Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

vibratie puternica la relanti + faptul k abia se acccelereaza


330 diesel

Recommended Posts

Salut! am un bmw 330 diesel din 2000 , si am urmatoarele probleme : la relanti imi trepideaza masina , efectiv se misk , asa de mare e trepidatia , plus k in mers nu mai are forta , abia trage , park nu ar mai intra turbina sau nush ceva de genu , si in oras si in afara la viteze mai mari , reactioneaza intarziat dupa ce apas acceleratia , de multe ori am pedala blana si abia trage. Ce ar putea fi ?

 

Am mai discutat cu cineva , dar care nu a vazut masina , doar ce i-am povestit cu face si mi-a spus k ar putea fi filtrul de motorina in cazul in care a intrat apa in el , sau am pus motorina care ar fi avut cica (motorina am pus de la petrom si nu e prima data si nu am mai avut probleme ...asa k ...) , sau una din pompele de motorina.

 

Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba sau ati mai intalnit simptome de genu...?

Link to comment
Share on other sites

Salut! am un bmw 330 diesel din 2000 , si am urmatoarele probleme : la relanti imi trepideaza masina , efectiv se misk , asa de mare e trepidatia , plus k in mers nu mai are forta , abia trage , park nu ar mai intra turbina sau nush ceva de genu , si in oras si in afara la viteze mai mari , reactioneaza intarziat dupa ce apas acceleratia , de multe ori am pedala blana si abia trage. Ce ar putea fi ?

 

Am mai discutat cu cineva , dar care nu a vazut masina , doar ce i-am povestit cu face si mi-a spus k ar putea fi filtrul de motorina in cazul in care a intrat apa in el , sau am pus motorina care ar fi avut cica (motorina am pus de la petrom si nu e prima data si nu am mai avut probleme ...asa k ...) , sau una din pompele de motorina.

 

Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba sau ati mai intalnit simptome de genu...?

 

Am patit eu la un 525d cu multi km. unul sau 2 injectoare sunt duse iar masina iti merge in 4 sau 5 pistoane, de aici tremuratul. vestea buna e ca la tine un injector costa cam 150 euro pe cand la 525d costa 310 euro.

 

cauze pt care se strica injectoarele:

- uzura datorata nr de km. banuiesc ca masina ta are multi km, peste 250 mii sau daca are sub 250 mii nu ai carte service, deci probail nu sunt reali. avand in vedere ca masina e diesel si e din 2000 cel mai probabil masina ta are mai multi km decat sti tu.

- motorina de slaba calitate (asta influenteaza mai putin dar are o influenta cand injectoarele au deja o uzura mare)

- pilitura din rezervor datorata pompei de injectie. verifica si rezervorul inainte sa dai sute de euro pe injectoare. daca ai pilitura acolo o sa-ti pice injectoarele tot timpu. pompa de injectie se poate reconditiona la bosch pe soseaua alexandriei. se curata rezervoru de pilitura si dupa aia te apuci sa schimbi injectoare.

- chip tuning

- etc...........

 

in cazul cel mai fericit e asa cum ai zis tu .. adica filtrul de motorina.

 

apropo .. injectoarele nu ies la tester <_<. Trebuie date jos de pe masina si duse la bosch pentru testare. sau se pot testa direct pe masina, dar putini mecanici se ocupa cu asa ceva. la reprezentanta nu se sta la discutie, ti le schimba pe toate adica 150x6= 900 euro.

 

daca vrei mecanic care se pricepe ma anunti

 

bafta

 

PS: turbina nu are nimic de-a face cu tremuratu.

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Salut! am un bmw 330 diesel din 2000 , si am urmatoarele probleme : la relanti imi trepideaza masina , efectiv se misk , asa de mare e trepidatia , plus k in mers nu mai are forta , abia trage , park nu ar mai intra turbina sau nush ceva de genu , si in oras si in afara la viteze mai mari , reactioneaza intarziat dupa ce apas acceleratia , de multe ori am pedala blana si abia trage. Ce ar putea fi ?

 

Am mai discutat cu cineva , dar care nu a vazut masina , doar ce i-am povestit cu face si mi-a spus k ar putea fi filtrul de motorina in cazul in care a intrat apa in el , sau am pus motorina care ar fi avut cica (motorina am pus de la petrom si nu e prima data si nu am mai avut probleme ...asa k ...) , sau una din pompele de motorina.

 

Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba sau ati mai intalnit simptome de genu...?

 

Am patit eu la un 525d cu multi km. unul sau 2 injectoare sunt duse iar masina iti merge in 4 sau 5 pistoane, de aici tremuratul. vestea buna e ca la tine un injector costa cam 150 euro pe cand la 525d costa 310 euro.

 

cauze pt care se strica injectoarele:

- uzura datorata nr de km. banuiesc ca masina ta are multi km, peste 250 mii sau daca are sub 250 mii nu ai carte service, deci probail nu sunt reali. avand in vedere ca masina e diesel si e din 2000 cel mai probabil masina ta are mai multi km decat sti tu.

- motorina de slaba calitate (asta influenteaza mai putin dar are o influenta cand injectoarele au deja o uzura mare)

- pilitura din rezervor datorata pompei de injectie. verifica si rezervorul inainte sa dai sute de euro pe injectoare. daca ai pilitura acolo o sa-ti pice injectoarele tot timpu. pompa de injectie se poate reconditiona la bosch pe soseaua alexandriei. se curata rezervoru de pilitura si dupa aia te apuci sa schimbi injectoare.

- chip tuning

- etc...........

 

in cazul cel mai fericit e asa cum ai zis tu .. adica filtrul de motorina.

 

apropo .. injectoarele nu ies la tester <_<. Trebuie date jos de pe masina si duse la bosch pentru testare. sau se pot testa direct pe masina, dar putini mecanici se ocupa cu asa ceva. la reprezentanta nu se sta la discutie, ti le schimba pe toate adica 150x6= 900 euro.

 

daca vrei mecanic care se pricepe ma anunti

 

bafta

 

PS: turbina nu are nimic de-a face cu tremuratu.

 

 

 

 

aha... nush cat de posibil e ceea ce spui tu , dar nu neg k ar fi asta , insa eu am luat masina de la matushimea si stiu sigur k are km reali a fost luata de din rom de la reprezentanta si are 85 000 km reali stiu sigur asta pt k ea are 3 masini si nu a mers as mult cu ea .. plus k eu stiu masina de cand a luat-o si cum s-a mers cu ea deci....

legat de mecanic care ar verifica injectoare in cel mai rau caz ....imi poti spune cat m-ar costa ... o sa verific si pompa de injectie sa vad dc e ceea ce spui tu ..ms oricum

Link to comment
Share on other sites

nu te baga la demontat pana nu sti exact daca e de la injectoare. ce fum iti da pe teava? daca e mult fum negru inseamna ca ai motorina nearsa ceea ce ar fi un indiciu important. injectoarele pot pica din diverse motive dar la asa kilometrii n-am auzit. daca as vedea cum face masina pe viu mi-as da seama imediat. mai bine mergi la un mecanic. bafta Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

nu te baga la demontat pana nu sti exact daca e de la injectoare. ce fum iti da pe teava? daca e mult fum negru inseamna ca ai motorina nearsa ceea ce ar fi un indiciu important. injectoarele pot pica din diverse motive dar la asa kilometrii n-am auzit. daca as vedea cum face masina pe viu mi-as da seama imediat. mai bine mergi la un mecanic. bafta

[/quot

 

la relanti nu scoate fum negru ...doar cand o turez...eu sunt plekt din buc..... am mers asa cu ea vreo 100 km sper sa ma tina pana la bucuresti

Link to comment
Share on other sites

Un test de compresie ?

 

A mea cand tremura si nu fugea aveam 2 supape la chiulasa blocate ...

 

Acuma nu stiu la diesel ..dar zic si eu din ce am patit .

 

 

am mai discutat cu cineva kre a avut un 330 d si mi-a spus k ar putea fi pompa intermediara ..cea de sub scaunul soferului...este posibil? dc da cat ar fi una si unde gasesc la un pret bun

Link to comment
Share on other sites

e 850 ron. si eu am schimbat-o dar nu are legatura cu tremuratu. cand nu mai pompeaza cum trebuie iti apare martorul DDE pe bord si masina nu mai trage, practic zici ca nu mai ai turbina. dar nu tremura

 

se poate testa usor. scoti furtunu din filtru de motorina pe unde vine motorina si il bagi intr-un pet de 2L. dai cheie pana in pozitia finala (nu de pornire) si vezi daca iti baga motorina calumea. de obicei daca pica pompa asta nu iti mai porneste deloc <_<

Link to comment
Share on other sites

e 850 ron. si eu am schimbat-o dar nu are legatura cu tremuratu. cand nu mai pompeaza cum trebuie iti apare martorul DDE pe bord si masina nu mai trage, practic zici ca nu mai ai turbina. dar nu tremura

 

se poate testa usor. scoti furtunu din filtru de motorina pe unde vine motorina si il bagi intr-un pet de 2L. dai cheie pana in pozitia finala (nu de pornire) si vezi daca iti baga motorina calumea. de obicei daca pica pompa asta nu iti mai porneste deloc <_<

 

 

da pai am facut testul de care spui si e ok ...in 30 de secunde aproape am umplut o sticla de motorina...deci asta nu ar fi , nu imi apare nici martor la bord....

sa fie pompa mecanica cealalta?

Link to comment
Share on other sites

Iti dau un sfat mergi la reprezentanta si fa un test motor, eu am un 320d /2004 si in 2-3 randuri mi-a pornit in 3, am mers pe la diversi mecanici, am facut multe teste si nimic, am mers la reprezentanta si acolo mi-a spus imediat ce are(senzor turatie axa came) si mai mult mi-au spus pe unde s-a umblat inainte la motor, si m-a costat 360 senzorul si parca 150 testul. Acum masina merge impecabil, dupa unii daca ma luam schimbam injectoare, pompe si multe altele.
Link to comment
Share on other sites

merge degeaba,e de la injectoare;poate sa testeze si el de la care e problema;desfaci capacul de la motor sa ai acces la mufele de la injectoare,pornesti motorul si scoti cate o mufa pe rand;dc la una din ele ca pui mufa ca nu e conectata mufa tot merge prost motorul ala e injectorul defect; e adevarat e un mod empiric de verificare,poti sa faci si test la reprezentanta da iti ia mai mult timp pt programare si bani..
Link to comment
Share on other sites

merge degeaba,e de la injectoare;poate sa testeze si el de la care e problema;desfaci capacul de la motor sa ai acces la mufele de la injectoare,pornesti motorul si scoti cate o mufa pe rand;dc la una din ele ca pui mufa ca nu e conectata mufa tot merge prost motorul ala e injectorul defect; e adevarat e un mod empiric de verificare,poti sa faci si test la reprezentanta da iti ia mai mult timp pt programare si bani..

 

treaba cu demufatul injectoarelor nu prea ajuta la 6 cilindrii, deoarece motorul in 6 poate sa mearga si in 4 pistoane. mai degraba la cel de 4 cilindrii iti dai seama imediat, deoarece ala in 4 poate sa mearga in minim 3 pistoane. la 6 cilindrii te pacaleste imediat, dar totusi iti poti face o idee.

 

e 850 ron. si eu am schimbat-o dar nu are legatura cu tremuratu. cand nu mai pompeaza cum trebuie iti apare martorul DDE pe bord si masina nu mai trage, practic zici ca nu mai ai turbina. dar nu tremura

 

se poate testa usor. scoti furtunu din filtru de motorina pe unde vine motorina si il bagi intr-un pet de 2L. dai cheie pana in pozitia finala (nu de pornire) si vezi daca iti baga motorina calumea. de obicei daca pica pompa asta nu iti mai porneste deloc <_<

 

 

da pai am facut testul de care spui si e ok ...in 30 de secunde aproape am umplut o sticla de motorina...deci asta nu ar fi , nu imi apare nici martor la bord....

sa fie pompa mecanica cealalta?

 

 

nu era nevoie sa umplii sticla :), in fine, ceea ce conteaza e ca nu e pompa de alimentare ( de sub scaunul soferului). Cel mai bine, cum zice si p_automania, mergi la un tester. acolo poti afla mai multe. Asta e primu pas mereu. Poate fi un senzor, poate fi orice, pana nu mergi la tester nu poti sa dai vina pe injectoare. Recomand filaret pt treaba asta.

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

merge degeaba,e de la injectoare;poate sa testeze si el de la care e problema;desfaci capacul de la motor sa ai acces la mufele de la injectoare,pornesti motorul si scoti cate o mufa pe rand;dc la una din ele ca pui mufa ca nu e conectata mufa tot merge prost motorul ala e injectorul defect; e adevarat e un mod empiric de verificare,poti sa faci si test la reprezentanta da iti ia mai mult timp pt programare si bani..

 

treaba cu demufatul injectoarelor nu prea ajuta la 6 cilindrii, deoarece motorul in 6 poate sa mearga si in 4 pistoane. mai degraba la cel de 4 cilindrii iti dai seama imediat, deoarece ala in 4 poate sa mearga in minim 3 pistoane. la 6 cilindrii te pacaleste imediat, dar totusi iti poti face o idee.

 

e 850 ron. si eu am schimbat-o dar nu are legatura cu tremuratu. cand nu mai pompeaza cum trebuie iti apare martorul DDE pe bord si masina nu mai trage, practic zici ca nu mai ai turbina. dar nu tremura

 

se poate testa usor. scoti furtunu din filtru de motorina pe unde vine motorina si il bagi intr-un pet de 2L. dai cheie pana in pozitia finala (nu de pornire) si vezi daca iti baga motorina calumea. de obicei daca pica pompa asta nu iti mai porneste deloc <_<

 

 

da pai am facut testul de care spui si e ok ...in 30 de secunde aproape am umplut o sticla de motorina...deci asta nu ar fi , nu imi apare nici martor la bord....

sa fie pompa mecanica cealalta?

 

 

nu era nevoie sa umplii sticla :), in fine, ceea ce conteaza e ca nu e pompa de alimentare ( de sub scaunul soferului). Cel mai bine, cum zice si p_automania, mergi la un tester. acolo poti afla mai multe. Asta e primu pas mereu. Poate fi un senzor, poate fi orice, pana nu mergi la tester nu poti sa dai vina pe injectoare. Recomand filaret pt treaba asta.

 

 

 

aha...asa este ....am sa merg la filaret ...ai idee cat ar costa?

Edited by 330 diesel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.