Jump to content

E46 318i 1999 nu trage


Recommended Posts

Salut,

 

E46 318i 1999 nu trage daca ii dau talpa ii da'n nas , daca o calc usor se duce da la o depasire ceva ce fac?

 

am fost la mecanic a pus-o pe tester nu i-a dat nici o eroare.

 

El mi-a zis ca trebuie sa facem rost de un debitmetru cu care sa fac o proba , cine ma poate ajuta? platesc normal.

 

Sau unde trebuie sa ma duc sa rezolv problema asta fara sa ma tepuiasca.

Link to comment
Share on other sites

am si eu cam aceeasi problema,pe tester mi-a dat eroare pe senzorul de la axa cu came,pe care l-am schimbat,in plus filtru benzina schimbat.eu am valva disa defecta,stiu asta,sa vedem dupa ce o schimb.

 

 

da la mine nu a mi-a dat nici o eroare la tester. filtru de benzina l-am schimbat acum 4000 km asta e ciudat.

 

deci cand ii dau blana ii da;n nas grav deabia accelereaza.

Link to comment
Share on other sites

Pe linga sfatul pertinent pe care ti l-a dat userul myxage, adaug si eu : schimba si mecanicul sau macar testerul...<_<.

Chiar daca pe tester nu apare cod de defect referitor la debitmetru, se pot urmari, la diverse turatii, valorile pe care acesta le raporteaza. In functie de aceste valori iti poti da seama daca debitmetrul functioneaza corect sau nu.

 

Am atasat o poza de la o scanare a unui motor exact ca al tau, la ralanti.

post-114-1241589021_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

E46 318i 1999 nu trage daca ii dau talpa ii da'n nas , daca o calc usor se duce da la o depasire ceva ce fac?

 

am fost la mecanic a pus-o pe tester nu i-a dat nici o eroare.

 

El mi-a zis ca trebuie sa facem rost de un debitmetru cu care sa fac o proba , cine ma poate ajuta? platesc normal.

 

Sau unde trebuie sa ma duc sa rezolv problema asta fara sa ma tepuiasca.

 

Nu e neaparat sa fie debitmetrul defect, pot fi si alte cauze cum ar fi defectiuni la: sistemul de injectie, sistemul de alimentare cu combustibil, evacuare etc. Nu te speria, nu e chair asa de grav cum suna, dar simptomele masinii sunt foarte generale.

 

Primul lucru pe care ar trebui sa il faci este sa deconectezi debitmetrul, cum a zis si turnerbj, si sa faci un drive test de 5-10 km. Daca intr-adevar ai debitmetrul defect o sa observi o mare imbunatatire in comportamentul masinii.

 

Totusi ar fi bine sa mergi si la o diagnoza serioasa cu masina. In cazul in care chiar nu sunt erori sa vezi adaptarile pentru injectie (aditiva si multiplicativa) si avansul pentru ca la defectiuni de genul asta o iau razna iar sensul in care merg si valorile lor pot fi un indiciu bun asupra defectiunii.

 

am si eu cam aceeasi problema,pe tester mi-a dat eroare pe senzorul de la axa cu came,pe care l-am schimbat,in plus filtru benzina schimbat.eu am valva disa defecta,stiu asta,sa vedem dupa ce o schimb.

 

Valva DISA defecta o simti la turatii mari prin faptul ca nu trage motorul. Daca bine tin minte ea comuta pe la 4500 de ture.

Link to comment
Share on other sites

eu credca valva o simti la turatii joase,deoarece sta deschisa mereu,are membrana rupta.

 

Asa e, acum am verificat si intr-adevar la turatii joase valva este "inchisa" si se "deschide" la aproximativ 4800 de ture. Termenul inchis si deschis nu e tocmai corect pentru ca valva asta comuta intre doua tuburi din admisie.

 

Scuze pentru informatia eronata.

Link to comment
Share on other sites

Asa e, acum am verificat si intr-adevar la turatii joase valva este "inchisa" si se "deschide" la aproximativ 4800 de ture. Termenul inchis si deschis nu e tocmai corect pentru ca valva asta comuta intre doua tuburi din admisie.

 

Scuze pentru informatia eronata.

la mine are membrana rupta si nu mai inchide deloc,deci amandoua galeriile sunt deschise.normal ar fi la pornire sa inchida una din galerii si pe la 4000 de tura sa o deschida si pe a 2a.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat,

 

am mers la un service recomandat de Ciupanezu.

super baieti

 

Era o chestie ca un melc in spatele motorului sub filtru de polen. tragea aer fals pe acolo nu mai fuctiona bine chestia aia. Am fost la bavaria am cumpart-o 200Ron

 

Acum merge beton <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 years later...

am rezolvat,

 

am mers la un service recomandat de Ciupanezu.

super baieti

 

Era o chestie ca un melc in spatele motorului sub filtru de polen. tragea aer fals pe acolo nu mai fuctiona bine chestia aia. Am fost la bavaria am cumpart-o 200Ron

 

Acum merge beton twoup.gif

 

spunemi si mie t8i e rog la ce servis ai fost findca si eu am aceleasi probleme da in nas si merge in suturi nu stiu ce sai mai fac sunt tot din bucuresti si detin un bmw e46 318 i din 1999 capacitate cilindrica 1895 87 de kilowati 118 cai benzinar astept raspuns din partea ta multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.