Jump to content

BMW E 46 325ci vs 328ci vs 330ci.


EugenD

Recommended Posts

Opini pareri. plusuri si minusuri pt fiecare?

325 I este echilibrul perfect intre performante si consum. Consuma cat un 320 si fuge aproape cat un 330.

Daca ar fi sa-mi iau maine alta masina mi-as lua 330. E totusi mai sprinten... iti da o senzatie de forta bruta, rupe aderenta cand schimbi vitezele, etc. Asta ca probabil m-am obisnuit cu 325 si mi se pare cam banal acum. Dar am condus un 330 si se simte o diferenta clara dar aceasta diferenta se simte si in buzunar atat la pretul de achizitie cat si la consum.

328 nu intra in ecuatie. E un motor vechi, nu s-a pus decat pana prin 2000 parca si destul de nereusit (doar cu UN CAL putere in plus fata de 325 si cu 1 sau 2 milisecunde mai rapid, dar mai gurmand)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

@roco

1. Diferenta de o secunda nu este nici macar intre 325 si 330

2. M-am tras cu 328 si pana la 120 km/h a reusit sa se distanteze de mine cativa centimetrii.... spoilerul meu fata era cam pe la lucasul lui de semnalizare de pe aripa.

3. D A T E L E OFICIALE:

 

325i/Ci/ti M54B25 2001-2007 2494 I6, 24v 140 (192) 245 (181) 7,2 s

328i/Ci M52TUB28 1998-2000 2793 I6, 24v 141 (193) 275 (203) 7,0 s

330i/Ci M54B30 2001-2007 2979 I6, 24v 170 (231) 300 (221) 6,5 s

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Asta-i un site FOARTE TARE. Nu se bazeaza numai pe fise tehnice ci si pe date introduse de useri proprietari de masini cu performantele atinse de ei. Deasemena, poti face duel virtual cu orice marca de masina si vezi grafic unde castigi si unde pierzi. Poti confrunta fise, etc!

 

http://www.zeperfs.com/fiche90-bmw-328-ci-e46.htm

 

PS: Vezi ca in dreapta sus are si in limba engleza iar meniul cu fise si dueluri e in stanga sus!

 

Exemplu de "match" intre 325 si 328

 

http://www.zeperfs.com/match2370-90.htm

 

Ai posibilitatea sa vezi su "duel"

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Uite si duel

http://www.zeperfs.com/duel2370-90.htm

 

Astea sunt date statistice de cat scot cateva sute de masini in realitate. E un site extraordinar. Pentru pasionatii din intreaga lume situl asta e o mina de aur!

 

 

LATER EDIT: Astea sunt datele oficiale. O sa postez o poza cu cartea de la fostul 320 I din 1999 unde e dat si 328! <_<

Model: 325i

Engine: M54B25

Production: 2001 - 2005

Power: 192 hp

Torque: 245 Nm

0-100 km/h: 7.2 s

 

Model: 328i

Engine: M52TUB28

Production: 1998 - 2000

Power: 193 hp

Torque: 275 Nm

0-100 km/h: 7.0 s

 

DIFERENTA DINTRE ELE LA E46 este de DOUA MILISECUNDE

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

La mine in cartea de e36, arata 8ms diferenta intre 325i si 328i

si da, 328i are 6.6 pana la 100 :)

 

poate la e46 e diferit.

baga si tu o copie scanata dupa cartea aia unde zice ca 328 are 6.6 suta <_< ca eu nu cred

 

 

 

ON: mergi pe 325 sau 330, lasa 328-ul :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

nu am scanner la indemana.

tot ce stiu este ca m-am dat cu 3 325i e36 si e46, si de fiecare data am ajuns in fata pe 400 de m, cel mai putin treisfert din masina, cel mai mult 1 masina jumate.

Mai stiu ca nu i-a venit sa creada unuia cu 330i, cand i-am dat cam jumate de masina, de 3 ori pe 400m... masina de 2004. coupe.

 

Insa na, eu am cip, grup scurt... cine stie, or conta si astea.

 

ma gandesc si eu serios la supraalimentare sau motor de m3...

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca alegerea trebuie facuta intre 325 si 330... Evident ca 330-ul e mai performant si deci ar fi de dorit alegerea lui insa costurile in ceea ce-l priveste sint pe masura... Nu ma refer doar la achizitie, in calcul intra si alte cheltuieli ulterioare , nenorocita de taxa de prima inmatriculare e mai mare impozitul anual e aprox 900 fata de 374 cit e pt 325, banuiesc ca si consumul e diferit precum si asigurarile...Intrebare e daca plusul pe care il da un 330ci fata de 325ci merita,justifca cheltuielile in plus...Stiu ca intrebarea e oarecum retorica si nu cred ca exista un raspuns categoric si unanim acceptat , insa mi-o pun acum pt. ca nu vreau ca dupa ce mi-am luat masina sa-mi para rau ca nu am facut cealalta alegere...

Am patit asta in momentul in care am ales 318is in defavoarea 325 E 36 considerind ca echilibrul performanta costuri e mai bun la 318 is...Nu vreau sa fiu inteles gresit, imi place mult 318 is e o masina echilibrata si corecta insa imi doresc mai mult...

Link to comment
Share on other sites

Alex inteleg ce vrei sa spui insa intodeauna vrem mai mult. Daca ai avea 330 probabil ai tinde spre un 335i sau de ce nu un m3 <_< Eu unul de exemplu as alege clar un E92 335i dar nu-mi permit. Oricum va fi un efort financiar indiferent ce voi alege dar deocamdata atit imi permit.

 

In cea ce priveste 328-ul problema e ca intra in aceiasi categorie cu 330 in ceea ce priveste cheltuielile asa ca e de preferat 330-ul din moment ce ofera totusi mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Alex inteleg ce vrei sa spui insa intodeauna vrem mai mult. Daca ai avea 330 probabil ai tinde spre un 335i sau de ce nu un m3 :bashwall: Eu unul de exemplu as alege clar un E92 335i dar nu-mi permit. Oricum va fi un efort financiar indiferent ce voi alege dar deocamdata atit imi permit.

 

In cea ce priveste 328-ul problema e ca intra in aceiasi categorie cu 330 in ceea ce priveste cheltuielile asa ca e de preferat 330-ul din moment ce ofera totusi mai mult.

ia-ti un 335ci de 306cp si ai terminat <_< :)

Link to comment
Share on other sites

328 nu intra in ecuatie. E un motor vechi, nu s-a pus decat pana prin 2000 parca si destul de nereusit (doar cu UN CAL putere in plus fata de 325 si cu 1 sau 2 milisecunde mai rapid, dar mai gurmand)

 

Motorul de 2.8 a fost un motor excelent, insa a iesit din fabrica restrictionat ca sa nu canibalizeze modelele 3.0 si 3.5. Un 2.8 cu admisie de M50, care este mai lejera, ajunge foarte usor la 225cp. Iar prin optimizare de fabrica ar fi ajuns fara probleme la 240cp. Avand in vedere ca un 2.8 ar fi avut de fabrica atat, cine si-ar mai fi luat un V8 de 3.5 greoi si mult mai gurmand?? Totul a fost de marketing. Iar un 2.8 (care a fost voit facut sub ceea ce ar fi putut scoate el) pariez oricand ca are durabilitate mult peste alte motoare care au iesit din fabrica optimizate cat se poate de mult.

 

 

Asta asa e @MAS, multi vad, putini pricep....

 

@alex230ro, am galeria de m50, cu tot ce trebuie, insa ma gandesc daca sa o pun sau nu de vreo 2 luni <_<)

O sa o pun pana la urma, asta e.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

din moment ce ai pus problema taxelor , intretinerii consumului , etc cred ca e clar ca 325 se apropie de ce doresti . E mult mai bine sa fii sincer cu tine si sa cumperi ce-ti permiti decat sa faci un efort poate si apoi sa devina o presiune financiara !.Si o masina de 190+ hp nu-mi pare ceva de care sa nu fii multumit !.Bafta si sa te vedem cu ea curand
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.