Jump to content

cum se pot invarti rotile pe loc cu o cutie autom?


cipus

Recommended Posts

drive...frana+acceleratie :blink: simplu ca buna ziua

78705[/snapback]

cu piciorul apasat pe frana apesi acceleratia ? nu are treaba cu frana de mana ?

am auzit pe unii care au ajuns la 200 km/h pe loc.....

Edited by cipus
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
cu piciorul apasat pe frana apesi acceleratia ? nu are treaba cu frana de mana ?

am auzit pe unii care au ajuns la 200 km/h pe loc.....

78706[/snapback]

 

Ce interesant ar fi sa ajungi la 200 stand pe loc cu o cutie manuala... Adica dupa ce omori mashina, mai schimbi shi vitezele... ca itzi trebuie cam a 5-a pt. 200 :blink:

 

Nu prea e la fel, dar shtiu pe cineva care a ajuns pana acasa dand la automat cu mashina in viteza. Ba chiar a bagat shi a 2-a :) Traiasca bateria cu gel :)

Link to comment
Share on other sites

Ce interesant ar fi sa ajungi la 200 stand pe loc cu o cutie manuala... Adica dupa ce omori mashina, mai schimbi shi vitezele... ca itzi trebuie cam a 5-a pt. 200 :blink:

92603[/snapback]

Pai la manuala cum faci? Cand ai apasat abreiajul s-au oprit rotile pe spate...ma indoiesc ca de la a II-a in sus mai merge smecheria...doar sa ai vreun motor de 5 litrii cel putin...

Link to comment
Share on other sites

Hint: DSC off, left foot on the brake, change to DS or M1, right foot hard on the throttle, and for even more tire smoke try to ease a bit on the brakes, just a little like 2-3 meters, so that the gearbox won't change that fast to 2nd. Carefull not to allow it to change to 2nd (because it will change sooner or later) cuz changing to a higher gear will reduce the tire slip alot. In fact this technique is called "brake torque" of course for drag launching. It's ideal for the best 1/4 times. AND of course for drag you will have to launch alot sooner cuz u don't want too much wheelspin, and full release of the brakes at start.

 

Now imo the part that has the most to suffer is the torque converter and it is to be avoided to do burnouts or brake torques for more than 3-4 times in session. If you want to do it that often just allow it to cool for a few minutes. Brake pads are the least to worry since i don't think the rear ones actually brake on acceleration, only the front ones do it, but i could be wrong with this. Either way...this is a very cheap part, then say a torque converter. In fact almost all of the transmission has to suffer from this.

Link to comment
Share on other sites

Pai la manuala cum faci? Cand ai apasat abreiajul s-au oprit rotile pe spate...ma indoiesc ca de la a II-a in sus mai merge smecheria...doar sa ai vreun motor de 5 litrii cel putin...

92629[/snapback]

 

Pia daia am zis ca ar fi interesant... Am auzit shi eu de la "baetzi grei" :blink: ca au dat fum 200 km/h pe loc, shi aveau cutii manuale... :)

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

la cum pui intrebarile .......stau si ma intreb cate accidente o sa faci :blink:

 

pun pariu ca urmatoarea o sa fie ......lam vazut pe unul pe valea oltului cum a luat o curba pe drift.....cum fac si eu? si ce se distruge in afara de masina :) :) :)

 

nu e bine mah ficior sa faci deastea cu automatica plus ca tu ai si fumegator ....dar poate tio luato mami si .......

Link to comment
Share on other sites

la cum pui intrebarile .......stau si ma intreb cate accidente o sa faci :blink:

 

pun pariu ca urmatoarea o sa fie ......lam vazut pe unul pe valea oltului cum a luat o curba pe drift.....cum fac si eu? si ce se distruge in afara de masina :)  :D  :D

 

nu e bine mah ficior sa faci deastea cu automatica plus ca tu ai si fumegator ....dar poate tio luato mami si .......

92706[/snapback]

loooooooooooool O gramada de prostii.... :) :)

Nimic productiv nu ai zis...doar ai incercat sa dai un sfat cica "bun".

Link to comment
Share on other sites

loooooooooooool O gramada de prostii.... :blink:  :)

Nimic productiv nu ai zis...doar ai incercat sa dai un sfat cica "bun".

92710[/snapback]

 

fiecare intelege cat il duce capul....... :)

poate ar trebui sa intelegeti si glumele abstracte :)

Edited by AR99RMS
Link to comment
Share on other sites

:blink:

ce nu inteleg eu :) : cand merg cu o masina cu cutie manuala apas pedala de frana cu piciorul drept ....cand merg cu una automata apas cu stangu pana aici nimic anormal dar daca apas cu spangu cand merg cu cea manuala franez brusc nu pot sa apas usor cum fac cu dreptu .....din ce cauza????? :)

 

puteti sa raspundeti dupa ce va opriti din ras :)

Link to comment
Share on other sites

ce am patit si eu cu o frana cu stangu ..... sa mor de spaima ...

 

aveam cam 120 ... si mi'era lene sa franez cu dreptul..... si am zis hai sa franez cu stangu ... si am tras o frana .... in momentul cand am reusit sa ridic piciorul de pe frana .... aveam vreo 40 la ora .... am franat super violent nu stiu de ce ... si de atunci nu mai franez cu stangu ...:blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

ce nu inteleg eu  :)  : cand merg cu o masina cu cutie manuala apas pedala de frana cu piciorul drept ....cand merg cu una automata apas cu stangu pana aici nimic anormal dar daca apas cu spangu cand merg cu cea manuala franez brusc nu pot sa apas usor cum fac cu dreptu .....din ce cauza?????  :)

 

puteti sa raspundeti dupa ce va opriti din ras  :)

92718[/snapback]

O explicatie mai ...babeasca... este ca dreptul e folosit si de acceleratie, pe care o apesi mai cu finete, iar cursa pedalei nu este foarte lunga. Stangul in schimb e folosit numai pentru actionarea ambreiajului, miscare care este mai brusca, iar cursa (deci si amplitudinea miscarii) este mai lunga. Pana la urma e vorba de un automatism. Cand incerci sa franezi cu stangul piciorul tinde sa faca aceiasi cursa lunga si rapida ca in cazul ambreiajului si de aici franarile mult mai puternice decat cu dreptul.

Acelasi lucru patesc si eu cand incerc sa franez cu piciorul stang.

Link to comment
Share on other sites

......pai atunci cand conduc o masina cu cutie de viteza automata de ce apas bine [ cu stangu ] adica franez ca si cum as frana cu dreptu la o masina normala asta nu imi explic eu.......o fi altfel pedala de frana adica difera de la automata la manuala
Link to comment
Share on other sites

:blink:

ce nu inteleg eu  :)  : cand merg cu o masina cu cutie manuala apas pedala de frana cu piciorul drept ....cand merg cu una automata apas cu stangu pana aici nimic anormal dar daca apas cu spangu cand merg cu cea manuala franez brusc nu pot sa apas usor cum fac cu dreptu .....din ce cauza?????  :)

 

puteti sa raspundeti dupa ce va opriti din ras  :)

92718[/snapback]

 

 

Da-mi voie sa nu cred ca e vreo diferenta intre automata si manuala. Si la automata (si se intampla des la cei care nu sunt neobisnuiti cu ea) daca pui stangul pe frana pui frana prea tare. Stangul fiind obisnuit cu ambreiajul.

 

Si la automata si la manuala, se apasa frana si acceleratia tot cu acelasi picior: dreptul. Singura diferenta e ca la manuala stangul mai calca si ambreiajul cateodata. La automata stangul someaza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.