Jump to content

Sfat achizitonare 320d euro4


flavius.paul

Recommended Posts

Totusi mi se pare exagerat de grea, am mai condus acum cate-va saptamani un 320d , dar mergea cat de cat usor, nu aveai ce sa reprosezi , dar la a mea, sincer unoeri te menajeaza in oras faptul ca e attat de tare....in exterior e bine intr-adevar....

nu cred cã ai vrea sã experimentezi direcÞia fãrã servo. am pãÞit-o eu când mi-a sãrit de câteva ori cureaua, o datã aveam 120km/h ºi am vrut sã ocolesc un obstacol brusc ºi chiar În momentul alã mi-a sãrit. m-am speriat un pic pt cã Þineam volanul cu o mânã, dar noroc cã am reacÞionat repede. se miºcã mai greu ca la dacie, dar În fine, nu e cazul la tine. problema e fulia vibrochen, chiar mâine o s-o schimb. are joc f. mare ºi fuleazã aruncându-mi cureaua prin ºocuri.

revenind la direcÞia cu servo, am fãcut sãptãmâna trecutã un test drive cu 525xd(vroiam cu seria 7 noul model (F01) dar cicã nu aveau) aºa cã l-am bãtut la cap pânã mi-a dat ceva nou sã experimentez.

mi s-a pĂŁrut direcĂžia foarte uÂşoarĂŁ, parcĂŁ nu simĂžeam deloc maÂşina. mi s-a pĂŁrut f. ciudat ĂŽn comparaĂžia cu a mea, la care am direcĂžia mai rigidĂŁ Âşi simt orice imperfecĂžiune a Âşoselei.

eu zic cĂŁ dupĂŁ ce o sĂŁ te obiÂşnuieÂşti o sĂŁ le mulĂžumeÂşti celor de la BMW cĂŁ au fĂŁcut direcĂžia aÂşa rigidĂŁ. asta dacĂŁ totuÂşi nu se vireazĂŁ chiar greu Âşi chiar ai o problemĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In legatura cu farurile, am de ales intre urmatoarele modele:

Modelul nr.1

Modelul nr.2

Modelul nr.3

 

Pe cae sa il aleg? Mie personal imi place 3-ul sau 1-ul , dar 1-ul vine fara becuri.

 

Apropo, are cineva un tutorial de schimbare a farurilor?

 

deci primul model de faruri e foarte urat. Celelalte mai arata cat de cat a Oem. Mai bine pui faruri originale.

Link to comment
Share on other sites

Pai, pe mine ma deranjeaza cel mai mult la plecarea de pe loc si la parcari, cand trebuie sa dau de volan cu ambele maini ( am cauciucuri de vara)...in rest de la 20-30km in sus, nu ma jeneaja prea tare....oricum eu vin cu obisnuirile de pe un MB E 270Cdi din 2003, la care directia este parametrica, si usoara....

 

Cat depsre faruri, voi alege 3-ul, sa para cat de cat mai originale.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Pai, pe mine ma deranjeaza cel mai mult la plecarea de pe loc si la parcari, cand trebuie sa dau de volan cu ambele maini ( am cauciucuri de vara)...in rest de la 20-30km in sus, nu ma jeneaja prea tare....oricum eu vin cu obisnuirile de pe un MB E 270Cdi din 2003, la care directia este parametrica, si usoara....

 

Cat depsre faruri, voi alege 3-ul, sa para cat de cat mai originale.

 

3 ....sau 2...no way 1 , urate rau :)

 

Se pare ca eu aduc numai noutati SF in domeniul preturilor :)

 

Asadar, lovesc din nou cu un Handler situat la nordul Stutgartului, cu peste 1000 de masini....dar CE PRETURI TATA <_<

 

SF-uri :)

 

Astept comentariile voastre, eu inca nu stiu ce sa cred.

 

 

 

Si "SENZATIONALUL" continua cu 550i , 29 000 km , a 4-a 2006 la 14 000 euro

cu - SENZATIE - 650i , 21 000 KM , a 7-a 2006 , la 16 500 euro...

cu - INCREDIBIL :bashwall:) - M3 COUPE, 5000 KM :unsure:), 10/2007 la doar 18 000 euro...in conditiile in care unu` 2002 e vreo 15...16000 :blink:

Si lovitura de gratie...M5 ...la 20 200 euro...probabil ca-l lasa la 20 000 :blink: , 25 000 km, 07/2006

Ce sa zic...cui imi spune mie ca poate lua asa masini la asemenea preturi...eu ii dau 2000 de euro in plus pentru 3-are...3000 pentru 5-aru` ala 530xd si 5000 cel putin in plus pentru fiecare masina de senzatie de mai sus :wub:

 

 

bafta

 

 

Deci =)) eu s unt pe burta de ras....o descriere de 5 stele , bravo:)), voiam sa fac si eu asta, dar imi era lene + oboseala.

Acum dupa 1 zii de la marea descoperire:d, tot nu stiu exact ce sa cred, dar am o banuiala, ca cineva care nu are ce face altceva, racoleaza toate aceste anunturi pe bune, dar din anunturi mai vechi cu preturi normale, le preia, insereseaza preturiile de cuviinta, si face frate mii de vizite cu anunturile lui in cateva ore. Si stiu ca exista posibilitatea de a lua anumite sume modice din chesita asta prin fiecare vizita, dar nu sunt sigur, e doar o parere...

 

Voi ce intuiti?

 

MULTUMESC PENTRU APRECIERI :)

 

Da stiu, si pe mine ma apuca asa niste nervi uneori, ca nu-i 320d, dar cand ma gandesc la pret (uit de acest aspect) dar o voi baga intr-o resoftare sa fie cat de cat apropiata de un 320d.

 

Chestiunea asta este singurul repros pe care il pot aduce masinii , in rest nu am ce spune, numai de bine, consum 5.1% din satu-mare la botosani (vreo 500km)

 

LAS-O ASA CUM E , DACA NU VREI SA DISTRUGI MOTORU` AIUREA...CREDE-MA, STIU CE ZIC...CA ZIC CE-AU ZIS OAMENI CARE STIU CE ZIC :wub:

 

Cotrobaind in continuare pe net cautand "idealul" 320d pt. mine am dat in seara asta peste un anunt destul de promitator la prima vedere:

Bmw 320d E90

 

Chiar asa "bine" stau preturile la modelul acesta?:)

 

Ce pot spune ca eu mi-am luat masina de la exact acelas om...si aduce doar masini extrem de tentante calitate/pret... acum vreo 1 luna avea 525d cu pachet m full de optiuni din 2007 cu 14500euro...si masina mea a fost iar super oferta in octombrie am dat pe ea 10800 (318d din 2003 luna10). Kilometrii au fost reali la mine cel putin am verificat la reprezentanta AB istoricul masinii. Deci asa castane...

 

On topic e foarte frumoasa masina si sa te bucuri de ea. Eu mi-am facut chip tuning la aprox 145 cp si chiar merita, e alta masina. Pana acum nu am avut probleme de fum sau alte alea.

 

EU MI-AM LUAT BMW-UL CE-L AVEAM (IL AM SI ACUM, DA` AVARIAT) TOT IM OCTOMBRIE ...2008 ...SI E A 7-A 2004...EURO 4...PIELE CREM, TRAPA, PROIECTOARE, INCALZIRE IN SCAUNE, PARKTRONIC SPATE...ETC...si-am luat-o...la o suma apropiata de cea la care zici ca ai luat-o tu...sincer...a ta trebuia sa fie 9500 - 10000 cel mult...parerea mea...sau poate ca n-am vazut masina...sau nu stiu ce dotari are...dar motoru`...e mai mic...etc, ma rog, cum consideri:)

 

 

Ai condus acel 320D 150 CP ? Daca nu l-ai condus...bucura-te de pseudoBMW'ul nou achizitionat !!! Cand te blitZuiesHte un Logan din spate...trage mai tare pe dreapta si lasa-l sa treaca ma repede...!!!

 

Oricum...dupa ce te obisnuiesti cu interiorul, schimba 318 asta cu un BMW.

 

In rest...ce sa mai zic ? In loc sa mai pui 1000 euro sa iei un BMW, bagi bani in faruri-trimuri-grile

 

Salut, nu stiu de care 320d ii zici omului...sau cred ca te referi la 320d in general...nu ?

Ai dreptate si sustin tot ceea ce zici :wub:

Pana mea, parerea mea e ca daca tot vrei BMW...ia-ti frate macar un 320d 150 de cai...e de bun simt sa ai macar motor de 2000 si de macar 150 de cai...daca vrei BMW...asa, daca vrei motoare de doi lei...de 1,6 sau 1,8 ...iti iei opel astra, vw ...etc...

Ma rog, doar daca nu e un 1,8 pe benzina...care cred ca merge cat de cat...

Am vazut o gramada cu BMW-uri...chiar la mine in Severin, sunt cateva frumoase rau...2002-2004 masinile...cateva arata chiar mai bine poate decat arata a mea...cand ma uit pe spate...318d ...adica fix un big rahatzel ...

Da-mi place ca le "tuneaza" :)

 

"In rest...ce sa mai zic ? In loc sa mai pui 1000 euro sa iei un BMW, bagi bani in faruri-trimuri-grile " - CORECT

 

Bv, bun comentariul.

 

Si daca tot am comentat...caravan la bmw...e aiurea...pana mea, arata ca naiba...

Ma rog, singuru` avantaj e ca sta mai bine pe sosea ..

Dar diferentele sunt destul de mici...sau se sesizeaza daca impingi condusu` pana la extrem ...

Anyway, s-o stapanesti sanatos, asa e frumoasa, arata bine in poze

 

 

 

Consumul la 320d 150 de cai e IDEAL, PREA BUN!

Dau 3 exemple :

 

1. un 320d din 2002...un prieten care merge super usor cu ea...prin oras, Severin, va jur...5,5... 6 maxim...

am zis ca-l bat, nu-mi venea sa cred

 

2. alt 320d ...2004 parca, al unui prieten politist din Sev...merge asa si-asa cu ea... 7.0 ...

 

3. al meu 320d, turat destul de des pana-n 4000 ...dar nu mai mult ca n-am vrut sa-l omor, oricum la 4500 parca dadea afara...pentru protectie am inteles... 8,1 ...dar la mers super sportiv de cele mai multe ori

 

Dupa parerea mea...320d e PERFECTIUNEA intruchipata de motor de BMW , asta daca n-ai nu stiu cati bani sa dai pe carburant

De ce spun asta?

 

ai 150 de cai, suficienta forta!

iti consuma foarte foarte putin ...

simti totusi ca ai BMW ...

Link to comment
Share on other sites

Cam nasol daca ti-a sarit cureaua.. nu ai patit nimic ? nici pe la motor nu a lovit nimic?

nu se Întâmplã nimic de ordin mecanic. la E90 la diesel faÞã de E46 s-au inversat locurile Între compresorul de A/C ºi pompa servo, aºa cã la mine pompa servo e singura care este Învârtitã de cureaua ei, ºi anume cea din exterior. doar sare cureaua, se aºeazã frumos pe scut(se culege foarte uºor cu mâna ºi se monteazã Înapoi <_< ), ºi se Întãreºte f. tare volanul, e ca ºi cum n-ar fi motorul pornit.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cred ca o scot la vanzare:d si ma orientez spre altceva ( poate un e90 320d)

Asadar cine doreste masina din topic, pretul de vanzare este 7.700 final ( rar-ul , cartea de autenticitate - realizate).

Luni o voi posta si la rubrica de vanzari ( trebuie sa o lustruiesc ca pentru vanzare...)

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cred ca o scot la vanzare:d si ma orientez spre altceva ( poate un e90 320d)

Asadar cine doreste masina din topic, pretul de vanzare este 7.700 final ( rar-ul , cartea de autenticitate - realizate).

Luni o voi posta si la rubrica de vanzari ( trebuie sa o lustruiesc ca pentru vanzare...)

 

tare <_<) trebuia sa fi atent dinainte

Link to comment
Share on other sites

Vorba voastra ...cred ca trebuia sa iau un 320d, dupa ce constat ca in oras papa 10% si 6% in exterior, sincer nu ma asteptam.....ori ii fac o resoftare cat de curand pe la 150cp sa vad cum se comporta atunci motorul si consumul....poate poate nu ma va lasa inima sa o dau, ori ii fac frumusel anuntul de vanzare....oricum sunt inca in dubii. Cu exceptia motorului si a volanul ( la care "toate fac la fel"), nu am ce comenta.
Link to comment
Share on other sites

N-as lua una noua cu banu jos nici sa ma tai. Pentru ce? Sa simt prospetimea plasticelor si a materialelor de noi? Mandria ca eu ii fac primii km? Ca am garantia si vezi doamne ca nu pica nimic in 2-3 ani...nu ms. Prefer sa dau de 3-4 ori mai putin pe ceva second la 4 ani. La care daca ai norocul , o poti prinde extrem de intretinuta, fara reprosuri la ea, ca si in cazul meu de fata ( din p.d.v. estetic interiorul este ca nou, doar usa din spate - dr, are o zgarietura mai urata langa difuzor, in rest nu am ce comenta).

 

Personal eu am vrut un 320d la care la randul lui voiam sa ii fac chip, plus ca voiam sa am cat mai multe optionale, dar 318d-ul de fata mi-a fost facut cadou ( asa in graba, caci se apropia ziua cu pricina ....si nu aveam masina, desii eu nu ma grabeam cu masina)....de accea am mici regrete asupra deciziei luate.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt de alta parere in ceea ce priveste lucrul luat de nou, dar fiecare face cum crede. mie nu imi place sa schimb masina des, drept urmare am tinut la a mea peste 6 ani si o mai tin inca un an pana o sa fac investitia in alta pe care o sa o tin cel putin tot atat. sunt multe dezavantaje cand iei sh si nu ma refer la micile zgarieturi sau chesti minore, ci la lucruri mecanice de care fostul proprietar a avut grija sa le deterioreze inainte sa vanda. am mai multe cunostinte cu sh care cand au luat nou au spus ca e diferenta mare. exemplu meu e ca in niciun e46 sh in care am intrat si condus, cu km chiar mai putini ca a mea, chiar mai noi ca a mea, mergeau mult mai prost (fapt remaracat si de proprietari). cand ai masina noua ea te va tine in functie de cum ai grija de ea, cand o iei sh te va tine cum a avut altul grija de ea indiferent ce investitii faci noua nu o mai poti face.
Link to comment
Share on other sites

eu sunt de alta parere in ceea ce priveste lucrul luat de nou, dar fiecare face cum crede. mie nu imi place sa schimb masina des, drept urmare am tinut la a mea peste 6 ani si o mai tin inca un an pana o sa fac investitia in alta pe care o sa o tin cel putin tot atat. sunt multe dezavantaje cand iei sh si nu ma refer la micile zgarieturi sau chesti minore, ci la lucruri mecanice de care fostul proprietar a avut grija sa le deterioreze inainte sa vanda. am mai multe cunostinte cu sh care cand au luat nou au spus ca e diferenta mare. exemplu meu e ca in niciun e46 sh in care am intrat si condus, cu km chiar mai putini ca a mea, chiar mai noi ca a mea, mergeau mult mai prost (fapt remaracat si de proprietari). cand ai masina noua ea te va tine in functie de cum ai grija de ea, cand o iei sh te va tine cum a avut altul grija de ea indiferent ce investitii faci noua nu o mai poti face.

 

Corect, dar una noua costa dublu, poate triplu... si iti garantez eu chiar daca ai probleme cu ea tot nu o sa ajungi la cat costa una noua. Plus ca o masina luata de noua, odata scoasa pe poarta fabricii i-a scazut pretul.

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

sunt de acord, dar se merita in cazul in care vrei sa o ti mai mult timp, sa zicem peste 5 ani. e mult mai comfortabil, daca o ti bine te duce "o viata" fara sa ai probleme costisitoare si batai de cap. eu merg relativ mult (~30 mii/an), din cauza asta am ales o masina cat de cat rapida si premium, in care sa am incredere ca nu raman in drum, drept urmare nu am avut probleme de nici o culoare costisitoare sau jenante spre deosebire de alti prieteni cu skode, audi, vw, care la nr meu de km deja schimbau ambreiaje a doua oara, discuri, rulmenti, amortizoare etc. si merg si mai repede ca ei.
Link to comment
Share on other sites

10% ? cam muuult

 

Aveti idee ce as putea sa verific ,sau ce sa fac sa readuc motorul la un consum mai normal? Azi a stat media numai in 11%...

Apropo am desfacut filtru epurator cu gandul sa verific starea paslei ( poate o fii consumul mare de acolo...), dar supriza ...este modelul cu decantor din plastic, care-i treaba cu el? Se schimba sau nu, sau se spala, cu ce?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Nu se schimba.

 

Ok, se pare ca numai este consumabila acest filtru...asta e bine, deasemenea voiam sa va intreb pe unde este filtrul de motorina, m-am saturat cat l-am cautat pe langa motor.

 

Filtru de motorina il localizezi sub masina pe partea dreapta, de obicei la mijloc, intre cele 2 portiere. cel putin la 320d-ul meu acolo e. E un locas special. Practic in scut este un decupaj, cu un capacel, care se deface usor si iti ofera acces la filtru de combustibil:) Nu pot atasa momentan nici o poza..dar daca nu il gasesti revin:)

Link to comment
Share on other sites

Cum te bagi sub masina cauta cele doua conducte pe care ti le-am inconjurat. Apoi da scutul jos si urmareste conductele. Undeva in zona scaunului soferului, deci mai spre stanga, vei vedea un tub(defapt is doua insa unul din ele e filtrul de motorina) ce arata precum cel de mai jos. Pozele nu-s de pe un 318d insa ce vei gasi sub masina e similar! Bafta!

post-1030-1243800834_thumb.jpg

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.