Jump to content

poate imi da cineva o sugestie


andrei981

Recommended Posts

ai motor M40 care nu are lant la distributie ci curea

bataia dc nu e f puternica poate fi de la lifterii hidraulici [uneori numiti gresit tacheti] care apare de obicei cand uleiul e rece si dispare dc lifterii nu sunt uzati rau cand se incalzeste uleiul, poate fi oscilanta in sensul ca creste incet devenind tot mai audibila apoi dispare dupa o vreme iar creste.

dar poate nu e de la lifteri ci de la altceva.

exact asa face cand pornesc la rece,si numai in ralanti.daca o turez la rece dispere o prioada scurta si apoi reapare,ca intr-un final sa devina destul te puternica,dupa care dispare.la cald insa o aud numai in sarcina.

scoatepe rand cate o fisa.daca dispare zgomotul cand nu mai ai explzie la vreun cilindru e clara treaba.daca nu indreaptati atentia catre ax came si tacheti hidraulici.

...cum adica e clara treaba?in ce sens?

 

cam 100 ron cureaua de distributie, intinzator nu stiu ca eu nu am schimbat decat cureaua

in bord sunt pe galben cu "service",iar cu uleiul nu imi indica nimic.ar trebui resetat "oil service".

Link to comment
Share on other sites

ai motor M40 care nu are lant la distributie ci curea

bataia dc nu e f puternica poate fi de la lifterii hidraulici [uneori numiti gresit tacheti] care apare de obicei cand uleiul e rece si dispare dc lifterii nu sunt uzati rau cand se incalzeste uleiul, poate fi oscilanta in sensul ca creste incet devenind tot mai audibila apoi dispare dupa o vreme iar creste.

dar poate nu e de la lifteri ci de la altceva.

exact asa face cand pornesc la rece,si numai in ralanti.daca o turez la rece dispere o prioada scurta si apoi reapare,ca intr-un final sa devina destul te puternica,dupa care dispare.la cald insa o aud numai in sarcina.

scoatepe rand cate o fisa.daca dispare zgomotul cand nu mai ai explzie la vreun cilindru e clara treaba.daca nu indreaptati atentia catre ax came si tacheti hidraulici.

cum adica e clara treaba?in ce sens? adica ce spuneai adineauri cu boltul pistonului?

Link to comment
Share on other sites

ai motor M40 care nu are lant la distributie ci curea

bataia dc nu e f puternica poate fi de la lifterii hidraulici [uneori numiti gresit tacheti] care apare de obicei cand uleiul e rece si dispare dc lifterii nu sunt uzati rau cand se incalzeste uleiul, poate fi oscilanta in sensul ca creste incet devenind tot mai audibila apoi dispare dupa o vreme iar creste.

dar poate nu e de la lifteri ci de la altceva.

exact asa face cand pornesc la rece,si numai in ralanti.daca o turez la rece dispere o prioada scurta si apoi reapare,ca intr-un final sa devina destul te puternica,dupa care dispare.la cald insa o aud numai in sarcina.

scoatepe rand cate o fisa.daca dispare zgomotul cand nu mai ai explzie la vreun cilindru e clara treaba.daca nu indreaptati atentia catre ax came si tacheti hidraulici.

cum adica e clara treaba?in ce sens? adica ce spuneai adineauri cu boltul pistonului?

incearca ce ti-am scris si mai povestim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.