Jump to content

Cat te-a costat reparatia la BMW-ul tau


sempedia

Recommended Posts

Salutare,

Sant recent intrat pe forum dar din frica dar si irezistibilul unei asa frumoase masini, BMW-ul in general as dorii sa cunosc realitatea cruda a preturilor pe care esti nevoit sa le investesti in momentul in care cumperi un BWM rulat peste 150k km din 1999 pana in 2001-2002 maxim la un pret cuprins intre 4000-6000 euro, seria 3 in special.

 

Si de accea rog pe posesorii vehiculelor in cauza sa imi impartaseasca si mie cat ia costat reparatia, reparatiile in timp sau imediat dupa ce au achizitionat modelul.

 

Cat cat se baga intrun BWM pe an? cat bagi daca esti norocos, cat daca esti ghinionist?

 

ma gandesc ca fiind vorba de modele mai vechi , maxim 2001-2002, preturile ar trebui sa fie mai mici.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista niste preturi standard pentru reparatii sau piese....ideea este simpla ...decat sa-ti iei o masina ..oricare si apoi sa nu ai bani sa-i schimbi consumabilele si sa cumperi piese sh...indoielnice...mai bine incerci sa te incadrezi la o categorie inferioara ...din punct de vedere al pretului...cauta cu functia "search" si ai sa vezi preturi ...
Link to comment
Share on other sites

al sotiei, adica asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=55367&hl= il avem din aprilie 2008 .a mancat un brat dr 450 lei, 2 bucse fara cercei boge 100 lei ,4bujii 180lei,un epurator 125 lei si o revizie ulei castrol 5w40+ filtre mann fara cel de benzina 320lei Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

al sotiei, adica asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=55367&hl= il avem din aprilie 2008 .a mancat un brat dr 450 lei, 2 bucse fara cercei boge 100 lei ,4bujii 180lei,un epurator 125 lei si o revizie ulei castrol 5w40+ filtre mann fara cel de benzina 320lei

 

Foarte frumoasa masina.

 

Deocamdata nu ai bagat bani multi, insemna ca e bine.

Link to comment
Share on other sites

al sotiei, adica asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=55367&hl= il avem din aprilie 2008 .a mancat un brat dr 450 lei, 2 bucse fara cercei boge 100 lei ,4bujii 180lei,un epurator 125 lei si o revizie ulei castrol 5w40+ filtre mann fara cel de benzina 320lei

 

Foarte frumoasa masina.

 

Deocamdata nu ai bagat bani multi, insemna ca e bine.

dupa cum functioneaza nici nu ar trebui sa bag nimic deosebit in curand.apropo am uitat: placute fata bendix...83 lei(lichidare de stoc) au fost mocca

Link to comment
Share on other sites

articulatie incepand la 250 lei pe brat ...

bielete de directie cam 150 lei

pompa motorina / benzina 350 - 400 lei

anvelope ... 400 lei and up

geometrie - 150 lei

intreptate jante ...50 lei /janta

detailing ...300 ...500 lei

placute de frana fata 270 lei

placute frana spate 220 lei

senzor placute 90 lei

discuri ..350 - 600 lei perechea

incarcat freon - 150 lei

curatat tapiserie piele 150 lei

filtru epurator (diesel) 170 lei

filtru motorina (dieselul meu) 120 lei

filtru aer (dieselul meu) 120 lei

filtru polen 120 lei

filtru ulei 110 lei

ulei 5w 30 bmw ..40 - 55 lei depinde de unde il iei

 

cam astea sunt preturile de intretinere masina

cu precizari la ce se mai defecteaza in general la o astfel de masina.

Link to comment
Share on other sites

De anul trecut si pana acum am schimbat doar consumabilele si bucsile pe fata, deci cheltuieli de intretinere . Nu am avut nici o problema in rest.

Daca prinzi de la inceput o masina buna, este usor sa o intretii. Daca iei una cazuta, o sa bagi mereu bani in ea.

 

 

Da asa este, dar nu intentionez sa iau vreo masina de 1000 euro.

 

As vrea sa imi gasesc un 320 diesel sau benzinar cam la 7000-8000, inmatriculata ro.

 

Nu stiu ce pot gasii la banii astia dar ma gandesc ca este posibil sa gasesc ceva misto. La banii astia sant din 2000-2001-2002

Link to comment
Share on other sites

super negrul dar cel mai pretentios.eu as icerca un 330d sau xd sau 325-330i sau xi.cam scumpe astea dar merita.

 

Nu mai recomandati aiurea omului . Preturile pentru intretinerea unui 330xd sau 330xi NU SE COMPARA cu nici un alt E46 , la nimic . Sunt DUBLE !

Link to comment
Share on other sites

super negrul dar cel mai pretentios.eu as icerca un 330d sau xd sau 325-330i sau xi.cam scumpe astea dar merita.

 

Nu mai recomandati aiurea omului . Preturile pentru intretinerea unui 330xd sau 330xi NU SE COMPARA cu nici un alt E46 , la nimic . Sunt DUBLE !

da. dar esti in masina <_<

el a zis ca vrea ceva mai mare.

Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

la 40.000 pe an incepe sa merite un diesel.altfel nu prea.bafta la achizitionare.verifica de 5 ori si intreaba inainte sa nu aflii ceva aiurea dupa aceea.

 

merci de sfat, si tie bafta la vanzare <_<

nu e nici un stres cu vanzarea aia. nici doritori nu sunt nici preturi nu mai sunt.am lasat anuntul sa mearga poate vrea cineva o masina buna si ieftina.

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme am tot vrut sa scriu despre costurile reparatiilor pe care le pun in practica reprezentantele BMW Romania;deci!!

In martie am intreprins un control de rutina cu al meu 320i 2001 pe la reprezentanta in ideea de a rezolva problema farului stang(xenon) care avea ceva condens pe interior;cu ocazia asta le-am cerut sa-mi faca si o verificare generala a starii masinii;concluzia:motor o.k.,pe partea electrica iarasi o.k. dar ceva probleme pe la directie si suspensie:discurile si placutele trebuiau schimbate,de asemenea si bieletele de directie precum si ambele brate punte fata,niste piulite,garnituri,suruburi aferente si conducta servodirectie;in legatura cu farul i-am rugat sa incerce sa-l repare si nu sa-l schimbe(stiam ca e scump rau farul cu xenon)dar bineinteles ca mi s-a spus ca trebuie schimbat.Cand mi s-a prezentat devizul cu costul pieselor enumerate mai sus ce trebuiau schimbate mi s-au inmuiat genunchii: 140 milioane lei vechi(fara tva si manopera) din care 39 milioane era doar farul.In trecut am mai apelat la serviciile lor pt. schimbare termostat,schimb lichid de frana si curatare idle valve control(preventiv) si pentru care nu am platit prea mult si am fost multumit si de rezultatul lucrarilor.De data aceasta nu puteam sa rezolv tot la ei problemele cu un asemenea cost asa ca am apelat la un mecanic cunostinta.Dupa ce acesta a verificat si el,diagnosticul a fost acelasi.Intr-adevar trebuiau schimbate acele piese.Ceea ce am si facut cumparandu-le de la un magazin de profil si finalizand lucrarile la acest mecanic.Acesta a reusit sa-mi repare si farul trebuind inlocuita doar sticla(era crapata).Intr-un final totul m-a costat ceva mai mult de 35 milioane(a trebuit sa ma si imprumut).De cand am luat masina(aproape doi ani) am mai schimbat pe la diversi meseriasi curea alternator,senzor ax came,piesa cu tepi de la clima si disc ambreaj.Au fost ceva banuti dar cel putin sunt multumit de masina ca la ai ei 220.000km din prezent se tine bine.

Ca o concluzie finala,cred ca mai problematic este sa intreti corespunzator un BMW second-hand decat sa-l cumperi.

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme am tot vrut sa scriu despre costurile reparatiilor pe care le pun in practica reprezentantele BMW Romania;deci!!

In martie am intreprins un control de rutina cu al meu 320i 2001 pe la reprezentanta in ideea de a rezolva problema farului stang(xenon) care avea ceva condens pe interior;cu ocazia asta le-am cerut sa-mi faca si o verificare generala a starii masinii;concluzia:motor o.k.,pe partea electrica iarasi o.k. dar ceva probleme pe la directie si suspensie:discurile si placutele trebuiau schimbate,de asemenea si bieletele de directie precum si ambele brate punte fata,niste piulite,garnituri,suruburi aferente si conducta servodirectie;in legatura cu farul i-am rugat sa incerce sa-l repare si nu sa-l schimbe(stiam ca e scump rau farul cu xenon)dar bineinteles ca mi s-a spus ca trebuie schimbat.Cand mi s-a prezentat devizul cu costul pieselor enumerate mai sus ce trebuiau schimbate mi s-au inmuiat genunchii: 140 milioane lei vechi(fara tva si manopera) din care 39 milioane era doar farul.In trecut am mai apelat la serviciile lor pt. schimbare termostat,schimb lichid de frana si curatare idle valve control(preventiv) si pentru care nu am platit prea mult si am fost multumit si de rezultatul lucrarilor.De data aceasta nu puteam sa rezolv tot la ei problemele cu un asemenea cost asa ca am apelat la un mecanic cunostinta.Dupa ce acesta a verificat si el,diagnosticul a fost acelasi.Intr-adevar trebuiau schimbate acele piese.Ceea ce am si facut cumparandu-le de la un magazin de profil si finalizand lucrarile la acest mecanic.Acesta a reusit sa-mi repare si farul trebuind inlocuita doar sticla(era crapata).Intr-un final totul m-a costat ceva mai mult de 35 milioane(a trebuit sa ma si imprumut).De cand am luat masina(aproape doi ani) am mai schimbat pe la diversi meseriasi curea alternator,senzor ax came,piesa cu tepi de la clima si disc ambreaj.Au fost ceva banuti dar cel putin sunt multumit de masina ca la ai ei 220.000km din prezent se tine bine.

Ca o concluzie finala,cred ca mai problematic este sa intreti corespunzator un BMW second-hand decat sa-l cumperi.

sincer nu m-as duce la reprezentanta numai daca masina ar fi in garantie.sar herghelia nu calul aia de acolo

Link to comment
Share on other sites

al sotiei, adica asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=55367&hl= il avem din aprilie 2008 .a mancat un brat dr 450 lei, 2 bucse fara cercei boge 100 lei ,4bujii 180lei,un epurator 125 lei si o revizie ulei castrol 5w40+ filtre mann fara cel de benzina 320lei

filtru epurator la benzinĂŁ? eu Âştiam cĂŁ numai diesel-urile cu turbo au filtru epurator.

 

Hia ca imi mai revin putin.

Am citit numai povesti legate de BMW-uri in care sa bagat cate 120 milioane, desii mi se pare cam exagerat.

Si am cam ramas socat de ceea ce insemna sa ai un BMW

povestea cu 120 milioane vechi se aplicĂŁ la mine din pĂŁcate. am E90-ul 320d din iulie 2008 Âşi ĂŽn 8-9 luni am bĂŁgat cam 12000lei, cea mai gravĂŁ problemĂŁ fiind schimbarea turbinei (costul ei a fost de 4700lei nouĂŁ). toĂži banii ĂŁÂştia au fost bĂŁgaĂži ĂŽn reparaĂžii mecanice Âşi 2 revizii, dar Âşi un set de cauciucuri noi de iarnĂŁ cu jante. fĂŁrĂŁ cauciucuri Âşi jante costul se ridicĂŁ la 10000lei.

cred cĂŁ am eu ghinion <_<

Link to comment
Share on other sites

al sotiei, adica asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=55367&hl= il avem din aprilie 2008 .a mancat un brat dr 450 lei, 2 bucse fara cercei boge 100 lei ,4bujii 180lei,un epurator 125 lei si o revizie ulei castrol 5w40+ filtre mann fara cel de benzina 320lei

filtru epurator la benzinĂŁ? eu Âştiam cĂŁ numai diesel-urile cu turbo au filtru epurator.

 

Hia ca imi mai revin putin.

Am citit numai povesti legate de BMW-uri in care sa bagat cate 120 milioane, desii mi se pare cam exagerat.

Si am cam ramas socat de ceea ce insemna sa ai un BMW

povestea cu 120 milioane vechi se aplicĂŁ la mine din pĂŁcate. am E90-ul 320d din iulie 2008 Âşi ĂŽn 8-9 luni am bĂŁgat cam 12000lei, cea mai gravĂŁ problemĂŁ fiind schimbarea turbinei (costul ei a fost de 4700lei nouĂŁ). toĂži banii ĂŁÂştia au fost bĂŁgaĂži ĂŽn reparaĂžii mecanice Âşi 2 revizii, dar Âşi un set de cauciucuri noi de iarnĂŁ cu jante. fĂŁrĂŁ cauciucuri Âşi jante costul se ridicĂŁ la 10000lei.

cred cĂŁ am eu ghinion <_<

si garantie nimik la 2008?

Link to comment
Share on other sites

E90-ul 320d din ce an este?

 

Ca daca e cumva din 2008 ar fi normal sa fie preturi din astea.

 

Dar eu ma refer la masini din 2002-2003 sa zicem maxim

dacã nu mã Înºel preÞurile la piese la maºinile noi sunt mai mici decât la cele mai vechi. de ex. turbina la mine a costat 1100E iar la E46 320d e undeva În jurul a 1400E.

 

si garantie nimik la 2008?

am uitat sĂŁ precizez cĂŁ am achiziĂžionat-o SH din Germania, maÂşina este fabricatĂŁ ĂŽn 02/2005.

n-am garanĂžie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.