Jump to content

injector cu fir


Recommended Posts

Part 13532244402 (AT-INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER) was found on the following vehicles:

 

E34: Details on E34

E34 525td Sedan, Europe

E34 525td Touring, Europe

E34 525tds Sedan, Europe

E34 525tds Touring, Europe

 

E36: Details on E36

E36 325td Sedan, Europe

E36 325tds Sedan, Europe

E36 325tds Touring, Europe

 

Trebuie sa insisti! <_<

Link to comment
Share on other sites

Part 13532244402 (AT-INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER) was found on the following vehicles:

 

E34: Details on E34

E34 525td Sedan, Europe

E34 525td Touring, Europe

E34 525tds Sedan, Europe

E34 525tds Touring, Europe

 

E36: Details on E36

E36 325td Sedan, Europe

E36 325tds Sedan, Europe

E36 325tds Touring, Europe

 

Trebuie sa insisti! <_<

 

 

nu ai cititi intrebarea bine..:) am intrebat daca injectorul cu fir de 524 td este identic cu 525 TDS

Link to comment
Share on other sites

Part 13532244402 (AT-INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER) was found on the following vehicles:

 

E34: Details on E34

E34 525td Sedan, Europe

E34 525td Touring, Europe

E34 525tds Sedan, Europe

E34 525tds Touring, Europe

 

E36: Details on E36

E36 325td Sedan, Europe

E36 325tds Sedan, Europe

E36 325tds Touring, Europe

 

Trebuie sa insisti! <_<

Aici scrie de 525td si 525tds... 524td e din generatia anterioara de motoare, s-ar putea sa nu fie la fel.

LE: @catamondialu: am postat in acelasi timp.

Edited by tomado
Link to comment
Share on other sites

Prin ce difera fata de celelalte injectoare? Eu am pe masina un motor 2.4 de pe un e34, dar l-am luat fara injectorul cu fir, si am pus unul obisnuit in loc. E ceva senzor?

 

cel cu fir trebuie sa pui daca avea cu fir

Eu am pus motorul pe un e28 care a avut acelasi tip de motor, dar fara injector cu fir. De aceea intrebam. Cred ca trebuie sa fie un fel de senzor, care a fost introdus la e34. De asemenea, presupun ca poti pune si fara fir, va merge masina, doar senzorul respectiv nu va mai functiona.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, acum am vazut ca-i vorba de 524td. Nu prea ai unde sa verifici, pt ca pe realoem nu gasesti E28 sau E30, modele care au avut motorul asta. Doar sa cauti pe net sau la dezmembrari si sa iei injectorul respectiv. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare..

injectorul cu fir pt 525 tds se poate pune si pe 524 td...amandoua sunt E34

Injectoarele difera.

Referitor la injectorul cu fir si la importanta lui : Acest injector are un traductor care comunica calculatorului momentul inceperii injectiei. In lipsa semnalului sau daca semnalul este incorect motorul merge, dar trece in safe mode (limp mode) si performantele se reduc.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, acum am vazut ca-i vorba de 524td. Nu prea ai unde sa verifici, pt ca pe realoem nu gasesti E28 sau E30, modele care au avut motorul asta. Doar sa cauti pe net sau la dezmembrari si sa iei injectorul respectiv. Bafta!

Daca selectezi pe realoem Archive la Catalog, gasesti atat E28, cat si E30. Acest tip de motor s-a pus pe seria 5 E28 din 1983 pana in 1987 si pe urma pe E34 din 1988 pana in 1991. Pe E28 nu exista injector cu fir, daca intrebi la dezmembrari trebuie sa fie 524td E34. Succes

Link to comment
Share on other sites

Scuze, acum am vazut ca-i vorba de 524td. Nu prea ai unde sa verifici, pt ca pe realoem nu gasesti E28 sau E30, modele care au avut motorul asta. Doar sa cauti pe net sau la dezmembrari si sa iei injectorul respectiv. Bafta!

Daca selectezi pe realoem Archive la Catalog, gasesti atat E28, cat si E30. Acest tip de motor s-a pus pe seria 5 E28 din 1983 pana in 1987 si pe urma pe E34 din 1988 pana in 1991. Pe E28 nu exista injector cu fir, daca intrebi la dezmembrari trebuie sa fie 524td E34. Succes

 

nu gasesc pe nicaeri injectoru cu fir pt 524 td....credeti k as putea pune inejctor cu fir de la un 525 tds?

Link to comment
Share on other sites

@catamondialu: de unde esti?

Poate ca s-ar putea pune doar partea electrica de la cel de TDS. Injectorul cu totul s-ar putea sa potriveasca, dar e cu cantec. Fiind din alta generatie, poate lucreaza la o presiune diferita. Daca arata la fel si sunt reglate la aceeasi presiune (asta se poate verifica) nu vad de ce nu ar merge. Mai ramane de vazut daca si partea electrica e la fel.

Link to comment
Share on other sites

@catamondialu: de unde esti?

Poate ca s-ar putea pune doar partea electrica de la cel de TDS. Injectorul cu totul s-ar putea sa potriveasca, dar e cu cantec. Fiind din alta generatie, poate lucreaza la o presiune diferita. Daca arata la fel si sunt reglate la aceeasi presiune (asta se poate verifica) nu vad de ce nu ar merge. Mai ramane de vazut daca si partea electrica e la fel.

 

din valcea...mia zis cineva de repara si cunoaste bmw...ca sa caut de 525 tds ca merge sa pun din ala...

Link to comment
Share on other sites

Daca erai din zona ma interesam pe aici de injectorul respectiv. Pe bmwfans arata la fel, codurile sunt asemanatoare... Daca se ocupa cu asa ceva inseamna ca stie si asa e. Ar trebui sa incerci si cu unul de TDS. Nu cred ca se poate intampla ceva rau. Dar e o parere strict personala.
Link to comment
Share on other sites

Putin mai sus spui ca nu stii ce face injectorul ala cu fir pentru ca dupa aceea sa spui ca nu crezi ca se poate intampla ceva rau daca pui in loc un injector diferit <_< .

Poate e mai bine sa te abtii si sa nu dai sfaturi gresite.

Link to comment
Share on other sites

Cel vechi ce are? Poate merge reparat, daca pisha. Se schimba duza din cap. Da si tu sfoara in tara pe aria de publicitate, poate are vreunul din baietii care dezmembreaza ca piese SH. Dar abordeaza problema cu tact, ca vei fi acuzat ca dai comanda sa-ti fure un ciorditor injectoare de pe alta masina. <_<
Link to comment
Share on other sites

Putin mai sus spui ca nu stii ce face injectorul ala cu fir pentru ca dupa aceea sa spui ca nu crezi ca se poate intampla ceva rau daca pui in loc un injector diferit <_< .

Poate e mai bine sa te abtii si sa nu dai sfaturi gresite.

Partea electrica nu stiam ce face. Un injector stiu foarte bine din ce e compus si cum lucreaza. Am si eu acelasi tip de motor. TDS a inlocuit TD in '91. Daca are aceleasi dimensiuni, e reglat la aceeasi presiune, acelasi tip de senzor, cu aceeasi mufa, de ce nu ar merge?? Intre cele doua posturi la care faci referire am aflat ce face si firul... Am zis sa verifice caracteristicile amintite. Nu cred ca am dat un sfat gresit. Daca e la fel, ar trebui sa mearga, daca nu, nici nu are rost sa incerce sa-l puna pe masina. S-ar putea sa fi gresit, dar da-mi un argument si imi retrag afirmatia. Oricum sfaturi incerc sa ma abtin si sa nu mai dau.

Edited by tomado
Link to comment
Share on other sites

Eu nu zic ca nu merge, ci doar ca nu ai absolut nici un argument sa spui ca merge. Doar faptul ca seamana sau ca au coduri apropiate este total irelevant.

Ar fi fost OK daca tu ai mai fi facut treaba inainte si stiai si sigur ca totul merge perfect. Ar fi fost un sfat dat in cunostinta de cauza care ar fi fost intradevar de ajutor.

 

Chiar daca riscul sa strice ceva la motor este redus, exista riscul sa dea banii de pomana pe un injector care nu se potriveste si care nu-i foloseste la nimic.

Link to comment
Share on other sites

O alta varianta care-mi trece prin cap ar fi sa iei de la TDS un injector d-asta cu fir si sa-l pui pe un aparat d-ala de curatat care imita timpii de injectie, sa vezi ca si debit daca livreaza aceeasi cantitate de combustibil. E o solutie peste mana, insa daca ai posibilitatea sa ajungi la un astfel de aparat fara bani vezi ce iese. Eventual stabilesti cu cel ce-ti vinde injectorul sa-l dai inapoi daca nu se potriveste.

Oricum sunt curios ce are injectorul tau de-l consideri defect. Poate merge ala de reparat.

Link to comment
Share on other sites

O alta varianta care-mi trece prin cap ar fi sa iei de la TDS un injector d-asta cu fir si sa-l pui pe un aparat d-ala de curatat care imita timpii de injectie, sa vezi ca si debit daca livreaza aceeasi cantitate de combustibil. E o solutie peste mana, insa daca ai posibilitatea sa ajungi la un astfel de aparat fara bani vezi ce iese. Eventual stabilesti cu cel ce-ti vinde injectorul sa-l dai inapoi daca nu se potriveste.

Oricum sunt curios ce are injectorul tau de-l consideri defect. Poate merge ala de reparat.

 

 

nu mai trage masina....sa aprins ala in bord...mia zis cineva k de la injectorul asta cu fir..poat e intrerupt pe undeva..trebuie sa se uite cineva atent la el

Link to comment
Share on other sites

ala in bord fiind cine ? semnul ala cu care arata ca un spray care pulverizeaza ?

 

Poate sa fie si de la pompa... pot sa fie multe altele. Mai bine fa un diagnostic cat de cat pro la cineva si dupa aia bateti capul de unde cumperi injectorul ala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.