Jump to content

VREAU SA IMI SCHIMB MOTORUL DE 2.5D CU 3.5D BITURBO


voodoomar

Recommended Posts

la ce bani ai gasit motorul si cutia?

 

ps: cu ceva adaptari ar trebuii sa mearga pus, oricum iti trebuiesc alte amortizoare, arcuri, discuri frana , etrieri (ca sa o faci ca la carte).

Link to comment
Share on other sites

la ce bani ai gasit motorul si cutia?

 

ps: cu ceva adaptari ar trebuii sa mearga pus, oricum iti trebuiesc alte amortizoare, arcuri, discuri frana , etrieri (ca sa o faci ca la carte).

 

 

 

motor+cutie etc etc am gasit in 2000 euro de la o cunostinta. franele sunt deja facute, suspensiile sport sunt pe vine ....

Link to comment
Share on other sites

Pfui. O sa ai masina perfecta. De multa vreme ma intreb daca asa ceva e posibil.

 

 

sunt tare curios cat o sa dureze toata manopera .... oare prind vara ? dar inca nu sunt convins daca merge sau nu ... sa stiu daca fac investitia sau nu ....

Link to comment
Share on other sites

Voodoomar, am mai intrebat si eu, pe ici, pe colo... Din pacate nu-i vorba numai de motor, cutie, suspensii si frane...Trebuie aduse modificari si pe instrumentele de bord (asa mi s-a zis). Tu te-ai mai interesat?
Link to comment
Share on other sites

motorul l-am gasit cu kit de retrofit, dar se pare ca nu este atat de simplu, sunt modificari majore la interior, gen bordul de e60, pt anumite optiuni ale motorului mai nou, si consola centrala pt k are cutie automata. Motorul nu difera foarte mult de al meu si de cel de 3000 d, el fiind m57 ca al meu, deci si o cutie manuala ar merge, sa vad care e treaba cu filtrul de particule...costa cam 100 mil, sper sa nu fie nevoie.

 

Eu sunt convins k vreau sa fac schimbarea, dar inca ma documentez... By the way...vrea cineva un motor de 2,5d si cutie ? <_<)

Link to comment
Share on other sites

ia motorul frate si punel sus........bagati ceva in el filtru de particule....punei opean header si dai blana.....o sa zboare masina cu motoru ala

 

la mecanicii nostri apar probleme cand schimba cate o piesa sau cate ceva pe la masina, dar cand schimbi un motor de la o generatie mai noua pe o masina mai veche.

Link to comment
Share on other sites

ia motorul frate si punel sus........bagati ceva in el filtru de particule....punei opean header si dai blana.....o sa zboare masina cu motoru ala

 

la mecanicii nostri apar probleme cand schimba cate o piesa sau cate ceva pe la masina, dar cand schimbi un motor de la o generatie mai noua pe o masina mai veche.

 

 

la cati ursi is cu alte motoare sau orce alte modele sunt sigur ca si la el s-ar putea schimba motoru fara probleme... tre sa gaseasca doar mecanicul potrivit......

Link to comment
Share on other sites

da ca e ''foarte mica'' diferenta la pret intre un e39 525d si un e60 535d... <_<))

 

vreo 7000-10000.

Voi vorbti toti si dati sfaturi ce nu le-ati urma daca ati fi voi in situatia lui...

 

Daca omu are doar 3000 pt schimb? ca am vazut ca a fost dat pe spate cand i s-a spus ca urca pretu la 3500...?

de unde ia restu de bani sa ia e60?

 

o schimbare de motor e simpla, daca o face cineva ce stie, treaba cea mai complicata de aici, e electronica, retrofit, unele modificari.

 

Dar se face daca ai un electrician auto bun, care sa fi vazut in viata lui altceva decat dacia.

Link to comment
Share on other sites

Pai cu motorul 3500 si modificarile de rigoare crezi ca iesi departe de aia 7000 ?

Ma gandesc ca vrea sa schimbe motorul....si sa mai si functioneze dupa aia.

Cat despre partea cu electricianul minune (care a vazut si altceva decat dacia)...intreaba-l pe VL20SAS ce a patit la AB cu e60-ul.

 

 

PS: daca as fi in locul lui nu m-as apuca de improvizatii din astea; as tine banii aia pentru revizii, discuri, placute, amortizoare, samd. Daca am bani de 535 e60 bine, daca nu, nu.

Link to comment
Share on other sites

eu ma intreb cum rezolvi la rar..pe langa celelalte

 

de acelasi lucru sunt si eu curios! stiu ca schimbarea de motor o poti face in limta a +25 % putere si cred ca ce faci tu cam depaseste! Asta o data! Eu personal am incercat sa fac o recarosare cu schimbare motor, am avut un 520d si am luat din germania un 530D si ghici ce, m-au refuzat! Au motivat ca nu se poate face asa ceva ca mai intai sa pun motorul vechi cel de 2000 si apoi sa revin cu dosar pentru schimbare motor, dar ca nu-mi va fi acceptata cererea din cauza cilindreei mult prea mari.

Deci...?

p.s.: iar schimbarea de motor te costa 1000 de euro plus 2000Ron + devizul de la un service autorizat RAR pentru BMW

Edited by morph3us_
Link to comment
Share on other sites

eu ma intreb cum rezolvi la rar..pe langa celelalte

 

 

crezi ka la rar isi dau aia seama ce motor e unu si altu? sau daca nu ii este trecuta seria motor vechi in talon ce rost are sa mai mearga la rar??? ca nu are serie deci nu sti ce motor e...plus ca astea seamana intre ele... parerea mea e ca nu isi da nimeni seama

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.