Jump to content

320d e46 sau 325i e46


robi

Recommended Posts

Din poze reiese ca are, intr-adevar, SMG pe 325. <_<

Da, doar cĂŁ denumirea corectĂŁ pe non M'uri este SSG.

 

SMG = M Division, designed by Siemens, 6-speed and the 'better' sequential automated gearbox.

SSG = non-M division cars, 5 speed initiially, designed by Magneti Marelli

Link to comment
Share on other sites

Din poze reiese ca are, intr-adevar, SMG pe 325. <_<

Da, doar cĂŁ denumirea corectĂŁ pe non M'uri este SSG.

 

SMG = M Division, designed by Siemens, 6-speed and the 'better' sequential automated gearbox.

SSG = non-M division cars, 5 speed initiially, designed by Magneti Marelli

 

 

Din poze reiese ca are, intr-adevar, SMG pe 325. :)

Da, doar cĂŁ denumirea corectĂŁ pe non M'uri este SSG.

 

SMG = M Division, designed by Siemens, 6-speed and the 'better' sequential automated gearbox.

SSG = non-M division cars, 5 speed initiially, designed by Magneti Marelli

 

nu vreau sa ma contrazic cu nimeni si oricum topicul este pt altceva.eu am 6 viteze si este smg

 

Eu Âştiam cĂŁ doar pe M este SMG. La celelalte este SSG.

@boby2108 Nu ai xenon(cel puĂžin OEM), deci nu e full :bashwall:

 

smg crezi tu ca este doar pt M si sa stii ca are si xeon dar este POEM

post-998-1241623275_thumb.jpg

post-998-1241623569_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce mor eu pe astia, pai daca neamtul a scris SMG pe schimbator si are 6 trepte, inseamna ca e SMG, da-o in pastele ma-sii de cutie !!! Ce ne pricepem noi romanii la toate, n-am vazut asa ceva !
Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

sal

eu am un 318i e46-118 cp, cumparat de 1 luna si consuma 11,5l, imi pare rau ca nu mi-am luat un 320d cu 150 cp.Sincer sa fiu e cam puturos la sprinturi, insa se intinde bine dupa 4000r/min...Chiar daca eu am benzinar, te-as sfatui sa mergi pe un diesel, cuplu mare, consum bun si putere net superioara.

Link to comment
Share on other sites

@ boby2108: Cam orice xenon OEM (nu POEM) pentru Europa trebuie sa aibã acele spãlãtoare/stropitoare la faruri, plus cã blocul de lumini este puÞin diferit (la E46), adicã farurile au reglaj automat ºi lipseºte rotiÞa aia de reglaj manual, cea de lângã reglajul intensitãÞii luminii de la bord.

 

Despre SMG/SSG nu-mi mai bat capul...

 

@ T_o_r_q_u_e: Nu mai muri cĂŁ mori degeaba <_< .

Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

sal

eu am un 318i e46-118 cp, cumparat de 1 luna si consuma 11,5l, imi pare rau ca nu mi-am luat un 320d cu 150 cp.Sincer sa fiu e cam puturos la sprinturi, insa se intinde bine dupa 4000r/min...Chiar daca eu am benzinar, te-as sfatui sa mergi pe un diesel, cuplu mare, consum bun si putere net superioara.

 

pai e diferenta de 32 de cai intre ce ai tu si 320d . Normal sa fie o diferenta . Dintre motorizarile de care se discuta aici clar ca merita 325i

Link to comment
Share on other sites

Nu mai spuneti ca dieselurile de aici de pe forum sunt vechi si de aia pica, ca si benzinarele sunt la fel de vechi.

Dieselurile astea perfecte dupa 200k daca le iei la bani marunti schimbi jumate din maruntaie.

Am si eu un diesel dinasta perfect, nu scoate fum, tragea bine .."mergea ca in prima zi" si cand m-am dus la reprezentata cu el in Germania si-au pus aia mainile in cap si eu adanc in buzunare.

E un principiu foarte simplu ... cu cat ai mai multe piese in miscare cu atat fiabilitatea e mai mica. Iar in Romania e si mai mica, datorita motorinei proaste, compromisurilor ce se fac la intretinerea ei si a mersului subturat care se practica la noi din greu. Pentru ca daca se merge corect cu un diesel ca sa ai grija de turbina si celalate, nu tinut numai in 800-1000 de ture sigur dispar si consumurile alea fantasmagorice. Eu pe autobahn mers linistit cu familia nu ma apropii de ce se raporteaza pe aici, de exemplu a mea nu a luat sub 8 in viata ei....Partea buna e ca in oras probabil se simte diferenta deoarece ia 10-11, cel putin pe unde merg eu, nu vorbesc de Bucuresti aici. Dar cam atat, asta e singura parte buna, in rest numai belele...

Lasand la o parte diferente de 0.5 sec la demaraj si alte dinastea, pur economic un diesel e bun daca se fac macar 30k km.

Aici vorbim de e46 totusi.nu e neaparat f tanara, poa sa aibe si 9 ani lejer, daca nu si mai bine.

Daca il iei nou si ai de gand sa il ti 4 -5 ani acolo .. atunci fiabilitatea nu mai e un factor asa important, dar aici nu e cazul, vorbim de o masina care are deja macar 4 ani.

fiecare are parerea lui, pentru mine nici macar nu incape in discutie benzina sub 250cp, mi se pare ca 'bateti apa in piua' de pomana, contraziceti lucruri certe care nu pot fi contrazise nici macar de specialisti. vorbea cineva de vit max, cand vorbim de 230km/h sau de 240km/h dupa parerea mea nu e decat o discutie de copil de clasa 4. haideti sa fim realisti, cei care au ales diesel au fost mai inspirati, benzinarele sunt mai ieftine la aceeasi calitate si performanta, drept urmare toti care au ales diesel puteau sa isi ia benzina si sunt foarte multi care au ales asa. devalorizarea dieselurilor e mai mica asa ca inca un punct. mie nu imi este teama sa ma intrec cu nici un benzinar, si nu ma refer la 'curse' de 500m sau intre semafoare, ci ma refer la distante de peste 700 km unde sincer nici un cunoscut (unii cu masini foarte puternice) nu a putut sa scoata un timp mai bun. conteaza si soferul unei masini si nu numai masina.

Link to comment
Share on other sites

inca un topic DIESEL VS BENZINA . OLEEE !! <_<)

 

ontopic: alege 325i-ul. nu te lua dupa colegul de mai sus. vorbeste prostii! .. auzi la el " nu incape in discutie benzina sub 250 cp " . LOOL

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

ar fi bine daca as avea atat. nu stiu tu. imi place masina ta, chiar aveam o parere buna despre tine, mai suntem si din acelasi oras, dar in subiectul asta ai intrat ca musca-n lapte... sunt convins de ce am spus mai sus
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
fiecare are parerea lui, pentru mine nici macar nu incape in discutie benzina sub 250cp, mi se pare ca 'bateti apa in piua' de pomana, contraziceti lucruri certe care nu pot fi contrazise nici macar de specialisti. vorbea cineva de vit max, cand vorbim de 230km/h sau de 240km/h dupa parerea mea nu e decat o discutie de copil de clasa 4.

 

vai, zau ? :) da' ce Veyron conduci mestere ? :bashwall: ....

 

bai baiatule, de cand au amanat astia teza unica ai mult timp de pierdut nu ? <_<

 

hai ca m-ai distrat :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Sunt masini pe benzina cu motoare turbo cu puteri intre 180 si 220 cp, care sunt mici rachete ! Sunat masini pe benzina cu motoare aspirate cu puteri intre 200 si 230 cp, care, la randul lor, sunt mici rachete ! Abereaza si el cu ai sai minim 250 cp !
Link to comment
Share on other sites

eu subliniam ca pana in 250cp gasesti alternative diesel la ora actuala. asta este parerea mea, conversez din placere cu voi, sunt openmind la ce spuneti si unde pot adaug si eu cate ceva ca proprietar de bmw, nu asta este scopul forumului.
Link to comment
Share on other sites

si eu votez 325i .....desi eu am un 320d 150cp ( care in 2 ani a mancat o caruta de banii pt reparatii ) votez benzina , si eu in viitor ( sper in viitorul cat mai apropiat ) sa il schimb cu un 325ci .... am ajuns la concluzia ca nu se merita diesel , ca imi ia 10 in oras ca imi ia 14 la benzina merita 4l in plus
Link to comment
Share on other sites

@ boby2108: Cam orice xenon OEM (nu POEM) pentru Europa trebuie sa aibã acele spãlãtoare/stropitoare la faruri, plus cã blocul de lumini este puÞin diferit (la E46), adicã farurile au reglaj automat ºi lipseºte rotiÞa aia de reglaj manual, cea de lângã reglajul intensitãÞii luminii de la bord.

 

Despre SMG/SSG nu-mi mai bat capul...

 

@ T_o_r_q_u_e: Nu mai muri cĂŁ mori degeaba <_< .

tocmai din cauza asta am spus ca sint POEM ,adik puse (de mine)OEM

Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

sal

eu am un 318i e46-118 cp, cumparat de 1 luna si consuma 11,5l, imi pare rau ca nu mi-am luat un 320d cu 150 cp.Sincer sa fiu e cam puturos la sprinturi, insa se intinde bine dupa 4000r/min...Chiar daca eu am benzinar, te-as sfatui sa mergi pe un diesel, cuplu mare, consum bun si putere net superioara.

Chiar te asteptai la 6-7% consum?

Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

sal

eu am un 318i e46-118 cp, cumparat de 1 luna si consuma 11,5l, imi pare rau ca nu mi-am luat un 320d cu 150 cp.Sincer sa fiu e cam puturos la sprinturi, insa se intinde bine dupa 4000r/min...Chiar daca eu am benzinar, te-as sfatui sa mergi pe un diesel, cuplu mare, consum bun si putere net superioara.

Chiar te asteptai la 6-7% consum?

sal

nu am asteptam la 6-7%, dar nici 11,5.Baiatul de la care am cumparat-o mi-a spus ca mananca 9-10% maxim!In fine nu asta e principala problema, dar la 118 cp ma asteptam sa fie mai sprintena.

Este un BMW 318i, an 2001, 118cp, 1895cmc, abs, dsc, xenon, oglinzi electrice incalzite heliomate, geamuri electrice fata, climatronic, senzori parcare, senzori ploaie, faruri ceata, jante noi bmw din aliaj 17'', cauciucuri noi, 136000km REALI, angels eyes, merge si arat impecabil....dar ma asteptam sa fie mai agera.Vreau sa spun ca am dat 9100 euro si am mai bagat in ea cam 2000ron pt schimb ulei, placute frana, senzori placute, toate filtrele, bucse fata, nuca si burduf schimbator care erau un pic roase.Daca ma poate ajuta careva...are bmw radio casetofon orig cu functie pt magazie cd, si vreu sa-i pun radio cd orig (masina este e46), se potriveste!!!

Link to comment
Share on other sites

, cei care au ales diesel au fost mai inspirati, benzinarele sunt mai ieftine la aceeasi calitate si performanta, drept urmare toti care au ales diesel puteau sa isi ia benzina si sunt foarte multi care au ales asa. devalorizarea dieselurilor e mai mica asa ca inca un punct.

Din pacate si aici te inseli. Daca arunci o privire pe piata SH o benzinara cu KM si ani similari e sensibil mai scumpa decat una diesel . E valabil in primul rand la SH. Iar la cele noi depinde de politica firmei, la Alfa Romeo de exemplu diferentele sunt insesizabile la pret intre diesel si benzina.

Link to comment
Share on other sites

sal

nu am asteptam la 6-7%, dar nici 11,5.Baiatul de la care am cumparat-o mi-a spus ca mananca 9-10% maxim!In fine nu asta e principala problema, dar la 118 cp ma asteptam sa fie mai sprintena.

Este un BMW 318i, an 2001, 118cp, 1895cmc, abs, dsc, xenon, oglinzi electrice incalzite heliomate, geamuri electrice fata, climatronic, senzori parcare, senzori ploaie, faruri ceata, jante noi bmw din aliaj 17'', cauciucuri noi, 136000km REALI, angels eyes, merge si arat impecabil....dar ma asteptam sa fie mai agera.Vreau sa spun ca am dat 9100 euro si am mai bagat in ea cam 2000ron pt schimb ulei, placute frana, senzori placute, toate filtrele, bucse fata, nuca si burduf schimbator care erau un pic roase.Daca ma poate ajuta careva...are bmw radio casetofon orig cu functie pt magazie cd, si vreu sa-i pun radio cd orig (masina este e46), se potriveste!!!

Pai are ceva dotari masina, mi se pare ok.

Consumul asta unde l-ai scos? In oras, sau mixt?

Link to comment
Share on other sites

sal

nu am asteptam la 6-7%, dar nici 11,5.Baiatul de la care am cumparat-o mi-a spus ca mananca 9-10% maxim!In fine nu asta e principala problema, dar la 118 cp ma asteptam sa fie mai sprintena.

Este un BMW 318i, an 2001, 118cp, 1895cmc, abs, dsc, xenon, oglinzi electrice incalzite heliomate, geamuri electrice fata, climatronic, senzori parcare, senzori ploaie, faruri ceata, jante noi bmw din aliaj 17'', cauciucuri noi, 136000km REALI, angels eyes, merge si arat impecabil....dar ma asteptam sa fie mai agera.Vreau sa spun ca am dat 9100 euro si am mai bagat in ea cam 2000ron pt schimb ulei, placute frana, senzori placute, toate filtrele, bucse fata, nuca si burduf schimbator care erau un pic roase.Daca ma poate ajuta careva...are bmw radio casetofon orig cu functie pt magazie cd, si vreu sa-i pun radio cd orig (masina este e46), se potriveste!!!

Pai are ceva dotari masina, mi se pare ok.

Consumul asta unde l-ai scos? In oras, sau mixt?

vreau sa spun ca computerul de bord imi afiseaza consum ce alterneaza intre 11,2-11,6% atat afara cat si in oras cu clima pornita, si nu fortez masina!

Vreau sa mai spun ca masina mea de servici e o skoda octavia 2, 2litri 140 cp, si mi se rupe inima cand vad ca rupe asfaltul fata de bmw-ul meu <_<

Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

sal

eu am un 318i e46-118 cp, cumparat de 1 luna si consuma 11,5l, imi pare rau ca nu mi-am luat un 320d cu 150 cp.Sincer sa fiu e cam puturos la sprinturi, insa se intinde bine dupa 4000r/min...Chiar daca eu am benzinar, te-as sfatui sa mergi pe un diesel, cuplu mare, consum bun si putere net superioara.

Chiar te asteptai la 6-7% consum?

sal

nu am asteptam la 6-7%, dar nici 11,5.Baiatul de la care am cumparat-o mi-a spus ca mananca 9-10% maxim!In fine nu asta e principala problema, dar la 118 cp ma asteptam sa fie mai sprintena.

Este un BMW 318i, an 2001, 118cp, 1895cmc, abs, dsc, xenon, oglinzi electrice incalzite heliomate, geamuri electrice fata, climatronic, senzori parcare, senzori ploaie, faruri ceata, jante noi bmw din aliaj 17'', cauciucuri noi, 136000km REALI, angels eyes, merge si arat impecabil....dar ma asteptam sa fie mai agera.Vreau sa spun ca am dat 9100 euro si am mai bagat in ea cam 2000ron pt schimb ulei, placute frana, senzori placute, toate filtrele, bucse fata, nuca si burduf schimbator care erau un pic roase.Daca ma poate ajuta careva...are bmw radio casetofon orig cu functie pt magazie cd, si vreu sa-i pun radio cd orig (masina este e46), se potriveste!!!

 

aceeasi motorizare o am si eu si a mea consuma 12-13 in oras. depinde si cum o calci , eu am reusit sa scot si la un logan de 1.6 consum de 12

deci relax, la 325 iti ia undeva la 15-16 lejer nu e diferenta mare de consum pt ca trage mai lejer fiind motorul mai mare

Edited by Alex_E46 318
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.