Jump to content

Problema roata e36 compact


Recommended Posts

Slautare! Masina este un compact 316 din '94 si de vreo 2 luni se aude un huruit care vine de la roata din dreapta fata incepe de la 30km/h si se intensifica pana la 90km/h,dupa care se aude dar foarte putin...La inceput nu ma deranja, dar acum daca merg 100 km cand ma dau jos din ea am urechile infundate <_<

In viraj stanga, cu orice viteza nu se mai aude nimic..Roata de pe stanga spate e inclinata putin spre interior ( asa : / )...se poate transmite de acolo zgomotul? Se poate indrepta?

Va astept cu o rezolvare...Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fie rulmentul de vina...

ridica masina si invarte de roata sa vezi cum se aude...

la mine cand am invartit de roata se auzea ca la caruta <_<... rulmentii pe spate erau dusi (aveau joc iar pe camasa rulmentului se vedeau urme de uzura) si huruiau ca naiba, insa zgomotul deranjant incepea pe la 50km/h, ar cand treceam de 120km/h parca se mai uniformiza si nu prea se mai auzea asa tare... dupa 4 ore de condus ma durea capul si era foarte obositor...

am schimbat rulmentii si acum nu se mai aude nimic... e o placere sa o conduc...

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fie rulmentul de vina...

ridica masina si invarte de roata sa vezi cum se aude...

la mine cand am invartit de roata se auzea ca la caruta :bashwall:... rulmentii pe spate erau dusi (aveau joc iar pe camasa rulmentului se vedeau urme de uzura) si huruiau ca naiba, insa zgomotul deranjant incepea pe la 50km/h, ar cand treceam de 120km/h parca se mai uniformiza si nu prea se mai auzea asa tare... dupa 4 ore de condus ma durea capul si era foarte obositor...

am schimbat rulmentii si acum nu se mai aude nimic... e o placere sa o conduc...

 

Am verificat fiecare roata in parte...se invart bine si nu au nici joc <_<

Am observat roata inclinata pt ca se rodea anvelopa pe interior...as putea rezolva ceva cu aceasta problema?

Sambata o sa-i echilibrez rotile ca sa mai scap de un motiv..ca sa zic asa :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai caucucul tocit pe interior mergi si iti faci unchiul de fuga si de cadere dasta iti toceste caucucul si ai huruit .Nu se aseaza caucucul bine pe sosea sau caucucul este ovalizat in cel mai fericit caz. Nu are legatura cu echilibratul
Link to comment
Share on other sites

Daca ai caucucul tocit pe interior mergi si iti faci unchiul de fuga si de cadere dasta iti toceste caucucul si ai huruit .Nu se aseaza caucucul bine pe sosea sau caucucul este ovalizat in cel mai fericit caz. Nu are legatura cu echilibratul

 

Sal! Stii cumva daca la serviceul de pe fundeni se poate face unghiul asta de cadere?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce service e pe fundeni eu stiu unul in aparatori patrriei care parca am vazut unu si unu pe fundeni care face gometrie pe langa mbm tuning pe acolo sau pe undeva pe partea aia pe acolo
Link to comment
Share on other sites

La toate service-urile care fac geometria se regleaza TOATE unghiurile ! Daca banuiesti ca ar putea fi de vina si roata , schimb-o , altfel vezi cum se prezinta dupa reglarea geometriei . Trebuie sa-ti dea si o factura cu datele tale si ale masinii si ai gar 6 luni la manopera efectuata !

 

Ai marimile standard de jante / gume sau ai pus altele ??? Daca sunt cele stock , trebuie sa se rezolve din reglaje , sau DUPA inlocuirea pieselor defecte la directie , daca nu le ai stock , probabil ca ai nevoie de distantiere ( 2-3 cm pe punte ) .

 

Dar acel zgomot tu nu-l poti identifica daca este de toceala / ros intre doua materiale sau daca provine de la ceva metalic ???

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fie rulmentul de vina...

ridica masina si invarte de roata sa vezi cum se aude...

la mine cand am invartit de roata se auzea ca la caruta :bashwall: ... rulmentii pe spate erau dusi (aveau joc iar pe camasa rulmentului se vedeau urme de uzura) si huruiau ca naiba, insa zgomotul deranjant incepea pe la 50km/h, ar cand treceam de 120km/h parca se mai uniformiza si nu prea se mai auzea asa tare... dupa 4 ore de condus ma durea capul si era foarte obositor...

am schimbat rulmentii si acum nu se mai aude nimic... e o placere sa o conduc...

 

Am verificat fiecare roata in parte...se invart bine si nu au nici joc <_<

Am observat roata inclinata pt ca se rodea anvelopa pe interior...as putea rezolva ceva cu aceasta problema?

Sambata o sa-i echilibrez rotile ca sa mai scap de un motiv..ca sa zic asa :)

 

cauciuc tocit pe interior poate sa insemne unghi de fuga. Pentru roata de pe spate eu zic ca e rulment (oricum verifica pe elevator fiindca inclinarea aia nu e de bine)

Link to comment
Share on other sites

La toate service-urile care fac geometria se regleaza TOATE unghiurile ! Daca banuiesti ca ar putea fi de vina si roata , schimb-o , altfel vezi cum se prezinta dupa reglarea geometriei . Trebuie sa-ti dea si o factura cu datele tale si ale masinii si ai gar 6 luni la manopera efectuata !

 

Ai marimile standard de jante / gume sau ai pus altele ??? Daca sunt cele stock , trebuie sa se rezolve din reglaje , sau DUPA inlocuirea pieselor defecte la directie , daca nu le ai stock , probabil ca ai nevoie de distantiere ( 2-3 cm pe punte ) .

 

Dar acel zgomot tu nu-l poti identifica daca este de toceala / ros intre doua materiale sau daca provine de la ceva metalic ???

 

Sal! Am jantele pe 17"..le-am avut si pe alea pe 15" si tot la fel facea..se aude un huruit care se amplifica , cu cresterea vitezei <_<

Distantierele astea ar indrepta roata??

Link to comment
Share on other sites

DACA ar fi jantele si cauciucurile de dimensiuni "nefericite" si ele ar fi de fapt de vina pentru acel huruit , care ar putea proveni de la frecarea cauciucului cu o parte a suspensiei , acele distantiere , ar rezolva problema !

DAR asa cum spune si colegul , daca ai probleme cu geometria si rulmentii , acele distantiere nu iti rezolva problema !

Te poti interesa cam ce efect are acea inclinare si pe internet : TOE si CASTER ca termeni in engleza . Uneori e bine , alterori nu , dar NU trebuie sa-ti creeze astfel de probleme !

Link to comment
Share on other sites

DACA ar fi jantele si cauciucurile de dimensiuni "nefericite" si ele ar fi de fapt de vina pentru acel huruit , care ar putea proveni de la frecarea cauciucului cu o parte a suspensiei , acele distantiere , ar rezolva problema !

DAR asa cum spune si colegul , daca ai probleme cu geometria si rulmentii , acele distantiere nu iti rezolva problema !

Te poti interesa cam ce efect are acea inclinare si pe internet : TOE si CASTER ca termeni in engleza . Uneori e bine , alterori nu , dar NU trebuie sa-ti creeze astfel de probleme !

 

@lupu_petre: Pai freaca de parti ale suspensiei?

Inclinarea rotii spate nu-i normala oricum ai privi-o..de sus in jos sau invers. cauza o va gasi pe un elevator la care trebuie sa ajunga repede. Pentru acea inclinare exista mai multe motive si nu din cele ce pot fi omise..la fel si pentru zgomotul din fata

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

DACA ar fi jantele si cauciucurile de dimensiuni "nefericite" si ele ar fi de fapt de vina pentru acel huruit , care ar putea proveni de la frecarea cauciucului cu o parte a suspensiei , acele distantiere , ar rezolva problema !

DAR asa cum spune si colegul , daca ai probleme cu geometria si rulmentii , acele distantiere nu iti rezolva problema !

Te poti interesa cam ce efect are acea inclinare si pe internet : TOE si CASTER ca termeni in engleza . Uneori e bine , alterori nu , dar NU trebuie sa-ti creeze astfel de probleme !

 

@lupu_petre: Pai freaca de parti ale suspensiei?

Inclinarea rotii spate nu-i normala oricum ai privi-o..de sus in jos sau invers. cauza o va gasi pe un elevator la care trebuie sa ajunga repede. Pentru acea inclinare exista mai multe motive si nu din cele ce pot fi omise..la fel si pentru zgomotul din fata

 

Sal Dan! Nu freaca pe ambele parti,numai pe interior...nu atinge suspensia pt ca e destul de rigida...Zgomotul pare sa vina din fata totusi :)

Maine cand ma intorc de la serviciu,ma opresc la service-ul ala de pe fundeni poate imi fac o programare pt sambata...sper sa-i dau de cap <_<

Link to comment
Share on other sites

Petre, spune-mi te rog: Frecarea asta, ai observat-o pe banda de rulare sau pe interiorul anvelopei? Daca e pe interior, se va vedea de unde este. In schimb, uzura benzii de rulare pe interior sau exterior tine de unghiurile directiei (exterior=unghi de fuga, interior=cadere) Eu as verifica tot ce tine de articulatii si componente ale mecanismului de directie dpdv al jocurilor si apoi as face o diagnoza si un reglaj al directiei. Totusi nu neglija pozitia rotii din spate ce-ai spus ca sta cumva stramb. esigur, zgomotul poate proveni de la rulment.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Petre, spune-mi te rog: Frecarea asta, ai observat-o pe banda de rulare sau pe interiorul anvelopei? Daca e pe interior, se va vedea de unde este. In schimb, uzura benzii de rulare pe interior sau exterior tine de unghiurile directiei (exterior=unghi de fuga, interior=cadere) Eu as verifica tot ce tine de articulatii si componente ale mecanismului de directie dpdv al jocurilor si apoi as face o diagnoza si un reglaj al directiei. Totusi nu neglija pozitia rotii din spate ce-ai spus ca sta cumva stramb. esigur, zgomotul poate proveni de la rulment.

Bafta.

 

Pe interior freaca...roata sta inclinata cam asa: / \..numai aia din stanga spate...Am citit pe forum ca zgomotul ar putea sa vina si de la bieleta antiruliu... :)

O belea cand vine ,nu vine singura...Am observat aseara ca nu imi mai merge aerul din bord...pe la picioare si parbriz merge normal,iar in bord baga numai in stanga soferului <_<

Link to comment
Share on other sites

Daca ai caucucul tocit pe interior mergi si iti faci unchiul de fuga si de cadere dasta iti toceste caucucul si ai huruit .Nu se aseaza caucucul bine pe sosea sau caucucul este ovalizat in cel mai fericit caz. Nu are legatura cu echilibratul

 

La puntea de spate de la Compact nu se regleaza unghiurile (spre deosebire de Sedan ...). Probabil ai rulmentul terminat. Eu am avut probleme cu bucsile de la puntea spate, imi stateau rotile stramb (asa cum ai descris tu) ... belea mare de schimbat (cumparatul lor a fost partea usoara) ... bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
eu am schimbat bucsele alea mari de la puntea spate si rotile tot rau stau , inclinate si roade tare pe interior , am 1 mie km si cauciucurile sunt varza deja , nu stiu ce sa fac ca sa rezolv problema la compact . nu am joc la rulment , si nici la bucsele de la brat . la mine roade tare pe interior si nici nu sta pe strada , la 100 km balanseaza stanga , dreapta . nici nu stiu cum sa o tin pe strada . am facut unghiul de 3 ori pana acum , am schimbat bucsele mari de la punte , chiar si puntea e schimbata . pls help
Link to comment
Share on other sites

la multe pisici am vazut problema asta. o poti rezolva cu 100 de euro.

Cumparata-ti bratele astea reglabile http://www.evosport.com/public/products/Evosport_BMW.SUS.BMW.jpg

Uite cum arata montate pe masina, studiaza pozele. http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=298776&page=13.

O parte din problema e si din bucsile de la bratele spte, eu le-am schimbat pe ambele si doar s-a mai indreptat f putin situatia, dar nu total.

 

Cu ele iti reglezi unghiul de cadere /-\ sau sau as anulezi diferentele dintre roti si sa le aduci |-|, sau probabil sa pot face si asa \-/ (dar varianta asta cred ca nu interesaza pe nimeni)

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.