Jump to content

Onetwo


OneTwo

Recommended Posts

la cuplu mare ti se rupe...

 

Oricum cu 18" n-ai probleme, vezi gropi ? Mergi incet, si ai rezolvat .

 

NU AI CUM SA EVITi TOATE GROPILE.. e imposibil si cand nimeri o groapa sanatoasa cu una de 18 <_<) esti cel mai fericit

 

 

Nu e vorba de evitat gropi, e vorba de trecut incet prin ele.

 

Poyuit: am fost si eu pe drumuri forestiere cu pietris si minuni, si nu am nici o problema la roti sa fie indoite sau alte minuni, si anu trecut cu celelalte tot asa n-am avut nici o trebaa desi pe fata aveam balonajul mai mic, si am luat cateva gropi mai in viteza...

 

Pe unde nu sti drumul mergi incet si strangi din fund... asta este, domnia/prostia se plateste, oricum nu e grav cu roti pe 18".. singura problema e ca masina e mai rigida si te zguduie mai tare, si da.. faptu ca daca zgarii o janta pe 18" te doare mai tare decat daca zgarii o janta pe 15"...

 

Pana la urma tot iti faci varza articulatia si cu roti pe 15" daca dai ca prostu prin gropi, si cu timpu fiecare cu roti pe 18" se invata, sa incetineasca la 0 sa puna avariile si sa se tarasca peste gropi...

 

 

pedro: ai vazut ce balonaj au monoposturile ? ca la cat se povesteste pe forum de talon/balonaj mic. te-ai astepta ca monoposturile sa aiba o fasie de guma si atat, pe cand colo au balonaj poate si de 100mm... si daca te uiti si la dragstere, sigur sunt clipuri pe net... cand dau blana si isi incalzesc gumele, sau la acceleratie puternica, de la forta centrifuga, cauciucul se ingusteaza (ii creste balonajul).... oricum observati ce balonaj au rotile de monoposturi....

Link to comment
Share on other sites

la cuplu mare ti se rupe...

 

Oricum cu 18" n-ai probleme, vezi gropi ? Mergi incet, si ai rezolvat .

 

NU AI CUM SA EVITi TOATE GROPILE.. e imposibil si cand nimeri o groapa sanatoasa cu una de 18 <_<) esti cel mai fericit

 

 

Nu e vorba de evitat gropi, e vorba de trecut incet prin ele.

 

Poyuit: am fost si eu pe drumuri forestiere cu pietris si minuni, si nu am nici o problema la roti sa fie indoite sau alte minuni, si anu trecut cu celelalte tot asa n-am avut nici o trebaa desi pe fata aveam balonajul mai mic, si am luat cateva gropi mai in viteza...

 

Pe unde nu sti drumul mergi incet si strangi din fund... asta este, domnia/prostia se plateste, oricum nu e grav cu roti pe 18".. singura problema e ca masina e mai rigida si te zguduie mai tare, si da.. faptu ca daca zgarii o janta pe 18" te doare mai tare decat daca zgarii o janta pe 15"...

 

Pana la urma tot iti faci varza articulatia si cu roti pe 15" daca dai ca prostu prin gropi, si cu timpu fiecare cu roti pe 18" se invata, sa incetineasca la 0 sa puna avariile si sa se tarasca peste gropi...

 

 

pedro: ai vazut ce balonaj au monoposturile ? ca la cat se povesteste pe forum de talon/balonaj mic. te-ai astepta ca monoposturile sa aiba o fasie de guma si atat, pe cand colo au balonaj poate si de 100mm... si daca te uiti si la dragstere, sigur sunt clipuri pe net... cand dau blana si isi incalzesc gumele, sau la acceleratie puternica, de la forta centrifuga, cauciucul se ingusteaza (ii creste balonajul).... oricum observati ce balonaj au rotile de monoposturi....

balonaj mare au sa le creasca diametru la turatii mari si sa castige viteza.dar nu sunt de 195 ci de 3..mm latime.la masinile mici nu conteaza la pornirea di loc sau demaraj cat e janta si cat e cauciuc in diametru atata timp cat diametrul rotii e acelasi. conteaza doar latimea si proprietatile cauciucului.se stie ca gume inguste se folosesc pe zapada ,namol s. a. dar pe asfalt unde e vorba de maxim se folosesc slicuri late.

Link to comment
Share on other sites

Pe unde nu sti drumul mergi incet si strangi din fund... asta este, domnia/prostia se plateste, oricum nu e grav cu roti pe 18"..

prefer sa merg fara griji d-astea...as ajunge acasa fie obosit,fie prea streasat.... <_<

 

 

 

 

p.s. de ce devine masina cu roti pe 18 mai rigida si te zguduie?! :bashwall: pt ca are talon mic si loveste in janta ...d-aia :)

 

la seria 7 se duce foarte des caseta de directie din cauza rotilor prea mari...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

poiuyt: zgudeie ca amortizarea este mai mica, dar nu da in janta... oricum este o diferenta intre amortizarea socurilor, si balans ... existent la `15-16"...

Referitor la seria 7 , afirmatia ta face parte din categoria miturilor urbane, sau vorbe din popor de genul " e bmw consuma mult alea."

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.