Jump to content

cumpar clima e36 318i M43


Recommended Posts

Eu caut de 2 luni aceeasi instalatie. si nu gasesc...

Gandeste-te ca pui o instalatie gandita pentru 6 pistoane pe motor cu 4 pistoane.

iti rupe cureaua in 2 luni.

Ce legatura are faptul ca este de la 6 pistoane din moment ce fabrica pus aceeasi instalatie pe toate variantele(cu exceptia catorva piese care difera si care le-a zis colegul de mai sus)?? De ce sa rupa cureaua in 2 luni?? Cumva motorul in 6 pistoane se invarte mai tare decat cel in 4 sau care e logica?? Ti-am mai spus si in alt topic si iti mai repet si aici: in afara de suport compresor si cele 2 conducte care ies din compresor, absolut toate componentele instalatiei SUNT COMUNE pe toate e36(1.6 , 1.8, 2.0, 2.5, 2.8 si M3).Multa bafta.

 

Ontopic: Am instalatie completa tot pt motor m50(cu gura de aerisire de pe mijloc cu comanda cald/rece, fulia de pe vibrochen, conducte,compresor cu suport, radiator freon,electroventilator racire,aeroterma completa cu caloriferul de freon,panoul de comanda, absolut tot tot) la pretul de 300 E. Bucuresti. 0720.348.977

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa zici "Fie ca tine" pt ca nu e vorba de niciun orgoliu aici sau eu mai stiu ce dispute o sa creada cei ce citesc, pur si simplu zic eu ca este bine ca oamenii sa fie informati corect.

 

Referitor la intrebarea ta despre radiator, ideal ar fi sa fie schimbat si radiatorul pt ca cel de la masinile cu clima au o sonda in lateral care atunci cand apa s-a incalzit prea tare(mie sincer nu mi s-a intamplat in 2 veri), da drumu la a 2a treapta a electroventilatorului din fata radiatorului de clima. Spun ca ar fi ideal dar nu este un "neaparat" pt ca electroventilatorul din fata radiatorului de clima porneste oricum pe prima treapta odata ce ai dat drumu la clima, si impreuna cu vasco-cuplajul sigur sigur raceste cum trebuie radiatorul de apa. Sper ca te-ai lamurit.Numai bine

Link to comment
Share on other sites

NU ESTE OBLIGATORIU!

 

Si acum iti explic si de ce:

---Cand CLIMA ESTE OPRITA---

Corect, sonda are 2 trepte de temperatura,aceste 2 trepte declansand cele 2 trepte ale ventilatorului. Prima temperatura(91 gr) deschide prima treapta a electroventilatorului,si a 2a temp(99 gr) declanseaza a 2a treapta a ventilatorului, asta cand clima nu este pornita. Practic nici nu te intereseaza atat timp cand masina de fabrica nu a avut sonda si nici electroventilator.,racirea se face in conditii normale oricum.

 

---CAND CLIMA ESTE PORNITA--

- cand clima este pornita,din start porneste prima treapta a electroventilatorului,nu mai este nevoie de sonda,cealalta treapta a electroventilatorului declansand-o sonda la temp de 99 gr.(in cazul cand nu ai radiator cu sonda,aceasta nu se mai declanseaza)

 

Acum referitor la ce ai spus tu, cum ca vara fierbe motorul. Vara CAND CLIMA ESTE OPRITA motorul isi va face racirea ca si cum clima nu este pe masina,adica cum este masina prevazuta de fabrica.

 

Ce ai auzit tu ca fierbe motorul vara, este CUM CLIMA PORNITA!

Ceea ce influenteaza temperatura crescuta a motorului vara CU CLIMA PORNITA este faptul ca circuitul de racire se micsoreaza din cauza ca tu comuti reglajul pe RECE,deci apa nu mai intra in caloriferul din interior. In acest caz ti-am explicat mai sus, VENTILATORUL NU ARE NEVOIE DE SONDA CA SA PORNEASCA si sa raceasca mai bine,PORNESTE AUTOMAT CAND APESI BUTONUL DE CLIMA pe prima treapta a sa. Iar a 2a treapta ti-am zis....eu nu am vazut ventilatorul masinii mele sa porneasca pe treapta a2a in 2 veri de cand am masina.(si eu am 2.5)

 

Am folosit scriera cu majuscule la unele cuvinte ca sa inteleaga cine citeste,clar, cele 2 situatii.

 

Sper ca acum esti lamurit.

Link to comment
Share on other sites

pai si ai senzatia ca VARA merg cu clima OPRITA?

 

<_<) ai spus exact ce am spus si eu.

Instalatia de 6 pistoane se poate adapta la motor de 4 pistoane dar nu este indicat, si mai faci si "matzocarii" ca sa o adaptezi.

Nu vrei altceva decat sa-ti vinzi instalatia. M-am lamurit!

Link to comment
Share on other sites

M-am lamurit eu.NU AI INTELES NIMIC.De fapt cred ca nici nu ai citit tot.Ce legatura are instalatia de clima cu racirea motorului in 4 sau 6 pistoane??? Cu ce adaptezi instalatia de 6 la 4 pistoane?? Ce anume adaptezi?? Mai citeste o data ce am scris si poate intelegi.

 

Vara cand mergi cu clima pornita ELECTROVENTILATORUL DIN FATA RADIATORULUI FUNCTIONEAZA ORICUM!!!CU SAU FARA SONDA!!!!

 

Singurul lucru care nu este cum ar fi cand vine masina de fabrica cu clima instalata, este radiatorul cu sonda,deci treapta a2a a electroventilatorului. Vorbim de RADIATORUL DE APA, care din cate vad eu nu intelegi ca nu are legatura cu instalatia de clima. Incalzirea motorului vara cu clima pornita este acelasi lucru ca atunci cand vara muti rotita pe rece(atunci cand ai o masina fara clima) si apa nu mai circula prin caloriferul de incalzire al aerotermei,deci circuitul de racire al masinii se micsoreaza.

 

Incearca sa intelegi anumite principii si componente ale masinii inainte sa vorbesti chestii pe care le confunzi.

 

Inca o data ca sa fie clar: Instalatia de clima NU are nicio legatura cu instalatia de racire a motorului!!! Instalatiile de clima sunt la fel indiferent de motorizare(exceptand piesele care le-am enumerat mai sus).

 

 

Racirea motorului cu clima pornita este la fel cu a unei masini dotate fara clima dar cu rotita comutata pe RECE!

Edited by gogutzu_me
Link to comment
Share on other sites

Ca o completare referitor la ce ai zis tu cu "matzocarii",probabil te refereai la partea cu racirea pe care o confunzi:

SI daca cumperi tu sau colegul de mai sus, instalatie de 4 pistoane(care are doar 2 conducte si suportul compresor diferite de 6 pistoane) radiatorul tot trebuie schimbat,pt ca asa a facut fabrica,radiatoare pt masini cu si fara clima, nu este nicio "matzocarie". Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Mane, nu mai doresc sa intru in polemica cu tine. Vad ca iti impui parerea facandu-ma habarnist.

Omul cauta instalatie de clima pentru 318i; daca el vrea sa cumpere de la tine , nu are decat.

Eu sunt in aceeasi situatie, caut de ceva luni o instalatie si nu am gasit. Stau cu banii in casa....ce crezi? Nu puteam sa-mi cumpar pana acum o instalatie?

Am vorbit insa cu oameni care au montat, care se ocupa masiv de dezmembrari si cu mecanici si TOTI mi-au spus acelasi lucru.

Ca sa pui instalatie de 6 pistoane pe motor de 4 pistoane este o "tziganie".

Tu acum zici ca nu are nimic. OK. Fie ca tine.

Initiatorul threadului (aka Cumparatorul) decide ce vrea sa faca.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu doresc certuri si alte lucruri ,mai ales ca mi-ai parut un baiat valabil, numai ca ceea ce am cerut eu este sa citesti cu atentie ce ti-am scris pt ca acela este pricipiul functionarii instalatiei.

 

Cat despre treaba cu mecanicii...tocmai din cauza asta insist sa explic care e treaba, pt ca tu, care lucrezi intr-un anumit domeniu(diferit de mecanica,masini etc) probabil ca unele chestii nu le stii,si astfel mergi la un mecanic si ii ceri sfatul, si el zice NU DOMNE, E TIGANIE........si eu vin si intreb: ce anume e tiganie?? Care e tigania daca instalatiile sunt la fel(exceptand bineinteles ce am mai scris mai sus)??

 

Acum stii cum e...fiecare e liber sa faca ce vrea,si sa asculte pe si de cine vrea, eu cumva mi-am facut "datoria" sa explic,ca d'asta e forum, unu intreaba, altul care stie, raspunde, dar mie nu-mi plac treburile astea"mi-au zis mai multi mecanici". Gandeste-te ca mecanicii aia poate din comoditate sau din experienta cu alte masini ale caror instalatii chiar erau diferite de la o motorizare la alta, spun ca e o tziganie, pt ca daca ar sti de BMW,de e36, ti-ar spune ce ti-am zis si eu.

 

Ti-am spus si pe messenger,imi pare rau ca nu am eu timp ca ti-o montam eu, si ai fi vazut ca nu este nicio "matzocarie".

 

Numai bine tuturor.

Link to comment
Share on other sites

sa ne spui si noua cum/cand/unde/cine a montat-o.

si eu caut de ceva vreme instalatie de clima pt o pisica 1.6 '94,stiu ca e ceva de munca si de modificat,nu am pretentii la dubluclimatronic sau automat.vreau doar aer rece,atat.

Link to comment
Share on other sites

@gogutzu_me oferi si garantie? :) sunt de`a dreptul bulversat.Vreau sa`ti spun ca pe mine chiar nu ma dau banii afara din casa.Am 4000 de euro sa cumpar masina si sa`i pun si climatizare,sa`i schimb cate ceva..si daca ma si tzepuiesti..atunci chiar o sa`mi faci un mare rau.

Stau si ma intreb..daca mi se rupe cureaua dupa 2-3 luni sau imi fierbe motorul (eu locuiesc in Buc.),ce fac? :bashwall:

 

sa ne spui si noua cum/cand/unde/cine a montat-o.

si eu caut de ceva vreme instalatie de clima pt o pisica 1.6 '94,stiu ca e ceva de munca si de modificat,nu am pretentii la dubluclimatronic sau automat.vreau doar aer rece,atat.

Din cate stiu eu,pe e36 compact exista instalatie de AC.Pe coupe,sedan si touring sunt instalatii de clima(cu rotite sau digitala). <_<

Link to comment
Share on other sites

@gogutzu_me oferi si garantie? :) sunt de`a dreptul bulversat.Vreau sa`ti spun ca pe mine chiar nu ma dau banii afara din casa.Am 4000 de euro sa cumpar masina si sa`i pun si climatizare,sa`i schimb cate ceva..si daca ma si tzepuiesti..atunci chiar o sa`mi faci un mare rau.

Stau si ma intreb..daca mi se rupe cureaua dupa 2-3 luni sau imi fierbe motorul (eu locuiesc in Buc.),ce fac? :blink:

 

sa ne spui si noua cum/cand/unde/cine a montat-o.

si eu caut de ceva vreme instalatie de clima pt o pisica 1.6 '94,stiu ca e ceva de munca si de modificat,nu am pretentii la dubluclimatronic sau automat.vreau doar aer rece,atat.

Din cate stiu eu,pe e36 compact exista instalatie de AC.Pe coupe,sedan si touring sunt instalatii de clima(cu rotite sau digitala). <_<

 

:bashwall: Ofer si garantie ca nu se rupe cureaua si ca nu fierbe motorul. De ce sa se rupa cureaua? Cumva motorul in 4 pistoane merge in 16.000 rpm? :unsure: Cat despre fiert apa...am explicat.

 

Numai ca iti trebuie suport compresor, si 2 conducte care ies din compresor.Nu stiu sigur daca fulia de pe vibrochen este la fel la m43 ca la m50.Poate te lamureste cineva de aici care stie. In catalog realoem.com apare ca si cum ar fi diferite, dar eu am mai patit sa nu se potriveasca la coduri in catalog dar de fapt pe masina sa mearga.

Asadar intereseaza-te,gandeste-te si suna-ma daca te intereseaza. Numai bine

Link to comment
Share on other sites

ok,ma interesez si de acele piese.Dar manopera cat este?Multumesc.

 

 

<_<) am citit aici` cam tot ce sa scrie si ma amuza copios...... domne`da merge sa adaptezi` si compresor `de matiz :))de evaporatorul` de golf si aeroterma de mertz :bashwall:)...merge dc nu` ???....doar ca faci o mareeee tiganie....asha cum o faci sau nu`...in mod voluntar lasand radiatorul` pt verisiunea fara clima....care pe langa faptu` ca nu are sonda....ESTE MAI MIC......daca fabricantu` a pus radiatorul` masinii pe versiunea cu clima mai mare inseamna ca astia care au facut bmw-ul` sunt cam prostii :unsure:).....sau NU

Edited by rzdraconyc
Link to comment
Share on other sites

rzdraconyc , un singur lucru ai spus "la obiect" si anume acela ca radiatorul la masinile cu clima este mai mare in afara de sonda in plus. Dar de ce anume este mai mare? Circuitul de racire al motorului nu este acelasi? Aaa .....poate doar pt ca in fata radiatorului va fi evaporatorul si astfel aerul nu ar mai avea acelasi tiraj catre radiatorul de apa....asa este.Aici ai dreptate.

 

staticxxx vad ca nu vrei sa inveti nimic,te chinui sa explici ceva ce nu cunosti,ci doar ai auzit de la altii,ce ti-au spus tie unii mecanici (e ultima data oricum cand ma agit sa te fac sa intelegi ceva logic, neconditionat)...Spune-mi te rog: ce anume este diferit la sistemul de clima de 6 pistoane fata de cel de la 4 pistoane?

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

rzdraconyc , un singur lucru ai spus "la obiect" si anume acela ca radiatorul la masinile cu clima este mai mare in afara de sonda in plus. Dar de ce anume este mai mare? Circuitul de racire al motorului nu este acelasi? Aaa .....poate doar pt ca in fata radiatorului va fi evaporatorul si astfel aerul nu ar mai avea acelasi tiraj catre radiatorul de apa....asa este.Aici ai dreptate.

 

staticxxx vad ca nu vrei sa inveti nimic,te chinui sa explici ceva ce nu cunosti,ci doar ai auzit de la altii,ce ti-au spus tie unii mecanici (e ultima data oricum cand ma agit sa te fac sa intelegi ceva logic, neconditionat)...Spune-mi te rog: ce anume este diferit la sistemul de clima de 6 pistoane fata de cel de la 4 pistoane?

 

Numai bine

radiatorul de clima ( condesatorul ) la e36 este unul singur la toate motorizarile

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.