Jump to content

martoi ABS, ASC si (!) , aprinse


Recommended Posts

dupa un drum la bucuresti-galati dus intors seara mi s au aprins aceste 3 becuri in bord ABS,ASC, si (!) cel de la frana de mana, daca stie cineva sau are idee ce ar putea fi, asa din senin <_< am verificat firele de la senzori, de la fiecare roata in parte si sunt la locul lor..
Link to comment
Share on other sites

abs ul se mai aprinde si la mn dicn cand in cand , este de la vreun senzor care tre curatat , ca se stinge dupa scurt timp dar , ideea e ca atat cat e aprins nu functioneaza ... eu nu am asc la ala nu st ce si cum ...

 

bafta , si daca nu se stinge ...pe tester ...

Link to comment
Share on other sites

salut, masina trage perfect ca si inainte parca un pic mai incet <_< lichid avea acum 3 sapt. aproape plin dar nu am mai verif de atunci..o sa ma uit astazi, am pus o pe un tester si nu a colaborat cu el, o sa mai incerc maine dim. la alt service, multum. pt raspunsuri, revin dupa test
Link to comment
Share on other sites

NEWS : :) am pus alt tester tot bosch si nu a colaborat din nou , nu mai vrea..si am ajuns la un meserias electronist la bmw uri, si zice el ca `eroarea` e legata numai de ABS problema e

un COD indescifrabil si indestructibil este emis in, Atentie,

``memoria telegrafica la impact ``

a masinii si ca va ramane pe veci in memoria calculatorului masinii si nu se mai poate sterge..nu se stie cine si de ce l a emis sau ce l a activat..un fel de virus.. :bashwall: sau o sa incercam sa skimbe prin eliminare mai mullte piese conectori mufe urmand ca in final sa skimbe unitatea ABS ului daca nu si nu..

ps stie cineva metoda ``Agrafa`` (am citit pe net <_< )cum se aplica? pe ce pini mai exact se aplica scurtcircuitul si pt. cate secunde (codurile de eroare am inteles cum se citesc de pe martorul din bord)

Edited by 995527
Link to comment
Share on other sites

NEWS : :) am pus alt tester tot bosch si nu a colaborat din nou , nu mai vrea..si am ajuns la un meserias electronist la bmw uri, si zice el ca `eroarea` e legata numai de ABS problema e

un COD indescifrabil si indestructibil este emis in, Atentie,

``memoria telegrafica la impact ``

a masinii si ca va ramane pe veci in memoria calculatorului masinii si nu se mai poate sterge..nu se stie cine si de ce l a emis sau ce l a activat..un fel de virus.. :bashwall: sau o sa incercam sa skimbe prin eliminare mai mullte piese conectori mufe urmand ca in final sa skimbe unitatea ABS ului daca nu si nu..

ps stie cineva metoda ``Agrafa`` (am citit pe net <_< )cum se aplica? pe ce pini mai exact se aplica scurtcircuitul si pt. cate secunde (codurile de eroare am inteles cum se citesc de pe martorul din bord)

 

Daca am inteles bine:

 

In ABS este un cod indescifrabil care a fost totusi citit de tester si care este de fapt un virus.Prin metoda "agrafa" se poate elimina acest virus.post-66-1242777499.gif

Foarte interesant, sa ne spui daca ai reusit sa distrugi virusul.

 

ps

Vezi sa nu dai foc la vreun computer sau la masina.Cand aplici metoda agrafa tine langa tine un extinctor.

Link to comment
Share on other sites

Ai reusit sa te conectezi pe ABS totsi?Sau a dat doar un cod de eroare si iti zice ca nu se poate conecta?La mine am incercat cu o gramada de testere si verificat pana si cablurile si tot nu se conecteaza pe ABS.Am inercat 3 module de ABS si tot nimic.Faza e ca ct a fost frig afara acum un an a mers ok,cum a dat caldura peste 2 grade C nu a mai functionat nimic(consum,BC,vitezometru,ASC)

Da si mie te rog link-ul la artiolul cu metoda "agrafa".Mersi mult

 

Ce motorizare ai la masina ta?

Link to comment
Share on other sites

995527 & flta909, bine ati venit in clubul detinatorilor de bmw-uri pe ale caror module de ABS/ASC nu se poate conecta nimeni!

nu crred s afie chiar asa de enigmatica chestia asta poate alt electrician/specialist o sa spuna altceva.. sapt viitoare abia incearca specialistul sa rezolvam enigma, dar nu mi promite nimik..

Bavaria: ceva de genul asta, exista un cod cu f multe cifre ce obtureaza (electronic)in mufa de conectare acel canal sau pin de transmitere a datelor ...din ce am inteles ce nu v a putea fi sters niciodata pt ca este stocat in acea `memorie telegrafica de impact` ce se afla practc in calc masinii (eu nu am mai auzit de asa ceva) si nu mi vine sa cred orice ar fi.. de aceea o sa merg la toate testerele posibile din zona/judet si NU nu se va putea elimina nici un fel de eroare cu metoda `Agrafa`

o sa cer luni cand merg hartia (diagrama) cu datele si erorile aparute si acel cod misterios pe care l am vazut

flta909: metoda Agrafa se pare ca doar depisteaza erorile sub forma de flashuri emise pe martorul respectiv acestea reprezentand codurile de eroare si atat, nu ti rezolva problema e un praf in ochi in cazul nostru cu ABS ul si mai e si cam riscanta

uite si link ul http://auto-tehnica.ro/blog/?p=5

Edited by 995527
Link to comment
Share on other sites

995527 & flta909, bine ati venit in clubul detinatorilor de bmw-uri pe ale caror module de ABS/ASC nu se poate conecta nimeni!

 

Mai bine am gasi pe cineva sa ne scoata din acest "club"...Oricum la cati "specialisti" sunt la BMW la reprezentanta in Romania cred ca ii numeri pe degete...cand am fost la Iasi la diagnoza mi-au lipit cu SuperGlue capacelele de protectie a motorului <_<

Link to comment
Share on other sites

Bavaria: ceva de genul asta, exista un cod cu f multe cifre ce obtureaza (electronic)in mufa de conectare acel canal sau pin de transmitere a datelor ...din ce am inteles ce nu v a putea fi sters niciodata pt ca este stocat in acea `memorie telegrafica de impact` ce se afla practc in calc masinii (eu nu am mai auzit de asa ceva) si nu mi vine sa cred orice ar fi.. de aceea o sa merg la toate testerele posibile din zona/judet si NU nu se va putea elimina nici un fel de eroare cu metoda `Agrafa`

o sa cer luni cand merg hartia (diagrama) cu datele si erorile aparute si acel cod misterios pe care l am vazut

flta909: metoda Agrafa se pare ca doar depisteaza erorile sub forma de flashuri emise pe martorul respectiv acestea reprezentand codurile de eroare si atat, nu ti rezolva problema e un praf in ochi in cazul nostru cu ABS ul si mai e si cam riscanta

uite si link ul http://auto-tehnica.ro/blog/?p=5

 

Eu am crezut ca glumesti. <_<

Iti recomand sa te duci la un service specializat.

Chestiile alea cu cifrele care obtureaza nu stiu ce sunt niste ineptii, fara suparare.

Link to comment
Share on other sites

995527 & flta909, bine ati venit in clubul detinatorilor de bmw-uri pe ale caror module de ABS/ASC nu se poate conecta nimeni!

 

Mai bine am gasi pe cineva sa ne scoata din acest "club"...Oricum la cati "specialisti" sunt la BMW la reprezentanta in Romania cred ca ii numeri pe degete...cand am fost la Iasi la diagnoza mi-au lipit cu SuperGlue capacelele de protectie a motorului <_<

 

Vroiam sa scot in evidenta faptul ca este o problema in fata careia mecanicii* nostrii raman prosti, avand in vedere ca ei se bazeaza pe doar pe tester. Daca ai nenorocul ca testerul nu zica nimic, atunci solutia e clara si unica pentru ei: Schimba cat mai multe, trebuie sa se nimereasca si piesa defecta printre toate astea. Si cum nu cred ca-s prea multi care iau acest raspuns drept bun... ai cam ramas cu masina nereparata, pt ca, teoretic, mecanici mai priceputi decat cei de la reprezentanta... unde sa gasesti?

 

*) Vorbesc de auto service Filaret.

 

Apropo de superglue: eu am fost la Filaret pentru ca mi se aprindea un martor de avertizare la bord, datorita unei defectiuni. Am lasat masina peste noapte la ei si am luat-o a doua zi cu martorul stins. Scosesera becul si pusesera o rezistenta.

Link to comment
Share on other sites

dupa un drum la bucuresti-galati dus intors seara mi s au aprins aceste 3 becuri in bord ABS,ASC, si (!) cel de la frana de mana, daca stie cineva sau are idee ce ar putea fi, asa din senin <_< am verificat firele de la senzori, de la fiecare roata in parte si sunt la locul lor..

 

problema ta este senzorul de volan, care este defect sau mai mult este deja in scurt si din aceasta cauza nu se poate conecta nimeni cu diagnoza

Link to comment
Share on other sites

dupa un drum la bucuresti-galati dus intors seara mi s au aprins aceste 3 becuri in bord ABS,ASC, si (!) cel de la frana de mana, daca stie cineva sau are idee ce ar putea fi, asa din senin <_< am verificat firele de la senzori, de la fiecare roata in parte si sunt la locul lor..

 

problema ta este senzorul de volan, care este defect sau mai mult este deja in scurt si din aceasta cauza nu se poate conecta nimeni cu diagnoza

 

cred ca senzor la volan au numai cele cu DSC

Link to comment
Share on other sites

dupa un drum la bucuresti-galati dus intors seara mi s au aprins aceste 3 becuri in bord ABS,ASC, si (!) cel de la frana de mana, daca stie cineva sau are idee ce ar putea fi, asa din senin <_< am verificat firele de la senzori, de la fiecare roata in parte si sunt la locul lor..

 

problema ta este senzorul de volan, care este defect sau mai mult este deja in scurt si din aceasta cauza nu se poate conecta nimeni cu diagnoza

 

cred ca senzor la volan au numai cele cu DSC

sigur am eu acest senzor? e46 2000, daca da, ai putea sa mi explici ce e cu senzorul asta si pe unde este localizat>? merci mult

Link to comment
Share on other sites

Asa e doar pierdere de timp. Cauta un tester serios si daca e vreun senzor defect il identifici imediat, fara atatea bajbaieli.

am o problema ..am gasit testere serioase (de la 50 ron la 200ron-de maine cred ca ma risc sa apelez la cel din urma) si nu vrea nici unul sa mai citeasca nimik la masina mea refuza total...nici macar un senzor nimik,nu pot fi cititi la fel ca si alte parti ale masinii ..clima, airbag si altele

Link to comment
Share on other sites

Asa e doar pierdere de timp. Cauta un tester serios si daca e vreun senzor defect il identifici imediat, fara atatea bajbaieli.

am o problema ..am gasit testere serioase (de la 50 ron la 200ron-de maine cred ca ma risc sa apelez la cel din urma) si nu vrea nici unul sa mai citeasca nimik la masina mea refuza total...nici macar un senzor nimik,nu pot fi cititi la fel ca si alte parti ale masinii ..clima, airbag si altele

 

Nu e vorba numai de tester, mai trebuie sa priceapa ceva si ala care umbla cu el.Daca nu se conecteaza testerul la computerul de ABS trebuie sa afle de ce, asa oricine isi cumpara o interfata si se apuca de testari...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

problema 1: am gasit un tester mai serios ce a depistat eroarea(am inteles ca bosh-urile sunt f slabe si in general nu gasesc mai nimic la erori)este vorba despre un senzor de abs de la o roata, dar culmea cu acelasi tester cu care cealalta persoana mi a spus despre acel `cod problema`si vroia sa mi dea jos calculatorul masinii sa mi ia probabil cateva sute de euro pe reparatia care dura cateva zile! Astia sunt ``MECANICII VESTITI`` si specialisti in BMW din Galati iar ceilalti mai mici..se multumesc doar sa ti spuna exact ce are masina..si cu bani putini culmea

problema nr 2: dupa ce am lasat masina cateva ore seara in oras surprize-surprize nu mai afiseaza calc. de bord NIMIC! doar o culoare cu tenta rosie ca si bordul iar cifrele refuza sa mai apara, atasez poze `inainte` si `dupa`daca a mai vazut cineva asa ceva,cred ca numai mie poate sa mi se intample asa ceva <_< una dupa alta..inainte cu o luna fusese debitmetru si sonda lamda

Edited by 995527
Link to comment
Share on other sites

Un prieten bun la fel avea aprinse in bord becurile de ASC, ABS si frana de mana. La inceput i se aprindeau si i se stingeau, iar mai pe urma stateau permanent aprinse. Cand erau aprinse acele becuri, numai mergea nici kilometrajul, nici consumul instant (E46 din 1999). I s-a spus direct, de la primul tester la care a fost, ca este bulit senzorul ABS de la roata stanga spate. Zis si facut. Am cumparat senzorul de la userul GABI BMW 3 (multumiri lui pe aceasta cale pentru toate piesele trimise). Cum l-a montat, s-au stins becurile din bord si de atunci merge totul perfect.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.