Jump to content

Sfat achizitonare 320d euro4


flavius.paul

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joi seara am de ales dintre 2 tuneri ca sa imi transform motorasul intr-un 320d...macar cat de cat.

1.DimSport Italia -flash/remapare, ar putea sa scoata undeva la 155-160cp safe , ....pretul undeva la 13milioane negociat. ( dupa tabelele lor ar fii 400 euro , din cauza ca este stadiu personalizat dupa cerintele mele, nu este unul standard de 143cp) -

 

2.Master Tuner - prin unichip , este un modul electronic atasat de motor prin niste mufe , care modifica ecu-ul intr-un mod asemanator cu remaparea (softul original ramane intact, la locul lui), doar ca modificarile de tuning se fac tot timpul live , in timp real pe ecu-ul motorului....

Aveti aici site-ul lor...pentru cine mai este interesat ( ii gasiti in IS sau B )

 

Pe acest modul poti pune minim 2 programe personalizate dupa bunul plac (ex: mod economic cu o cresterea usoara de cp, mediu - dar si economic (130cp) si race 160cp ( la consum de fabricant in mers normal sper) )

Testele se fac pe dyno -test...ceea ce e foarte bine

PRet: 350eur negociabil , dupa mine varianta a 2-a reprezinta mai multe avantaje...

 

Dar ramane de vazut care este cea mai buna decizie Flash/remapare sau Unichip? Pe forum sunt foarte putine informatii despre unichip...sunt pareri atat pozitive cat si negative....inca nu sunt hotarat, dar 51% as merge pe unichip.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Joi seara am de ales dintre 2 tuneri ca sa imi transform motorasul intr-un 320d...macar cat de cat.

1.DimSport Italia -flash/remapare, ar putea sa scoata undeva la 155-160cp safe , ....pretul undeva la 13milioane negociat. ( dupa tabelele lor ar fii 400 euro , din cauza ca este stadiu personalizat dupa cerintele mele, nu este unul standard de 143cp) -

 

2.Master Tuner - prin unichip , este un modul electronic atasat de motor prin niste mufe , care modifica ecu-ul intr-un mod asemanator cu remaparea (softul original ramane intact, la locul lui), doar ca modificarile de tuning se fac tot timpul live , in timp real pe ecu-ul motorului....

Aveti aici site-ul lor...pentru cine mai este interesat ( ii gasiti in IS sau B )

 

Pe acest modul poti pune minim 2 programe personalizate dupa bunul plac (ex: mod economic cu o cresterea usoara de cp, mediu - dar si economic (130cp) si race 160cp ( la consum de fabricant in mers normal sper) )

Testele se fac pe dyno -test...ceea ce e foarte bine

PRet: 350eur negociabil , dupa mine varianta a 2-a reprezinta mai multe avantaje...

 

Dar ramane de vazut care este cea mai buna decizie Flash/remapare sau Unichip? Pe forum sunt foarte putine informatii despre unichip...sunt pareri atat pozitive cat si negative....inca nu sunt hotarat, dar 51% as merge pe unichip.

 

 

LASA MOTORUL ASA CUM E !

SAU DEPINDE CAT VREI SA TE TINA MASINA...SAU CAT VREI S-O TII !

Link to comment
Share on other sites

Joi seara am de ales dintre 2 tuneri ca sa imi transform motorasul intr-un 320d...macar cat de cat.

1.DimSport Italia -flash/remapare, ar putea sa scoata undeva la 155-160cp safe , ....pretul undeva la 13milioane negociat. ( dupa tabelele lor ar fii 400 euro , din cauza ca este stadiu personalizat dupa cerintele mele, nu este unul standard de 143cp) -

 

2.Master Tuner - prin unichip , este un modul electronic atasat de motor prin niste mufe , care modifica ecu-ul intr-un mod asemanator cu remaparea (softul original ramane intact, la locul lui), doar ca modificarile de tuning se fac tot timpul live , in timp real pe ecu-ul motorului....

Aveti aici site-ul lor...pentru cine mai este interesat ( ii gasiti in IS sau B )

 

Pe acest modul poti pune minim 2 programe personalizate dupa bunul plac (ex: mod economic cu o cresterea usoara de cp, mediu - dar si economic (130cp) si race 160cp ( la consum de fabricant in mers normal sper) )

Testele se fac pe dyno -test...ceea ce e foarte bine

PRet: 350eur negociabil , dupa mine varianta a 2-a reprezinta mai multe avantaje...

 

Dar ramane de vazut care este cea mai buna decizie Flash/remapare sau Unichip? Pe forum sunt foarte putine informatii despre unichip...sunt pareri atat pozitive cat si negative....inca nu sunt hotarat, dar 51% as merge pe unichip.

 

 

LASA MOTORUL ASA CUM E !

SAU DEPINDE CAT VREI SA TE TINA MASINA...SAU CAT VREI S-O TII !

 

Tocmai ...nu vreau sa o tin:D...

In orice caz, un asemenea chip daca nu trece mai mult de 30% din puterea motorului, sunt sanse minime sa ai probleme cu el...

Link to comment
Share on other sites

Joi seara am de ales dintre 2 tuneri ca sa imi transform motorasul intr-un 320d...macar cat de cat.

1.DimSport Italia -flash/remapare, ar putea sa scoata undeva la 155-160cp safe , ....pretul undeva la 13milioane negociat. ( dupa tabelele lor ar fii 400 euro , din cauza ca este stadiu personalizat dupa cerintele mele, nu este unul standard de 143cp) -

 

2.Master Tuner - prin unichip , este un modul electronic atasat de motor prin niste mufe , care modifica ecu-ul intr-un mod asemanator cu remaparea (softul original ramane intact, la locul lui), doar ca modificarile de tuning se fac tot timpul live , in timp real pe ecu-ul motorului....

Aveti aici site-ul lor...pentru cine mai este interesat ( ii gasiti in IS sau B )

 

Pe acest modul poti pune minim 2 programe personalizate dupa bunul plac (ex: mod economic cu o cresterea usoara de cp, mediu - dar si economic (130cp) si race 160cp ( la consum de fabricant in mers normal sper) )

Testele se fac pe dyno -test...ceea ce e foarte bine

PRet: 350eur negociabil , dupa mine varianta a 2-a reprezinta mai multe avantaje...

 

Dar ramane de vazut care este cea mai buna decizie Flash/remapare sau Unichip? Pe forum sunt foarte putine informatii despre unichip...sunt pareri atat pozitive cat si negative....inca nu sunt hotarat, dar 51% as merge pe unichip.

 

 

LASA MOTORUL ASA CUM E !

SAU DEPINDE CAT VREI SA TE TINA MASINA...SAU CAT VREI S-O TII !

 

Tocmai ...nu vreau sa o tin:D...

In orice caz, un asemenea chip daca nu trece mai mult de 30% din puterea motorului, sunt sanse minime sa ai probleme cu el...

 

Si eu ma gandeam, insa 160 de CP din acelasi motor mi se pare cam mult. Adica 320d ajunge la 150 nu numai cun un soft diferit, ci si cu o turbina diferita. Eu zic sa cauti o turbina de 320d second, in stare buna. Sunt cateva pe site-uri gen ebay!

Link to comment
Share on other sites

Tocmai de aia as fii mers pe unichip , sa am posibilitatea de a selecta intre 3 programe, un eco-tuning, un stage 1 - 140cp si un stage 2 - 155-160cp....

Apropo, vrajitorule:)....tie ca iti papa la consum dupa resoftare?

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Sincer asa mi se pare si mie la prima vedere, este o solutie foarte interesanta, extrem de rar intalnita, pretentios de realizat, ai la dispozitie fisile dyno pe fiecare harta.....dar, exista si un mare dar.....cu cat stau mai mult sa ma gandesc, nu imi pot scoate din cap ca acest unichip e un fell de power pox calitativ special aranjat dupa nevoile motorului tau...Ceea ce nu e bine, daca vei cauta informatii despre power box, ma vei intelege ( am pus pe un MB E270cdi si stiu ce vorbesc).

Iar in al 2-lea rand ...din nefericire se umbla pe la partea electrica a motorului, se trag nush cate fire ca sa minti nush ce senzori, apoi alte nush cate mufe inclocuite...ca sa minta niste senzori pe acolo, cutiuta magica se va lega de multe mufe de pe motor....alta chestie care nu imi place...

De aceea cred ca merg pe mana celor de la dimsport cu o remapare permanentaa ( remaparea intotdeauna va modiifica mai multi parametrii decat orice alta cutiuta magica care minte anumiti parametrii)....acuma doamne ajuta sa iasa perfecta dupa dorintele mele

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou baieti...revin cu impresii dupa ce asa cum am promis, joi am realizat un chip tuning pe masina la DimSport Romania, totul a decurs super, baiatul a fost de treaba, toata operatia a durat 1h30min....si a realizat softul dupa cerintele mele:155cp , iar la mers lejer sa se comporte ca un soft de eco-tuning ( economie la max.)...

Cand am ajuns in Is, am resetat Bc-ul sa vad cat imi ia....s-a ridicat undeva pe la 14% dupa ce m-am rotiti prin Is pana la baiatul cu chipul ( este foarte intortocheat traseul)...deci exagerat de mult....dupa, ce am iesit de la remapare, cu tot cu cateva reprize de acceleratii, aveam consum de 10-11%...asadar conluzia o trageti singuri.

Cum se simte motorul....traaaaaggee muult mai bine, urca rapid de tot acum in primele 3 trepte, se comporta ca un 320d ( am mers cu unul si pot face ac. comparatie). in orice caz ...este un alt motor, s-a transformat intr-un 320d dar cu consum mai mic decat 318d <_<

Ieri am fost la Sv ,....BT-Sv consum 5.0% ( se urca putin)...Sv-Bt, consum 3.8% ...ce pot sa imi mai doresc? ( in ambele cazuri am mers lejer, doar cate-va depasiri au fost efectuate)

 

Deasemenea, tot joi, i-am "tras" si o polishare profesionala cu ajutorul unui baiat gasit pe forumul 4tunining ( din Iasi), foloseste produse 3M....a scos calitate baiatul asta...are un luciu profun acum, doar acele zgairturi foarte mici de tip "panza de paianjan" in lumina soarelui sau a becurilor au mai ramas...in orice caz, s-au meritat banii pe polish. Bineinteles cat si pt. chip:)

Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou baieti...revin cu impresii dupa ce asa cum am promis, joi am realizat un chip tuning pe masina la DimSport Romania, totul a decurs super, baiatul a fost de treaba, toata operatia a durat 1h30min....si a realizat softul dupa cerintele mele:155cp , iar la mers lejer sa se comporte ca un soft de eco-tuning ( economie la max.)...

Cand am ajuns in Is, am resetat Bc-ul sa vad cat imi ia....s-a ridicat undeva pe la 14% dupa ce m-am rotiti prin Is pana la baiatul cu chipul ( este foarte intortocheat traseul)...deci exagerat de mult....dupa, ce am iesit de la remapare, cu tot cu cateva reprize de acceleratii, aveam consum de 10-11%...asadar conluzia o trageti singuri.

Cum se simte motorul....traaaaaggee muult mai bine, urca rapid de tot acum in primele 3 trepte, se comporta ca un 320d ( am mers cu unul si pot face ac. comparatie). in orice caz ...este un alt motor, s-a transformat intr-un 320d dar cu consum mai mic decat 318d <_<

Ieri am fost la Sv ,....BT-Sv consum 5.0% ( se urca putin)...Sv-Bt, consum 3.8% ...ce pot sa imi mai doresc? ( in ambele cazuri am mers lejer, doar cate-va depasiri au fost efectuate)

 

Deasemenea, tot joi, i-am "tras" si o polishare profesionala cu ajutorul unui baiat gasit pe forumul 4tunining ( din Iasi), foloseste produse 3M....a scos calitate baiatul asta...are un luciu profun acum, doar acele zgairturi foarte mici de tip "panza de paianjan" in lumina soarelui sau a becurilor au mai ramas...in orice caz, s-au meritat banii pe polish. Bineinteles cat si pt. chip:)

Felicitãri pt resoftare, sã te bucuri de ea! De curiozitate, cât te-a costat resoftarea la DimSport? Dar polish-ul?

Link to comment
Share on other sites

consuma foarte mult in oras... mie tot in iasi, mers zilnic pe cele mai aglomerate strazi max 8,5l (real), am avut si medie de 6,5 (200km in oras cu motorina de 50 lei). in afara mers sportiv 5,5 iar la mers lejer 4,5. eu as putea obtine 185cp prin resoftare dar am fost sfatuit sa nu fac asta decat daca vreau sa scap de masina in curand...
Link to comment
Share on other sites

consuma foarte mult in oras... mie tot in iasi, mers zilnic pe cele mai aglomerate strazi max 8,5l (real), am avut si medie de 6,5 (200km in oras cu motorina de 50 lei). in afara mers sportiv 5,5 iar la mers lejer 4,5. eu as putea obtine 185cp prin resoftare dar am fost sfatuit sa nu fac asta decat daca vreau sa scap de masina in curand...

 

Stiu ca este mare pentru oras, dar nu imi pot da seama ce o afecteaza de am un asemenea consum....reoftarea a ajutat sa mai scad consumul dar tot mare a ramas fata de cat ar trebuii sa consume....poate are cineva idee cine / ce cauzeaza in oras un consum majorat....

Link to comment
Share on other sites

poate ca are legatura cu felul in care conduci. eu in oras schimb viteza la peste 2500 turatii, din care cauza merg cu viteza 3 mai mereu, am cunostinte care schimba mai devreme si merg cu a 4-a crezand ca vor consuma mai putin dar se pacalesc pt ca au un consum mai mare. ar mai fi si faptul ca unii soferi se folosesc mai mult de forta inertica, altii mai putin si au un consum mai mare. daca nu ai probleme la motor inseamna ca stilul de condus duce la consum crescut, mie 318d mi se pare ca are consum destul de crescut pt puterea care o da(nu al tau,in general)
Link to comment
Share on other sites

In general nu am un stil agresiv, cand vreau sa mer g la consum...merg la consum, in cazul de fata pe 318d vitezele le schimb la max.2500 ture, cand merg la consum....in general folosesc doar a 2-a sau a a3-a in oras, ( a 3-a o introduc del a40km/h+)...dar din cand in cand mai vede cate o "talpa" intr-a doua....caci imi place ce a iesit cu resoftarea...dar imediat o las sa mearga in punctul mort.....ahh si atunci cand vad ca trebuie sa franez din timp, sau urmeaza o interesctie, sau este rosu la semafor...tot timpul scot din viteza....deci nu am un mers care sa salte asa mult consumul unui 318d....
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca am de investit putin si pe partea mecanica a masinii....am ceva zgomote de bucse pe fata, un zgomot mai infundat cand trec peste gropi, denivelari, dar in special la linii de cale ferata sau tramvai se aude cel mai urat....cred ca sunt vestitele bucse bascula....

Deasemenea sunt nevoit sa schimb si tampoanele motor, pt. ca sunt vibratii cam marisoare la relantii in caceroserie, la oprire face nasol de tot motorul ....dar in special, ieri cand am ajuns prin iasi, in caldura si aglomeratie aveam un tremurat extrem de urat la plecarea cu 1-a, doar cu 1-a facea....pe moment am zis clar....ambreaj dus, placa de presiune s.a.....dar apoi mi-am adus aminte ca s-a discutat pe un topic tot aici , ca tampoanele motor uzate produc acel tremurat de motor, crezand ca de fapt ar fii de la patinarea ambreajului....sper ca nu am pus verdictul gresit...

 

Pe scurt, am dat comanda la un amic din oras, care aduce piese de bmw, l-am rugat sa im faca o oferta cu piesele....bucse bascula fata full ( cu tot cu carapacea de aluminiu) facute de lemford + cele 2 tampoane motor , tot de lemford, pret total 740 lei...ce ziceti e un pret ok?

 

Fac bine ca ma arunc deja la cumpararea pieselor fara sa fii trecut pe la mecanic, chiar daca eu am mirosit defectiunile prin descrierea de mai sus?

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat vina pe bascule vazand ca ele cad pe rupte primele la e46, sunt cam cele mai solicitate....iar dupa manifestarile sonore cam ele ar parea sa fie...acum nu stiu cum se aud cele anti-ruliu cand sunt pe moarte....La bascula nu stiu care sunt cele 2 bucse de care mentionezi....nu este doar 1 singura, ca cea din imagine?

Brat bascula +pivot E46

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Da toata bascula cu acea capsula si aripioara de prindere....e mai bine asa, chin mai putin la montaj. Acuma sper sa nu fie cele anti-ruliu cum zici tu, dar din cate citesc pe forum...mai rar cad acestea...Masina are 2.000 de km facuti pr drumurile din Ro, Acum in total are 145.000km...

Astept pareri, sa imi spuneti cum se manifesta bieletele cand sunt uzate in comparatie cu basculele.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Am o alta intrebare mai puerila....pe unde gasesc un set de capacele pentru suruburile de la jante care sa le acopere ( sunt cam ruginite si negre + nu dau bine pe janta)...m-ar interesa ceva nichelat. Sau daca nu , poate un set intreg de suruburi zincate sau ceva de genu...
Link to comment
Share on other sites

Aseara am trecut pe la baietii de la Master Tuner din Iasi, unde mi-au pus masina pe unicul dyno din moldova....am vrut neaparat sa stiu care era calitatea oferita de remapare prin Dimsport ....rezultatul il aveti mai jos <_<

 

40Cp + si 80nm+ , sincer este peste asteptari graficul....

 

Dyno Test E46 318d

post-8508-1245161710_thumb.jpg

post-8508-1245161741_thumb.jpg

post-8508-1245161773_thumb.jpg

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.