Jump to content

e46 320i martor abs, frana, asc aprinse


Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Ma inscriu si eu la aceasta problema,doar ca la mine se aprind in culoare galbena senzorii de la frana de mana si DSC, si mi se sting dupa ceva vreme (mai ales dupa ce masina sta o vreme oprita).Se pare ca DSC-ul nu mai lucreaza ca apas degeaba pe buton.Ce sa fie -ceva senzori,lichid frana? Asta pana ajung la un tester.Mentionez ca prima data s-a aprins cel de la frana de mana in galben iar dupa ce am incercat sa verific functionarea DSC-ului s-a aprins si cel de la DSC si asa au ramas amandoi o vreme. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Ma inscriu si eu la aceasta problema,doar ca la mine se aprind in culoare galbena senzorii de la frana de mana si DSC, si mi se sting dupa ceva vreme (mai ales dupa ce masina sta o vreme oprita).Se pare ca DSC-ul nu mai lucreaza ca apas degeaba pe buton.Ce sa fie -ceva senzori,lichid frana? Asta pana ajung la un tester.Mentionez ca prima data s-a aprins cel de la frana de mana in galben iar dupa ce am incercat sa verific functionarea DSC-ului s-a aprins si cel de la DSC si asa au ramas amandoi o vreme. Multumesc!

Nu as vrea sa mai deschid alt topic dar nu stie nimeni? cat de cat...o parere!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ma inscriu si eu aici, la mine este o problema mai ciudata. Este vorba de un E36 Compact din 99, 316i motor 1.9

 

De cand am luat masina am obesrvat ca atunci cand apas butonul de Asc nu se intampla nimic, nu se aprinde nimic in bord. Apoi am constatat ca nu functioneaza ASC+ ABS. Deci nu functioneaza dar nu este nimic aprins in bord. Pe tester da o eroare de modul ABS ... Suspectez ca vechiul proprietar , neavand chef sa o faca a stins cumva definitiv becurile din bord.

Chestia e ca vreau neaparat sa o fac, am si un E46 si ala merge iarna de 100 de ori mai bine. Plus ca as dori macar ABS sa functioneze.

Recent am dezmembrat un alt compact E36 din 98. Acesta avea motor 1,6 nu 1.9 si am pastrat modulul de Abs care la prima vedere pare a fi la fel. Credeti ca se potriveste modul de ABS de pe e36 motor 1.6 pe e36 motor 1.9 ? maine ma duc la service sa il montez , dar nu prea am sperante ca se va rezolva problema . Probbabil trebuie sa repar si ce e stricat la becurile din bord de nu se aprind, nu ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut. Intr-o zi acum cateva saptamani mi s-au aprins toti martorii specificati in topic. Urmatoarea zi nu s-au mai aprins dar la prima frana a inceput sa vibreze frana si sa scoata un fel de buzz. Am mers pana nu mi-a mai aratat viteza si consumul.

Am facut diagnoza si mi-a aparut senzor stanga spate care e responsabil si de viteza.

L-am schimbat si a mers perfect pana azi cand a plouat si mi-au aparit din nou toti martorii. Viteza mi-o indica dar pedala de frana imi vibreaza la fiecare colt cand opresc masina pt a ma asigura.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Intr-o zi acum cateva saptamani mi s-au aprins toti martorii specificati in topic. Urmatoarea zi nu s-au mai aprins dar la prima frana a inceput sa vibreze frana si sa scoata un fel de buzz. Am mers pana nu mi-a mai aratat viteza si consumul.

Am facut diagnoza si mi-a aparut senzor stanga spate care e responsabil si de viteza.

L-am schimbat si a mers perfect pana azi cand a plouat si mi-au aparit din nou toti martorii. Viteza mi-o indica dar pedala de frana imi vibreaza la fiecare colt cand opresc masina pt a ma asigura.

 

Da jos roata din stanga spate si sterge bine cablul de umezeala de la senzorul care a fost schimbat ,mai ales cupla in care se conecteaza senzorul, daca nici asa nu se sting martorii in bord, inseamna ca ai probleme cu alt senzor.

Apa nu afecteaza senzorii, doar daca cumva se intrerup (contacte imperfecte ), sau pe senzor ramane pilitura de fier, sau se intrerup electric.

si pentru a gasi mai rapid trebuie sa localizezi modulul ABS, sa scoti cupla tata din acel modul si cu aparat de masura dat pe ohmetru,poti verifica foarte usor care din senzori iti face probleme.

 

 

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut. As vrea un ajutor in privinta becuriloe aprinse de la Abs,asc si frana de mana. Dupa 4 zile cat a stat masina in parcare , intr-o dimineata m-am urcat la volan si am vazut luminitele aprinse, am fost cu ea la tester dar problema e ca modulul abs nu comunica . Am verificat sigurantele , m.am uitat pe sub ea sa nu fie un fir ciupit, dar nimic mecanicul a spus ca poate sa fie unitatea abs , vitezometrul fuctioneaza, pilotul funztioneaza . Poate sa fie modulul ABS??.. Masina e e46 320i 99. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Inca ceva am verificat daca ajunge curent la modulul si arata pe multimetru ca iar veni 11.5 parca, dupa care am verificat si roata stanga spate, daca pe mufa care intra senzorul vine curent si imi arata ca ii vine 5 Volti continuu. Intrebarea mea este daca a mai masurat cineva mufa de la senzor , ca sa imi spuna ce putere ii vine.. ca nu as vrea sa dau 150 lei pe un tester la BMW sa zica ca e modulul si ca trebuie schimbat, cand unu sh e 200 lei ..Multumesc !
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salutare tuturor,

Sunt posesorul unui 316i din 2000 (77 KW) si de ceva timp ma confrunta urmatoarea situatie: imi sta aprins (doar) martorul ASC iar butonul de activare/dezactivare este tot pe aprins. Daca apas pe el (lung sau scurt) nu se intampla absolut nimic. I-am verificat mufele si totul este ok. Revenind la ASC, toti cei 4 senzorii ABS sunt functionali si ABS-ul functioneaza. I-am facut geometrie 3D (unghiul de fuga, bracaj etc) crezand ca se rezolva problema, insa fara succes. La diagnoza mi-a iesit: Frânã (ABS/ASC/DSC - Diagnose - 20 pin diagnose connector)

DTC Descriere

93 - Can data defect de la DDM/DDE

- prezent

11 - Senzor roatĂŁ LF

- intermitent

21 - Senzor roatĂŁ RF

- intermitent

93 - Can data defect de la DDM/DDE

- prezent

 

Codul 93 (de ce apare de doua ori pe tester iar e un "mister") nu poate fi sters cu motorul pornit, ci doar avand contactul pus. Dar degeaba le-am sters ca martorul tot aprins a ramas.

Mecanicii/electricienii dau din umeri.

Are cineva vreo idee cum sa-i dau de capat?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

Sunt posesorul unui 316i din 2000 (77 KW) si de ceva timp ma confrunta urmatoarea situatie: imi sta aprins (doar) martorul ASC iar butonul de activare/dezactivare este tot pe aprins. Daca apas pe el (lung sau scurt) nu se intampla absolut nimic. I-am verificat mufele si totul este ok. Revenind la ASC, toti cei 4 senzorii ABS sunt functionali si ABS-ul functioneaza. I-am facut geometrie 3D (unghiul de fuga, bracaj etc) crezand ca se rezolva problema, insa fara succes. La diagnoza mi-a iesit: Frânã (ABS/ASC/DSC - Diagnose - 20 pin diagnose connector)

DTC Descriere

93 - Can data defect de la DDM/DDE

- prezent

11 - Senzor roatĂŁ LF

- intermitent

21 - Senzor roatĂŁ RF

- intermitent

93 - Can data defect de la DDM/DDE

- prezent

 

Codul 93 (de ce apare de doua ori pe tester iar e un "mister") nu poate fi sters cu motorul pornit, ci doar avand contactul pus. Dar degeaba le-am sters ca martorul tot aprins a ramas.

Mecanicii/electricienii dau din umeri.

Are cineva vreo idee cum sa-i dau de capat?

Multumesc anticipat.

Salut, imi poti spune te rog ce soft ai folosit, de ti-a dat in clar erorile? Am facut si eu o scanare la E39, pentru ca imi sta aprins ABS si ASC, dar nu mi-a afisat asa erorile. Mi-a dat de exemplu, 3 erori la abs, dar nu-mi spune pe care roti. Multumesc si drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

a ajuns si la mine erorile de abs,am si eu aprinse pe bord cele trei becuri la un e46 din 1999 318i.

problema a inceput acum 2 saptamani,am fost la doua atelire bune din pitest ambi nu au putut sa se conecteze la modulul abs,ei se conectau la mufa OBD de sub bord,acum cateva zile am aflat de pe net ca la modelele pana in anul 2000 trebuie sa te cunectezi la mufa de sub capota cea cu 20 pini pentru a vedea modulul ABS.Satul de nervi pe la ateliere, ca am mai intrebat pe la cateva si habar nu aveau, am cumparat un tester de pe net, asta este aparatul:

intre timp m-am uitat la toti senzori si am incercat sa il scot pe cel de pe stanga fata care sa crapat,asa ca am pus unul nou.

m-am conectat cu un adaptator de la OBD la mufa cu 20 PINI la conectorul de sub capota si mi-a dat urmatoarele erori

 

31 speed signal rear left (electrical fault)

41 speed signal rear right (electrical fault)

11 speed signal front left (electrical fault)

 

acum va intreb este posibil sa se strice 3 zenzori dintro data si de ce il da si pe cel de pe stanga fata care este nou

si nu imi merge nici instantul si kilometrajul

daca a mai patit cineva ceva asemanator sau are idee ce ar putea fi m-ar ajuta mult cateva sfaturi,ca daca nu mi la-ar fi dat si pe cel nuo as fi mai cumparat unul pt spate si as fi facut iara un test sa vad daca dispare eroare de la el,dar ma gandesc sa nu fie altceva pe la modul sau eu mai stiu ce, ca ma zapacit .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.