Jump to content

Sfaturi achizitionare E90


eqilibrue

Recommended Posts

salut la toata lumea

 

am deschis acest topic pentru a imi sugera ideei in privinta achizitionarii unui bmw e90. daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze, dar intentia era ca pe viitor topicul sa ramana deschis pentru prezentarea masini, eventual a modificarilor suferite de aceasta pe tot parcusul timpului.

deci cum ziceam, doar ce am instrainat masina ulteriora- cu mare greu <_< - pentru achizitioanrea unui bmw si m-ar interesa in special un e90( pentru care am disponibil doar 17.500 evro). asa ca va rog ziceti-mi sfaturi, pareri fie ca sunt pro sau contra acestui model despre motorizare , fiabilitate si toate cele. eu personal ma gandeam la o motorizare diesel de 2000 cmc si 163hp. numai bine!

Edited by BoBo
titlu
Link to comment
Share on other sites

Uita-te aici daca vrei sa citesti de 320d-ul meu ... dotari, pret de achizitie, etc.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=43271

 

Cred ca acum la banii tai - 17.500 euro - poti lua una cel putin la fel de dotata ca a mea.

 

Succes

frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. da , singura chestie e ca nu doresc cutie steptronic ci una manuala si nu ma intereseaza prea mult obtiunile chichiricioase... doar un xenon si semipiele sau navigatie si semi piele si restul ce mai e pe acolo! ma tot uit de cateva zile pe tot felul de siteuri cu vanzari auto si din romania si din germania..comparandu-le! dar ma interesea ca si motorizare ce mmotor ar fi mai indicat si de ce?

Link to comment
Share on other sites

e90 320d 163cp e reusit ca motorizare (consum mic, taxe mici, putere suficienta daca nu vrei o masina "super race", cu toate ca il poti ridica la 200cp cu o resoftare).

 

ps: tot cutia manuala as alege si eu. Bafta

Link to comment
Share on other sites

e90 320d 163cp e reusit ca motorizare (consum mic, taxe mici, putere suficienta daca nu vrei o masina "super race", cu toate ca il poti ridica la 200cp cu o resoftare).

 

ps: tot cutia manuala as alege si eu. Bafta

 

ms frumos..da e ceva cat in privinta puterii zic eu ca e destul de bine si mi-a cam trecut febra asta odata ce am vandut precedenta dar auzisem ca motorul de 2.5 litri ar fi cel mai "reusit" adica din puct de vedere al fiabilitati

 

depinde cati KM ai de gand sa faci pe an!

daca faci cam 15-20k km pe an se merita una pe benzina.daca faci mai mult de atat merita una pe motorina

pai sa fac un calcul rapid cu masina care am instarinat-o am facut in 2 ani 81 de mii deci cam 40k pe an.. oricum la diferentza care e intre benzina si motorina cat si consumul a doua motoare apropiate ca si capacitate iti trebuie o groaza de km ca sa amortizezi costu, dar nu asta e problema..nush deci in principiu motorina as alege...

Edited by eqilibrue
Link to comment
Share on other sites

ms frumos..da e ceva cat in privinta puterii zic eu ca e destul de bine si mi-a cam trecut febra asta odata ce am vandut precedenta dar auzisem ca motorul de 2.5 litri ar fi cel mai "reusit" adica din puct de vedere al fiabilitati

dacã te referi la E90 diesel nu are nicio motorizare de 2.5 litri. nu are decât de 2 ºi de 3 litri.

Link to comment
Share on other sites

ms frumos..da e ceva cat in privinta puterii zic eu ca e destul de bine si mi-a cam trecut febra asta odata ce am vandut precedenta dar auzisem ca motorul de 2.5 litri ar fi cel mai "reusit" adica din puct de vedere al fiabilitati

dacă te referi la E90 diesel nu are nicio motorizare de 2.5 litri. nu are decât de 2 şi de 3 litri.

exista e 90 325d ...s-a fabricat doar din 2007 sin cate stiu eu, dar nu sunt sigur de an..iar pe de o parte ai si tu dreptate motorul este de 2997cmc dar la configurare ii zice 325d e90 sedan

Edited by eqilibrue
Link to comment
Share on other sites

pai daca te-ai hotarat la motorizare e foarte bine ce ai ales si tu, desi eu as alege un benzinar, e mai silentioasa, nu sunt chiar asa de multe probleme ca la cealalta motorizare.in fine.

 

ce trebuie sa urmaresti cand achizitionezi masina, este sa aiba neaparat xenoane si climatronic(nu clima).daca mergi mult prin strainante sa-ti cumperi si cu navi, in rest altceva nu cred ca mai este nevoie de ceva, poate jante si anvelope calumea.

 

P.S. Sa ai grija de unde cumperi, sa nu te fraiereasca.Cel mai bine te duci in afara si cauti la nemti o reprezentanta BMW si iti cumperi de acolo una calumea!

 

Multa Bafta!

Edited by Alecsandrel
Link to comment
Share on other sites

pai daca te-ai hotarat la motorizare e foarte bine ce ai ales si tu, desi eu as alege un benzinar, e mai silentioasa, nu sunt chiar asa de multe probleme ca la cealalta motorizare.in fine.

 

ce trebuie sa urmaresti cand achizitionezi masina, este sa aiba neaparat xenoane si climatronic(nu clima).daca mergi mult prin strainante sa-ti cumperi si cu navi, in rest altceva nu cred ca mai este nevoie de ceva, poate jante si anvelope calumea.

 

P.S. Sa ai grija de unde cumperi, sa nu te fraiereasca.Cel mai bine te duci in afara si cauti la nemti o reprezentanta BMW si iti cumperi de acolo una calumea!

 

Multa Bafta!

am gasit ceva in germania ...dar inca nu sunt hotarat..oricum azi am ramas pieton pentru 2 luni si nu ma mai grabesc sa iau o decizie...astept ca timp am destul..ms

 

Daca mergi mult in mediul urban recomand cu, caldura steptronicul combinat cu o motorizare diesel.

nu prea am mers cu steptronic deci nu pot sa ma pronunt, dar ca sa zic asa imi place sa "iau deciziile" singur..<_<

Link to comment
Share on other sites

am gasit ceva in germania ...dar inca nu sunt hotarat..oricum azi am ramas pieton pentru 2 luni si nu ma mai grabesc sa iau o decizie...astept ca timp am destul..ms

Offtopic: nasol cu permisul suspendat, si eu doar ce l-am recapatat ieri dupa o luna de suspendare. iti doresc o asteptare usoara <_<

Link to comment
Share on other sites

am gasit ceva in germania ...dar inca nu sunt hotarat..oricum azi am ramas pieton pentru 2 luni si nu ma mai grabesc sa iau o decizie...astept ca timp am destul..ms

Offtopic: nasol cu permisul suspendat, si eu doar ce l-am recapatat ieri dupa o luna de suspendare. iti doresc o asteptare usoara <_<

oricum o meritam, cred, ma-am cam ambitzionat si eu cu vechea masina si o facusem sa arate exact asa cum nu era voie :))) asa ca imi merit resplata

Link to comment
Share on other sites

Daca nu te intereseaza unul cu multe dotari - asa cu un xenon sau navi si o piele&stofa nu ai nevoie de atatia bani, gasesti si pe la 14-15mii. Oricum e diferenta mare intre farul xenon (bi-) si cel normal si la cum lumineaza si la aspect (numai xenon-ul are angel-eyes). Acum depinde ce doresti de la masina <_<.
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma aflu in aceeasi situatie, vreau sa-mi iau un E90. Sunt genul de om pentru care nu conteaza mult dotarile, climatronic, volan si schimbator in piele sunt suficiente, insa motorul conteaza mult. Drept dovada sunt aproape hotarat spre 330D. Intre 320 si 330 nu exista comparatie (le-am condus pe amandoua ), BMW-ul nu e BMW fara motor puternic. Merg peste 30k de km pe an, deci benzina o scot din calcul, iar bugetul meu este tot pe la 17K euro.
Link to comment
Share on other sites

la 330d o sa fie cam mare impozitul din ce am auzit eu la televizor iar in legatura cu diferenta din 320d si 330d adica 163 cp si 231 cp e vorba ca aia 231 cai sunt in plus pt romania e suficient unde mergi tu cu 250 constant ? te ajuta in depasiri mai mult ce-i drept dar daca esti dispus sa platesti mai mult doar pt sa ai 231 de cai, impozit mai mare, intretineri mai mari turbina la 330d e vreo 7200 ron .. jante nu merg decat pe 17 iar la ce drumuri avem noi in romania nu se merita, depinde si de mentalitatea ta, parerea mea e ca 163 de cai sunt suficienti pt romania, consum mic, impozit mic, schimb ulei(intra mai putin), piese mai ieftine ca la 330, inmatricularea mai scumpa pt motor de 3000cm, etc.. poate unele sunt nesemnificative dar in timp se aduna si parerea mea e ca nu se merita doar pt a avea mai multi cai unde nu prea poti sa-i folosesti decat in depasiri cand accelerezi si trebuie sa franezi ca vine ditamai groapa, daca am avea si noi autostrade ca in germania fara limita de viteza.. ar fi ceva <_<

 

LE: daca vrei doar de fuga e seria 1 123d de 204 cai dar aici intervine si spatiul + ca e coupe.. sau noul 320d de 177 de cai.. dar e mai scump :)

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

la 330d o sa fie cam mare impozitul din ce am auzit eu la televizor iar in legatura cu diferenta din 320d si 330d adica 163 cp si 231 cp e vorba ca aia 231 cai sunt in plus pt romania e suficient unde mergi tu cu 250 constant ? te ajuta in depasiri mai mult ce-i drept dar daca esti dispus sa platesti mai mult doar pt sa ai 231 de cai, impozit mai mare, intretineri mai mari turbina la 330d e vreo 7200 ron .. jante nu merg decat pe 17 iar la ce drumuri avem noi in romania nu se merita, depinde si de mentalitatea ta, parerea mea e ca 163 de cai sunt suficienti pt romania, consum mic, impozit mic, schimb ulei(intra mai putin), piese mai ieftine ca la 330, inmatricularea mai scumpa pt motor de 3000cm, etc.. poate unele sunt nesemnificative dar in timp se aduna si parerea mea e ca nu se merita doar pt a avea mai multi cai unde nu prea poti sa-i folosesti decat in depasiri cand accelerezi si trebuie sa franezi ca vine ditamai groapa, daca am avea si noi autostrade ca in germania fara limita de viteza.. ar fi ceva :)

 

LE: daca vrei doar de fuga e seria 1 123d de 204 cai dar aici intervine si spatiul + ca e coupe.. sau noul 320d de 177 de cai.. dar e mai scump :bashwall:

 

In general o masina BMW este fiabila, daca mergi rational cu ea nu vei avea probleme de fiabilitate. Nu am avut probleme grave nici cu diesel, nici cu benzina. La 330D ma astept la acelasi lucru, deci intretinerea nu poate fi mult mai scumpa, insa si surplusul de placere este pe masura. Dupa ce am condus 330D, nu ma mai pot uita la 320D, este exact ceea ce astepti de la un BMW, forta bruta in orice treapta la orice turatie, pe cand la 320D <_< .

Link to comment
Share on other sites

la 330d o sa fie cam mare impozitul din ce am auzit eu la televizor iar in legatura cu diferenta din 320d si 330d adica 163 cp si 231 cp e vorba ca aia 231 cai sunt in plus pt romania e suficient unde mergi tu cu 250 constant ? te ajuta in depasiri mai mult ce-i drept dar daca esti dispus sa platesti mai mult doar pt sa ai 231 de cai, impozit mai mare, intretineri mai mari turbina la 330d e vreo 7200 ron .. jante nu merg decat pe 17 iar la ce drumuri avem noi in romania nu se merita, depinde si de mentalitatea ta, parerea mea e ca 163 de cai sunt suficienti pt romania, consum mic, impozit mic, schimb ulei(intra mai putin), piese mai ieftine ca la 330, inmatricularea mai scumpa pt motor de 3000cm, etc.. poate unele sunt nesemnificative dar in timp se aduna si parerea mea e ca nu se merita doar pt a avea mai multi cai unde nu prea poti sa-i folosesti decat in depasiri cand accelerezi si trebuie sa franezi ca vine ditamai groapa, daca am avea si noi autostrade ca in germania fara limita de viteza.. ar fi ceva :)

 

LE: daca vrei doar de fuga e seria 1 123d de 204 cai dar aici intervine si spatiul + ca e coupe.. sau noul 320d de 177 de cai.. dar e mai scump :unsure:

 

In general o masina BMW este fiabila, daca mergi rational cu ea nu vei avea probleme de fiabilitate. Nu am avut probleme grave nici cu diesel, nici cu benzina. La 330D ma astept la acelasi lucru, deci intretinerea nu poate fi mult mai scumpa, insa si surplusul de placere este pe masura. Dupa ce am condus 330D, nu ma mai pot uita la 320D, este exact ceea ce astepti de la un BMW, forta bruta in orice treapta la orice turatie, pe cand la 320D <_< .

 

eu inca n-am ajuns la 320d :blink: am un 318d din 2004 si cam trag de el cand sunt 4 persoane in masina + bagaje dar tot fuge, ce ma deranjeaza e ca sub 2000 rpm te rogi de el sa fuga, in rest dupa 2000 rpm fuge, deci.. probabil deaia. in legatura cu fiabilitatea nu e chiar asa daca o alergi cam incepe sa pice, iar daca o alergi pe drumurile noastre pica suspensia care e ceva banii :bashwall:

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

tot pe un 320 cred ca o sa merg si eu ... darile sunt mai mici iar ca si putere zic ca e suficient..330 e ceva nu zic ca nu..dar mi se pare cam mare motorul.... mie imi trebuie o masina la care sa platesc putin si consum decent..330 nush ce consum are dar cred ca hmmmm e ceva acolo! Edited by eqilibrue
Link to comment
Share on other sites

Nu e foarte mare consumul la 330 in oras se simte mai rau ~12-13% dar e faza ca nu ai unde folosi 231 de cai, 163 sunt de ajuns

13 eu zic ca e mult, avand in vedere ca fac foarte multzi km in oras..mai am un pathfinder cu motor de 2.5L si imi ia cam 12 in oras si mi se pare ca ma soarbe <_<) da de acord cu tine 163 f buni si de ajuns!

Link to comment
Share on other sites

cel mai important e sa iei o masina in stare buna. mai degraba dai 17mii pe un 320d cu putini km, intretinut si cu multe optiune (piele, xenon, scaune sport) decat pe un 330d mai alergat si mai chel, parerea mea. daca iei masina de la dealer bmw si eventual cu premuium selection sau europlus garantie nu o sa ai probleme cu ea (eu asa am procedat).

totusi la 17mii eur, ai putea sa te uiti si dupa 5are, s-au ieftinit mult <_<

Link to comment
Share on other sites

cel mai important e sa iei o masina in stare buna. mai degraba dai 17mii pe un 320d cu putini km, intretinut si cu multe optiune (piele, xenon, scaune sport) decat pe un 330d mai alergat si mai chel, parerea mea. daca iei masina de la dealer bmw si eventual cu premuium selection sau europlus garantie nu o sa ai probleme cu ea (eu asa am procedat).

totusi la 17mii eur, ai putea sa te uiti si dupa 5are, s-au ieftinit mult <_<

ai dreptate... dar 5 ar neah e cam mare..vreau ceva micutz...iar majoritatea la bani astia au km multi!

 

am gasit ceva cam asa, detalii aici! si aici!

care sunt sansele ca km sa fie reali?

Edited by eqilibrue
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.