325 este clasamentul pe care sa situat motorul 2500 benzina ani la rind cum mai spune cineva pe aici.

nu mai comparati 320d cu 325i ca nu se poate,incercati poate cu 330d

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
frate iti spun eu care merita pt ca am avut si e46 320d si am e46 325i.

nu se compara cele 2 masini din nici un punct de vedere,

ambele masini le-am adus eu din germania si le-am luat full option(320-76000km,325-46000km)

320 l-am avut cca 1an si toata ziua eram la filaret ,tot timpul probleme,si consuma 9l mediu la pompa,

325 il am de 10 luni si nu am fost decit 1 data cu el la service(sa stricat o garnitura de la pompa de ambreaj smg)

si consuma 11,5 l mediu la pompa si prinde suta cu 1,8 sec mai repede si vit maxima 250 fata de 220

ca sa nu mai zic de sound si faptul ca la relanti opresti motorul si-l pornesti din nou fata de disel cu care ti-e rusine sa opresti linga o fata

 

e bine ca ai prins "full option", dar ma indoiesc ca asa ceva exista.

 

apoi, cat despre amreiaj SMG la 325, ori ne iei de prosti ori esti...naiv

 

iar daca rusinea ta fata de o femeie este determinata de sunetul unui motor diesel care se opreste.... nu pot comenta decat subiectiv si nu cred ca vrei asta :) e doar penibil in prima instanta.

 

 

edit: 250 de ce (la 325 ala) ? pitici cu barba lunga ? <_<

 

edit 2: nu cred ca are sens sa comentez valoarea postului tau din punct de vedere gramatical, pentru ca nu sunt convins ca vei intelege aluziile, iar daca as fi direct o sa crezi ca te injur.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

frate iti spun eu care merita pt ca am avut si e46 320d si am e46 325i.

nu se compara cele 2 masini din nici un punct de vedere,

ambele masini le-am adus eu din germania si le-am luat full option(320-76000km,325-46000km)

320 l-am avut cca 1an si toata ziua eram la filaret ,tot timpul probleme,si consuma 9l mediu la pompa,

325 il am de 10 luni si nu am fost decit 1 data cu el la service(sa stricat o garnitura de la pompa de ambreaj smg)

si consuma 11,5 l mediu la pompa si prinde suta cu 1,8 sec mai repede si vit maxima 250 fata de 220

ca sa nu mai zic de sound si faptul ca la relanti opresti motorul si-l pornesti din nou fata de disel cu care ti-e rusine sa opresti linga o fata

 

e bine ca ai prins "full option", dar ma indoiesc ca asa ceva exista.

 

apoi, cat despre amreiaj SMG la 325, ori ne iei de prosti ori esti...naiv

 

iar daca rusinea ta fata de o femeie este determinata de sunetul unui motor diesel care se opreste.... nu pot comenta decat subiectiv si nu cred ca vrei asta :) e doar penibil in prima instanta.

 

 

edit: 250 de ce (la 325 ala) ? pitici cu barba lunga ? <_<

 

edit 2: nu cred ca are sens sa comentez valoarea postului tau din punct de vedere gramatical, pentru ca nu sunt convins ca vei intelege aluziile, iar daca as fi direct o sa crezi ca te injur.

sincer din cauza astora ca tine nu prea postez eu pe forum ,daca vrei sa vb cu oameni experti in limba romana intra pe un forum adecvat ,eu aici am incercat sa spun baiatului ce masina este mai buna din pct meu de vedere ca am avut ambele tipuri,daca si tu ai avut ambele tipuri de masini spune unde am gresit sau supraevaluat nu te lua de mine ca nu am scris corect sau nu am pus km/h,daca nu crezi ca merg cu 250km/h te-as invita daca nu, scriu datele tehnice sa nu mai ai motiv de cearta :320d vit max 221km/h ,325i vit max 240km/h iar acc.320d-8,8s,325i-7,3s cred ca stii ce inseamna 1,5 secunde la demaraj(vezi date tehnice)realitatea este cea care am spus-o(325i merge cu 250).in leg cu full nu am timp sa spun tot ce are masina ca scriu prea mult si mi-e frica sa nu gresesc(gramatical)si sigur o sa gasesti tu ceva ce nu are(pt mine full inseamna :pachet m,smg sau automat,piele,scaune sport,navigatie,tv,dvd,hamann kardon,trapa,xenon).iar in leg cu smg cred ca esti naiv sa-mi spui ca nu stiu ce masina am(chiar este un domeniu la care ma pricep)dar iti pun o poza sa vezi si tu cum arata smg-ul asta pe 325i si sa spui tu daca te iau eu de prost sau chiar esti.iar cu fetele poate nu ti-e rusine sa opresti dar sigur nu o sa te poti intelege cu ea daca ai tractorul pornit.

post-998-1241551704_thumb.jpg

post-998-1241554018_thumb.jpg

post-998-1241555400_thumb.jpg

post-998-1241555465_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

frate iti spun eu care merita pt ca am avut si e46 320d si am e46 325i.

nu se compara cele 2 masini din nici un punct de vedere,

ambele masini le-am adus eu din germania si le-am luat full option(320-76000km,325-46000km)

320 l-am avut cca 1an si toata ziua eram la filaret ,tot timpul probleme,si consuma 9l mediu la pompa,

325 il am de 10 luni si nu am fost decit 1 data cu el la service(sa stricat o garnitura de la pompa de ambreaj smg)

si consuma 11,5 l mediu la pompa si prinde suta cu 1,8 sec mai repede si vit maxima 250 fata de 220

ca sa nu mai zic de sound si faptul ca la relanti opresti motorul si-l pornesti din nou fata de disel cu care ti-e rusine sa opresti linga o fata

 

e bine ca ai prins "full option", dar ma indoiesc ca asa ceva exista.

 

apoi, cat despre amreiaj SMG la 325, ori ne iei de prosti ori esti...naiv

 

iar daca rusinea ta fata de o femeie este determinata de sunetul unui motor diesel care se opreste.... nu pot comenta decat subiectiv si nu cred ca vrei asta :) e doar penibil in prima instanta.

 

 

edit: 250 de ce (la 325 ala) ? pitici cu barba lunga ? <_<

 

edit 2: nu cred ca are sens sa comentez valoarea postului tau din punct de vedere gramatical, pentru ca nu sunt convins ca vei intelege aluziile, iar daca as fi direct o sa crezi ca te injur.

sincer din cauza astora ca tine nu prea postez eu pe forum ,daca vrei sa vb cu oameni experti in limba romana intra pe un forum adecvat ,eu aici am incercat sa spun baiatului ce masina este mai buna din pct meu de vedere ca am avut ambele tipuri,daca si tu ai avut ambele tipuri de masini spune unde am gresit sau supraevaluat nu te lua de mine ca nu am scris corect sau nu am pus km/h,daca nu crezi ca merg cu 250km/h te-as invita daca nu, scriu datele tehnice sa nu mai ai motiv de cearta :320d vit max 221km/h ,325i vit max 240km/h iar acc.320d-8,8s,325i-7,3s cred ca stii ce inseamna 1,5 secunde la demaraj(vezi date tehnice)realitatea este cea care am spus-o(325i merge cu 250).in leg cu full nu am timp sa spun tot ce are masina ca scriu prea mult si mi-e frica sa nu gresesc(gramatical)si sigur o sa gasesti tu ceva ce nu are(pt mine full inseamna :pachet m,smg sau automat,piele,scaune sport,navigatie,tv,dvd,hamann kardon,trapa,xenon).iar in leg cu smg cred ca esti naiv sa-mi spui ca nu stiu ce masina am(chiar este un domeniu la care ma pricep)dar iti pun o poza sa vezi si tu cum arata smg-ul asta pe 325i si sa spui tu daca te iau eu de prost sau chiar esti.iar cu fetele poate nu ti-e rusine sa opresti dar sigur nu o sa te poti intelege cu ea daca ai tractorul pornit.

 

nu stiu si nici nu vreau sa stiu cit ai dat pe 325i dar cu siguranta merita. Exact genul asta de masina CRED ca si-l doreste orice iubitor de BMW. Felicitari pentru achizitia ta.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai spuneti ca dieselurile de aici de pe forum sunt vechi si de aia pica, ca si benzinarele sunt la fel de vechi.

Dieselurile astea perfecte dupa 200k daca le iei la bani marunti schimbi jumate din maruntaie.

Am si eu un diesel dinasta perfect, nu scoate fum, tragea bine .."mergea ca in prima zi" si cand m-am dus la reprezentata cu el in Germania si-au pus aia mainile in cap si eu adanc in buzunare.

E un principiu foarte simplu ... cu cat ai mai multe piese in miscare cu atat fiabilitatea e mai mica. Iar in Romania e si mai mica, datorita motorinei proaste, compromisurilor ce se fac la intretinerea ei si a mersului subturat care se practica la noi din greu. Pentru ca daca se merge corect cu un diesel ca sa ai grija de turbina si celalate, nu tinut numai in 800-1000 de ture sigur dispar si consumurile alea fantasmagorice. Eu pe autobahn mers linistit cu familia nu ma apropii de ce se raporteaza pe aici, de exemplu a mea nu a luat sub 8 in viata ei....Partea buna e ca in oras probabil se simte diferenta deoarece ia 10-11, cel putin pe unde merg eu, nu vorbesc de Bucuresti aici. Dar cam atat, asta e singura parte buna, in rest numai belele...

Lasand la o parte diferente de 0.5 sec la demaraj si alte dinastea, pur economic un diesel e bun daca se fac macar 30k km.

Aici vorbim de e46 totusi.nu e neaparat f tanara, poa sa aibe si 9 ani lejer, daca nu si mai bine.

Daca il iei nou si ai de gand sa il ti 4 -5 ani acolo .. atunci fiabilitatea nu mai e un factor asa important, dar aici nu e cazul, vorbim de o masina care are deja macar 4 ani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.