Jump to content

Sfat achizitonare 320d euro4


flavius.paul

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da stiu, si pe mine ma apuca asa niste nervi uneori, ca nu-i 320d, dar cand ma gandesc la pret (uit de acest aspect) dar o voi baga intr-o resoftare sa fie cat de cat apropiata de un 320d.

 

da-o dracu de resfotare si las-o asa

 

De ce zici asta? Vad ca este diferenta destul de mare intre 318 si 320, ma gandesc ca o apropii la performante ....dar voi vedea daca ma multumesc doar cu caii pe care ii are. De obicei nu merg prea tare/sportiv, dar uneori am nevoie sa ma "eliberez"....

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

mai bine mai cautai mai puneai 500-1000E.. si luai un 320d.. se merita .. consumul e aproape la fel.. nu e mare diferenta. insa ce-i sub capota difera foarte mult

 

iti spun eu cand o sa se simta ca ai nevoie de mai multi cai, atunci cand o sa fie masina plina 4 oameni+bagaje.. si intr-a 5a.. debea trage.. nu mai are vlaga.. masina si asa are parca 1450kg.. daca mai vin 4 persoane... se face pana la 1700.. deci tre mai multi caluti <_< deja eu vreau sa fac pasul asta.. m-am obisnuit cu 116 cp si parca nu imi mai ajung

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Cotrobaind in continuare pe net cautand "idealul" 320d pt. mine am dat in seara asta peste un anunt destul de promitator la prima vedere:

Bmw 320d E90

 

Chiar asa "bine" stau preturile la modelul acesta?<_<

 

Ce pot spune ca eu mi-am luat masina de la exact acelas om...si aduce doar masini extrem de tentante calitate/pret... acum vreo 1 luna avea 525d cu pachet m full de optiuni din 2007 cu 14500euro...si masina mea a fost iar super oferta in octombrie am dat pe ea 10800 (318d din 2003 luna10). Kilometrii au fost reali la mine cel putin am verificat la reprezentanta AB istoricul masinii. Deci asa castane...

 

On topic e foarte frumoasa masina si sa te bucuri de ea. Eu mi-am facut chip tuning la aprox 145 cp si chiar merita, e alta masina. Pana acum nu am avut probleme de fum sau alte alea.

Link to comment
Share on other sites

Aveti idee daca gasesc pe aici un tutorial de schimbare a farurilor standard cu un alt set de faruri cu lupa si angel (dar fara xenon), prefer sa raman tot pe becuri h7, ca sa nu fac alte impovizatii si sa mai dau de erori.

 

Ce ziceti se merita schimbarea? Vad ca as putea sa gasesc asa ceva cam pe la 250 eur aftermarket.

Doresc sa stiu daca se dau jos cele originale usor, fara batai de cap, si deasemenea daca conectez mufele orignale la setul aftermarket fara improvizatii?

Link to comment
Share on other sites

Aveti idee daca gasesc pe aici un tutorial de schimbare a farurilor standard cu un alt set de faruri cu lupa si angel (dar fara xenon), prefer sa raman tot pe becuri h7, ca sa nu fac alte impovizatii si sa mai dau de erori.

 

Ce ziceti se merita schimbarea? Vad ca as putea sa gasesc asa ceva cam pe la 250 eur aftermarket.

Doresc sa stiu daca se dau jos cele originale usor, fara batai de cap, si deasemenea daca conectez mufele orignale la setul aftermarket fara improvizatii?

 

 

Ai 4 suruburi pe far, 2 sus si 2 jos, ai nevoie de o tubulara mai lunga pt cele de jos. Mufele se potrivesc la fix (depinde ce faruri cumperi - la 250 euro nu stiu cat de bune sunt).

Link to comment
Share on other sites

Ai condus acel 320D 150 CP ? Daca nu l-ai condus...bucura-te de pseudoBMW'ul nou achizitionat !!! Cand te blitZuiesHte un Logan din spate...trage mai tare pe dreapta si lasa-l sa treaca ma repede...!!!

 

Oricum...dupa ce te obisnuiesti cu interiorul, schimba 318 asta cu un BMW.

 

In rest...ce sa mai zic ? :) In loc sa mai pui 1000 euro sa iei un BMW, bagi bani in faruri-trimuri-grile :bashwall: <_<

Link to comment
Share on other sites

Ai condus acel 320D 150 CP ? Daca nu l-ai condus...bucura-te de pseudoBMW'ul nou achizitionat !!! Cand te blitZuiesHte un Logan din spate...trage mai tare pe dreapta si lasa-l sa treaca ma repede...!!!

 

Oricum...dupa ce te obisnuiesti cu interiorul, schimba 318 asta cu un BMW.

 

In rest...ce sa mai zic ? :) In loc sa mai pui 1000 euro sa iei un BMW, bagi bani in faruri-trimuri-grile :bashwall: <_<

 

asta cu loganul din ce basm ai scoso?

Link to comment
Share on other sites

Am fost totusi ''baiat de treaba'' :) Am dat ex. un Logan.

Ce te mira ? Este unul cu 107 CP [cred] care il face si pe cel de 136CP. S-a super-extra-hiper DISCUTAT !!!

 

pai asa normal pot sa fac si eu loganul de 150 de cai ii schimb motorul eu vorbeam despre masini stock..

 

la fel si 318d ii pui turbina de 320d ambreiaj injectoare , fac chiptunning si nu ma mai face loganu <_<

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

Asa arata farurile Depo, pe care as vrea sa le achizitonez, vad ca baiatul numai lasa nimic sub 250eur...

Poza nr.2

Poza nr.3

 

Oricum la mine, cele originale sunt cam prastie....sunt matuite, noaptea e cam periculos sa circul cu peste 90-100km/h, mai dau peste o caruta....

 

Cat despre 116cp, nush daca un logan 1.6 16v m-ar face...dar motorul nu este chiar asa lenes pe cat se aude pe aici..se simte plafonat doar cand intr-adevar sunt 4-5 pers in masina, si peste 100km/h.....dar dupa resoftare, va fii alta treaba.

 

Apropo...am observat ca servo merge foarte greu la masina , nu stiu de ce, dar de multe ori nu pot invartii volanul cu doar 1 singura mana....tatal meu imi baga tot felul de aberatii ca masina e foarte "inchegata, ca din fabrica....inca nu si-a dat drumul suspensia, nu s-au creat jocuri in bucsarie...bla bla " de acceea merge greu, ma indoiesc ca asa ar fii la un bmw din 2004....totusi pentru ce mai ai servo ? Oare sa nu fie suficent lichid servo?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

incearca sa schimbi licidul de servo (intra aprox 1 litru) si vezi daca merge mai usor.Daca nu ai avea suficient lichid servo ar trebuii sa faca zgomot pompa de servo cand invarti volanul.

 

Pai faza e ca nu face nici un zgomot, cand dau de volan nici turatia motorului nu se schimba....sa fie ceva de la suspensie, bucsarie?

Apropo, raman recunoscator daca posteaza cineva 1 poza cu bidonasul de ulei servo, nu prea as avea idee pe unde o fii.

Link to comment
Share on other sites

S-o porti sanatos masina ...dar si eu zic c-ar fi fost mai bun primul 320 de care ne-ai povestit <_< ...tot break era si ala ?

 

Referitor la servo ar fi trebuit sa mearga foarte usor volanul, mai ales la break ar trebui sa aiba servotronic ...am condus limuzina si mergea mai greu volanul. Verifica lichidul si servo la un service sa vezi daca cu adevarat functioneaza mai ales ca nu se modifica turatia motorului atunci cand invarti de volan in loc.

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Apropo, raman recunoscator daca posteaza cineva 1 poza cu bidonasul de ulei servo, nu prea as avea idee pe unde o fii.

iti atasez poza cu locatia bidonasului la E90 320d, cred ca si la E46 318d e la fel.

 

Ms iulian de poza, voi verifica in cursul zilei de azi. Si eu stiu ca volanul ar trebuii sa mearga mai usor...repet, de multe ori nu pot invarii volanul pe loc cu doar 1 mana, va imaginati cum merge....

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

obisnuieste-te, asa e normal. poate ai cauciucurile mai late decat trebuie, in rest trebuie sa sti ca la bmw directia e mai grea ca la alti producatori, lucru bun dupa parerea mea

 

Totusi mi se pare exagerat de grea, am mai condus acum cate-va saptamani un 320d , dar mergea cat de cat usor, nu aveai ce sa reprosezi , dar la a mea, sincer unoeri te menajeaza in oras faptul ca e attat de tare....in exterior e bine intr-adevar....

 

In legatura cu farurile, am de ales intre urmatoarele modele:

Modelul nr.1

Modelul nr.2

Modelul nr.3

 

Pe cae sa il aleg? Mie personal imi place 3-ul sau 1-ul , dar 1-ul vine fara becuri.

 

Apropo, are cineva un tutorial de schimbare a farurilor?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Apropo, raman recunoscator daca posteaza cineva 1 poza cu bidonasul de ulei servo, nu prea as avea idee pe unde o fii.

iti atasez poza cu locatia bidonasului la E90 320d, cred ca si la E46 318d e la fel.

 

Ms iulian de poza, voi verifica in cursul zilei de azi. Si eu stiu ca volanul ar trebuii sa mearga mai usor...repet, de multe ori nu pot invarii volanul pe loc cu doar 1 mana, va imaginati cum merge....

 

Mergi la sala <_<

Te vei obisnui cu directia "mai grea" de BMW.

Link to comment
Share on other sites

obisnuieste-te, asa e normal. poate ai cauciucurile mai late decat trebuie, in rest trebuie sa sti ca la bmw directia e mai grea ca la alti producatori, lucru bun dupa parerea mea

 

Totusi mi se pare exagerat de grea, am mai condus acum cate-va saptamani un 320d , dar mergea cat de cat usor, nu aveai ce sa reprosezi , dar la a mea, sincer unoeri te menajeaza in oras faptul ca e attat de tare....in exterior e bine intr-adevar....

 

In legatura cu farurile, am de ales intre urmatoarele modele:

Modelul nr.1

Modelul nr.2

Modelul nr.3

 

Pe cae sa il aleg? Mie personal imi place 3-ul sau 1-ul , dar 1-ul vine fara becuri.

 

Apropo, are cineva un tutorial de schimbare a farurilor?

 

2 sau 3 ? <_< , mai exact interior cromat sau simplu? ( la 1 reununt....nu imi place cum da pe masina)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.