Jump to content

ventilatie oprita


Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Multumesc mult, dar daca aprox 40 euro e manopera la Bavaria , piesa macar ei o au de origine si concluzia e ca nu cred ca merita sa merg in alta parte.Deja am facut programare si tipul a zis ca deobicei pica o rezistenta care are rol de regulator de turatie.Va spun maine - poimaine ce a fost. Vladimir, tu esti din Cta?
Link to comment
Share on other sites

la mine se opreste doar ventilatorul nu si A.C.

85324[/snapback]

 

Cum ziceam mai sus .... e senzorul de temperatura exterioara care da informatii false. Probabil ca zice ca afara sunt grade sub zero :blink: Te convingi punand masina pe tester.

Link to comment
Share on other sites

Cum ziceam mai sus .... e senzorul de temperatura exterioara care da informatii false. Probabil ca zice ca afara sunt grade sub zero :) Te convingi punand masina pe tester.

85347[/snapback]

 

 

Se opreste ventilatorul datorita senzorului de temperatura exterioara?

Deci iarna ,cand este frig,nu functioneaza ventilatorul? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mai oameni buni, ia ziceti-mi si mie, unde se afla releul ala de la ventilator, ca mie-mi merge continuu si ca sa nu termin bateria tb. sa scot siguranta de la clima! :blink:

 

Asa ceva nu am intalnit pana acum la nici o masina. Am scos doar mufele de la climatronic si dupa 10min le-am pus la loc si a inceput sa mearga de nebun!

 

Va rog tare mult dati-mi o localizare concreta ca eu nu am inteles mare lucru din ce s-a scris anterior! ( piesa cu tepi )etc. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Problema si la mine la clima E46 316i:

nu variaza turatia aerotermei, decat in functie de temperatura, dar cand am pornit aerul conditionat imi baga aer rece doar pe gurile din fata. Daca dau comanda pe butoanele din stanga, deci pt. parbriz, frontal sau picioare nu mai baga aer rece, ci cald. Am observat ca si atunci cand las pe auto, baga rece doar pe gurile din fata, in rest, cald, indiferent de temperatura pe care o setez, chiar si pe 16 grade, adica un fel de unul incarca, doi descarca. :blink: Aerul rece care vine nu e f. rece, dar asta cred ca necesita doar o reincarcare cu freon.

Problema poate fi de la piesa cu tepi sau de la lipsa de freon?

Ce altceva ar putea fi? Help, ca deja e cald afara.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca se pot vedea la tester. Totusi mai asteapta si alta informatie de la cine stie mai bine! Pt. a verifica valvele alea, tb. sa dai panoul de climatizare jos, sa vezi daca nu sunt blocate clapetele pe cald, etc. Mai bine mergi la un service, caci singur e greu de diagnosticat si reparat.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cum se da jos panoul de climatizare, a facut cineva treaba asta?

Am fost azi la un service, a pus-o si pe tester, nu arata nimic in neregula, a desfacut si s-a uitat pe dedesubt si pe stanga si pe dreapta si se pare ca toate motorasele si clapetele lucreaza, cel putin cele care erau la vedere. Am vrut sa scot panoul de climatizare, dar nu stiu cum, nu as vrea sa stric ceva, help!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alt tester, nimic erori pe partea de electrica/electronica...Tipul la care am fost mi-a zis ca sigur e electrovalva care inchide circuitul de caldura, situata undeva sub debitmetru. A desfacut-o, intr-adevar garnitura era dusa, deci nu avea cum sa etanseze atunci cand inchidea. A schimbat garnitura, apoi toata componenta, rezultatul e acelasi. Am mers si pe schimbarea panoului de climatronic, in ideea ca primeste o comanda gresita sau nu primeste deloc, acelasi rezultat.

Acuma: daca opresc motorul cu temperatura de la clima setata pe 18 grade sau mai putin, daca il las o perioada oprit, cand pornesc motorul fara sa umblu la temperatura, merge perfect, adica nu mai baga cald, fie cu aerul conditionat pornit sau nu. Daca umblu la temperatura, adica ii dau pe cald si apoi pe rece, ramane cuplat pe cald si nu mai vine aer rece decat pe gurile de ventilatie frontale, dupa cum am mai spus. Prima data cand am schimbat panoul de clima a mers bine, fiind pornit aerul conditionat, m-am jucat mai mult la butoane si totul a fost ok pana am oprit aerul si l-am repornit.

Alte idei? Deja incep sa disper. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.