Jump to content

Merita suspensia sport ?


Recommended Posts

aici fiecare are cate o parere ...a mea este ca merita in afara de aspectul vizual ...ai si unele avantaje favorabile,cat despre schimbatul consumabilelor le schimbi in functie de cat de multa grija ai de masina si de cum o exploatezi (poti sa ai si suspensie standard si sa fie nevoie sa schimbi brate ,bucsi,etcmai des decat unul cu susp.sport)
Link to comment
Share on other sites

Cum spune si Batory, conditiile de exploatare conteaza. Am schimbat acum 2 ani bratele si tin minte ca diferenta era de ~600RON fata de cea standard. Suspensia sport m-a ajutat de cateva ori in oras.
Link to comment
Share on other sites

merita

 

+1 la ce a spus batory si "contrafăcutu"" ( <_< )

 

 

@Fake: la un moment dat m-am interesat si eu de preturi la brate pt suspensie sport (just in case) si era diferenta de ~100 ron la set, posibil sa fie preturile mai mici fata de acum 2 ani sau ai mers pe varianta OEM?

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Ok, sint de acord cu partea de look, dar fiind mai rigida masina si neabsorbind decat putin socurile de la toate gropile din oras (comparativ cu cea standard) nu se strica mai des pivoti/bucse/etc. ?

 

Eu momentan am suspensie sport si nu ma deranjeaza confortul mai mic, decat intr-o mica masura, dar faptul ca au inceput sa se strice una alta ma pune pe ganduri... daca merita. Adica, cu suspensie normala s-ar strica mai rar ?

Link to comment
Share on other sites

Ok, sint de acord cu partea de look, dar fiind mai rigida masina si neabsorbind decat putin socurile de la toate gropile din oras (comparativ cu cea standard) nu se strica mai des pivoti/bucse/etc. ?

 

Eu momentan am suspensie sport si nu ma deranjeaza confortul mai mic, decat intr-o mica masura, dar faptul ca au inceput sa se strice una alta ma pune pe ganduri... daca merita. Adica, cu suspensie normala s-ar strica mai rar ?

Link to comment
Share on other sites

Ok, sint de acord cu partea de look, dar fiind mai rigida masina si neabsorbind decat putin socurile de la toate gropile din oras (comparativ cu cea standard) nu se strica mai des pivoti/bucse/etc. ?

 

Eu momentan am suspensie sport si nu ma deranjeaza confortul mai mic, decat intr-o mica masura, dar faptul ca au inceput sa se strice una alta ma pune pe ganduri... daca merita. Adica, cu suspensie normala s-ar strica mai rar ?

 

 

 

Cat de repede s-a stricat ? ma intereseaza si pe mine suspensia sport dar nu sunt foarte hotarat.... aceleasi probleme mi le pun si eu.... Cat de des se strica celelalte elemente?

 

 

Probabil ca suspensia sport a fost gandita pt dumuri de germania nu de romanaia.... de fapt sigur...

 

 

Daca bucsharaia tine 2 ani e ok.... dar daca tine maxim un an nu prea mai e OK....

Hai sa calculam in km.... daca tine macar 20 de mii de km eu zic ca se merita.... Daca tine sub 10 mii e nashpa rau...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Articulatiile nu se strica din cauza suspensiei sport ci din cauza drumului pe care mergi. Eu in 15.000km nu mi s-a stricat nici o bucsa, am mai schimbat 1 pivot, 1 rulment 1 bucsa si 1 biela bara de torsiune dar asa au venit pe masina ... bateau din prima zi de cand am luat-o ... intre timp nu s-a mai stricat nimic din ce am schimbat si deja am 15 mii km intr-un an de zile.

 

In buc drumurile sunt cat de cat ok, mai ales in zona mea am asfalt turnat de 1 an de zile(poti sa mergi si cu masina de formula 1 fara mari batai de cap) ... in schimb sunt orase unde nu merita sa ai nici dacie pt drumurile alea, te face sa plangi dupa banii pe care i-ai bagat in masina.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

pe termen mai lung vibratiile alea se vor transmite si la interior. Iar daca incep sa apara greieri la interior foarte greu de scos. Ar trebui sa tii cont si de asta nu numai bucsaraie.
Link to comment
Share on other sites

sorry pentru double post de mai sus...

 

Da, e si problema cu vibratiile in interior. Cam incep sa apara.

Cei drept drumurile sunt cam proaste pe unde merg eu...

Ca idee... au picat deja pivotii inferiori, bieletele de directie si n-am nici 2 mii km. (nu stiu cand au fost schimbate, dar la inceput nu aveau probleme evidente).

 

Apropo de brate pentru suspensie sport, sint folosite in general sau lumea cand vrea suspensie sport schimba doar amortizoare si arcuri si gata ? (Poate bratele le ia cand si daca incep sa apara probleme)

 

Si ca sa ma lamuresc (sint mai noob la mecanica), care sint bratele ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=05 (piesa 3 ?)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai adus masina recent si are ceva ani deja e de asteptat sa se intample asa. La o masina care am avut-o parea totul ok, nu am sesisat zgomote peste normal, sau cine stie ce probleme. Dupa o luna de mers in Romania au inceput sa troncane toate. Probabil ca daca mai ramanea in afara tarii mai mergea tras de ele un an doi.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Articulatiile nu se strica din cauza suspensiei sport ci din cauza drumului pe care mergi. Eu in 15.000km nu mi s-a stricat nici o bucsa, am mai schimbat 1 pivot, 1 rulment 1 bucsa si 1 biela bara de torsiune dar asa au venit pe masina ... bateau din prima zi de cand am luat-o ... intre timp nu s-a mai stricat nimic din ce am schimbat si deja am 15 mii km intr-un an de zile.

 

In buc drumurile sunt cat de cat ok, mai ales in zona mea am asfalt turnat de 1 an de zile(poti sa mergi si cu masina de formula 1 fara mari batai de cap) ... in schimb sunt orase unde nu merita sa ai nici dacie pt drumurile alea, te face sa plangi dupa banii pe care i-ai bagat in masina.

 

ar fi complet aiurea sa schimbi articulatiile la 15.000 km.

 

eu am facut 85.000 in romania si nu am schimbat nimic la bucsaraie

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca mi s-au stricat toate in 15 mii de km, Eu am luat masina din germania cu N km (200.000km mai exct), am mai facut si eu cam 15 mii de km. din prima zi uruia un rulment, un pivot si bucsa. Dupa ce le-am schimbat nu mi s-a mai stricat nimic. Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Aveti grija ca sunt mai multe tipuri de suspensie, mai tari mai moi, a mea e 40/40 si e putin soft ... nu-ti scoate pietrele de la rinichi si sincer e o placere sa te plimbi cu masina.

 

In aceasi dilema eram si eu anul trecut ... suspensia care o avea era praf toata masina statea pe burta, numai amortizoarele stock costau in magazin 10 11 milioane de arcuri nici n-am mai intrebat, pana la urma am gasit suspensie fixa SH cu 17 mii de km la 10 mil si n-am mai stat pe ganduri. Urmatoare suspensie o sa fie una reglabila si pe inaltime si pe duritate. Inca o data, din partea mea merita sport, dar depinde foarte mult de asflatul care-l ai in zona unde stai ... daca e drumul prost, plin de gauri si tarai masina sa-ti atinga in toti bolovanii, mai bine ramai pe stock.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.