Jump to content

Are cineva aici M3 E9X?


fbdcnt

Recommended Posts

M3 e92 si o sa mi scriu si parerea pe care am scris o si mai sus la probleme.problemele cu zgomotul nu s au rezolvat.---nu au fost scurgeri.nu stiu care e cauza.sper doar ca se va rezolva problema cu noul ulei.zgomotul apare doar cand este frig, acum ca a dat caldura putin nu mai face decat f putin.deci ma gandesc eu ca din cauza temp mai scazute si pina se incalzeste putin masina uleiul nu unge bine, nu isi face treaba.e ca si cum roata ar atinge in contraaripa(dar mult mai amplifcat zgomotul si insotit de o usoara vibratie) la fiecare curba luat prin oras. .am respectat toate indicatiile privind rodajul acela in primii 2000 km, ba mai mult nu am depasit 3000 ture in acest interval, dimineata o las cel putin un minut sa se incalzeasca inainte sa plec de pe loc, sa nu mai zic ca sta in garaj la o temperatura de cel putin 15 grade.oricum ar fi nu va sfatuiesc sa va luati m3, nu e o masina pt drumurile noastre.trebuie sosele PERFECTE( fara gropi si denivelari ce apar vara cand temp e f ridicata) sa te bucuri cat de cat de ea. sa va mai spun ceva- la prima iesire pe autostrada buc-pitesti , dupa ca am iesit din rodaj si eram hotarat sa vad ce poate, pe centura pitestului care e noua mi a sarit un caine in fata la 150 km/h.rezultat- bara schimbata. contraripi, scuturi etc... si cel mai enervant aproape 3 luni de asteptare dupa aceste piese prin amabilitatea celor de la MHS( nu mai zic ca unele piese au fost comandate gresit de ei).daca dai aceata masina unuia de 18 ani care abia si a luat carnetul sau cuiva fara experienta, eu nu le dau respectivilor mai mult de doua luni de viata.e periculoasa nu poti sa mergi normal cu ea, pur si simplu nu te poti abtine sa nu calci acceleratia cand auzi zgomotul acela extraordinar.rupe aderenta in orice viteza cand apesi acceleratia mai tare, da din "coada" si cand faci o depasire si iesi cu ea accelerata din spatele celui pe care il depasesti, noua cutie dkg e senzatie, dar parca e prea multa putere pt doar doua roti motrice.nu pot descrie in cuvinte senzatiile pe care le traiesti cand esti cu acceleratia la pamant.concluzie- abia astept sa termin leasing- ul sa o dau la buy-back e doar parerea mea,nu am exagerat cu nimic, conduc de 11 ani, am cel putin 300.000km, am avut destule masini pe mana, cine nu ma crede sa ma contacteze si o sa i demonstrez prin fapte toate cele de mai sus. si nca ceva - pe zapada fff greu pleaca d epe loc cu gume de irna, iar pe ploaie tre sa fi foarte atent cum mergi, fara miscari bruste si fara sa accelerezi in viraje.nici nu vreau sa incerec cum e fara dtc Edited by bogdanstoica18
Link to comment
Share on other sites

daca mai sunt proprietari de m3 e9x poate ne vedem intr-un we sa mai schimbam impresii. eu mai stiu vreo 3.

referitor la cele reclamate pot sa va spun asa - garda la sol nu e asa mica, era mai mica la e46 m3. de dat cu burta de pamant mai usor dadeam cu un septar pus pe confort. si asta o tin pe confort in oras dar nu se lasa asa mult cat sa lovesc jos. e o masina sport nu jeep, trebuie sa stii cand o cumperi. referitor la condus nu exista masina sa-i spunem de serie normala sa mearga asa, nu are nici o legatura. cutia dkg e prfecta, da rupe aderenta dar mie imi place. da e multa putere pt 2 roti dar asa e fun, am mers cu 4x4 nu mai imi place, prefer sa o pot derapa la viteze mici de oras numai din accelerati, in curbe nici nu prea mai intorc volanul, accelerez. asta nu e utilitara e o masina pe care ti-o iei sa te simti bine cu ea. in rest nu are probleme tehnice de nici un fel si nu am auzit nici pe la altii. la bavaria nu ti-o iau in buy-back, am incercat eu cand imi venisera boalele pe ea, nici de vandut nu s-a vandut, asta e, o pastrez. masina e misto de tot dar nu e masina de criza. se poate folosi zilnic, eu asta fac. ce ma enerveaza e consumul mare in ores - cca 22 normal, 30+ in mare aglomeratie si autonomia mica la sosea in special la drumuri lungi - cca 350 km. in rest e de vis, cum zicea cineva mai demult un fel de roller coaster.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Grr, m-ati bagat in boala cu M-urile astea.

 

dimineata o las cel putin un minut sa se incalzeasca inainte sa plec de pe loc,

Sa nu o mai lasi sa se incalzeasca pe loc ca nu e bine. Stiu ca multi obisnuiesc sa incalzeasca masina inainte de plecare, dar in toate manualele de utilizare pe care le-am citit scria explicit ca nu trebuie facuta chestia asta.

 

cine nu ma crede sa ma contacteze si o sa i demonstrez prin fapte toate cele de mai sus
Daca ai vorbit serios, trimite-mi te rog un PM cu numarul de telefon. Eu sunt din Pitesti si pot sa ajung la Valcea usor.

 

nici nu vreau sa incerec cum e fara dtc
Setarea prestabilita e sa ai DTC-ul dezactivat, doar DSC-ul e activ. Daca vrei sa activezi DTC-ul trebuie sa apesi o data butonul ala. Cel putin asa e la 335-ul meu.
Link to comment
Share on other sites

eu sunt de parere ca un M nu este o masina pentru drumurile noastre, sau sunt putine drumuri in Romania pe care un M se simte in largul lui si poate sa arate ce poate. dpdv tehnic este o masina exceptionala, o minune tehnica, dar aici nu ai unde sa o pui in valoare.

mai ales dupa ce citesti ce a scris Bodgan, mie unul mi-ar fi venit sa plang langa masina daca as fi lovit-o, mai ales cand incepusei sa o simti si sa ai parte de ea.

daca as avea posibilitatea, eu as opta pentru alta masina in locul unui M.

stiu pe cineva, cetatean francez, cu sume frumusele in cont, care are un GT2, dar omul o tine in Elvetia, pentru Romania are un Nissan Pathfinder, si se plimba cu GT2 pe unde se poate, adica exclusiv pe afara, unde si un drum de munte este accesibil unui Porsche.

daca vrei o masina de Romania, parerea mea ca it trebuie ceva cu garda inalta, din cauza denivelarilor/gropilor/altor capcane din carosabil. si atunci alegerea ideala esteun Cayenne, SH este undeva la 40.000-45.000 euro si impaci si capra si varza, ai si agiliate si sportivitate, pe langa versabilitate pe teren denivelat. iar ca si costuri de intretinere nu cred ca difera foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
M3 e92 si o sa mi scriu si parerea pe care am scris o si mai sus la probleme.problemele cu zgomotul nu s au rezolvat.---nu au fost scurgeri.nu stiu care e cauza.sper doar ca se va rezolva problema cu noul ulei.zgomotul apare doar cand este frig, acum ca a dat caldura putin nu mai face decat f putin.deci ma gandesc eu ca din cauza temp mai scazute si pina se incalzeste putin masina uleiul nu unge bine, nu isi face treaba.e ca si cum roata ar atinge in contraaripa(dar mult mai amplifcat zgomotul si insotit de o usoara vibratie) la fiecare curba luat prin oras. .am respectat toate indicatiile privind rodajul acela in primii 2000 km, ba mai mult nu am depasit 3000 ture in acest interval, dimineata o las cel putin un minut sa se incalzeasca inainte sa plec de pe loc, sa nu mai zic ca sta in garaj la o temperatura de cel putin 15 grade.oricum ar fi nu va sfatuiesc sa va luati m3, nu e o masina pt drumurile noastre.trebuie sosele PERFECTE( fara gropi si denivelari ce apar vara cand temp e f ridicata) sa te bucuri cat de cat de ea. sa va mai spun ceva- la prima iesire pe autostrada buc-pitesti , dupa ca am iesit din rodaj si eram hotarat sa vad ce poate, pe centura pitestului care e noua mi a sarit un caine in fata la 150 km/h.rezultat- bara schimbata. contraripi, scuturi etc... si cel mai enervant aproape 3 luni de asteptare dupa aceste piese prin amabilitatea celor de la MHS( nu mai zic ca unele piese au fost comandate gresit de ei).daca dai aceata masina unuia de 18 ani care abia si a luat carnetul sau cuiva fara experienta, eu nu le dau respectivilor mai mult de doua luni de viata.e periculoasa nu poti sa mergi normal cu ea, pur si simplu nu te poti abtine sa nu calci acceleratia cand auzi zgomotul acela extraordinar.rupe aderenta in orice viteza cand apesi acceleratia mai tare, da din "coada" si cand faci o depasire si iesi cu ea accelerata din spatele celui pe care il depasesti, noua cutie dkg e senzatie, dar parca e prea multa putere pt doar doua roti motrice.nu pot descrie in cuvinte senzatiile pe care le traiesti cand esti cu acceleratia la pamant.concluzie- abia astept sa termin leasing- ul sa o dau la buy-back e doar parerea mea,nu am exagerat cu nimic, conduc de 11 ani, am cel putin 300.000km, am avut destule masini pe mana, cine nu ma crede sa ma contacteze si o sa i demonstrez prin fapte toate cele de mai sus. si nca ceva - pe zapada fff greu pleaca d epe loc cu gume de irna, iar pe ploaie tre sa fi foarte atent cum mergi, fara miscari bruste si fara sa accelerezi in viraje.nici nu vreau sa incerec cum e fara dtc

 

tie nu iti place masina asta si nici nu cred ca ti se potriveste.

Link to comment
Share on other sites

tie nu iti place masina asta si nici nu cred ca ti se potriveste.

 

sau nu s-a obisnuit cu ea sau nu stie inca ce si cum sa scoata din ea.

este totusi indicat cand ai o masina de genul asta sa ai ceva ore luate la un instructor, nu degeaba au cei de la BMW acel curs de initiere a posesorilor de M, pe acel circuit faimos, Nurgurgring, unde timp de cateva zile inveti sa strunesti calutii de sub capota.

el macar are unul dn lucruri realizate deja, o are, si acum trebuie sa invete cum sa se bucure de ea. noi restul ramanem doar cu pareri si banuieli, voi restul, posesori de M, sunteti din alta "liga". <_<

Link to comment
Share on other sites

......................noi restul ramanem doar cu pareri si banuieli, voi restul, posesori de M, sunteti din alta "liga". <_<

 

 

Te exprimi metaforic si ai talent. Dar, din cate citesc, sunt si membrii ai "celeilalte Ligi" care inca nu au realizat acest aspect.

Link to comment
Share on other sites

eu v am spus parerea mea.o sa dau m3-ul cand termin se termina leasing-ul pe un X5 M, X6M, sau cayenne turbo.vreau o masina puternica dar care sa fie si practica cat de cat in sensul ca sa nu trebuiasca sa stau stresat ca tre sa fiu atent sa nu lovesc bordura cand parchez, sau sa intru mai usor in nu stiu ce groapa ca sa nu ating masina pe sub, etc.plus ca in prima noapte cand am luat o mi au taiat cauciucul in bucuresti(ia rezerva de unde nu-i).nu prea ma incanta gandul sa plec la drum stiind ca nu am rezerva.cineva imi spunea aici sa fac cursuri de pilotaj- nu vreau sa "pilotez", vreau sa ma bucur de masina asta in liniste.pe circuit as merge numai in drifturi si cu pedala la podea dar pe drumurile publice situatia e alta.nu vreau sa ajung ca baiatul ala din timisoara care a scapat de sub control ferrari-ul, a intrat pe trotuar si a omorat un om nevinovat.stiti cat de usor se poate intampla????tre sa ne mai gandim si la chestii din astea inainte sa apasam pedala. Doamne fereste!!!
Link to comment
Share on other sites

stiti cat de usor se poate intampla????tre sa ne mai gandim si la chestii din astea inainte sa apasam pedala. Doamne fereste!!!

 

parerea mea e ca prea stai cu drobul de sare in buzunar ..Conduci un vis pt multi ..Noi care doar visam probabil ne-am adapta la masina asta fara prea multe comentarii . Bafta !

Link to comment
Share on other sites

cineva imi spunea aici sa fac cursuri de pilotaj- nu vreau sa "pilotez", vreau sa ma bucur de masina asta in liniste.pe circuit as merge numai in drifturi si cu pedala la podea dar pe drumurile publice situatia e alta.nu vreau sa ajung ca baiatul ala din timisoara care a scapat de sub control ferrari-ul, a intrat pe trotuar si a omorat un om nevinovat.stiti cat de usor se poate intampla????tre sa ne mai gandim si la chestii din astea inainte sa apasam pedala. Doamne fereste!!!

 

Ideea nu era sa "pilotezi", ci sa inveti sa stapanesti masina si sa te potzi bucura de ea cat de cat. Sa nu stai stresat ca nu stii la ce reactii sa te astepti de la masina etc.

Oricum iti doresc sa iti rezolvi problema, chiar daca asta inseamana sa iti iei o alta masina ( in care sa te simti mai bine <_< ).

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

ceea ce am vrut sa spun e ca masina asta e cel mai indicat sa o conduci intr o tara civilizata, unde drumurile sunt impecabile, unde nu iti sare cainele in fata, unde nu iti taie nimeni cauciucul, unde la service esti tratat cu seriozitate.in caz contrar toate aceste lucruri urate pe care le am enumerat mai sus iti lasa un gust f amar si te fac sa nu te bucuri de masina. Edited by bogdanstoica18
Link to comment
Share on other sites

ceea ce am vrut sa spun e ca masina asta e cel mai indicat sa o conduci intr o tara civilizata, unde drumurile sunt impecabile, unde nu iti sare cainele in fata, unde nu iti taie nimeni cauciucul, unde la service esti tratat cu seriozitate.in caz contrar toate aceste lucruri urate pe care le am enumerat mai sus iti lasa un gust f amar si te fac sa nu te bucuri de masina.

 

ma rog, fiecare cu ale lui. de asta exista optiuni, sa putem alege. eu nu am astfel de probleme, mi se pare o masina f reusita in clasa ei. asa cum am spus nu e suv si nu va fi. probabil tu ai gresit cand ai cumparat-o, eu sunt la al doilea m, stiam la ce sa ma astept, iar suv-urile nu mai imi plac, am avut destule.

Link to comment
Share on other sites

Pe centura Pitestiului ai avut noroc cu cainele. Acum 2 saptamanii m-am trezit cu 3 cai galopand pe sensul meu...

 

Iar acum vreo 6 ani, cu un Golf IV in drum spre Paris am lovit pe Buc-Pitesti o pisicuta, am spart 2 radiatore pret de 3300 E si mi-am stricat vacanta.

 

Cu drumurile ai si nu ai dreptate. Avem sosele perfecte cu trafic mic sau sosele infecte supraaglomerate. Cheia problemei e ca M-ul sa fie a 2-a masina si s-o scoti doar de placere. Asa poti sa-ti alegi drumul cel neted, fara trafic si primejdii si poti sa te bucuri de el in siguranta. Respectand aceste reguli am facut 22.000 km cu E46 M3 in 2 ani jumate fara sa-i stric vreun cauciuc, sa-i indoi vreo janta, fara sa-l ating vreodata pe dedesubt etc

 

Iar ESP-ul e sfant, nu-l decupla pana nu esti pregatit pt asta si cupleaza-l la loc repede ...

 

Masina e foarte rapida dar si foarte controlabila ! Cat priveste confortul, nici o masina sport nu-i confortabila ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda, cam asha e cu M3-ul. Nu o recomand decat ca a doua mashina.

Am avut un un E46 M3 ca singura mashina timp de 4 ani si pana la urma am cedat si am dat-o la buy-back la AB, si am luat un X5 E70.

 

Dintre motive enumar:

 

1. Principalul motiv: drumurile f. proaste din Romania. Mashina este ca un cart si este EXTREM de sensibila la drumuri proaste.

2. De 4 ori oglinzile furate, chiar si sablate. Si acum mai am un set de oglinzi prin subsol, ca ajunsesem sa cumpar cate doua seturi.

3. Am gasit-o de 6 ori lovita in parcari de-a lungul timpului, dintre care unele erau clar lovituri intentionate, cu pietre, etc...

4. Jantele pe 19 le-am zgariat din primul an, trebuie sa fii maniac sa parchezi tot timpul perfect, mai ales cand esti pe graba.

 

Mashina e fenomenala, dar mai bine sa ai si o mashina de drumuri proaste.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am adus aminte de topicul asta.

 

cine nu ma crede sa ma contacteze si o sa i demonstrez prin fapte toate cele de mai sus
Daca ai vorbit serios, trimite-mi te rog un PM cu numarul de telefon. Eu sunt din Pitesti si pot sa ajung la Valcea usor.

Vorbe-n vant, cum banuiam :)

 

Cele mai multe motive pe care le enumerati (bogdanstoica, Kuky) sunt hilare, serios. Auzi, nu trebuie luat M3 ca nu trece peste bordura si i se fura oglinzile si este lovita in parcare <_<

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Mda, cam asha e cu M3-ul. Nu o recomand decat ca a doua mashina.

Am avut un un E46 M3 ca singura mashina timp de 4 ani si pana la urma am cedat si am dat-o la buy-back la AB, si am luat un X5 E70.

 

Dintre motive enumar:

 

1. Principalul motiv: drumurile f. proaste din Romania. Mashina este ca un cart si este EXTREM de sensibila la drumuri proaste.

2. De 4 ori oglinzile furate, chiar si sablate. Si acum mai am un set de oglinzi prin subsol, ca ajunsesem sa cumpar cate doua seturi.

3. Am gasit-o de 6 ori lovita in parcari de-a lungul timpului, dintre care unele erau clar lovituri intentionate, cu pietre, etc...

4. Jantele pe 19 le-am zgariat din primul an, trebuie sa fii maniac sa parchezi tot timpul perfect, mai ales cand esti pe graba.

 

Mashina e fenomenala, dar mai bine sa ai si o mashina de drumuri proaste.

 

<_< mai multe probleme am avut eu la E60 decat ai avut tu la M3 :) ...

Link to comment
Share on other sites

Cele mai multe motive pe care le enumerati (bogdanstoica, Kuky) sunt hilare, serios. Auzi, nu trebuie luat M3 ca nu trece peste bordura si i se fura oglinzile si este lovita in parcare <_<

 

Probabil unul dintre noi nu vorbeste bine romaneste. In primul rand am mentionat ca principalul motiv pentru care am vandut-o este calitatea drumurilor. In al doilea rand nu am sfatuit pe nimeni sa nu cumpere M3-ul. Sfatul meu era sa nu o cumpere ca masina de folosit zilnic, pe orice drumuri.

Edited by Kuky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.