Jump to content

320d e46 sau 325i e46


robi

Recommended Posts

nu te supara, dar 320i impinsa poate consuma 8.8 in oras. eu am si o fiesta cu motor de 1.3 si aia sub 9.5 nu mi-a consumat in veci in oras. haideti sa nu mai exageram totusi. eu zic ca e simplu de ales: vrei masina puternica si pe care sa o forjezi fara grija, iei 325i, vrei o masina mai "rationala" cu care sa mergi pe unde ai treaba si cu o putere decenta, iei 320d. ce o fi asa greu??
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu te supara, dar 320i impinsa poate consuma 8.8 in oras. eu am si o fiesta cu motor de 1.3 si aia sub 9.5 nu mi-a consumat in veci in oras. haideti sa nu mai exageram totusi. eu zic ca e simplu de ales: vrei masina puternica si pe care sa o forjezi fara grija, iei 325i, vrei o masina mai "rationala" cu care sa mergi pe unde ai treaba si cu o putere decenta, iei 320d. ce o fi asa greu??

 

am si eu un oltcit 1.100 cmc .. sub 12% in oras nu-mi ia..... . nu inteleg exemplul tau cu fiesta...

Link to comment
Share on other sites

frate...daca faci 40.000 km / an crede-ma ca nu tii masina aia decat 2 ani maxim! regimul de exploatare ar trebui sa fie barbar de-a dreptul. nu cred ca se preteaza calculul acela decat pentru o masina noua pe care sa o tii vreo 3 ani. dar in cazul in care iei masina de noua nu cred ca la 40.000 de euro si faci 40.000 km / an te intereseaza foarte tare cei 8000 euro presupusi ca si economie. zic presupusi pentru ca sunt influentati de foarte multi "daca" . daca nu schimb brate, bascule, clapete de acceleratie, debitmetre si toate micile rahaturi date ca si "consumabile".

 

frate...daca faci 40.000 km / an crede-ma ca nu tii masina aia decat 2 ani maxim! ?????

Adica ce vrei sa spui ca daca cineva face 40.000km /an masina e varza?

Spre cunostiintele tale in ultimii 2 ani am facut 94000km si masina este la fel tot ce am schimbat sunt urmatoarele:

1Ulei

2Cauciucurile de la brate(specific pentru Romania)

3.Saboti frane

Cam atat...asa ca remarcile tale sunt egale cu 0

 

bravo tie. parerea mea e sa te pregatesti <_<

Link to comment
Share on other sites

hai ma .. tu chiar l-ai luat in serios?

 

pleaca de la o comparatie absolut stupida : "320d vs 325i - Presupunem ca masinile au acelasi pret la cumparare!". de ce? din cauza pretului. de ce nu compara 320d cu 320i .. benzinarul e mai ieftin , consuma mai putin decat 325i ... iar calculul lui ar ajunge probabil la o "economie" de maxim cateva sute de euro .. daca ajunge si acolo (nu stiu .. nu stau sa calculez ... im not crazy enough <_<)) ).

el a ales varianta asta 320d cu 325i (zic stupida pentru ca sunt 2 masini cu clientela diferita .. un om care se gandeste sa cumpere un 320d nu pune niciodata in balanta 325i .. in cel mai bun caz se gandeste la 320i), pentru ca acolo din calculele lui (eronate.... benzina e mai ieftina) obtinea o economie maricica sa zicem.

daca ar fi vrut sa ne impresioneze cu adevarat .. probabil ar fi trebuit sa faca o comparatie intre 320d si un M3 ...

 

 

 

 

1. Comparatia nu e stupida! Despre aceste modele e vorba in topic. Topicul e 320d sau 325i nu 320d sau 320i.

2. Daca citeai cu atentie topicurile legate de consum de pe acest forum observai ca 325i si 320i au cam acelasi consum. Diferentele sunt de genul 0.7l, 0,9l mai mult sau mai putin.

3. Sunt de acord ca 320d si 325i sunt doua motoare ce se adreseaza unei clientele diferite. 325i e pentru cei care banii nu sunt o problema, adica nu fac parte din clasa de mijloc si nu merg 30.000-50.000 km pe an.

4. Eu nu am criticat motoarele pe benzina. Am facut doar un calcul de rentabilitate. Daca as fi mers pana in 10.000km pe an mi-as fi cumparat si eu un 325i. Acest motor a facut si face istorie pe masinile BMW.

5. Benzina e pentru cei care merge putin - dieselul e pentru cei care merg mult. Cei care merg 40.000km-50.000km pe an si o fac cu un 325i nu cred ca stau sa scrie pe forum. Sunt oameni de afaceri care au bani foarte multi si nu conteaza ce conduc nici cat consuma utilajul.

Link to comment
Share on other sites

pentru a fii mai aproape de realitate ar trebui sa pui consumul mixt la 325i ,24%,

apropo,ai tu asa ceva?

m-as mira!

 

 

Nu am 325i dar mi-ar fi placut sa conduc un Bmw cu motor de 2.5!

Am cumparat diesel pentru ca merg foarte mult, in acelasi timp imi plac foarte mult BMW-urile si nu am buget nelimitat.

Daca tu ai buget pentru un 325i felicitari si sa te bucuri de ea.

Cine cumpara 325i nu se uita la consum ci la performante, la ce poate masina.

Link to comment
Share on other sites

1. Comparatia nu e stupida! Despre aceste modele e vorba in topic. Topicul e 320d sau 325i nu 320d sau 320i.

2. Daca citeai cu atentie topicurile legate de consum de pe acest forum observai ca 325i si 320i au cam acelasi consum. Diferentele sunt de genul 0.7l, 0,9l mai mult sau mai putin.

3. Sunt de acord ca 320d si 325i sunt doua motoare ce se adreseaza unei clientele diferite. 325i e pentru cei care banii nu sunt o problema, adica nu fac parte din clasa de mijloc si nu merg 30.000-50.000 km pe an.

4. Eu nu am criticat motoarele pe benzina. Am facut doar un calcul de rentabilitate. Daca as fi mers pana in 10.000km pe an mi-as fi cumparat si eu un 325i. Acest motor a facut si face istorie pe masinile BMW.

5. Benzina e pentru cei care merge putin - dieselul e pentru cei care merg mult. Cei care merg 40.000km-50.000km pe an si o fac cu un 325i nu cred ca stau sa scrie pe forum. Sunt oameni de afaceri care au bani foarte multi si nu conteaza ce conduc nici cat consuma utilajul.

 

Desi nu sunt fan diesel e foarte corect ce ai spus

Edited by DUBY
Link to comment
Share on other sites

@amaBMW--""Am un principiu ”masina trebuie sa faca bani nu sa toace bani”. ""

 

Nu te supara, dar rolul turismelor(mai ales cele din clasa premium) in nici un caz nu este acela de a produce bani ci anumite placeri,satisfactii,confort personal sau al familiei,siguranta,etc... bani produc turismele transformate in taxiuri sau daca intradevar vrei masini care produc bani atunci vorbim de Autoutilitare!

Cand am ales sa-mi achizitionez un 325i nu m-am gandit ca am sa transport oameni sau marfa cu el contra unei sume de bani pe kilometru ca sa "fac bani" cu el ci l-am luat pentru a ma plimba,deplasa catre servici,concedii,mers zi de zi,etc...

Potrivit teoriei tale ar trebui sa renunt si la confortul de a avea Televizor si Frigider ca nu produc bani,ci consuma curent aiurea...

Link to comment
Share on other sites

THX-1 ”Nu te supara, dar rolul turismelor(mai ales cele din clasa premium) in nici un caz nu este acela de a produce bani.”

 

Cand folosesti masina si in interes de serviciu nu doar personal crede-ma ca ”produce bani”. In acelasi timp te deplasezi confortabil si in siguranta. Nu vorbeam de transport de persoane. In lumea asta sunt si alte meserii nu doar aceea de sofer de utilitara care aduc bani si care necesita masina.

Am deviat cam mult de la topic.

Cel ce la deschis vroia pareri. Eu mi-am exprimat parerea!!!!

Link to comment
Share on other sites

Potrivit teoriei tale ar trebui sa renunt si la confortul de a avea Televizor si Frigider ca nu produc bani,ci consuma curent aiurea...

O idee bunĂŁ :)

 

 

Suntem of topic da totusi - frigiterul - ti in el mancarea care pe care o consumi ca sa ai energia de a lucra si traii sanatos (alimente nealterate). Nu produce bani direct da indirect nu ai putea trai fara el si nu ai putea sa ai energia necesara organismului de a merge la servici sa te intretii pe tine si familia.

- televizorul - te informeaza, esti conectat la realitate, unele informantii te ajuta sa produci bani, altele cum sa-i investesti, cum sa-i economisesti, de ce sa te feresti, etc.

Ai prins ideea? Nu consuma curent aiurea! Daca consuma curent aiurea sigur nu le cumparai. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

Deci problema e simpla - vrei "RAFINAMENT"? ia-ti benzina , vrei UTILAJ AGRICOL? ia-ti diesel .

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea principala la care ar trebui sa-ti raspunzi singur este simpla...iti poti permite un consum de 60 ron la 100km ? ( aproximativ)....

Am avut benzinar de 2500 si sincer m-a impresionat foarte placut...cum tragea..era linear..si sunet..si tot ce vrei... acum am 320d si sunt foarte multumit.. de consum...

Ideea aceasta cu utilajul agricol este deja afumata..... toti vrem V12 biturbo benzina dar ne cumparam 1.2 dizelache pentru consum :)

Link to comment
Share on other sites

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

Deci problema e simpla - vrei "RAFINAMENT"? ia-ti benzina , vrei UTILAJ AGRICOL? ia-ti diesel .

 

P.S. Tu ce M ai?

Link to comment
Share on other sites

Il florarul, multumim pt. dezvaluirea miraculoasa. Poti sa iti tai internetul.

Acuma imi pare rau dc am suparat pe cineva cu ce am zis dar cam asta e, unii nu percep rafinamentul exact cum unii nu percep aroma unui parfum scump. De asta e vb pan la urma , tie de ex pot sa-ti explic o saptamana care e faza defapt cu motoarele pe benzina ca nu o sa intelegi e ca si cum as incerca sa-ti arta diferenta intre rosu si verde dar tu esti daltonist.

Masini diesel - UTILAJE AGRICOLE :)

 

Intrebarea principala la care ar trebui sa-ti raspunzi singur este simpla...iti poti permite un consum de 60 ron la 100km ? ( aproximativ)....

Am avut benzinar de 2500 si sincer m-a impresionat foarte placut...cum tragea..era linear..si sunet..si tot ce vrei... acum am 320d si sunt foarte multumit.. de consum...

Ideea aceasta cu utilajul agricol este deja afumata..... toti vrem V12 biturbo benzina dar ne cumparam 1.2 dizelache pentru consum :lol:

pai ma e vb de figuri , dc vrei figuri platesti (la consum) asta e de cand lumea, figuri=motor mare pe benzina.Simplu, deagaba tot vin unii ca dieselurile is ff ok , da sunt ok, depinde la ce nivel vorbim , dc vorbim de masini practice , consum mic si putere mare la consum mic, pt oameni mai putin sensibili la unele cehstii finute (vibratie , horcait,fum, putere neliniara,timp mare de raspuns la pedala) da sunt SUPER, dar dc vorbim de FIGURI si RAFINAMENT si de performanta de top nu are ce cauta in discutie o masina diesel .O sa-mi schimb parerea atunci cand o sa vad la Formula1 motor diesel :lol:

 

M-am plictisit de motorina si as vrea sa schimb masina cu un 325i. Al meu e 320d de 150CP.Ce vreau eu e ceva putere mai mare, un sunet mai placut (asta de diesel chiar e plictisitor).

Pina la urma vreau sa simt ca conduc un BMW.

Rog pe cei care cunosc ambele variante sa ma lamureasca daca e bine; punctele tari si puctele slabe ale fiecaruia.

Multumesc anticipat de sugestii.

Deci problema e simpla - vrei "RAFINAMENT"? ia-ti benzina , vrei UTILAJ AGRICOL? ia-ti diesel .

 

P.S. Tu ce M ai?

 

am 2.2 benzina 170 de cai si acuma imi caut 2.5 192 de cai - adevarat ca e mare consumul dar eu bag bani in hobiurile mele dc vroiam consum mic si sa fie practica masina imi luam renalul clio

Link to comment
Share on other sites

Oare sa le dai un mail celor de la BMW, in Germania, sa le spui ca sunt niste idioti ca au indraznit sa puna sigla pe niste utilaje agricole?

Tu te lauzi cu rafinament cu un e46 de 2.2?

pai nu o sa le dau mail pt ca trebuie sa aiba si ei profit cat mai mare din ce fac,nu? ca nu fac asta din hobby...masinile diesel se vand bine cum ziceam , pt ca sunt practice. dar aici e vb de un om ce s-a plictisit de motoare de genu ...si il inteleg ff bine, si i recomand specialitatea bmw (cel putin la generatiile putin mai vechi) motor benzina in 6 cilindri :)

Link to comment
Share on other sites

calculelea alea de rentabilitate nu fac nici doi bani ca nu se refera la niste masini noi. Din pacate e46 nu mai exista noua iar masina SH e loterie.

Ca regula generala strict economic vorbind in general un diesel devine rentabil de la 30 k km facuti pe an sus, cand e cumparat de nou.

 

La SH e si mai spinoasa problema deoarece dieselurile sunt mai sensibile la modul de exploatare. Majoritatea consumurilor raportate pe aici sunt cel putin subiective si multi raporteaza consumuri care le-au obtinut poate din intamplare sau cu mari eforturi, nu reflecta realitatea zilnica, plus ca depinde foarte mult de stilul de condus.

 

Ceva pentru care pot baga mana in foc, ca am avut si diesel si benzina e diferenta majora cand o calci, daca la un diesel de 2.5 de exemplu consumul creste cu 4 l fata de normal (cel putin asa era la a mea, un 525TDS) , la benzina poate sa fie si dublu fata de cat scoti in mod normal. Multi arata cu degetul si spun ia uite cand merg cu 140 imi arata pe instant 6-7 l.. % dar cine poate sa mentina in Ro 140 de km/h mai mult de 5 min ? pentru ca negresit in 5 min vei avea un viraj, o localitate, o carutza ceva care te forteaza sa reduci .. iar cat consuma ca sa o aduci la 140 din nou nici dracu nu iti spune.

 

Daca e vorba de placere pura recomand benzina, motorul 2.5 I e marfa, iar cel mentionat de 2.2 care e pus pe unele 320I daca nu ma insel a fost ales ca best engine cativa ani la rand.

Diferenta la benzina si niste motoare de peste 150 de cai la niste masini de dimensiunea unui seria 3 sau 5 se cunoaste nu neaparat la cum accelerazi de la 0 la 100 ci cand mergi cu 140-150, te infigi in ea si vezi ca pleaca, cea ce e mai greu sau foarte rar posibil prin Romanica in afara de autostrazi., sau daca esti inconstient..

Link to comment
Share on other sites

1. calculelea alea de rentabilitate nu fac nici doi bani ca nu se refera la niste masini noi. ....2.iar masina SH e loterie.......

 

3.La SH e si mai spinoasa problema deoarece dieselurile sunt mai sensibile la modul de exploatare.

 

1. Nu e chiar asa. E cineva aici pe forum care a facut un calcul cu adevarat? Multi fac afirmatii pe baza de presupozitii. Eu am facut calcule si la masini noi si la DH. Din experienta iti pot spune (am avut pana acum 3 diesel, 3 otto) ca si o masina pe benzina te poate exaspera cu servisul. Am avut o scoda Fabia adusa din afara care a stat la mine doar un an pentru ca ma saturasem sa schimb piese la ea (ultima bucurie caseta de directie ce costa 2.200 lei). Am avut de asemenea un Audi 80 1.9TDI cumparat din tara (eu fiind al doilea proprietat) care 2 ani a cerut doar consumabile. Am vandut-o pentru ca a lovit-o sotia nu din alta cauza.

2. Loterie e orice masina fie diesel fie benzina. Si desi multi nu vor sa recunoasca un benzinar BMW mananca forja nu gluma in Germania asa ca nu stiu daca chiar are uzura mai mica ca un diesel. Statistic un diesel traieste de 2 ori mai mult ca o benzina cand e exploatat si condus corect.

3. Dieselul nu e sensibil la exploatare ci pur si simplu nu e bine sa-l explatezi ca pe un otto. Putini stiu sau nu vor sa stie ca dieselul se conduce altfel. Daca nu schimbi la timp piesele sau consumabilele cum se strica diselul se strica si benzina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.