Jump to content

Reglaj pompa injectie - diesel e46


Recommended Posts

Salut,

Am schimbat pompa de injectie de pe un motor pe altul si, cu toate ca un tip care lucreaza cu pompe de injectie de mult timp mi-a spus ca o sa porneasca fara probleme, nu se intampla asta. Am incercat sa mai multe ori la automat, motorul se invarte, insa, scoate fum pe evacuare doar la un piston, la cel de langa radiator. Ceea ce ma face sa cred ca doar el primeste motorina corect. Inainte sa apelez la un service specializat, poate stie cineva cum ar trebui reglata. Mai salvez niste bani, fiindca oricum nu prea am.

Cineva imi spusese, si am fost increzator in asta, ca o sa fie reglata automat de calculatorul masinii.

Daca ma puteti ajuta, raman dator pe viata.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

se pune contactul ca sa se deschida electrovalva de motorina ,se desface conducta de motorina de la primul injector ,se invarte de axul pompei pana cand picura pe la conducta de motorina de la injector,cand a aparut prima picatura atunci pompa e pe semn,se invarte inapoi axul cu 2-3 mm dupa care faci un semn la ax in sens vertical sau orizontal,se aliniaza motoru la semne de altfel si pompa la semnul pe care l-ati facut .
Link to comment
Share on other sites

In principiu motorul e pus la punct, se invarte corect, nu exista nici un fel de atingere intre supape si pistoane. L-am pus la punct dupa cum am vazut intr-un manual de reparatii, axele cu came, la primul piston de langa volanta, au camele indreptate una spre alta, in sus. Iar calculatorul sigur recunoaste pompa de injectie, fiindca e cea care a fost pe masina, la fel si toti senzorii. Am inlocuit doar blocul motor si _chiulasa_.

O sa incerc cu mi-ai spus tu, Dan, daca merge iti dau o bere virtuala. Va spun maine ce am rezolvat.

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

In principiu motorul e pus la punct, se invarte corect, nu exista nici un fel de atingere intre supape si pistoane. L-am pus la punct dupa cum am vazut intr-un manual de reparatii, axele cu came, la primul piston de langa volanta, au camele indreptate una spre alta, in sus. Iar calculatorul sigur recunoaste pompa de injectie, fiindca e cea care a fost pe masina, la fel si toti senzorii. Am inlocuit doar blocul motor si _chiulasa_.

O sa incerc cu mi-ai spus tu, Dan, daca merge iti dau o bere virtuala. Va spun maine ce am rezolvat.

Multumesc mult!

daca intalnesti prob mai poti intreba,sunt pe felie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
In principiu motorul e pus la punct, se invarte corect, nu exista nici un fel de atingere intre supape si pistoane. L-am pus la punct dupa cum am vazut intr-un manual de reparatii, axele cu came, la primul piston de langa volanta, au camele indreptate una spre alta, in sus. Iar calculatorul sigur recunoaste pompa de injectie, fiindca e cea care a fost pe masina, la fel si toti senzorii. Am inlocuit doar blocul motor si _chiulasa_.

O sa incerc cu mi-ai spus tu, Dan, daca merge iti dau o bere virtuala. Va spun maine ce am rezolvat.

Multumesc mult!

 

ai rezolvat ceva? ma intereseaza si pe mine ca si eu am aceelasi simptome..

Link to comment
Share on other sites

la fostul e46 cand l'am luat si i'au schimbat pompa de injectie la bmw in germania ..... aveau o scula speciala cu care aliniau motorul ... acum ce sa va zic ... asa mi s'a parut cand ma uitam la tipul ala ...

cam la toate motoarele iti trebuiesc scule cand pui distributia la punct, unii romani o mai brodesc si fara, altii nu :lol:

sa vezi ce frumos e la vanos... la benzina :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am schimbat pompa de injectie de pe un motor pe altul si, cu toate ca un tip care lucreaza cu pompe de injectie de mult timp mi-a spus ca o sa porneasca fara probleme, nu se intampla asta. Am incercat sa mai multe ori la automat, motorul se invarte, insa, scoate fum pe evacuare doar la un piston, la cel de langa radiator. Ceea ce ma face sa cred ca doar el primeste motorina corect. Inainte sa apelez la un service specializat, poate stie cineva cum ar trebui reglata. Mai salvez niste bani, fiindca oricum nu prea am.

Cineva imi spusese, si am fost increzator in asta, ca o sa fie reglata automat de calculatorul masinii.

Daca ma puteti ajuta, raman dator pe viata.

 

Multumesc

ti-a reglat avansul la pompa?

si eu a trebuit sa repar pompa la un 320 d si dupa ce am reparat-o am duso la mester si a pus-o pe masina si cu testerul ia dat avans si a pus-o in pozitia corecta

eu nu ma pricep doar din ce am auzit ca trebuie si pistoanele motorului puse intr-o pozitie anume ca sa porneasca din prima ca pompa sa isi faca vidu

eu nu am avut probleme a pornit din prima dar zicea mesterul ca daca nu porneste e nasol

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca nu am revenit cu rezultatele "experimentelor."

 

@Potzoc - Da, am reusit sa o fac sa mearga. In principiu, am urmat sfatul lui danbmw. Am pus motorul la punct, am desfacut conducta primului injector, cel de langa faruri si am pus contactul. Cu pompa de injectie depresata (pentru asta a trebuit sa faca tata niste chei) am invartit de axul pompei pana ce a inceput sa picure pe conducta primului injector. De aici trebuie sa aduc completari sfaturilor lui Dan, fiindca, la mine, masina nu a vrut sa porneasca.

Asa ca, am continuat sa invartesc de axul pompei, pana ce pompa a terminat de trimis motorina catre primul piston, apoi am dat usor foarte usor de ax inapoi, cat sa picure si i-am dat cheie. Asa mi-a pornit, dar nu mergea perfect. Si am inceput sa ma joc cu axul pompei pana ce am obtinut si un zgomot rezonabil al motorului si putere. Am facut modificarile astea babeste. Am avansat injectia la maximum, pana ce a inceput motorul sa rontaie ca un tractor si apoi am inceput sa iau din el cate putin. Dupa fiecare modificare, ieseam cu masina o tura sa vad cum se comporta, comparand-o, subiectiv, cu modul in care mergea inainte sa umblu la motor. Nu am ajuns la o setare prfecta, dar sunt pe aproape.

Am pus-o pe un tester si imi apare eroare la injectie, spune doar ca pompa nu este reglata cum trebuie, nu spune daca este prea avansata sau prea devansata.

 

@cristi_bmw320d - Cand ti-a pus masina pe tester, ai retinut valorile de la injectie? Ma refer la avanjul injectie si la cantitatea pulverizata. La mine, la relanti, avansul este de 9,5°K iar cantitatea pulverizata este de aproximativ 7mg/ceva. Nu am reusit, de la nimeni, sa aflu care ar fi valorile stock, ori nu stiu, ori vor sa duca informatia asta cu ei in mormant. M-ar ajuta foarte mult niste cifre.

 

@nel - Merci pentru schema.

Edited by florin.gheorghe
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

satu cristi. am schimbat si eu modulu electronic de pe pompa de injectie la un bmw320d di anu 2000. modelu cu 136 de cai. am pus toate la loc cu borna scoasa si cand gat si dau sa o pornesc surpriza. mi-i de duce acul de la temperatura motorului la maxim cand pun contactul si nu lasa pompa de alimentare din rezervor sa porneasca. stii tu s-a careva ce s-a putut intampla acolo. va trebui resetat acel moduc, are ceva erori stocate acolo de nu o lasa? modulul este reconditiona de pe acelasi tip de masina si verifica ca fiind bun.

astept ceva pareri.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
satu cristi. am schimbat si eu modulu electronic de pe pompa de injectie la un bmw320d di anu 2000. modelu cu 136 de cai. am pus toate la loc cu borna scoasa si cand gat si dau sa o pornesc surpriza. mi-i de duce acul de la temperatura motorului la maxim cand pun contactul si nu lasa pompa de alimentare din rezervor sa porneasca. stii tu s-a careva ce s-a putut intampla acolo. va trebui resetat acel moduc, are ceva erori stocate acolo de nu o lasa? modulul este reconditiona de pe acelasi tip de masina si verifica ca fiind bun.

astept ceva pareri.....

trebuie resetat calculatorul cu testerul si dupa aia sa vezi ce are ca si la mine se ducea ala de la motorina la maxim si tot asa nu pornea nici macar nu invartea

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca nu am revenit cu rezultatele "experimentelor."

 

Debitul de injectie trebuie sa se incadreze intre 3 si 9 mg/ciclu.3 e valoare a cea mai mare.Se apreciaza la cald cu clima si consumatorii opriti.Avansul ,tot asa. -1,25 grade trebuie sa ai .Dar te rog vino vizavi de Penitenciarul Rahova,Express Diesel,Bogdan,si ti-o reglez cu comparatorul.Fara plata.Daca o tot depresezi,pompa,exista riscul sa sara si de la punct,e mai complicat atunci.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

se pune contactul ca sa se deschida electrovalva de motorina ,se desface conducta de motorina de la primul injector ,se invarte de axul pompei pana cand picura pe la conducta de motorina de la injector,cand a aparut prima picatura atunci pompa e pe semn,se invarte inapoi axul cu 2-3 mm dupa care faci un semn la ax in sens vertical sau orizontal,se aliniaza motoru la semne de altfel si pompa la semnul pe care l-ati facut .

salut Dane aceiasi problema o am si eu am schimbat pompa si tot nu vrea sa porneasca. cei de facut? A si pompa e acelasi cod doar ca nu a fost blocata cand a dato jos din shrot. ma poti ajuta?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut am un 320d 136cp si am o mica probl de curand am pus masina pe tester si a rezultat ca am avansul la pompa de injectie 4 ,mi a spus mesterul de acolo ca valoarea trebuie sa fie 0 ,mentionez ca masina merge bn,porneste foarte bn,astept sfaturi si pareri de la cunoscatori ,mi a zis ca mi o regleaza el dar parca as vrea si alte pareri pana sa umble la pompa,va multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

salut am un 320d 136cp si am o mica probl de curand am pus masina pe tester si a rezultat ca am avansul la pompa de injectie 4 ,mi a spus mesterul de acolo ca valoarea trebuie sa fie 0 ,mentionez ca masina merge bn,porneste foarte bn,astept sfaturi si pareri de la cunoscatori ,mi a zis ca mi o regleaza el dar parca as vrea si alte pareri pana sa umble la pompa,va multumesc

zi mi si mie te rog la ce fel de tester trebuie sa ma duc sa mi de a informatii despre pompa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut.

Detin 320d/2000.

Mi s-a umblat si mie la pompa de injectie si presupun ori ca nu a fost reglata corespunzator ori ca nu a fost montata cum trebuie.

Simptome: Pornire greoaie (invarte de 4-7 ori) in 99% din porniri si am consum marit cu aproximativ 2litri/suta.

Stiti unde sau cum as putea sa o verific si cam ce preturi se practica?

Multam.

Edited by proalpin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.