Jump to content

un pret pt o schimbare motor?


trink

Recommended Posts

am si eu o intrebare ...cine a schimbat sau s-a interesat cam cat costa manopera la o schimbare de motor?as vrea sa schimb un 1.6 cu un 2.0. eventual si un pret pt un motor complet cu cutie grup cardan bla bla... cu vanos merci. Edited by trink
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare ...cine a schimbat sau s-a interesat cam cat costa manopera la o schimbare de motor?as vrea sa schimb un 1.6 cu un 2.0. eventual si un pret pt un motor complet cu cutie grup cardan bla bla... cu vanos merci.

nu prea merita ai de schimbat multe ...ia-ti una de 2.0 si gata este mai smplu si cea mai buna varianta. Nu te complica

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare ...cine a schimbat sau s-a interesat cam cat costa manopera la o schimbare de motor?as vrea sa schimb un 1.6 cu un 2.0. eventual si un pret pt un motor complet cu cutie grup cardan bla bla... cu vanos merci.

 

daca tot vrei sa il schimbi orienteaza-te la unul tot cu 4 cilindrii, adica 318 is.. daca faci trecerea la 6 ai prea multe de schimbat si o sa ai probleme si la omologare.. iar pt 7 cai in plus nu stiu daca se merita sa iti asumi atatea riscuri

Link to comment
Share on other sites

Sunt de aceeasi parere: ceea ce vrei tu sa faci costa destul incat sa nu merite... Adica s-ar putea sa ai nevoie de mai multi $$ decat diferenta dintre valoarea masinii tale si un 320 autentic, asta daca vrei neaparat in 6 cilindri.

Cat despre manopera, mie mi s-a spus in toamna 5-6 milioane pentru schimbare in service si voiam sa pun acelasi tip de motor pe care il avusesem inainte, deci nu aveau de facut mari modificari. Am preferat sa-l schimb acasa.

L.E: daca vrei ulterior sa-l treci si in acte, nu uita sa calculezi si cat te vor costa RAR-ul si hartiile (563ron parca era daca pui un motor diferit - am platit eu luna trecuta).

Edited by tomado
Link to comment
Share on other sites

adica daca vreau pe e36 sa shimb 1.6(102) nu pot alege decat 1.8(113/116) si 1.8is(140).

sau daca am e34 2.0(150) nu pot alege 2.5(192) sau 2.8(194) sau 3.5(211)

deci la e 36 din 1.6 merge doar 1.8 si 1.8is.

iar la e34 2.0(150) doar 2.3(170).

banuiesc ca nimeni nu vrea cilindree mai mica.

Link to comment
Share on other sites

adica daca vreau pe e36 sa shimb 1.6(102) nu pot alege decat 1.8(113/116) si 1.8is(140).

sau daca am e34 2.0(150) nu pot alege 2.5(192) sau 2.8(194) sau 3.5(211)

deci la e 36 din 1.6 merge doar 1.8 si 1.8is.

iar la e34 2.0(150) doar 2.3(170).

banuiesc ca nimeni nu vrea cilindree mai mica.

 

la e36 poti sa pui 2.5 si 2.8 de la 2.0 ca au sub 210 cai (40% din 150 ar veni 60, plus 150 cat are motorul de 2.0, dupa calculele mele ar fi 210cp)

Edited by Asgaard
Link to comment
Share on other sites

O varianta: motor de 1.8 115cp(m43b18)+chip+filtru model standard K&N= 130cp/190Nm si 620euro(350+220+50)

In varianta asta schimbi doar motorul si nu va trebui sa ii faci nici omologare(ramai cu taxe de 1.6) pt ca motoarele sunt identice ca aspect, iar nenea de la RAR nu va sti ca tu l-ai schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce aveti scris in carte la serie motor... <_<

 

Daca tot sunt atatia cunoscatori aici, spuneti-mi si mie:

 

1. Ce trebuie in plus la 6 cilindrii daca la 318is nu trebuie modificat nimic?

2. De ce sa schimbe masina toata pentru un motor? mor cand vad asemenea indicatii... poate are pe masina piele in 2 culori cum am eu, dublu clima, cam tot electric, de ce sa schimbe masina doar pt motor? mai ales in perioada asta.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce aveti scris in carte la serie motor... <_<

 

Daca tot sunt atatia cunoscatori aici, spuneti-mi si mie:

 

1. Ce trebuie in plus la 6 cilindrii daca la 318is nu trebuie modificat nimic?

2. De ce sa schimbe masina toata pentru un motor? mor cand vad asemenea indicatii... poate are pe masina piele in 2 culori cum am eu, dublu clima, cam tot electric, de ce sa schimbe masina doar pt motor? mai ales in perioada asta.

 

Multumesc.

Odata cu schimbarea motorului trecand de la 1.8 la 2.0 mai trebuie sa schimbi si diferentialul si cred ca ceva pe la suspensie arc ,amortizor pentru ca cel de 2.o este mai greu si automat greutatea se va schimba Asta tinand cont de partea mecanica dar mai este si cea electrica unde si aici vor interveni niste modificari posibil calculatorul de bord va trebui schimbat nu stiu sigur dar parca asa este ..... ?

Link to comment
Share on other sites

Pentru un E36 in special nu prea se merita sa schimbi toata masina doar pentru motor intrucat putine se mai afla in stare f.buna. Asa ca intelegeti-l pe trink de ce nu vrea sa aleaga varianta mai simpla sa isi schimbe masina cu totul. Isi cunoaste cu siguranta masina si nu se indura de ea... <_<
Link to comment
Share on other sites

neah, la 318is totul e identic cu 320i...

 

 

de la grup, la discuri spate, absolut tot, merge si cutia de 318is pe 320i.... asa ca ori 318is, ori 320i tot trebuie sa schimbi TOT.

316i are acelasi raport la diferential (3.45) ca si 318is si 320i, prin urmare, nu trebuie schimbat.

carcasa mica am avut si eu pe 320i, cum are si 316i...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

de grup asa stiam pentru ca l-am schimbat de curand raportul este 3.45 intradevar dar am vazut altele diferite ca marime ,forma si ma gandeam ca nu se potrivesc asa ca eu l-am luat pe cel al masini iar cand cumperi un motor il cumperi complect eu asa stiu Si asa trebuie sa se vanda
Link to comment
Share on other sites

O varianta: motor de 1.8 115cp(m43b18)+chip+filtru model standard K&N= 130cp/190Nm si 620euro(350+220+50)

In varianta asta schimbi doar motorul si nu va trebui sa ii faci nici omologare(ramai cu taxe de 1.6) pt ca motoarele sunt identice ca aspect, iar nenea de la RAR nu va sti ca tu l-ai schimbat.

Eu cred ca este o diferenta vizibila intre 1.8 si 1.6....sper sa nu spun prostii, dar am vazut ca virgula capacul ala de la blocul motor e mai lat la 1.8....

Link to comment
Share on other sites

de grup asa stiam pentru ca l-am schimbat de curand raportul este 3.45 intradevar dar am vazut altele diferite ca marime ,forma si ma gandeam ca nu se potrivesc asa ca eu l-am luat pe cel al masini iar cand cumperi un motor il cumperi complect eu asa stiu Si asa trebuie sa se vanda

pai este carcasa mica pentru motoare pana-n 2000cmc si carcasa mare, peste.

Link to comment
Share on other sites

Deci am vazut eu bine dar fiecare isi cunoaste cel mai bine cei al lui, importante sunt relatiile ca dupa apar diferente ori la viteza ori la forta de tractiune ca prinderea banuiesc ca o au toate la fel

Dar sa revenim la ale noastre o schimbare de motor implica multe chesti sa zicem asa si daca motorul pe care l-ai montat este mai rau ca al tau este obosit consuma ulei etc.. ce faci ...? Intrebarea ar fi de ce vrei sa il schimbi ..

Link to comment
Share on other sites

pentru cai,tu pt ce crezi? <_<

Eu de unde sa stiu, asteptam parerea lui, cel mai indicat si convenabil ar fi un cip si ar castiga ceva fara prea multa bataie de cap iar daca vrea putere sa ia un 2.8 si ar simti diferenta de la 1.6 la 2.0 este diferenta dar este putin sesizabila sunt diferente mari la sunetul motorului ,frumusete si consum dar astea nu ar fi motive sa schimbi un motor

Oricum fiecare face ce vrea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.