Jump to content

Reglaj pompa injectie - diesel e46


Recommended Posts

Am stat cu ei acolo in timpul cat mi-au schimbat pompa. Dupa atatea necazuri, pentru a nu platii inca o data manopera plus testul pe banc,am preferat sa iau una reconditionata de ei cu garantie 1 an. Totul a durat vreo 3-4 ore, sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

Am stat cu ei acolo in timpul cat mi-au schimbat pompa. Dupa atatea necazuri, pentru a nu platii inca o data manopera plus testul pe banc,am preferat sa iau una reconditionata de ei cu garantie 1 an. Totul a durat vreo 3-4 ore, sunt multumit.

Salut,

De unde ai luat pompa si la ce pret? Eu am un 318d e46 din 2001 si s-a dus pompa.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

"

 

Debitul de injectie trebuie sa se incadreze intre 3 si 9 mg/ciclu.3 e valoare a cea mai mare.Se apreciaza la cald cu clima si consumatorii opriti.Avansul ,tot asa. -1,25 grade trebuie sa ai .Dar te rog vino vizavi de Penitenciarul Rahova,Express Diesel,Bogdan,si ti-o reglez cu comparatorul.Fara plata.Daca o tot depresezi,pompa,exista riscul sa sara si de la punct,e mai complicat atunci.

salut ma poti ajuta cu punerea la punct a pompei de injectie la un bmw e 46 ?un nr de tel ,o adresa,un pret.multumesc frumos!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
salutare am o problema cu un 2001 - 07e 46 136hp dupa ce sa rupt vibrochenul am fost neovit sa schimb motorul... motorul cel vechi nu se mai invartea era blocat asa ca mecanicul nu a reusit sa aduca pompa la semn sa o dea jos ... a facut el ceva semn si a montato pe motorul cel "nou" acum amasina nu mai porneste adica invarte si o ajusta cu spray merge 2 3 secunde apoi moare ma gandesc pana se termina spray ul din admisie, motorina vine pe taote 4 conducte dar nu cred ca ajunge la cilindri ... ma poate ajuta cinvea cu un sfat multumesc !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
pompa de injectie dupa ce a fost calata pe banc si se monteaza pe masina, trebuie ajustat avansul ca sa aiba puterea si arderea completa, avansul inceputului de injectie (real) aproape perfect trebuie sa fie intre 0.0 si +2.5 , iar cel nominal -1.50, temperatura motorului sa fie de minim 50 - 60 grade. Ajustarea avansului se face aducind motorul la ''punctul mort'' TDC introducind piesa de blocaj in vollanta, se blocheaza pompa scotind saiba in forma de sageata, strins la loc surubul torx 50,se da jos intinzatorul de curea, inpreuna cu suportul acestuia(tubulara de 50mm), dupa care se desface surubul negru ce tine pompa(tubulara 22mm) dupa care se depreseaza pompa cu presa speciala, nu se umbla la suruburile cele 4 care tin pompa pe motor, si se da avansul in functie de necesitate, daca ai avansul sa zicem +8, trebuie invirtit arborele cotit in sensul acelor de ceasornic, din experienta as zice cam 12 -15mm ca sa aduci valoarea cit mai aroape de zero, nu uita sa scoti piesa de blocaj a motorului facind aceasta procedura, dupa ce ai invirtit arborele cotit 12-15 mm deblochaza pompa, pune saiba cu virf la locul ei, si stringe inapoi surubul torx50. ai de pus restul de piese ca sa faci masina sa pornesaca, important ca in momentul citirii (eu folosesc bosh kts) motorul sa fie cald, daca e rece valoarea se schimba adica daca ajungi sa zicem la +1.5 cu motorul rece, in momentul in care motorul se va incalzii valoarea va ajunge aproape de 0.0. recomand ca reglajul sa se faca cu motorul cald. procedura nu e una simpla si este de durata, de obicei un avans dureaza cam o zii cu montat / demontat, si asta in cazul in care este doar pompa vp44 inplicata.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 11 months later...

pompa de injectie dupa ce a fost calata pe banc si se monteaza pe masina, trebuie ajustat avansul ca sa aiba puterea si arderea completa, avansul inceputului de injectie (real) aproape perfect trebuie sa fie intre 0.0 si +2.5 , iar cel nominal -1.50, temperatura motorului sa fie de minim 50 - 60 grade. Ajustarea avansului se face aducind motorul la ''punctul mort'' TDC introducind piesa de blocaj in vollanta, se blocheaza pompa scotind saiba in forma de sageata, strins la loc surubul torx 50,se da jos intinzatorul de curea, inpreuna cu suportul acestuia(tubulara de 50mm), dupa care se desface surubul negru ce tine pompa(tubulara 22mm) dupa care se depreseaza pompa cu presa speciala, nu se umbla la suruburile cele 4 care tin pompa pe motor, si se da avansul in functie de necesitate, daca ai avansul sa zicem +8, trebuie invirtit arborele cotit in sensul acelor de ceasornic, din experienta as zice cam 12 -15mm ca sa aduci valoarea cit mai aroape de zero, nu uita sa scoti piesa de blocaj a motorului facind aceasta procedura, dupa ce ai invirtit arborele cotit 12-15 mm deblochaza pompa, pune saiba cu virf la locul ei, si stringe inapoi surubul torx50. ai de pus restul de piese ca sa faci masina sa pornesaca, important ca in momentul citirii (eu folosesc bosh kts) motorul sa fie cald, daca e rece valoarea se schimba adica daca ajungi sa zicem la +1.5 cu motorul rece, in momentul in care motorul se va incalzii valoarea va ajunge aproape de 0.0. recomand ca reglajul sa se faca cu motorul cald. procedura nu e una simpla si este de durata, de obicei un avans dureaza cam o zii cu montat / demontat, si asta in cazul in care este doar pompa vp44 inplicata.

 

Este cea mai completĂŁ și corectĂŁ exemplificare a procesului.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am schimbat pompa la BMW-ul meu 320D e46 136 cp, insa pompa pe care am cumparat-o am gasit-o cu saiba ascutita pusa, deci nu a fost blocata. Masina a pornit din prima, insa nu raspunde la acceleratie foarte prompt. La 2 minute dupa pornire in DIS avansul arata ca in poza.

post-94446-0-09287000-1589099419_thumb.jpeg

Am urmat instructiunile lui bmw nick insa a pornit mai greu si pe test nu s-a schimbat mare lucru. Aici motorul era destul de cald.

post-94446-0-40717100-1589099434_thumb.jpeg

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link to comment
Share on other sites

are 14 grade in plus avans... trebuie montata corect

e simplu scrie acolo cat este si cat tb sa fie

 

Se poate ca valoarea aceea sa fie influentata de blocajul pistonului de avans?

Cu pompa blocata am mai invartit arborele cotit in sensul acelor de ceasornic aproximativ 10 grade dar start of injection, actual angle a ramas peste 18 :(

Este buna directia in care am invartit?

Link to comment
Share on other sites

Salut, am avut acum 2 ani aceeasi problema ca si tine. Pompa chiar daca este facuta pe stand, nu va corespunde exact valoarea unghiului si trebuie reglata si pe masina. Mare atentie ca valorile se compara daca motorul are 90 grade Celsius, alfel sunt irelevante, variind mult in functie de temperatura. Trebuie pusa pompa pe motor, blocat axul pompei, depresat pinionul, din ce stiu eu pinionul nu are pana (la mine nu avea), si rotit axul cotit corespunzator in functie de valoarea indicata (vezi ca pompa are 2 rotatii la o rotatie a motorului, sper sa nu gresesc). Iti trebuie multa rabdare si un mecanic consecvent, altfel iti vine sa ii dai foc!

Mult succes!

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

pompa se verifica pe stand bosch se blocheaza pui pe semne distributia si scoti saiba de blocare

asa o sa invarti mult si bine de ea, ai dat 10 grd dar probabil ca uzura la lant are mai mult

Am schimbat din nou pompa cu una care merge mai bine, dar masina porneste putin mai greu si consuma cam mult (pe o distanta de 30 km mers constant cu 90 km/ora 8.5 l/100)

Cred ca este pusa bine la punct:

post-94446-0-95196600-1591093531_thumb.jpg

 

Insa sunt foarte mari valorile de la injection rate:

post-94446-0-35161200-1591093579_thumb.jpg

 

Se pot regla din soft sau altfel?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am schimbat din nou pompa cu una care merge mai bine, dar masina porneste putin mai greu si consuma cam mult (pe o distanta de 30 km mers constant cu 90 km/ora 8.5 l/100)

Cred ca este pusa bine la punct:

post-94446-0-95196600-1591093531_thumb.jpg

 

Insa sunt foarte mari valorile de la injection rate:

post-94446-0-35161200-1591093579_thumb.jpg

 

Se pot regla din soft sau altfel?

 

Salut,

 

Foarte mare consumul la 90km/h, eu am seria 5 si la viteza aceea constant, ia jumatate din cat ai scris tu. Se poate regla cate ceva din soft, dar trebuie sa stii ce faci. Banuiesc ca e o problema totusi la pompa, garniturile au fost schimbate in corpul ei, este curatata?

 

Spor.

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

Lasati consumul, ca nu are nicio relevanta. Important e sa fie reglat bine avansul si tot.

 

Din cate imi dau seama, colegul pe cei 30 km s-a uitat la consumul afisat in bord. Dar ce e afisat in bord, e decalibrat in momentul schimbarii pompei. (consumul din bord de asemenea are o corectie ce poate fi aplicata). Important e sa stii ca pompa a fost schimbata ok, sa traga bine, sa porneasca bine la rece si la cald, si dupa 4 zile de stat etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut.

Detin 320d/2000.

Mi s-a umblat si mie la pompa de injectie si presupun ori ca nu a fost reglata corespunzator ori ca nu a fost montata cum trebuie.

Simptome: Pornire greoaie (invarte de 4-7 ori) in 99% din porniri si am consum marit cu aproximativ 2litri/suta.

Stiti unde sau cum as putea sa o verific si cam ce preturi se practica?

Multam.

 

Cum ai rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat din nou pompa cu una care merge mai bine, dar masina porneste putin mai greu si consuma cam mult (pe o distanta de 30 km mers constant cu 90 km/ora 8.5 l/100)

Cred ca este pusa bine la punct:

post-94446-0-95196600-1591093531_thumb.jpg

 

Insa sunt foarte mari valorile de la injection rate:

post-94446-0-35161200-1591093579_thumb.jpg

 

Se pot regla din soft sau altfel?

 

Salut..am si eu aceiași problema..cum ai rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.