Jump to content

Reglaj pompa injectie - diesel e46


Recommended Posts

salut, c aceeasi probema ma zbat si eu.....am incercat sa il pornesc si nu a vrut....pur si simplu dupa o seara de stationare nu am mai reusi sa il pornesc am crezut ca e poma de motorina apoi ca prinde aer dar nimik..pompa de motorina baga bine....s cand am vazut ca nu porneste am desfacut conducta la primul injector din fatza si nu picura nici macar un strop de motorina...a poate ajuta cineva ce tre sa fac???? ms
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

este adevarat ca la vp44 nu exista pana de siguranta? eu in schema de pe real oem am vazut ca are

si avansul efectiv de regleaza automat din calculatorul masinii?

am citit ca avansul se regleaza automat prin intermediul pistonasului de avans de pe pompa care in functie de cat timp este apasat avanseaza pompa de injectie acesta este sistemul la vp44...acum daca stiti mai mult puteti sa ma lamuriti si pe mine

mie mi s-a spus ca avansul trebuie sa fie +6 si eu am +2,-4, de fapt cat tb sa fie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pentru schimbarea pompei de injectie la 320d e46 din 99 136cp cu alta din dezmembrari este nevoie decodarea acesteia sau scrierea in ECU a pompei noi sau merge indiferent?

 

 

Doar o montezi si merge, nu trebuie sa umblii la soft. Dar ai grija de unde o iei si intreaba daca a fost blocata pe pozitie cand a fost data jos.

 

Cel mai bine e sa o verifici cu un tester dupa montaj, avansul trebuie sa fie de -1,5 grade la relanti. Motorul trebuie sa fie la temperatura de operare si sa ai consumatorii opriti.

Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu aceeasi problema, imi da pe tester avans la pompa avans +/- 3 grade! am consumul maricel la ea in jur de 9% pe BC! Este ok avansul sau trebuie sa fie 0?

 

Fluctueaza la relanti intre -3 si +3? Nu e normal daca faca asa, trebuie sa stea in zona -1,5. In afara de consum ridicat, ce simptome mai are?

 

Eu am experimentat mult cu avansul pana sa aflu care e valoarea default, la un moment dat am avut si +9, dar consumul a ramas tot timpul in limita a 6 - 6,5/100.

 

Poti sa mai incerci o chestie. Cu testerul pe masina, pe loc, da-i un kick down si vezi la ce valoare urca avansul dinamic. Daca ajunge la sute de grade inseamna ca s-a defectat pistonasul din pompa care regleaza avansul.

Link to comment
Share on other sites

Fluctueaza la relanti intre -3 si +3? Nu e normal daca faca asa, trebuie sa stea in zona -1,5. In afara de consum ridicat, ce simptome mai are?

 

Eu am experimentat mult cu avansul pana sa aflu care e valoarea default, la un moment dat am avut si +9, dar consumul a ramas tot timpul in limita a 6 - 6,5/100.

 

Poti sa mai incerci o chestie. Cu testerul pe masina, pe loc, da-i un kick down si vezi la ce valoare urca avansul dinamic. Daca ajunge la sute de grade inseamna ca s-a defectat pistonasul din pompa care regleaza avansul.

 

Cu ea pornita nu am incercat! Eroarea respectiva este doar cu contactul pus...o sa o duc la tester sa vad ce se intampla cu ea pornita si revin!

Link to comment
Share on other sites

deci pana la urma cat trebuie sa fie avansul?

eu am avut odata un 200d si il puneam la punct fix la 20grade+

binenteles ca la bmw difera dar st foarte curios, mie mi s-a spus ca tb sa fie 6+ si eu am 2+,4-

am mai lucrat cu niste motoare yamaha diesel si se reglau cu comparatorul tb sa fie 1,88 pana la pms adica tot cam aceasi treaba....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

eu am reusit sa il reglez pe 0.0 si merge ok in sarcina urca pana la 3 4 inainte sa o montez am reglat avansul cu ceasul comparator valoarea indicata pe pompa ex 0.87 am blocat axul si am montato a iesit 0.0 e ok

 

Cum a spus si colegul, valoarea scrisa pe pompa (ex. 0.86 mm) trebuie reglata cu dispozitivul special BMW 13 5 200 , respectiv un adaptor si un ceas comparator de sutime. Dispozitivul se monteaza in lateral pe pompa in gaura filetata metric 10 si pas de 1 mm. Aceasta gaura are un dop, se desface cu cap inbus. Valoarea 0 pe ceas se ia pe acolo unde axul principal al pompei nu are frezare si apoi se roteste in sensul acelor de ceas pana cand varful de palpare intra pe frezare si indica exact valoarea scrisa pe pompa.

Asa e cel mai simplu si corect de reglat insa foarte putini au dispozitivul adecvat. In mod sigur il au la reprezentante (BMW si Bosch)dar probabil ca acolo reglajul e foarte scump de facut. De aceea e important ca atunci cand se desface pompa de pe motor sa fie blocata cu surubul torx T50 daca nu ma insel dupa ce se indeparteaza saiba speciala. Ideal ar fi totusi ca pozitia axului sa fie verificata cu dispozitivul special BMW pe masina, sa se vada daca nu e cumva rotit axul fata de PMS. Asta fiindca axul pompei e fixat pe roata lantului de distributie doar prin strangere pe con si nu are pana de blocare ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

am scos si eu azi masina din service..s-a reparat partea electronica a pompei de injectie a fost pusa pe masina porneste bine dar trage foarte rau..ce sa fie?

 

Aceeasi problema o am si eu, electronica schimbata, nu are putere deloc. De pornit porneste bine in orice conditii (de la rece la cald). Nu a rezolvat-o nimeni pana acum? Vreau sa merg la bosch radacini pentru o verificare a pompei, reglaj avans etc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

buna ziua,

 

am si eu un bmw 320 d e 46 din 2000 dar am probleme cu pornirea :( cateodata porneste cateodata nu.Mecanicul mi'a comfirmat ca de vina e pompa si am gasit pe internet pe cineva de repara pompe modelul acesta la alexandria.am trimis'o, am inteles ca i'a schimbat garniturile deorece si curgea,era picaturi sub masina tot timpul... am platit 500 ron spunandu'mi ca e ok. am dus pompa la mecanic la care acesta mi'a spus ca nici macar nu este pusa la punct :( acum ma gandesc ca poate e si mai rea decat inainte sa o trimit la reparat in alexandria. imi poate da si mie un sfat cineva? :( unde pot sa o trimit si sa a certitudinea ca va fi ok? astept raspuns.

 

va multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

buna ziua,

 

am si eu un bmw 320 d e 46 din 2000 dar am probleme cu pornirea :( cateodata porneste cateodata nu.Mecanicul mi'a comfirmat ca de vina e pompa si am gasit pe internet pe cineva de repara pompe modelul acesta la alexandria.am trimis'o, am inteles ca i'a schimbat garniturile deorece si curgea,era picaturi sub masina tot timpul... am platit 500 ron spunandu'mi ca e ok. am dus pompa la mecanic la care acesta mi'a spus ca nici macar nu este pusa la punct :( acum ma gandesc ca poate e si mai rea decat inainte sa o trimit la reparat in alexandria. imi poate da si mie un sfat cineva? :( unde pot sa o trimit si sa a certitudinea ca va fi ok? astept raspuns.

 

va multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

buna ziua,

 

am si eu un bmw 320 d e 46 din 2000 dar am probleme cu pornirea :( cateodata porneste cateodata nu.Mecanicul mi'a comfirmat ca de vina e pompa si am gasit pe internet pe cineva de repara pompe modelul acesta la alexandria.am trimis'o, am inteles ca i'a schimbat garniturile deorece si curgea,era picaturi sub masina tot timpul... am platit 500 ron spunandu'mi ca e ok. am dus pompa la mecanic la care acesta mi'a spus ca nici macar nu este pusa la punct :( acum ma gandesc ca poate e si mai rea decat inainte sa o trimit la reparat in alexandria. imi poate da si mie un sfat cineva? :( unde pot sa o trimit si sa a certitudinea ca va fi ok? astept raspuns.

 

va multumesc mult

 

Incearca la userul dereglatu in Pitesti...

Link to comment
Share on other sites

Salutari,am si eu cam aceiasi probleme la un bmw 320 d 2001/136 cp.

sa-u efectuat lucrari pe la motor si nu a fost blocata pompa de injectie...care a sarit de la punct.

am reusit untr-un final sa o fac sa porneasca, dar face ca un tractor +ceva fum alb .....

cum o pot regla cat mai aproape de valoarea initiala?????

de ce fel de tester am nevoie ca sa pot verifica daca sunt pe drumul del bun???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

un test costa 400 lei aproximativ+ drumul+manopera demontat-montat

iepurasu eu am cumparat o pompa cu garantie, adica cu hartiile de la test si ok-ul ca e buna cu 370e, verificata la bosh, deci se gasesc si la preturi acceptabile, si masina nu se lasa in service dupa care pleci fluierand acasa, de obicei e mai bine sa asisti si tu ca sa nu intervina discutii dupa, intelegi?

si la service te duci cu piesa de rezerva in buzunar, ii spui ce sa schimbe si in 2 ore esti plecat pe roti, daca lasi la latitudinea lor cum sa iti rezolve dansii problema normal ca te va costa ceva extra ca doar nu o fac benevol.....

si daca citeai ceva topicuri pe forum iti dadeai seama ca daca se arde calculatorul pompei de obicei de vina este pistonasul de avans sau alte componente mecanice care se blocheaza si ard integratele acelea...deci nu se rezolva cu o rezistenta schimbata

Link to comment
Share on other sites

Am stat cu ei acolo in timpul cat mi-au schimbat pompa. Dupa atatea necazuri, pentru a nu platii inca o data manopera plus testul pe banc,am preferat sa iau una reconditionata de ei cu garantie 1 an. Totul a durat vreo 3-4 ore, sunt multumit. Edited by iepurasu13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.