Jump to content

ChipTuning E60


Surrender

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa cresc pretul la 400 euro ca vad ca daca fac oferta membrilor nu e bine...., e resoftarea de proasta calitate.... <_<

Ma refer si la alte operatii pe langa simpla resoftare. Ca de exemplu upgradat ambreiajul cu unul mai rezistent macar, verificat daca transmisia tine, upgrade la frane si chestii dinastea... nu sa iei 400 in loc de 200 pentru rescriere...oricum e mult..pentru ce faci tu. In Germania treaba aia e sub 150, si daca iti inlocuiesti doar o bucatitca din ECU care controleaza injectia in loc sa il rescrii e doar 50-60 de euro. Il trimit prin posta cu un DY si il scoti singur de pe placa.

Asta asa ca chestie apropo de preturi.

Link to comment
Share on other sites

O sa cresc pretul la 400 euro ca vad ca daca fac oferta membrilor nu e bine...., e resoftarea de proasta calitate.... <_<

Ma refer si la alte operatii pe langa simpla resoftare. Ca de exemplu upgradat ambreiajul cu unul mai rezistent macar, verificat daca transmisia tine, upgrade la frane si chestii dinastea... nu sa iei 400 in loc de 200 pentru rescriere...oricum e mult..pentru ce faci tu. In Germania treaba aia e sub 150, si daca iti inlocuiesti doar o bucatitca din ECU care controleaza injectia in loc sa il rescrii e doar 50-60 de euro. Il trimit prin posta cu un DY si il scoti singur de pe placa.

Asta asa ca chestie apropo de preturi.

 

 

 

hai @320i e36asteptam replica! sau acum o coci?

Link to comment
Share on other sites

O sa cresc pretul la 400 euro ca vad ca daca fac oferta membrilor nu e bine...., e resoftarea de proasta calitate.... :)

Ma refer si la alte operatii pe langa simpla resoftare. Ca de exemplu upgradat ambreiajul cu unul mai rezistent macar, verificat daca transmisia tine, upgrade la frane si chestii dinastea... nu sa iei 400 in loc de 200 pentru rescriere...oricum e mult..pentru ce faci tu. In Germania treaba aia e sub 150, si daca iti inlocuiesti doar o bucatitca din ECU care controleaza injectia in loc sa il rescrii e doar 50-60 de euro. Il trimit prin posta cu un DY si il scoti singur de pe placa.

Asta asa ca chestie apropo de preturi.

 

DOMI, lucrurile de mai sus tre sa le spui proprietarilor masinilor resoftate si nu resoftatorilor...fiecare cu bucatica lui <_< ca si proprietar trebuie sa te gandesti la alte imbunatatiri, atat la motor cat si la frane ( cu toate ca pentru 30-40cp in plus, nu cred ca este nevoie sa faci un upgrade la frane!... :unsure: )...asta tine de bunul simt al fiecaruia dintre noi... eu am intrebat la AB despre resoftare, o fac si ei...costa peste 1500E si ei nu recomand alte modificari care sa insoteasca resoftarea...

Ce crezi tu, ca firmele alea mari care cer 1-2000E pe resoftare i-ti fac si celelalte upgrade-uri? Nu, acolo mai platesti si numele pe langa un soft care probabil este mai bun decat al altora mai mici....

 

Eu unul nu vreau sa scot o bestie din masina, dupa resoftare... dar, 30-40cp se simt, si dc sunt scosi in siguranta, cu atat mai bine. Motorul de 3.0l de 231cp este acelasi cu cel de pe 535d (poate difera injectoarele si turbinele...etc...), cutia este aceeasi (nu sunt sigur de frane si ambreiaj...), deci constructiv acesta ar suporta mai multi caluti...

Cine vrea bestii cu 4 roti, sa-si vanda dieselosu si sa-si achizitioneze un M5, care acu pe mobile este 25000E !!!, deci super accesibil... :bashwall:

 

Oricum, va rog nu respingeti o parere care nu coincide cu a voastra!!! Lasati oamenii sa-si dea cu parerea si fiecare dintre noi va face selectia asa cum crede el. :blink:

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

iti zic sigur ca ambreiajul se duce mai repede. Si nu din cauza puterii ci a cuplului. Practic treapta I devine extrem de violenta. Treaba ta. Zici ca se simt 30-40 de cai. Foarte adevarat. Cu siguranta se simt. Chestia e ca la un motor care are deja 200+ de cai aia 30 in plus se vor simti mai ales la reprize lungi la viteze mari.

Nu stiu cat de des faci asta. Cat e un kit de ambreiaj cu volanta la e60 ? vreo 20-25 de mil ? multa bafta iti doresc ca o sa ai nevoie.

Poate am fost off topic dar daca tot s-a pornit si discutia de pret si ce intra si nu intra in el, scuze ..nu m-am putut abtine, daca tot s-a deschis ....<_<

Oricum asta e parerea mea.. ce nu faci un schimb cu un 535D ? Si din cate stiu eu 535D cel putin astea mai noi au 2 turbine. Deci ar mai fi ceva diferente. pe langa soft si cateva furtunase.

Link to comment
Share on other sites

iti zic sigur ca ambreiajul se duce mai repede. Si nu din cauza puterii ci a cuplului. Practic treapta I devine extrem de violenta. Treaba ta. Zici ca se simt 30-40 de cai. Foarte adevarat. Cu siguranta se simt. Chestia e ca la un motor care are deja 200+ de cai aia 30 in plus se vor simti mai ales la reprize lungi la viteze mari.

Nu stiu cat de des faci asta. Cat e un kit de ambreiaj cu volanta la e60 ? vreo 20-25 de mil ? multa bafta iti doresc ca o sa ai nevoie.

Poate am fost off topic dar daca tot s-a pornit si discutia de pret si ce intra si nu intra in el, scuze ..nu m-am putut abtine, daca tot s-a deschis ....<_<

Oricum asta e parerea mea.. ce nu faci un schimb cu un 535D ? Si din cate stiu eu 535D cel putin astea mai noi au 2 turbine. Deci ar mai fi ceva diferente. pe langa soft si cateva furtunase.

 

 

...nu fac schimb pentru ca nu mai gasesc asa usor cu dotarile si combinatiile pe care le are 530-ul meu, de altfel, masina merge superbine si nu e timpul ei...

DOMI, 535-ul are 2 turbine, dar sa nu confundam...nu e biturbo...una este la fel ca cea de la 530 si cealalta e mai mica pentru turatii mici...astfel constructorul a vrut sa dea mai mult cuplu si putere la turatii mici...adica mai repede si nu mai mult... o sa ma interesez de ambreiaj, sa vad dc este acelasi la 530 si 535d...

Eu iti apreciez parerea...

Link to comment
Share on other sites

O sa cresc pretul la 400 euro ca vad ca daca fac oferta membrilor nu e bine...., e resoftarea de proasta calitate.... <_<

Ma refer si la alte operatii pe langa simpla resoftare. Ca de exemplu upgradat ambreiajul cu unul mai rezistent macar, verificat daca transmisia tine, upgrade la frane si chestii dinastea... nu sa iei 400 in loc de 200 pentru rescriere...oricum e mult..pentru ce faci tu. In Germania treaba aia e sub 150, si daca iti inlocuiesti doar o bucatitca din ECU care controleaza injectia in loc sa il rescrii e doar 50-60 de euro. Il trimit prin posta cu un DY si il scoti singur de pe placa.

Asta asa ca chestie apropo de preturi.

 

 

Salut, pune te rog un site din Germania unde de exemplu un 525d e60 177cai (edc16) stock se resofteaza(atentie sa nu facem confuzie intre powerbox si resoftare obd) sub 150 euro.... :) :bashwall: . Apropo, sa ma anunti si pe mine cum se poate inlocuii " bucatitca din ECU care controleaza injectia " la un edc16, edc17 si pune si un site unde se gasesc "bucatiti" pentru bmw generatie noua e60, e90... sa-si faca lumea o idee.

 

ps: sustine afirmatile pe care le spui (oricum se vede ca nu esti in tema..). Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Ca o curiozitate : producatorii de automobile trag cit pot de motoare pentru a obtine cit mai multi cai si un cuplu cit mai mare. De exemplu vedem puteri gen : 163 CP, 177 CP sau 231 CP. Daca ar fi atit de "simplu" de obtinut 40 CP ( la un cost extrem de redus in raport cu pretul masinii ) de ce nu scot direct puterile : 203, 217 si 271 CP ?

 

Vrei sa iti iei un motor de 2.0l sa zicem. Studiezi ofertele : Audi are 141 CP, 170 CP. Mercedes 136 si 170 CP etc. Daca BMW ar putea scoate cu 2-300 EUR 203 CP, nu credeti ca n-ar sta prea mult pe ginduri ?

 

Oare sa fie chiar atit de simplu ? Bagi un chip, iei 40 CP, 70 Nm, ai consumul mai mic iar motorul nu este afectat in nici un fel ?!

Link to comment
Share on other sites

Da se face resoftare cu 150 de euro. Am fost sa un mic show de tuning in Luxembourg si erau oferte acolo de la multe firme mai mici, care fac ce faci si tu. O sa caut si pun un link. Nu e powerbox sau altceva. Pe modele mai noi e adevarat, nu e asa simpla inlocuirea cipului care gestioneaza ECU. Vorbeam de resoftare in general. Ce vroiam sa spun era o remarca la chestia spusa de tine .. ca e ieftin 200 si ca daca faci pretul de 400 pare mai de calitate.

 

Daca asa esti tare si bagi mana in foc pentru produsul tau ca e sigur eu te intreb asa .. Vine cineva cu un e60 nou (sa zicem abia iesit din rodaj ~ 2000 km ) in aia 200 de euro preiei garantia integrala la motor/transmisie ? cat o da BMW ?

Firmele alea de de 1000 - 2000 de euro o fac. Stii ce softuri folosesc ? ai idee cum arata curba de cuplu la un soft dinala ? chiar daca pe hartie ajung la ce ajungi si tu ?

Chiar daca masina e mai rulata ...sa zicem 80k km ... fa o verificare completa.. spunei proprietarului sa schimbe la ea ce crezi tu de cuviinta , umflai 800-1200 de euro baga-i softul ala minune si dai garantie 2 ani / 100k km . Atunci o sa ai maxim respect din partea mea.

Cata vreme nu acorzi nici un fel de garantie la motor/ transmisie pe mine nu ma convingi ca nu are nici un efect asupra fiabilitatii motorului/transmisiei.

 

Pune si banul la bataie nu numai demo-uri dinalea gen Duralube cu "testimonials" de la clienti fericiti.

Link to comment
Share on other sites

zyppo, tot o curiozitate... de ce un E60 530d din 2004 avea 218cp si acelasi E60 530d din 2005 are 231??? <_< cum au reusit??? au schimbat motorul?...a facut modicari majore pentru a castiga cp in plus??? costa mai mult un 530 in 2005 decat in 2004???

te asigur ca este acelasi motor...

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

zyppo, tot o curiozitate... de ce un E60 530d din 2004 avea 218cp si acelasi E60 530d din 2005 are 231??? <_< cum au reusit??? au schimbat motorul?...a facut modicari majore pentru a castiga cp in plus??? costa mai mult un 530 in 2005 decat in 2004???

te asigur ca este acelasi motor...

 

dar difera unele componente, de aia au si alte coduri!

Link to comment
Share on other sites

Da se face resoftare cu 150 de euro. Am fost sa un mic show de tuning in Luxembourg si erau oferte acolo de la multe firme mai mici, care fac ce faci si tu. O sa caut si pun un link. Nu e powerbox sau altceva. Pe modele mai noi e adevarat, nu e asa simpla inlocuirea cipului care gestioneaza ECU. Vorbeam de resoftare in general. Ce vroiam sa spun era o remarca la chestia spusa de tine .. ca e ieftin 200 si ca daca faci pretul de 400 pare mai de calitate.

 

Daca asa esti tare si bagi mana in foc pentru produsul tau ca e sigur eu te intreb asa .. Vine cineva cu un e60 nou (sa zicem abia iesit din rodaj ~ 2000 km ) in aia 200 de euro preiei garantia integrala la motor/transmisie ? cat o da BMW ?

Firmele alea de de 1000 - 2000 de euro o fac. Stii ce softuri folosesc ? ai idee cum arata curba de cuplu la un soft dinala ? chiar daca pe hartie ajung la ce ajungi si tu ?

Chiar daca masina e mai rulata ...sa zicem 80k km ... fa o verificare completa.. spunei proprietarului sa schimbe la ea ce crezi tu de cuviinta , umflai 800-1200 de euro baga-i softul ala minune si dai garantie 2 ani / 100k km . Atunci o sa ai maxim respect din partea mea.

Cata vreme nu acorzi nici un fel de garantie la motor/ transmisie pe mine nu ma convingi ca nu are nici un efect asupra fiabilitatii motorului/transmisiei.

 

Pune si banul la bataie nu numai demo-uri dinalea gen Duralube cu "testimonials" de la clienti fericiti.

 

Unele firme de renume " de 1000 - 2000 de euro" de care spui au contract cu fabricantul prin care masina nu iese din garantie dupa resoftare, chiar crezi ca e imposibil ca o masina noua sa nu aiba nici un defect ascuns, o hiba ceva..? Ce parere ai, o firma care are aproximativ 7 ani la activ de remapari, chip tuning ( avand cateva mii bune de masini la activ) crezi ca nu au pus niciodata "mana" pe un soft de la o firma care face pe 2000 euro o resoftare?

 

ps: astept siteul cu resoftarea pentru un e60 diesel sub 150 euro. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

ca sa clarificam .. dai garantie pe burta ta sau sub orice alta forma, colaborare cu producator, cu NASA ,cu cine vrei tu sau doar te juri pe cravata rosie de pionier ca nu se intampla nimic si ca nu exista nici o scadere a fiabilitatii ?
Link to comment
Share on other sites

ca sa clarificam .. dai garantie pe burta ta sau sub orice alta forma, colaborare cu producator, cu NASA ,cu cine vrei tu sau doar te juri pe cravata rosie de pionier ca nu se intampla nimic si ca nu exista nici o scadere a fiabilitatii ?

 

 

1. Cine zice ca nu e nici un risc dupa o resoftare minte, cu cat se creste puterea mai mult cu atat cresc si riscurile, de aceea se recomanda un soft performanta-fiabilitate cat mai bun. E normal ca daca ii faci o resoftare "race" si faci toata ziua "liniute" sa-ti pice ambreiajul mai repede fiind si o forta mai mare, nu?

2. Daca mi-ar veni un client cu un bmw nou (in garantie) si mi-ar oferi 2000 euro pe o resoftare ma asigur ca masina sa ramana in garantia data de producator :) , vrei tu sa fi primul client din categoria asta??? <_<

 

ps: astept cu nerabdare siteurile alea.....

Link to comment
Share on other sites

Ii usor sa dai din gura cand esti pe langa. La c-ta ce_ai facut???? ai stricat masina aluia de te-ai dus si nu tea mai lasat ala sa pleci, asa ii? ca nu mai pornea masina ... asa ca ce tot o dai inainte cu garantia .. ce te doare gura ???

 

Degeaba dai din gura acuma. tu esti ca robotu.... bagi mufa ... apesi pe buton ... faci o cruce si speri ca mere.... daca mere te dai rotund... mamam ce bun is io si cum le stiu pe toate ...

daca nu mere dai din colt in colt si te milogesti de unu si de altu sa te scoata din rahat ... mai las-o jos cu sfaturile de tuning ca nu sti cu ce se maninca ...

Link to comment
Share on other sites

Aoleo, ai stricat masina? :)

 

2. Daca mi-ar veni un client cu un bmw nou (in garantie) si mi-ar oferi 2000 euro pe o resoftare ma asigur ca masina sa ramana in garantia data de producator :bashwall: , vrei tu sa fi primul client din categoria asta??? <_<

 

 

Eu zic sa mai pui frana. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Navigand aiurea pe net, bine inteles despre bmw, am ajuns pe youtube...si usor usor am ajuns la filmulete cu performantele bmw 530d, si am reusit sa fac o grila...cifrele de mai jos sunt doar orientative si au fost deduse ca si generalitati si nu le luati drept "contractuale"... cine este interesat isi poate face o idee mai clara cu ceea ce castiga din punct de vedere al peformantelor...cat despre fiabilitatea si functionarea motorului dupa resoftare...inca nimic...ramane la latitudinea fiecaruia...

 

deci

 

530DA: 231HP 0 - 150km/h = 16 sec

0 - 200km/h = 26 sec

 

530 DA cu chiptuning: 270HP 0 - 150km/h = 12 sec

0 - 200km/h = 22 sec

0 - 250km/h = 45 sec

 

535 DA 272 HP 0 - 150KM/H = 10 sec

0 - 200km/h = 18 sec

0 - 250km/h = 35 sec

 

...cam asta ar fi...am observat ceva, si doar am vrut sa impartasesc si cu voi ...

 

 

 

apropos de postul meu de mai sus in legatura cu upgradarile la motoarele 30d facute de fabrica

535d pana in 2007 a avut 272hp, iar dupa 2007 are 286hp.

 

componentele au alte coduri deoarece modelele sunt diferite... o piesa de la 330d are alt cod decat o piesa ce 530d, chiar dc motorul este acelasi...

Link to comment
Share on other sites

Ii usor sa dai din gura cand esti pe langa. La c-ta ce_ai facut???? ai stricat masina aluia de te-ai dus si nu tea mai lasat ala sa pleci, asa ii? ca nu mai pornea masina ... asa ca ce tot o dai inainte cu garantia .. ce te doare gura ???

 

Degeaba dai din gura acuma. tu esti ca robotu.... bagi mufa ... apesi pe buton ... faci o cruce si speri ca mere.... daca mere te dai rotund... mamam ce bun is io si cum le stiu pe toate ...

daca nu mere dai din colt in colt si te milogesti de unu si de altu sa te scoata din rahat ... mai las-o jos cu sfaturile de tuning ca nu sti cu ce se maninca ...

 

 

Mai da ce chestie.Acelasi lucru l-am patit si eu.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=745897

 

Ma rog, eu am o scuza am citit o carte si m-am apucat de ciptuning. <_<

Pe mine nu m-a sechestrat nimeni insa.post-66-1246480428.gif

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Aoleo, ai stricat masina? :)

 

2. Daca mi-ar veni un client cu un bmw nou (in garantie) si mi-ar oferi 2000 euro pe o resoftare ma asigur ca masina sa ramana in garantia data de producator :bashwall: , vrei tu sa fi primul client din categoria asta??? <_<

 

 

Eu zic sa mai pui frana. :unsure:

 

El a inceput cu discutia asta despre garantii "NASA" si eu am continuat oarecum ironic exact cum ma tratat si el.

 

ps: cine crezi ca ar veni la mine sa-mi dea 2000 euro pentru o resoftare?

Link to comment
Share on other sites

daca nu aveti ceva constructiv de zis, va rog nu mai postati <_< :) atacurile personale nu-si au locul...nu ma intereseaza orgoliile voastre si cum sa-l facem pe altul, chiar dc are dreptate or ba, eu si ceilalti interesati vrem opinii despre ciptuning, de la cei care au instalat asa ceva...
Link to comment
Share on other sites

320i e36 are un interes financiar in aceasta poveste...totusi nu cred ca cineva interesat in chiptuning il va intreba pe el si il varede pe cuvant, fara a cere si alte pareri...si dc o face treaba lui...deci atucuri le persoana pt ca-si face reclama...ce szica omu..."nu domne nu-ti face resoftare ca se strica..."
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.