Jump to content

probleme comune e36 316i si 318i


cotti

Recommended Posts

de ceva vreme am realizat ca multi proprietari de e36 cu motorizare mica 316, 318 pe benzina au probleme cu ungerea culbutorilor si tachetilor, precum si a axului cu came, cred ca aceste probleme se datoreaza unei exploatari exagerate precum si a unei intretineri precare si neconforme cu datele producatorului. Dar intrebarea ramane este aceasta o problema a acestor motorizari ???? sau e folclor dezvoltat in romanica pe seama stari proaste a masinilor aduse recent in tara. cele relatate mai sus vin pe fondul discutiilor atat cu proprietari cu slabe cunostinte mecanice precum si cu reprezentanti de service. inca o mentiune piese din ansamblul descris mai sus au fost inlocuite cu piese noi cumparate cu licenta de producator iar acestea au avut nevoie de inlocuire totala dupa nici 1000 km parcursi. Ati trecut careva dintre voi prin experiente similare ????
Link to comment
Share on other sites

inca o mentiune piese din ansamblul descris mai sus au fost inlocuite cu piese noi cumparate cu licenta de producator iar acestea au avut nevoie de inlocuire totala dupa nici 1000 km parcursi.

 

Inseamna ca piesele erau de foarte proasta calitate.

Link to comment
Share on other sites

de ceva vreme am realizat ca multi proprietari de e36 cu motorizare mica 316, 318 pe benzina au probleme cu ungerea culbutorilor si tachetilor, precum si a axului cu came, cred ca aceste probleme se datoreaza unei exploatari exagerate precum si a unei intretineri precare si neconforme cu datele producatorului. Dar intrebarea ramane este aceasta o problema a acestor motorizari ???? sau e folclor dezvoltat in romanica pe seama stari proaste a masinilor aduse recent in tara. cele relatate mai sus vin pe fondul discutiilor atat cu proprietari cu slabe cunostinte mecanice precum si cu reprezentanti de service. inca o mentiune piese din ansamblul descris mai sus au fost inlocuite cu piese noi cumparate cu licenta de producator iar acestea au avut nevoie de inlocuire totala dupa nici 1000 km parcursi. Ati trecut careva dintre voi prin experiente similare ????

salut, eu am schimbat axul ,culbutorii si tachetii dar problema nu e proasta calitate a pieselor ci faptul ca s-au infundat gaurile pe unde vine ulei in rampa . de ce??? care ar fi explicatia ??am folosit mobil1 10w40 acum am castrol magnatec 10w40 la fiecare schimb de ulei am schimbat si filtrul ....nu stiu iar de o saptamana doua iar au inceput sa tacane tachetii, mi-am cumparat altii,dar de data asta o sa cer mecanicului sa curete si calamina din motor probabil si asta e un factor negativ

Link to comment
Share on other sites

sau e folclor dezvoltat in romanica pe seama stari proaste a masinilor aduse recent in tara.

folclor !

 

cel putin in ceea ce ma priveste :)

 

la E46 <_<

 

 

folclor folclor dar in SB, 7 cazuri in acelasi service in decurs de nici o luna jumate, dupa care binenteles au urmat telefoanele la alte ateliere (bahh ui ce am patit tu ai mai intalnit treaba asta????),si ei au zis cam acelasi lucru. prima masura luata a fost comandarea pieselor de pe original si ulei recomandat de producator.

Link to comment
Share on other sites

eu am 316i E36, are 264.200km si nu am astfel de probleme, adica batai, tacaneli sau altele. ulei ii pun castrol magnatec 10w40 si inainte de a fi la mine, adica in germania a avut 10w40 BMW deci tot cam aceeasi chestie. eu ma gandesc ca tine mult si de modul de exploatare, adica sunt multi care ii dau pana ii "sar pistoanele prin capota" nu se uita la ulei, merg pana se aprinde becul in bord. de la 1.6,1.8 nu poti cere performate, sprinturi, demaraje, drifturi si altele. la drum se intinde, vorba aia, dar nu e o masina sport. si eu o mai turez pana pe la 5000-5500, dar destul de rar asta, doar daca cer imprejurarile, in rest 2500-4000 max. de tacheti am auzit dar de restul descrise de tine inca nu am auzit in oras la mine si am colindat service-urile in cautare de informatii.
Link to comment
Share on other sites

de ceva vreme am realizat ca multi proprietari de e36 cu motorizare mica 316, 318 pe benzina au probleme cu ungerea culbutorilor si tachetilor, precum si a axului cu came, cred ca aceste probleme se datoreaza unei exploatari exagerate precum si a unei intretineri precare si neconforme cu datele producatorului. Dar intrebarea ramane este aceasta o problema a acestor motorizari ???? sau e folclor dezvoltat in romanica pe seama stari proaste a masinilor aduse recent in tara. cele relatate mai sus vin pe fondul discutiilor atat cu proprietari cu slabe cunostinte mecanice precum si cu reprezentanti de service. inca o mentiune piese din ansamblul descris mai sus au fost inlocuite cu piese noi cumparate cu licenta de producator iar acestea au avut nevoie de inlocuire totala dupa nici 1000 km parcursi. Ati trecut careva dintre voi prin experiente similare ????

conduc un 318 cumparat anul trecut in septembrie in italia.de cand am luat-o are o bataie,la pornire vreo 2-3 min in ralanti,iar dupa doar decat in sarcina(si nu tot timpul regulata,dar la un anumit interval.la vreo 5-10 sec apare si dispare).nu pot spune ca o intretin ca un maniac dar cu siguranta la fiecare 10.000km i-am facut schimburile(ulei,filtru ulei,bujii,filtru aer)si totusi nu am scapat de ea.nu pot sa imi dau seama de unde vine.pare ca ar fi un injector(1 sau 2)..ceva sugestii?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca e o problema de fiabilitate ci de stilul de condus si intretinere. Conteaza foarte mult si masina in ce stare a fost adusa. A mea e e36 316i am luat-o cu 187.000km in august anul trecut iar acum are 203.000km si nu are nici o problema. In afara de bujii am schimbat toate consumabilele care se schimba de obicei si merge bine mersi fara nici o tacanit, troncanit sau sunet ciudat.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
mda.. si eu am un e36, 316i din 93' l-am luat anul trecut in decembrie la 198000km acuma am ajuns la 202000km, am schimbat bujiile, uleiu, filtru de ulei, filtru de benzina si am o bataie dubioasa la motor de fapt nu pot sa spun ca e chiar o bataie... e mai mult un pocanit la un interval de 5-7 secunde se aude foarte incet si infundat si nu se aude tot timpu... l-am auzit de vreo 3-4 ori pana acuma, habar nu am de la ce poate fi. alte sunete nu am mai auzit, nici un fel de bataie sau suntete dubioase. in schimb sunt fericit cu probleme destul de mari la debitmeru de aer. :|
Link to comment
Share on other sites

eu am un 316 i din 93` am aceeasi problema tachetii tacane dar schimbatu nu este o rezolvare...ganditiva ca voi schimbati axul cu came rampa tot dar uzura motorului in interior supape...etc nu este aceeasi cu cea a axului cu came pe care tocmai lai montat nou nout pe masina...si logic va devenii la fel intrun anumit timp mai scurt sau mai lung....asta nu este o rezolvare schimbatul axului cu came problema este ca motorul este adaptat fiecare piesa din interior cu cealalta...trebuie facut tot motoru de la 0 ca sa dispara acel tacanit...si nici atunci nu sti sigur daca vei reusi...
Link to comment
Share on other sites

eu am citit intr-o carte cu istoria bmw ca in jurul anilor 90-95 au folosit un material nou (nicasil) pt constructia motoarelor, material care prezenta uzura excesiva datorata reactiei cu sulful din carburant . din acest motiv au renuntat la el si au facut recall. posibil sa aveti acele motoare, desi stiu ca au folosit nicasil numai la nivelul blocului motor
Link to comment
Share on other sites

eu am un 316 i din 93` am aceeasi problema tachetii tacane dar schimbatu nu este o rezolvare...ganditiva ca voi schimbati axul cu came rampa tot dar uzura motorului in interior supape...etc nu este aceeasi cu cea a axului cu came pe care tocmai lai montat nou nout pe masina...si logic va devenii la fel intrun anumit timp mai scurt sau mai lung....asta nu este o rezolvare schimbatul axului cu came problema este ca motorul este adaptat fiecare piesa din interior cu cealalta...trebuie facut tot motoru de la 0 ca sa dispara acel tacanit...si nici atunci nu sti sigur daca vei reusi...

Dar tacanitul se aude in mod normal de la jocul dintre axul cu came si tacheti.Daca acest joc nu mai exista ,nu mai ai de ce sa se auda tacanit de la ei,nu vb. aici de uzura celorlalte componente.

Link to comment
Share on other sites

eu am citit intr-o carte cu istoria bmw ca in jurul anilor 90-95 au folosit un material nou (nicasil) pt constructia motoarelor, material care prezenta uzura excesiva datorata reactiei cu sulful din carburant . din acest motiv au renuntat la el si au facut recall. posibil sa aveti acele motoare, desi stiu ca au folosit nicasil numai la nivelul blocului motor

Asta e alta poveste. Daca ne apucam sa vb de ea, doar facem offtopic.

Se refera la alte motoare!

Link to comment
Share on other sites

Dar tacanitul se aude in mod normal de la jocul dintre axul cu came si tacheti.Daca acest joc nu mai exista ,nu mai ai de ce sa se auda tacanit de la ei,nu vb. aici de uzura celorlalte componente.

 

Da, trebuie facuta diferenta intre "bataia" tachetilor la pornirea la rece si bataia permanenta. Daca bat permanent atunci clar e o problema.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat culbutorii si axul cu came la vre-o 3 pisici de 1,8 ,la toate le facea motorul ca o masina de cusut <_< ,pretul la un culbutor este de vre-o 25 de leix8 culbutori si axul costa vre-o 650 de lei.
Link to comment
Share on other sites

Da, trebuie facuta diferenta intre "bataia" tachetilor la pornirea la rece si bataia permanenta. Daca bat permanent atunci clar e o problema.

Daca bat permanent, e sigur dusa si axa cu came?

Link to comment
Share on other sites

de ceva vreme am realizat ca multi proprietari de e36 cu motorizare mica 316, 318 pe benzina au probleme cu ungerea culbutorilor si tachetilor, precum si a axului cu came, cred ca aceste probleme se datoreaza unei exploatari exagerate precum si a unei intretineri precare si neconforme cu datele producatorului. Dar intrebarea ramane este aceasta o problema a acestor motorizari ???? sau e folclor dezvoltat in romanica pe seama stari proaste a masinilor aduse recent in tara. cele relatate mai sus vin pe fondul discutiilor atat cu proprietari cu slabe cunostinte mecanice precum si cu reprezentanti de service. inca o mentiune piese din ansamblul descris mai sus au fost inlocuite cu piese noi cumparate cu licenta de producator iar acestea au avut nevoie de inlocuire totala dupa nici 1000 km parcursi. Ati trecut careva dintre voi prin experiente similare ????

salut, eu am schimbat axul ,culbutorii si tachetii dar problema nu e proasta calitate a pieselor ci faptul ca s-au infundat gaurile pe unde vine ulei in rampa . de ce??? care ar fi explicatia ??am folosit mobil1 10w40 acum am castrol magnatec 10w40 la fiecare schimb de ulei am schimbat si filtrul ....nu stiu iar de o saptamana doua iar au inceput sa tacane tachetii, mi-am cumparat altii,dar de data asta o sa cer mecanicului sa curete si calamina din motor probabil si asta e un factor negativ

Corect, aceasi chestie am patito si eu la un e36 cu 110.000 km reali! I-am zis mecanicului sa imi recomande un ulei am pus Castrol 10w 40 si duralube, iar cand am pornito dupa 10 min am crezut ca sare motoru, este o rampa micutza deasupra axului cu came, verificati daca are cele 8 gauri desfundate, de preferat ar fi si un desprafuitor, iar capacul care ramane pe ax incercati sa il fixati bine de cel de exterior cu un mastic ceva, are un zgomot enervant. Cel putin asa e la e36 m40, la celalalte nu prea am auzit sa fie prbl.

Link to comment
Share on other sites

Daca este uzat, trebuie sa aiba joc, nu?

Sau cum se verifica uzura axului cu came?

Se vede cu ochiul liber,se formeaza un sant pe axul cu, came in punctul unde atinge culbutorul iar pe culbutor se observa o uzura unde atinge cama,o sa pun ceva poze maine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.