Jump to content

VibreazĂŁ toatĂŁ maÂşina


Allex

Recommended Posts

DupĂŁ ce am luat maÂşina din service, am observat cĂŁ are niÂşte vibraĂžii care se simt foarte tare la relanti :unsure: . Au fost schimbate cam toate piesele pe la roĂži, bielete direcĂžie, antiruliu, bascule, bara torsiune, bucÂşi (toate). Oricum nu cred cĂŁ are vreo legĂŁturĂŁ asta.

Ce nu au fost schimbate ºi mã gândesc cã de acolo ar putea fi, tampoane cutie, motor, evacuare (racord flexibil) :) ; parcã se aude ºi evacuarea mai ciudat, mai tare :bashwall: .

Reamintesc cã maºina a fost avariatã frontal ºi roata dreapta, dar nu au fost afectate mororul sau alte componente. Totuºi mã gândesc cã de la ºoc sã fi cedat vreun tampon ceva, cu toate cã "experÞii" de la servce nu mi-au zis nimic de asta.

E o senzaÞie forte urâtã, vibreazã toatã maºina :blink: , plus cã atunci când o pornesc, se aude un zgomot foarte ciudat, iar dacã o turez pe loc pânã la 2500-3000rpm, scade normal pânã la 1000 dupa care scade foarte greu pânã la 800. Oricum asta cred cã e altã problemã.

 

Am pus

un video În care se vede cât de greu scade tureÞia :blink: .

Am ĂŽncercat sĂŁ fac un altul Âşi cu vibraĂžia dar nu se observa nimic <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

asa imi vibra si mie e46 318i la relanti ca nebunul .... si mi sa aprins beculetul de eml sau ce o fi pe acolo. la mine personal au fost 2 injectoare ... nu inteleg cum, dar in fine.

verifica injectoarele te rog

Injectoarele au fost curĂŁĂžate anul trecut la Filaret Âşi de atunci nu prea s-a mai mers cu maÂşina. Nu cred sĂŁ fie de la injectoare, mai ales cĂŁ am bagat numai Carrera 100.

TotuÂşi am sĂŁ verific.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

vibratiile pot sa apara din cauza tampoanelor de la motor/cutie ... care sunt rupte/uzate

 

nu mi se pare ca ai probleme cu turatia ...

dupa ce accelerezi este normal sa scada treptat turatia ...

Ăn video nu Âştiu daca se vede foarte bine dar ĂŽn realitate e altceva. RĂŁmâne turatĂŁ ca Âşi cum nu aÂş mai lua piciorul de pe acceleraĂžie 2-3 secunde.

Despre vibraÞie aºa m-am gândit ºi eu, dar de ce naiba se aude zgomotul ãla la pornire. E ca ºi cum ai bate Într-o oalã goalã cu un metal <_< .

Link to comment
Share on other sites

In legatura cu turatia eu zic sa te linistesti. La a mea, e90 325i, cand ma opresc ramane un pic turata pe la vreo 800-850 si dupa cateva secunde scade pe la 660. Mi-a explicat cineva de ce, dar am uitat. Si nu tremura, nu bate, nu se aude urat etc.
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu turatia eu zic sa te linistesti. La a mea, e90 325i, cand ma opresc ramane un pic turata pe la vreo 800-850 si dupa cateva secunde scade pe la 660. Mi-a explicat cineva de ce, dar am uitat. Si nu tremura, nu bate, nu se aude urat etc.

Chestia e cã pânã acum nu fãcea aºa si de asta mã oftic. Cum am luat-o din service au Început aceste probleme ºi mãcar nu mi-au spus de la ce sunt ca sã le pot remedia.

Oricum am sĂŁ duc maÂşina ĂŽn alt service.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu este normal sa scada asa turatia.Ai verificat daca sunt erori?Cutia este manuala?

Este manualã. ªtiu cã nu e normal pentru cã nu mi-a mai fãcut aºa pânã acum <_< .

 

hmm...am vazut si eu filmuletul tau si surpriza pt.mine sa constat ca si la mine la exact acelasi model 320i 2,2 face la fel cand scade de la aprox.800rot/min la 600rot/min;cel putin pana a vedea filmuletul n-am realizat aspectul asta;in rest nu observ nici un fel de alta problema gen tremurat,oscilat turatie relantiu,mers neregulat etc.;merge o.k.;poate mai vin cu observatii la subiect si alte persoane detinatoare de motorizari M54;oricum am vazut si pe un forum american ca multe 325i si 330i e46 de pe la ei au probleme cu turatia la relanti;posibil in multe cazuri sa fie si din cauza sistemului vanos care nu pare sa fie chiar asa de fiabil.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu turaĂžia este de la debitmetru (mi se aprinsese Âşi Check engine <_< ), iar cea cu vibraĂžiile ĂŽncĂŁ nu am aflat.

La tampoane m-am gândit ºi eu, cele de la motor sau cutie. Ar mai putea fi la racordul flexibil de la evacuare. Oricum sper sã aflu zilele astea.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu turaţia este de la debitmetru (mi se aprinsese şi Check engine <_< ), iar cea cu vibraţiile ĂŽncă nu am aflat.

La tampoane m-am gândit şi eu, cele de la motor sau cutie. Ar mai putea fi la racordul flexibil de la evacuare. Oricum sper să aflu zilele astea.

 

pai e simplu sa vezi daca-s alea de la motor.. bruscheaza masina, dai drumu la ambreiaj , apasa frana si pune pe cineva sa se uite daca se misca motoru ins ca alea de la motor sunt ..

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

asa face si la mine si nu are probleme deci eu zic sa stai linistit. cred ca utilitatea consta in schimbarea vitezelor, fiindca iti pastreaza motorul oarecum mai turat. de exemplu cand opresc la semafor am observat ca sta mai mult pe la 900 pana sa cada la relanti, sau calca ambreiajul in mers si tine-l sa vezi ca turatia nu cade la relanti deloc ci ramane la 900 fiindca computer-ul stie ca masina e in mers si e clar ca o sa schimbi viteza, deci pragul ala de turatie e pentru schimbarea treptelor de viteza....cel putin asa cred.
Link to comment
Share on other sites

asa face si la mine si nu are probleme deci eu zic sa stai linistit. cred ca utilitatea consta in schimbarea vitezelor, fiindca iti pastreaza motorul oarecum mai turat. de exemplu cand opresc la semafor am observat ca sta mai mult pe la 900 pana sa cada la relanti, sau calca ambreiajul in mers si tine-l sa vezi ca turatia nu cade la relanti deloc ci ramane la 900 fiindca computer-ul stie ca masina e in mers si e clar ca o sa schimbi viteza, deci pragul ala de turatie e pentru schimbarea treptelor de viteza....cel putin asa cred.

Eu oricum am sã scimb debitmetru, cã ºi ãla e dus. M-am uitat azi la consumul de pe OBC ºi este de 25,7 l/100Km <_< , plus cã Înainte nu rãmânea turatã aºa. Imediat dupã ce am luat-o din service a apãrut problema asta.

Link to comment
Share on other sites

asa face si la mine si nu are probleme deci eu zic sa stai linistit. cred ca utilitatea consta in schimbarea vitezelor, fiindca iti pastreaza motorul oarecum mai turat. de exemplu cand opresc la semafor am observat ca sta mai mult pe la 900 pana sa cada la relanti, sau calca ambreiajul in mers si tine-l sa vezi ca turatia nu cade la relanti deloc ci ramane la 900 fiindca computer-ul stie ca masina e in mers si e clar ca o sa schimbi viteza, deci pragul ala de turatie e pentru schimbarea treptelor de viteza....cel putin asa cred.

Eu oricum am sã scimb debitmetru, cã ºi ãla e dus. M-am uitat azi la consumul de pe OBC ºi este de 25,7 l/100Km <_< , plus cã Înainte nu rãmânea turatã aºa. Imediat dupã ce am luat-o din service a apãrut problema asta.

 

te-ai gandit ca poate doar dupa ce ai scos-o din service ai observat chestiunea cu turatia? eu cum am spus si mai sus nu am bagat de seama despre asta pana sa nu citesc topicul tau si deja sunt cativa care au confirmat si ei aceeasi observatie cu turatia;poate totusi o fi ceva normal iar problema ta cu debitmetrul sa nu aiba legatura directa cu aceasta observatie;poate totusi dupa ce-o scoti din service ne spui si noua cum e la urma,cine stie,s-ar putea sa ai dreptate totusi.Bafta oricum !

Link to comment
Share on other sites

Am gasit un filmulet cu un 325i e46 la sfarsitul careia se poate observa acelasi aspect cu referire la scaderea turatiei in treapta ca sa zic asa de la aprox. 800rot/min la 500rot/min;tind sa cred ca totusi nu ar fi o problema.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Problema cu vibraĂžia se rezolvase.

Ămi aduc aminte cĂŁ la ceva timp dupĂŁ ce am deschis topicul, am fĂŁcut o plecare mai bruscĂŁ cu maÂşina de la semafor Âşi imediat Âşi-a revenit. S-a stins instantaneu check engine iar vibraĂžia a dispĂŁrut.

Acum aproximativ o sãptãmânã am curãÞat cu un amic ICV'ul. Am zis cã dacã tot umblase el la a lui ºi ºtia pe unde se aflã, sã o curãÞãm ºi pe cea de la maºina mea.

De atunci a reapãrut problema cu vibraÞia :) . Cred totuºi cã este doar o coincidenÞã. Nu cred cã are vreo legãturã cu, curãÞatul ICV'ului

 

Pornesc dimineaÞa maºina, stã pornitã cam o secundã - douã, dupã care imediat se opreºte. Reuºesc Într-un final sã o pornesc, nu se mai opreºte, merge câteva minute normal, dupã care Începe sã meargã În 5 cilindrii ºi evident acul turometrului oscileazã ºi imediat se aprinde ºi Check Engine. O turez puÞin, În turaÞie merg toÞi cilindrii, iar când o las la relanti din nou merge În 5 cilindri :) Opresc motorul, pornesc, merge normal ºi În turaÞie si la relanti, se stinge ºi check engine. Dupã alte câteva minute iarãºi merge În 5 cilindrii, evident check engine se aprinde ºi iarãºi trebuie opritã ºi repornitã.

Foarte rar se Întâmplã sã-ºi revinã ºi fãrã sã opresc motorul.

 

SĂŁ fie de la bujii? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.