Jump to content

Fiabilitate


wallkhof85

Recommended Posts

a mea are 278.000 de km si poate cateva sute de mii de km dati inapoi....motorul merge perfect ....si daca va pica, cu 400 de euro iau altul si gata......pe mine nu m-au interesat km din bord ca oricum nu prea sunt masini la care sa fie reali (ma refer la pisici)....m-a interesat cum arata tabla pe ea....si interiorul......loganu lu tata dupa 4 ani (32.000 de km) are rugina in portbagaj si la aripile din spate iar pisica mea dupa 16 ani de utilizare (278.000??? km.) are doua puncte mici de rugina pe usa de la sofer pe care o schimb daca vreau cu maxim 200 de lei.......concluziile le trageti singuri dupa cum vreti.....parerea mea este ca daca nu ai bani sa iti iei un M6 si ai decat 2000 sau 3000 de euro cea mai buna alegere pe care o poti face este un e36 cu motorizare de 316, 318i sau 318is deoarece sunt taxele ok la ele.....nu zic ca nu mi-as dori un 325 insa daca strangi cu greu sa zicem 3000 de euro nu cred ca iti permiti sa platesti taxele de inmatriculare si taxele anuale la un 325......
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca ai grija de el si ii dai ce ii trebuie si cand ii trebuie poti face foarte multi kilometri.la 200.000 inca e"tanar".la noi cam toate au peste 350.000..dar cu conditia sa fie originali..oricum nici la 350.000 nu e "batran".un motor e 36 tine mult daca e ingrijit..

 

de unde stii ? <_<

 

ce imi plac mie, aceste constatari absolute si fara valoare.

 

Masurarea compresiei e destul de relevanta!

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

eu am un prieten care a avut primul bmw e36 coupe in oradea ... si ii un 316 i ... asa sa iti imaginezi ca masina aia are 600.000 km si nu ia facut decat o segmentare la pistoane si la valve ... ATAT ! :)

<_<

600.000 km???????

Cine e?

Link to comment
Share on other sites

eu am un prieten care a avut primul bmw e36 coupe in oradea ... si ii un 316 i ... asa sa iti imaginezi ca masina aia are 600.000 km si nu ia facut decat o segmentare la pistoane si la valve ... ATAT ! :)

<_<

600.000 km???????

Cine e?

 

FDA ... ala negru :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

In general producatorii stabiles o durata de viata a motorului. Vestitele motoare diesel din anii 80-90 care rulau si pana la 1.000.000 km erau atat de fiabile pentru ca tocmai asta s-a urmarit in timpul proiectarii lor.

 

Dar cum omenirea mereu merge spre mai bine s-a invetat marketing-ul si baietii de aolo au dictat altceva: motoare puternice => scaderea fiabilitatii

 

Atunci cand din acelasi motor reusesti in decursul catorva ani sa scoti cu 100% mai mult (motoare diesel din '96-'00 de 2.0 cu 90 CP - si din '08-'09 - 177-180CP) undeva trebuie sa faci si un rabat la fiabilitate unu micut durata de viata tinta a actualelor mtoare e de 350.000-400.000km.

 

Si tot marketig-ul e responsabil si pentru renumitul sistem buy-back care in exterior functioneaza brici (vezi Dacia in Germania <_< ) si atunci la ce trebuie fiabilitate omul "civilizat" nu tine masina decat vre-o 4-5 anisori.

 

Masini foarte fiabile nu or sa mai fie dar masini puternice, frumoase si adaptate timpurilor actuale vor exista cu siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura nikasilul... nu stiu daca ai fost sarcastic, sau doar nu ai citit cu atentie ce am scris.

 

am zis ca m-am dat cu vr6 cu cip si fara.... masina aia avea cip si era vr6, 178 de cai plus cat or fi de la cip....

 

nu am avut ce face din el....

aia nu e masina de cox, poate fi vr12.... <_<)

 

 

si nu m-am dat la liniute numa cu 1 vr6... eu cu 328i.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Am fost in 2008 cu un taxi (Renault Laguna) in Bruxelles...era ultimul model.

Arata impecabil inauntru si afara, iar motorul...brici!

Nu mi-a venit sa cred cand am vazut 396.000 km in bord!!!

Chiar ma gandeam ca s-ar putea sa il vad in Romania la vanzare cu kilometrajul pe la 120-130.000 km... <_<

Link to comment
Share on other sites

Este cel mai vandut model BMW.

Asta spune multe.

 

nu poti spune depre un model BMW ce nu se mai fabrica, ca este cel mai vandut model BMW <_<

 

Si ma rog de ce nu poti sa spui din moment ce alte modele in productie nu au atins acelasi nr de exemplare vandute ?

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Salut! Eu am E36 318tds din '96, 90CP... Are 297965km... Vineri am mers peste 1400km pe drumurile patriei si am facut pauze cam la 5-6ore... Merge impecabil... Viteza maxima cu care am mers vineri a fost 150km/h...

Luni am mers cu un Opel astra din '99, acelasi motor de 1.7, doar ca avea 75CP... Fata de pisica mea nu se simtea deloc ca are macar putin demaraj... Iar aerul conditionat nici nu facea fata la cele 30grade de afara... Cat despre confortul la volan, felul cum se apasa ambreiajul si acceleratia, sau cand schimbi vitezele parca nu simti nimic... Si mai mult de 140km/h nici nu mai urca... Doar consumul mi s-a parut mai mic...

Poate si din cauza ca sunt obisnuit cu masina mea, dar totusi...

Poti trage singur o concluzie in legatura cu fiabilitatea...

Link to comment
Share on other sites

eu am un 318 i adus din germania in august anul trecut , avea pe bord 150.000 km dar real 350.000 km , si un 325i cu 183.000 km pe bord si real vre 360.000 km ambele merg impecabil (cel putin asta de 2500 daca o vezi plangi , si motorul e brici , nu mi-am imaginat ca poate fi asa ...), consumul de ulei este f mic si este in limita data de producator , nu dau pic de fum si pot sa spun ca le forjez grav , ambele au cate 10.000 de km in Bucuresti si zone limitrofe , masinile astea sunt au motoare foarte fiabile , am cunostinte care au peste un milion de km cu pisica benzinar , deci exploatet corespunzator si schimbat la timp ulei si tot tacamul , daca masina nu da fum la rece sau la cald si nu are scurgeri si pete de ulei , nu ai treaba cu motorul .

 

iar km reali ii verifici apasand butonul de resetare km pracursi si pus contactul in prima pozitie ... si iti apar km reali cititi din computerul de bord + alti parametrii etc in final daca tii apasat butonul pana la capat dupa ce termina de afisat toti parametrii aia toate acele vor face simultan cursa pana la capat si inapoi (in felul asta verifici si daca toate instrumentele iti functioneaza)...

 

bafta , ia-ti bmw <_<

 

si inca un sfat , cauta motor cu distributia pe lant (m43), ca modelul ala din 93 de 318i sigur e m40 (adik pe curea0

Edited by raisa
Link to comment
Share on other sites

iar km reali ii verifici apasand butonul de resetare km pracursi si pus contactul in prima pozitie ... si iti apar km reali cititi din computerul de bord + alti parametrii etc in final daca tii apasat butonul pana la capat dupa ce termina de afisat toti parametrii aia toate acele vor face simultan cursa pana la capat si inapoi (in felul asta verifici si daca toate instrumentele iti functioneaza)...

 

 

Vezi ca esti intr-o totala eroare. Ala este testul de bord iar acele cifre reprezinta altceva, nu nr de Km reali.

 

Iata ce reprezinta:

1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)

2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #

3rd display: K NUMBER (4 digits)

4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN

5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)

6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #

 

Daca dai cu search pe la seria 3 gasesti sigur un topic imens pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

desi am deviat putin discutia topicului , am fost la masina am notat numarul care ar putea fi km adik 375.044 si am dat km parcursi pe 0 , la primul drum voi verifica sa vad daca numarul creste cu aceelas nr de km ca si indicatorul de km parcursi , si ma voi lamuri eu si eventual si pe ceilalti colegi de pe forum nelamuriti ... (ciudat n-am facut asta pana acum crezand 100% ca aia sunt km reali <_< )
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.