Jump to content

Se aprinde becul de la ulei


Remus R.

Recommended Posts

De saptamana trecuta am observat ca dupa ce am pornit masina, la un interval de 5 secunde, se aprinde becul de la ulei GALBEN( cand dau la contact e rosu si se stinge, apoi sta 5 secunde si se reaprinde galben), sta vreo 10 - 13 seunde si se stinge.

 

De cand am masina de 4 ani nu a facut niciodata asa.

 

Cand am vazut saptamana trecuta prima oara ca face am banuit ca este nivelul la ulei prea jos, desi pana acum cand era prea jos se aprindea becul galben dupa ce opream motorul. Dar mi-am zis ca cine stie. Am completat cu ulei pana la nivelul maxim, insa tot asa face becul ala.

 

@cotti si cu mecanicul ( nu apare pe tester nici o eroare la motor) au spus ca e din cauza presiunii uleiului, ca pana isi da seama de presiune se parinde.

 

Oarecum teoria lor este credibila pentru ca am schimbat uleiul de aprox 4500 km si am pus PENTRU PRIMA OARA in viata Castrol magnatec diesel 5w40, ei ziceau ca s-ar putea sa fie uleiul prea subtire si sa faca mai greu presiune.

 

Inca un argument la teoria lor e ca desi l-am schimbat de vreo 4 luni 3 luni asa, poate face doar de o saptamana ca doar de acum sa fi crescut temperatura afara cat sa il mai subtieze putin ?!?

 

 

Voi ce ziceti?

 

A mai patit vreunu asa?

 

Masina e E46 318 D 2002 facelift foarte frumoasa :) <_<

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a face schimbul i-ti spun sincer ca am avut o mizerie de ulei de la mol si in loc de 4,5 litri am pus 4 si nu se aprindea nimic iar acum cu ulei Gm luat de la grozadan original si filtru schimbat i-mi face cu ochiul becul ala dupa ce pornesc 2-3 secunde ,nu am dat importanta dar vad ca au si alti problema asta chiar daca difera masina ,opelu e din 2005 deci cam greu sa se distruga senzorul
Link to comment
Share on other sites

Ok, merg si pe varianta asta, dar de ce se stinge la un moment dat? <_<

 

Pentru ca ar fii enervant sa licare mereu in bord si pentru ca asa a fost el facut sa functioneze. Nu mai pune intrebari stupide. Aici ai DIY cum se schimba:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=370885

 

Si eu l-am schimbat. L-am cumparat nou de la reprezentanta. Costa in jur de 100 euro. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu mai pune intrebari stupide.

 

 

man,ia-o mai usor...zau...

 

 

Usor ca faci intindere :) , vorba lui poiuyt, :unsure: am vazut in topicul lui iceman ca daca nu-l schimb nu e problema, singura treaba ar fi ca trebuie sa fiu eu atent cu nivelul, ar mai fi si altceva daca il las asa?

eu pricum verific des nivelul la toate tiganiile. :bashwall:

 

Ai uleiul sub nivel,ori nu ti-a pus cat trebuie de la inceput,adica 5litri 5ml...ori la mancat...cand e vorba de presiunea de ulei ,becul se face rosu...nu galben...sau senzor defect...

 

 

Si cand e senzorul tot rosu se aprinde? <_<

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema,am fost la tester si da ca fiind senzorul defect,dar eu nu il schimb,il las asa si verific nivelul.

 

 

Si la mine e confirmat de la reprezentanta ca trebuie schimbat senzorul de nivel de ulei(costa 4 milioane si ceva parca)de mai mult de un an.Cand pornesc masina mi se aprinde si mie becul galben pentru cateva secunde,dar atata timp cat verific nivelul de ulei clasic cu joja nu vad ca o prioritate schimbarea lui atata timp cat am cheltuit destul de multi bani in ultimul timp cu schimbul unor piese pe la directie si suspensie(deh,drumurile patriei).

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema,am fost la tester si da ca fiind senzorul defect,dar eu nu il schimb,il las asa si verific nivelul.

 

 

Si la mine e confirmat de la reprezentanta ca trebuie schimbat senzorul de nivel de ulei(costa 4 milioane si ceva parca)de mai mult de un an.Cand pornesc masina mi se aprinde si mie becul galben pentru cateva secunde,dar atata timp cat verific nivelul de ulei clasic cu joja nu vad ca o prioritate schimbarea lui atata timp cat am cheltuit destul de multi bani in ultimul timp cu schimbul unor piese pe la directie si suspensie(deh,drumurile patriei).

 

 

Si eu am bagat o gramada de bani pe la articulatii .....da-l incolo de senzor.

Link to comment
Share on other sites

Ai uleiul sub nivel,ori nu ti-a pus cat trebuie de la inceput,adica 5litri 5ml...ori la mancat...cand e vorba de presiunea de ulei ,becul se face rosu...nu galben...sau senzor defect...

 

Si cand e senzorul tot rosu se aprinde? <_<

 

Cand e rosu problema tine de presiune(adica pompa, cuzineti, ulei depreciat, filtru, circuit de ungere partial infundat cu depuneri, ..posibil sonda...)si nicidecum de senzorul de nivel ...Cand e galben inseamna ca ori uleiul este sub nivel ori este acel senzor defect, asa cum a zis si POIUYT

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.